DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme noua mea dacie, probleme motor

costi2
post 22 Jul 2009, 10:05
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 22 July 09




In primul rand vreau ca ma prezint, ma numesc Harsan Costin, m-am inregistrat pe acest forum pentru ca mi-am achizitionat o dacie la mana a doua si stiu cat de folositor este sa-ti poti impartasi cu altii bucuriile si necazurile, fiind inregistrat de aproape 4 ani pe forumul de Oltcit. As vrea sa va cer un sfat referitor la problema care o am la aceasta dacie berlina pe injectie(fabr.2000,21000Km.reali,zacuta-n parcare), de cand am luat-o acasa am observat ca nu are apa in vasul de expansiune. Cand am dat jos capacul de la culbutori pt. a le face reglajul am observat o crema galbuie de 2 dagate in capac si pe chiulasa, incat nu mai vedeai nimic pe-acolo. Sa fie ciupita garnitura de chiulasa sau vre-una din garniturile de cauciuc de la cilindrii? Eu am slabit si am strans in acelasi timp prezon cu prezon si doua din ele( cele din dreprul bujiei cil.4) erau asa de slabe incat cred ca le puteam slabi cu patentul. Am facut bine ce-am facut? Scap de demontat motorul sau am agravat situatia? Multumesc si astept pareri.


--------------------
Dacia berlina 1310 Li - B-21-VIL 2000/benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baranga
post 22 Jul 2009, 10:38
Post #2


...eu merg cu DACIA iar tu pe jos....


Group: Members
Posts: 888
Joined: 8 February 08
From: Slobozia- IALOMITA




intai de toate strange prezoanele de la chiulasa cu o cheie dinamometrica wink.gif
incearca apoi sa cureti motorul de acele depuneri pentru a nu infunda orificii de ungere ale motorului(pui un ulei cel mai ieftin+motor flush apoi schimbi din nou uleiul; pui apa si vezi cum se comporta;daca se comporta la fel schimbi garnitura de chilasa si rectifici chiulasa;e totusi o cheltuiala care trebuie sa o faci;
mult succes wink.gif


--------------------
Dacia Break - IL 03 HLE 1999 - 1310CL
mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi2
post 22 Jul 2009, 10:55
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 22 July 09




Merci de informatie


--------------------
Dacia berlina 1310 Li - B-21-VIL 2000/benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladut88
post 22 Jul 2009, 13:22
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.973
Joined: 22 May 09
From: Beius judetul bihor




eu daca as fi in situatia ta as face in felul urmator: as da motorul jos l-as desface bucatele si as curata tot as schimba toate garniturile care duc maxim intr-un milion , aste toate daca te pricepi


--------------------
dacia ARO SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA - bh 10 twa 2004 1994
I hate BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 22 Jul 2009, 14:14
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




daca dai motorul jos si il faci bucatele o sa vrei sa schimbi si cuzineti si daca scoti pistoanele din camasa poti sa iei si un set de segmenti noi. Alte aberatii mai avem?


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladut88
post 22 Jul 2009, 16:16
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.973
Joined: 22 May 09
From: Beius judetul bihor




QUOTE(Mr_Devil83 @ 22 Jul 2009, 14:14)
daca dai motorul jos si il faci bucatele o sa vrei sa schimbi si cuzineti si daca scoti pistoanele din camasa poti sa iei si un set de segmenti noi. Alte aberatii mai avem?
*



scuzama nu cred ca e aberatie, cand spune ca are sub capacul culbutorilor un mal de un cm ,ca sa stii ca faci treaba buna dai jos si cureti tot ,si asta daca te pricepi ,eu unul ma pricep, mie nu mie frica sa fac operatia ,dar la mine nu e cazul ca eu am 3000 km de cand am facut setu si nu am treaba totul e curat ca in prima zii


--------------------
dacia ARO SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA - bh 10 twa 2004 1994
I hate BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi2
post 23 Jul 2009, 07:23
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 22 July 09




Nu e mal, e spuma alb-galbuie. De priceput ma pricep, tata are Dacie Liberta din '94 si i-am cam schimbat tot, inclusiv setul. Adevarul e ca sunt la pamant cu banii. Nu am apucat sa-i fac nici ITPul, pe care vreau sa-l fac pe bune. Am dat destula spaga la Oltcit. Dupa strangerea chiulasei am spalat motorul, am schimbat filtrul si am bagat Panther 15W40 provizoriu. Dupa aerisirea circ.de racire vad ca apa nu a mai scazut in borcan, momentan, dar am mai observat foarte putina spuma in capacul de umplere cu ulei. Rampa e momentan curata, nu stiu ce sa zic. Ma gandesc sa merg vre-o mie de kilometrii si sa vad dupa aceea cum se prezinta. Acum ma omoara franele( scuze de off-topic) e pedala elastica, pe spate am demontat tot si am aerisit, pe fata etrierii circula OK dar mi-e frica de aerisitoare,am un talent nebun de a le rupe. Becul de la sonda pompei de frana sta aprins si fostul a scos papucul crezand ca a rezolvat problema. O fi pompa? Atatea probleme la o masina de 20000km...

This post has been edited by costi2: 23 Jul 2009, 07:26


--------------------
Dacia berlina 1310 Li - B-21-VIL 2000/benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th July 2025 - 06:38
Forum Renault