DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> nu curge benzina pe retur la dacia pe injectie

leechheart
post 6 Aug 2009, 12:10
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 6 August 09




am o dacie pe injectie din 2000 si nu curge benzina pe retur care ar fi cauza?


--------------------
dacia 1310 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kog
post 6 Aug 2009, 12:49
Post #2


epuri orijinali


Group: Members
Posts: 1.916
Joined: 27 November 08
From: Lipova - Arad




retur infundat, doooooh. Incearca sa-l desfunzi cu o pompa daca ai, sau o sarma ceva.


--------------------
Dacia 1310 1989 TLX - AR-05-DGF
Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos...
"ti ciuda ca consum putin?" by argon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nmarinae
post 6 Aug 2009, 13:45
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 153
Joined: 19 May 08




S-ar putea sa ai presiunea slaba la pompa de benzina si atunci nu se deschide "supapa" de retur. Verifica pompa si filtru de benzina


--------------------
Dacia 1310Li 2000 - AG-30-BIM
Renault Megane Estate 2 1.5 DCI 86cp 2008 - Meggy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 6 Aug 2009, 14:45
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




Sau la un compresor de la vulcanizare .


--------------------
Colectionar Dacia 1300 - 0744/555816
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciorapel
post 19 Aug 2009, 18:39
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 435
Joined: 31 December 08




QUOTE(kog @ 6 Aug 2009, 12:49)
retur infundat, doooooh. Incearca sa-l desfunzi cu o pompa daca ai, sau o sarma ceva.
*


Nu e asa de "dooh", pentru ca aceeasi problema o aveam si eu la masina, si am fost pe la multi "experti" care sareau cu "doooh"-uri, dar toti erau niste habarnisti.

[ontopic]
Verifica presiunea si debitul pompei. Faci rost de un manometru, desfaci turul, legi manometru la tur (atentie sa ii pui colierul, se lucreaza cu presiune destul de mare), si pui contactul; trebuie sa ai pe undeva 1.5 - 2 bar (eu la pompa mea am 2 bar). Daca sunt acesti 2 bar, verifica debitul. Aici nu mai stiu cat trebuie sa fie, dar oricum, foarte mare (gen 30 litri pe minut).



--------------------
r m 2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
variable_dynamics
post 19 Aug 2009, 19:51
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 976
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




30 litri/minut in nici un caz...

Debitul MINIM ADMISIBIL al pompei electrice de combustibil este de ~65 litri/ora, deci aproximativ 1 litru/minut.
Ca fapt divers, o pompa de combustibil NOUA in circuitul de combustibil al daciei pe injectie asigura un debit de 70...72 litri/ora.
Nu debitul scazut este motivul pentru care nu exista flux de combustibil pe retur, ci ori returul este infundat ori presiunea in circuit nu este corespunzatoare(conducta de retur este de fapt conducta de refulare a regulatorului de presiune).

Spor la reparatii!
Numai bine.


--------------------
EX Dacia Nova GTi 2000
A little less conversation, a little more action.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th May 2025 - 15:54
Forum Renault