DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

75 Pages « < 71 72 73 74 75 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Dacia Duster , - fosta Kanjara -

einstein1984
post 23 Apr 2010, 10:37
Post #2161


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.471
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Pentru 3-4 dolari sunt in extaz. Se fac conomii si de ordinul a 2 centi , caci conteaza pentru 200 000 de unitati pe an.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 23 Apr 2010, 10:50
Post #2162


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




Ma gandeam ca la astfel de profituri (am vazut aici avansate niste costuri de productie wacko.gif ), ce mai conteaza 3-4 dolari nu mai zic de 2 centi. unsure.gif

This post has been edited by BZN: 23 Apr 2010, 10:50


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nicku01
post 23 Apr 2010, 11:06
Post #2163


Membru


Group: Members
Posts: 152
Joined: 18 March 10
From: Timisoara




daca ii adevarat Dacia a investit 260 milioane de euro in proiectul duster (tehnologizare, proiectare bla bla bla) in cazul in care ar castiga in jur 2500 euro net per masina ar trebui sa produca peste 100.000 se masini pentru a amortiza doar aceste costuri.... pentru a castiga 260 milioane euro au nevoie sa produca inca 100.000 masini. asta inseamna in jur de 6 ani.... dupa vreo 7 ani trebuie sa scoti noul model.... alte sute de milioane..... si tot asa....

intrebarea se pune: de unde profitul declarat la sfarsit de an .... sute de milioane sau miliarde in cazul grulurilor mari??????

Posibil raspuns: nu castiga 2500 euro pe masina ci 6-7000 euro pe unitate.

This post has been edited by nicku01: 23 Apr 2010, 11:08


--------------------
opel astra G OPC - Dacia Papuc 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 23 Apr 2010, 11:09
Post #2164


-


Group: Members
Posts: 22.616
Joined: 19 April 05
From: Romania




Si mai sustine si grupul reno ...


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 23 Apr 2010, 11:12
Post #2165


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




QUOTE(nicku01 @ 23 Apr 2010, 12:06)


intrebarea se pune: de unde profitul declarat la sfarsit de an .... sute de milioane sau miliarde in cazul grulurilor mari??????


*


Nu ca n-as crede dar poti da un exemplu, verificabil intr-o oarecare masura?


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nicku01
post 23 Apr 2010, 11:20
Post #2166


Membru


Group: Members
Posts: 152
Joined: 18 March 10
From: Timisoara




QUOTE(BZN @ 23 Apr 2010, 11:12)
Nu ca n-as crede dar poti da un exemplu, verificabil intr-o oarecare masura?
*


exemplul 1: porumbelul scos pe gura de un oficial dacia cum ca un logan ar costa la poarta fabricii 2800 euro.
exemplul 2: aceasi chiestie am auzito si eu ca un seria 5 mediu ar costa 5000 euro la fabrica....


--------------------
opel astra G OPC - Dacia Papuc 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 23 Apr 2010, 11:21
Post #2167


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.471
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(nicku01 @ 23 Apr 2010, 12:06)
daca ii adevarat Dacia a investit 260 milioane de euro in proiectul duster (tehnologizare, proiectare bla bla bla) in cazul in care ar castiga in jur 2500 euro net per masina ar trebui sa produca peste 100.000 se masini  pentru a amortiza doar aceste costuri.... pentru a castiga 260 milioane euro au nevoie sa produca inca 100.000 masini. asta inseamna in jur de 6 ani.... dupa vreo 7 ani trebuie sa scoti noul model.... alte sute de milioane..... si tot asa....

intrebarea se pune: de unde profitul declarat la sfarsit de an .... sute de milioane sau miliarde in cazul grulurilor mari??????

Posibil raspuns: nu castiga 2500 euro pe masina ci 6-7000 euro pe unitate.
*


Mai aberezi mult? Te-ai gandit la profit din vanzarea de piese si utilaje? Din finantarea vanzarilor (RCI)?
Sau la tine profit = pret vanzare -cost piese si montaj?


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Flamingo
post 23 Apr 2010, 11:21
Post #2168


Membru "SPARKY Team"


Group: Banned
Posts: 1.064
Joined: 20 February 06
From: Bucuresti




Bine, acum de ce sa ne c***m pe noi, chinezii fac si lucruri bune. Mai stii ca multe piese nu sunt facute dincolo si asamblate in Ro sau in cazul BMW-ului, in Germania? Poate asa se justifica pretul mic de productie. radmasa.gif


--------------------
HYUNDAI i10, full options 2008
A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 23 Apr 2010, 11:24
Post #2169


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




Noi vorbeam de profit nu de cost de productie, e irelevant.
Industria auto trece prin momente grele, vezi fuziunile mai mult sau mai putin ciudate ale unor firme de renume.
Da-mi voie sa ma indoiesc ca au asemenea profituri.


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nicku01
post 23 Apr 2010, 11:25
Post #2170


Membru


Group: Members
Posts: 152
Joined: 18 March 10
From: Timisoara




radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif asta in cazul masinilor seroiase in care profitul din vazarea masinilor efectiv ii mai mic.... materiale si finisaje net superioare dacia care costa muuuuult mai mult....


--------------------
opel astra G OPC - Dacia Papuc 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 23 Apr 2010, 11:29
Post #2171


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




Las-o asa... te contrazici grav. TU te refereai la "grupurile mari"!


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Flamingo
post 23 Apr 2010, 11:29
Post #2172


Membru "SPARKY Team"


Group: Banned
Posts: 1.064
Joined: 20 February 06
From: Bucuresti




Bre, ce mai tura-vura... Cat o fi / cat n-o fi costul de productie si / sau profitul, n-o sa aflam niciodata exact. Si chiar daca prin absurd, surse de incredere apar la TV cu hartia in mana precum tribunul Vadim Tudor, cu siguranta se vor gasi mai mari ai lor care sa infirme informatiile. Cine o fi prost sa recunoasca asta?

Deci totul va ramane la nivel de barfa, dar atentie, fum fara foc nu iese, cu alte cuvinte un sambure de adevar exista... pentru ca sunt din ce in ce mai multi cei care au aflat / auzit de costurile de productie Logan / Duster.


--------------------
HYUNDAI i10, full options 2008
A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nicku01
post 23 Apr 2010, 11:34
Post #2173


Membru


Group: Members
Posts: 152
Joined: 18 March 10
From: Timisoara




QUOTE(BZN @ 23 Apr 2010, 11:29)
Las-o asa... te contrazici grav. TU te refereai la "grupurile mari"!
*


radmasa.gif bine... daca tu zitci..... radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif


--------------------
opel astra G OPC - Dacia Papuc 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 23 Apr 2010, 11:36
Post #2174


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




Profitul Dacia trebuie sa apara undeva intr-un inscris oficial, sunt obligati sa faca raportari catre diverse institutii ale statului.


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 23 Apr 2010, 11:37
Post #2175


-


Group: Members
Posts: 22.616
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(Flamingo @ 23 Apr 2010, 12:29)
pentru ca sunt din ce in ce mai multi cei care au aflat / auzit de costurile de productie Logan / Duster
O daaaa, la fel de multi ca cei care ziceau ca Solenza este masina. Si tot din auzite stiau ei. De la coltul strazii ...
Este de ajuns sa arunce cineva cu rautate un porumbel si poporul pune botul imediat. Ai dracu capitalisti care vor ei sa faca bani pe spatele poporului roman harnic si muncitor.

This post has been edited by IRONICK: 23 Apr 2010, 11:42


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 23 Apr 2010, 11:40
Post #2176


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




QUOTE(nicku01 @ 23 Apr 2010, 12:06)

intrebarea se pune: de unde profitul declarat la sfarsit de an .... sute de milioane sau miliarde in cazul grulurilor mari??????

Posibil raspuns: nu castiga 2500 euro pe masina ci 6-7000 euro pe unitate.
*




QUOTE(nicku01 @ 23 Apr 2010, 12:25)
radmasa.gif  radmasa.gif  radmasa.gif  asta in cazul masinilor seroiase in care profitul din vazarea masinilor efectiv ii mai mic.... materiale si finisaje net superioare dacia care costa muuuuult mai mult....
*


Si gata, nu ma mai obosesc sa-ti demonstrez nimic. Daca nu vrei sa deschizi ochii e treaba ta.


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Flamingo
post 23 Apr 2010, 11:41
Post #2177


Membru "SPARKY Team"


Group: Banned
Posts: 1.064
Joined: 20 February 06
From: Bucuresti




@Ironick

Deviem, deviem...Repet, un dram de adevar este pe undeva, cat despre rapoartele alea catre diverse institutii, nu comentez... Un expert contabil din anturajul Dacia / Reanult cred ca e cel mai potrivit sa dea detalii (dac-o vrea, desigur).

This post has been edited by Flamingo: 23 Apr 2010, 11:42


--------------------
HYUNDAI i10, full options 2008
A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 23 Apr 2010, 11:43
Post #2178


-


Group: Members
Posts: 22.616
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(Flamingo @ 23 Apr 2010, 12:41)
Un expert contabil din anturajul Dacia / Reanult cred ca e cel mai potrivit sa dea detalii (dac-o vrea, desigur)
Evident, isi face cont pe forum si ne spune.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 23 Apr 2010, 11:46
Post #2179


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.471
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




DAca nu are deja... 10561582.gif
Hai sa fim seriosi, in nici un domeniu nu vinzi produse mai ieftine decat concurenta cu profit/unitate mai mare.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nicku01
post 23 Apr 2010, 11:49
Post #2180


Membru


Group: Members
Posts: 152
Joined: 18 March 10
From: Timisoara




QUOTE(BZN @ 23 Apr 2010, 11:40)
Si gata, nu ma mai obosesc sa-ti demonstrez nimic.
*



nu ai cum sa-mi demonstrezi ...... wink.gif ... si cu asta am incheiat subiectul....

This post has been edited by nicku01: 23 Apr 2010, 11:49


--------------------
opel astra G OPC - Dacia Papuc 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Flamingo
post 23 Apr 2010, 11:52
Post #2181


Membru "SPARKY Team"


Group: Banned
Posts: 1.064
Joined: 20 February 06
From: Bucuresti




QUOTE(IRONICK @ 23 Apr 2010, 12:43)
Evident, isi face cont pe forum si ne spune.
*



"Ne spune", da... cum sa nu... Cred ca nici nevasta-sa nu stie... Este secret profesional. In fine, am deviat...

Cert e ca in cazul in care o unitate ar avea profit mic, s-ar sista imediat productia si s-ar muta la bulgari sau la albanezi unde mana de lucru este mult mai ieftina. Sa fim seriosi. Au profit mare da-i dreaq. rolleyes.gif


--------------------
HYUNDAI i10, full options 2008
A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 23 Apr 2010, 11:54
Post #2182


-


Group: Members
Posts: 22.616
Joined: 19 April 05
From: Romania




Oricum, trebuie sa recunoastem ca Renault stie sa faca masini cu costuri de productie mici. Putem sa luam ca exemplu orice reper de pe Duster si sa il analizam. Usa de exemplu, din cate repere este alcatuita? Doua panouri de tabla, interior si exterior. Chedere dintr-o bucata cu forme simple (costuri de turnare ff mici) si prinderi la fel. Nici un fel de ornament. Fata de usa dintr-o bucata, dar mai nou cu maner (adaugat ca a tipat lumea). Comenzile pe tije, prinderile cu nituri si forme cat mai drepte. Limitatorul de cursa la fel de ieftin. Nu exista izolare a zgomotului decat cu niste mastic ordinar. Nu exista folie anticondens, nu exista materiale absorbante. Nu exista nici macar niste limitatoare de miscare a usii la gropi.

This post has been edited by IRONICK: 23 Apr 2010, 13:19


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Flamingo
post 23 Apr 2010, 11:59
Post #2183


Membru "SPARKY Team"


Group: Banned
Posts: 1.064
Joined: 20 February 06
From: Bucuresti




Eh uite, vezi? Ce spui tu nu face decat sa intareasca "trilurile porumbeilor". radmasa.gif


--------------------
HYUNDAI i10, full options 2008
A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 23 Apr 2010, 12:57
Post #2184


-


Group: Members
Posts: 22.616
Joined: 19 April 05
From: Romania




Da tu de unde stii ca ce spun eu este adevarat? Daca este doar o joaca de cuvinte?


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Squirrel
post 23 Apr 2010, 13:10
Post #2185


Captain of Black Pearl™…


Group: Members
Posts: 4.466
Joined: 13 March 08
From: partea mea: Drum bun!




Conform declarațiilor depuse la Ministerul Finanțelor în 2008 de către SC Automobile Dacia SA:
QUOTE
Indicatori din BILANT lei
ACTIVE IMOBILIZATE - TOTAL 2803218907
ACTIVE CIRCULANTE - TOTAL, din care 1445294622
Stocuri (materiale, productie in curs de executie, semifabricate, produse finite, marfuri etc.) 554116674
Creante 350229824
Casa si conturi la banci 540948124
CHELTUIELI IN AVANS 8595623
DATORII - TOTAL 1125693065
VENITURI IN AVANS 42407219
PROVIZIOANE 127877572
CAPITALURI - TOTAL, din care: 2961131296
Capital social subscris varsat 2541719939
Patrimoniul regiei
Patrimoniul public
Indicatori din CONTUL DE PROFIT SI PIERDERE
Cifra de afaceri neta 7642296976
VENITURI TOTALE 8402861521
CHELTUIELI TOTALE 8143469504
Profitul sau pierderea brut(a) 
-Profit 259392017
-Pierdere
Profitul sau pierderea net(a) a exercitiului financiar
-Profit 222018211
-Pierdere
Indicatori din DATE INFORMATIVE
Numar mediu de salariati 13274
Tipul de activitate, conform clasificarii CAEN Fabricarea autovehiculelor de transport rutier


Ar mai fi niște cifre cheie.

Situatii Financiare Individuale Intocmite in conformitate cu Ordinul Ministerului Finantelor Publice nr. 1752/2005 si modificarile ulterioare 31 decembrie 2009

Raport de gestiune al Consiliului de Administratie al Automobile Dacia SA_31.12.2009

Mai multe date legale…


Acum aveți niscaiva material de studiu…dacă puteți deduce din contabilitate ceea ce vă interesează…


--------------------
Dacia Duster 2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré - RO 44 AWD
Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Flamingo
post 23 Apr 2010, 13:12
Post #2186


Membru "SPARKY Team"


Group: Banned
Posts: 1.064
Joined: 20 February 06
From: Bucuresti




@ Ironick
Cred ca 4 ani de cand iti citesc posturile, mi-au ajuns cat sa-mi fac o parere ok despre tine. Ah, ca esti ironic uneopri si enervezi omul, asta este, nimeni nu e perfect.

Daca mai sus ai aberat ca sa induci lumea in eroare, foarte urat din partea ta, dar repet, de regula ai punctat la obiect si ai adus argumente solide in diverse dezbateri pe forum...

@Squirel
Acum sa vedem cine se pune pe calcule...

This post has been edited by Flamingo: 23 Apr 2010, 13:20


--------------------
HYUNDAI i10, full options 2008
A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 23 Apr 2010, 13:31
Post #2187


-


Group: Members
Posts: 22.616
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(Flamingo @ 23 Apr 2010, 14:12)
Daca mai sus ai aberat ca sa induci lumea in eroare, foarte urat din partea ta
Nu am facut asta. Problema mea este alta. Lumea se orienteaza dupa niste vorbe, care la roman se prinde de parca ii da cu superglue. Si de multe ori sunt doar vorbe in vant ...
In schimb sunt usor iritat de cati trolli sunt pe forum care promoveaza marketing-ul dacia. Cand sunt probleme la o masina nu sare unu in ajutor, dar cand este vorba sa prosteasca, sunt in frunte. Sa pacaleasa cat mai mult, ca deh, este marketing frate, nu minciuna pe fata.
Si da, teoretic as da si eu in jur 6000 pe un Duster "full". Fara discuri pe spate.

This post has been edited by IRONICK: 23 Apr 2010, 13:45


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dodone
post 23 Apr 2010, 17:52
Post #2188


membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa)


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 21 May 05
From: Timisoara




Intr-un fel, nu pot sa-i condamn pe cei de la Renault ca vand masini cu profituri f. mari. E legea nescrisa a cererii si ofertei. Nu sunt ei devina ca nu au concurenta pe segmentul low cost, ca marketing-ul a functionat ireprosabil si au convins pe multi sa cumpere la asemenea preturi.
Problema este alta. Mai exista in afaceri o sintagma : win-to-win situation. Adica, ambele parti dintr-o tranzactie trebuie sa fie multumite. Or, in cazul Logan/ Duster eu ma simt inselat, "pacalit" cu preturile actuale, raportate la ceea ce ofera (calitate, dotari, performante). Iar treaba asta nu tine pe termen mediu sau lung. Pe un client serios nu-l furi decat cel mult o data. Si odata ce l-ai pierdut sunt sanse mici sa-l mai recuperezi vreodata.

This post has been edited by Dodone: 23 Apr 2010, 20:46


--------------------
Renault Renault Laguna 1 GrandTour 1998/Concorde
Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 23 Apr 2010, 20:04
Post #2189


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.491
Joined: 14 January 06




sunt foarte putine masini unde ai situatie win-win.


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nicku01
post 23 Apr 2010, 23:51
Post #2190


Membru


Group: Members
Posts: 152
Joined: 18 March 10
From: Timisoara




QUOTE(aphophis @ 23 Apr 2010, 20:04)
sunt foarte putine masini unde ai situatie win-win.
*



si alea sunt de obicei reprezentate prin caluti furci si sirene cu aripi tongue.gif


--------------------
opel astra G OPC - Dacia Papuc 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
75 Pages « < 71 72 73 74 75 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th June 2025 - 10:18
Forum Renault