Dacia Duster , - fosta Kanjara -
![]() ![]() ![]() |
Dacia Duster , - fosta Kanjara -
einstein1984 |
![]()
Post
#2161
|
||
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.471 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|||
BZN |
![]()
Post
#2162
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
Ma gandeam ca la astfel de profituri (am vazut aici avansate niste costuri de productie
![]() ![]() This post has been edited by BZN: 23 Apr 2010, 10:50 |
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
nicku01 |
![]()
Post
#2163
|
![]() Membru Group: Members Posts: 152 Joined: 18 March 10 From: Timisoara ![]() |
daca ii adevarat Dacia a investit 260 milioane de euro in proiectul duster (tehnologizare, proiectare bla bla bla) in cazul in care ar castiga in jur 2500 euro net per masina ar trebui sa produca peste 100.000 se masini pentru a amortiza doar aceste costuri.... pentru a castiga 260 milioane euro au nevoie sa produca inca 100.000 masini. asta inseamna in jur de 6 ani.... dupa vreo 7 ani trebuie sa scoti noul model.... alte sute de milioane..... si tot asa....
intrebarea se pune: de unde profitul declarat la sfarsit de an .... sute de milioane sau miliarde in cazul grulurilor mari?????? Posibil raspuns: nu castiga 2500 euro pe masina ci 6-7000 euro pe unitate. This post has been edited by nicku01: 23 Apr 2010, 11:08 |
--------------------
opel astra G OPC -
Dacia Papuc
2004
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#2164
|
![]() - Group: Members Posts: 22.616 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Si mai sustine si grupul reno ...
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
BZN |
![]()
Post
#2165
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
nicku01 |
![]()
Post
#2166
|
![]() Membru Group: Members Posts: 152 Joined: 18 March 10 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(BZN @ 23 Apr 2010, 11:12) exemplul 1: porumbelul scos pe gura de un oficial dacia cum ca un logan ar costa la poarta fabricii 2800 euro. exemplul 2: aceasi chiestie am auzito si eu ca un seria 5 mediu ar costa 5000 euro la fabrica.... |
--------------------
opel astra G OPC -
Dacia Papuc
2004
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#2167
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.471 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(nicku01 @ 23 Apr 2010, 12:06) daca ii adevarat Dacia a investit 260 milioane de euro in proiectul duster (tehnologizare, proiectare bla bla bla) in cazul in care ar castiga in jur 2500 euro net per masina ar trebui sa produca peste 100.000 se masini pentru a amortiza doar aceste costuri.... pentru a castiga 260 milioane euro au nevoie sa produca inca 100.000 masini. asta inseamna in jur de 6 ani.... dupa vreo 7 ani trebuie sa scoti noul model.... alte sute de milioane..... si tot asa.... intrebarea se pune: de unde profitul declarat la sfarsit de an .... sute de milioane sau miliarde in cazul grulurilor mari?????? Posibil raspuns: nu castiga 2500 euro pe masina ci 6-7000 euro pe unitate. Mai aberezi mult? Te-ai gandit la profit din vanzarea de piese si utilaje? Din finantarea vanzarilor (RCI)? Sau la tine profit = pret vanzare -cost piese si montaj? |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Flamingo |
![]()
Post
#2168
|
![]() Membru "SPARKY Team" Group: Banned Posts: 1.064 Joined: 20 February 06 From: Bucuresti ![]() |
Bine, acum de ce sa ne c***m pe noi, chinezii fac si lucruri bune. Mai stii ca multe piese nu sunt facute dincolo si asamblate in Ro sau in cazul BMW-ului, in Germania? Poate asa se justifica pretul mic de productie.
![]() |
--------------------
HYUNDAI
i10, full options
2008 A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
|
|
BZN |
![]()
Post
#2169
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
Noi vorbeam de profit nu de cost de productie, e irelevant.
Industria auto trece prin momente grele, vezi fuziunile mai mult sau mai putin ciudate ale unor firme de renume. Da-mi voie sa ma indoiesc ca au asemenea profituri. |
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
nicku01 |
![]()
Post
#2170
|
![]() Membru Group: Members Posts: 152 Joined: 18 March 10 From: Timisoara ![]() |
![]() ![]() ![]() |
--------------------
opel astra G OPC -
Dacia Papuc
2004
|
|
BZN |
![]()
Post
#2171
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
Las-o asa... te contrazici grav. TU te refereai la "grupurile mari"!
|
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
Flamingo |
![]()
Post
#2172
|
![]() Membru "SPARKY Team" Group: Banned Posts: 1.064 Joined: 20 February 06 From: Bucuresti ![]() |
Bre, ce mai tura-vura... Cat o fi / cat n-o fi costul de productie si / sau profitul, n-o sa aflam niciodata exact. Si chiar daca prin absurd, surse de incredere apar la TV cu hartia in mana precum tribunul Vadim Tudor, cu siguranta se vor gasi mai mari ai lor care sa infirme informatiile. Cine o fi prost sa recunoasca asta?
Deci totul va ramane la nivel de barfa, dar atentie, fum fara foc nu iese, cu alte cuvinte un sambure de adevar exista... pentru ca sunt din ce in ce mai multi cei care au aflat / auzit de costurile de productie Logan / Duster. |
--------------------
HYUNDAI
i10, full options
2008 A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
|
|
nicku01 |
![]()
Post
#2173
|
![]() Membru Group: Members Posts: 152 Joined: 18 March 10 From: Timisoara ![]() |
|
--------------------
opel astra G OPC -
Dacia Papuc
2004
|
|
BZN |
![]()
Post
#2174
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
Profitul Dacia trebuie sa apara undeva intr-un inscris oficial, sunt obligati sa faca raportari catre diverse institutii ale statului.
|
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#2175
|
![]() - Group: Members Posts: 22.616 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(Flamingo @ 23 Apr 2010, 12:29) pentru ca sunt din ce in ce mai multi cei care au aflat / auzit de costurile de productie Logan / Duster O daaaa, la fel de multi ca cei care ziceau ca Solenza este masina. Si tot din auzite stiau ei. De la coltul strazii ...Este de ajuns sa arunce cineva cu rautate un porumbel si poporul pune botul imediat. Ai dracu capitalisti care vor ei sa faca bani pe spatele poporului roman harnic si muncitor. This post has been edited by IRONICK: 23 Apr 2010, 11:42 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
BZN |
![]()
Post
#2176
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
QUOTE(nicku01 @ 23 Apr 2010, 12:06) intrebarea se pune: de unde profitul declarat la sfarsit de an .... sute de milioane sau miliarde in cazul grulurilor mari?????? Posibil raspuns: nu castiga 2500 euro pe masina ci 6-7000 euro pe unitate. QUOTE(nicku01 @ 23 Apr 2010, 12:25) ![]() ![]() ![]() Si gata, nu ma mai obosesc sa-ti demonstrez nimic. Daca nu vrei sa deschizi ochii e treaba ta. |
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
Flamingo |
![]()
Post
#2177
|
![]() Membru "SPARKY Team" Group: Banned Posts: 1.064 Joined: 20 February 06 From: Bucuresti ![]() |
@Ironick
Deviem, deviem...Repet, un dram de adevar este pe undeva, cat despre rapoartele alea catre diverse institutii, nu comentez... Un expert contabil din anturajul Dacia / Reanult cred ca e cel mai potrivit sa dea detalii (dac-o vrea, desigur). This post has been edited by Flamingo: 23 Apr 2010, 11:42 |
--------------------
HYUNDAI
i10, full options
2008 A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#2178
|
![]() - Group: Members Posts: 22.616 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(Flamingo @ 23 Apr 2010, 12:41) Un expert contabil din anturajul Dacia / Reanult cred ca e cel mai potrivit sa dea detalii (dac-o vrea, desigur) Evident, isi face cont pe forum si ne spune. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#2179
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.471 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
DAca nu are deja...
![]() Hai sa fim seriosi, in nici un domeniu nu vinzi produse mai ieftine decat concurenta cu profit/unitate mai mare. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
nicku01 |
![]()
Post
#2180
|
![]() Membru Group: Members Posts: 152 Joined: 18 March 10 From: Timisoara ![]() |
|
--------------------
opel astra G OPC -
Dacia Papuc
2004
|
|
Flamingo |
![]()
Post
#2181
|
![]() Membru "SPARKY Team" Group: Banned Posts: 1.064 Joined: 20 February 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 23 Apr 2010, 12:43) "Ne spune", da... cum sa nu... Cred ca nici nevasta-sa nu stie... Este secret profesional. In fine, am deviat... Cert e ca in cazul in care o unitate ar avea profit mic, s-ar sista imediat productia si s-ar muta la bulgari sau la albanezi unde mana de lucru este mult mai ieftina. Sa fim seriosi. Au profit mare da-i dreaq. ![]() |
--------------------
HYUNDAI
i10, full options
2008 A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#2182
|
![]() - Group: Members Posts: 22.616 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Oricum, trebuie sa recunoastem ca Renault stie sa faca masini cu costuri de productie mici. Putem sa luam ca exemplu orice reper de pe Duster si sa il analizam. Usa de exemplu, din cate repere este alcatuita? Doua panouri de tabla, interior si exterior. Chedere dintr-o bucata cu forme simple (costuri de turnare ff mici) si prinderi la fel. Nici un fel de ornament. Fata de usa dintr-o bucata, dar mai nou cu maner (adaugat ca a tipat lumea). Comenzile pe tije, prinderile cu nituri si forme cat mai drepte. Limitatorul de cursa la fel de ieftin. Nu exista izolare a zgomotului decat cu niste mastic ordinar. Nu exista folie anticondens, nu exista materiale absorbante. Nu exista nici macar niste limitatoare de miscare a usii la gropi.
This post has been edited by IRONICK: 23 Apr 2010, 13:19 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Flamingo |
![]()
Post
#2183
|
![]() Membru "SPARKY Team" Group: Banned Posts: 1.064 Joined: 20 February 06 From: Bucuresti ![]() |
Eh uite, vezi? Ce spui tu nu face decat sa intareasca "trilurile porumbeilor".
![]() |
--------------------
HYUNDAI
i10, full options
2008 A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#2184
|
![]() - Group: Members Posts: 22.616 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Da tu de unde stii ca ce spun eu este adevarat? Daca este doar o joaca de cuvinte?
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Squirrel |
![]()
Post
#2185
|
![]() Captain of Black Pearl™… Group: Members Posts: 4.466 Joined: 13 March 08 From: partea mea: Drum bun! ![]() |
Conform declarațiilor depuse la Ministerul Finanțelor în 2008 de către SC Automobile Dacia SA:
QUOTE Indicatori din BILANT lei ACTIVE IMOBILIZATE - TOTAL 2803218907 ACTIVE CIRCULANTE - TOTAL, din care 1445294622 Stocuri (materiale, productie in curs de executie, semifabricate, produse finite, marfuri etc.) 554116674 Creante 350229824 Casa si conturi la banci 540948124 CHELTUIELI IN AVANS 8595623 DATORII - TOTAL 1125693065 VENITURI IN AVANS 42407219 PROVIZIOANE 127877572 CAPITALURI - TOTAL, din care: 2961131296 Capital social subscris varsat 2541719939 Patrimoniul regiei Patrimoniul public Indicatori din CONTUL DE PROFIT SI PIERDERE Cifra de afaceri neta 7642296976 VENITURI TOTALE 8402861521 CHELTUIELI TOTALE 8143469504 Profitul sau pierderea brut(a) -Profit 259392017 -Pierdere Profitul sau pierderea net(a) a exercitiului financiar -Profit 222018211 -Pierdere Indicatori din DATE INFORMATIVE Numar mediu de salariati 13274 Tipul de activitate, conform clasificarii CAEN Fabricarea autovehiculelor de transport rutier Ar mai fi niște cifre cheie. Situatii Financiare Individuale Intocmite in conformitate cu Ordinul Ministerului Finantelor Publice nr. 1752/2005 si modificarile ulterioare 31 decembrie 2009 Raport de gestiune al Consiliului de Administratie al Automobile Dacia SA_31.12.2009 Mai multe date legale… Acum aveți niscaiva material de studiu…dacă puteți deduce din contabilitate ceea ce vă interesează… |
--------------------
Dacia
Duster
2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré
- RO 44 AWD Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
|
|
Flamingo |
![]()
Post
#2186
|
![]() Membru "SPARKY Team" Group: Banned Posts: 1.064 Joined: 20 February 06 From: Bucuresti ![]() |
@ Ironick
Cred ca 4 ani de cand iti citesc posturile, mi-au ajuns cat sa-mi fac o parere ok despre tine. Ah, ca esti ironic uneopri si enervezi omul, asta este, nimeni nu e perfect. Daca mai sus ai aberat ca sa induci lumea in eroare, foarte urat din partea ta, dar repet, de regula ai punctat la obiect si ai adus argumente solide in diverse dezbateri pe forum... @Squirel Acum sa vedem cine se pune pe calcule... This post has been edited by Flamingo: 23 Apr 2010, 13:20 |
--------------------
HYUNDAI
i10, full options
2008 A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#2187
|
![]() - Group: Members Posts: 22.616 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(Flamingo @ 23 Apr 2010, 14:12) Daca mai sus ai aberat ca sa induci lumea in eroare, foarte urat din partea ta Nu am facut asta. Problema mea este alta. Lumea se orienteaza dupa niste vorbe, care la roman se prinde de parca ii da cu superglue. Si de multe ori sunt doar vorbe in vant ...In schimb sunt usor iritat de cati trolli sunt pe forum care promoveaza marketing-ul dacia. Cand sunt probleme la o masina nu sare unu in ajutor, dar cand este vorba sa prosteasca, sunt in frunte. Sa pacaleasa cat mai mult, ca deh, este marketing frate, nu minciuna pe fata. Si da, teoretic as da si eu in jur 6000 pe un Duster "full". Fara discuri pe spate. This post has been edited by IRONICK: 23 Apr 2010, 13:45 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Dodone |
![]()
Post
#2188
|
![]() membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa) Group: Members Posts: 2.134 Joined: 21 May 05 From: Timisoara ![]() |
Intr-un fel, nu pot sa-i condamn pe cei de la Renault ca vand masini cu profituri f. mari. E legea nescrisa a cererii si ofertei. Nu sunt ei devina ca nu au concurenta pe segmentul low cost, ca marketing-ul a functionat ireprosabil si au convins pe multi sa cumpere la asemenea preturi.
Problema este alta. Mai exista in afaceri o sintagma : win-to-win situation. Adica, ambele parti dintr-o tranzactie trebuie sa fie multumite. Or, in cazul Logan/ Duster eu ma simt inselat, "pacalit" cu preturile actuale, raportate la ceea ce ofera (calitate, dotari, performante). Iar treaba asta nu tine pe termen mediu sau lung. Pe un client serios nu-l furi decat cel mult o data. Si odata ce l-ai pierdut sunt sanse mici sa-l mai recuperezi vreodata. This post has been edited by Dodone: 23 Apr 2010, 20:46 |
--------------------
Renault
Renault Laguna 1 GrandTour
1998/Concorde Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire |
|
aphophis |
![]()
Post
#2189
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
sunt foarte putine masini unde ai situatie win-win.
|
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
nicku01 |
![]()
Post
#2190
|
![]() Membru Group: Members Posts: 152 Joined: 18 March 10 From: Timisoara ![]() |
|
--------------------
opel astra G OPC -
Dacia Papuc
2004
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th June 2025 - 10:18 |