DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

22 Pages « < 10 11 12 13 14 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> LOGAN 1.2 16V, CE PARERE AVETI? ATI TESTAT?

Markos
post 27 Sep 2011, 22:26
Post #331


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




QUOTE(AR-18-MOS @ 27 Sep 2011, 23:23)
se urca tirurile pe tine
*


Ba, gata, io ma culc gun3.gif


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kato
post 27 Sep 2011, 22:27
Post #332


Membru autentic


Group: Members
Posts: 236
Joined: 17 October 06
From: barlad




QUOTE(AR-18-MOS @ 27 Sep 2011, 23:23)
Mai nasol e ca se urca tirurile pe tine, ori stau lipite de bara pana ajungi la viteza aia.
*


depinde de stilul de viatza al fiecaruia si de drumurile la care pleaca. daca masina o folosesti preponderent in oras si mai faci o iesire in afara cam 50 de km nu e nici un bai. sa nu uit, conteaza si zona...

This post has been edited by kato: 27 Sep 2011, 22:28


--------------------
renault scenic 2000 rxt - scenic III 1.6 dci - vs 05 glx vs 79 glx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 27 Sep 2011, 22:30
Post #333


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




QUOTE(kato @ 27 Sep 2011, 23:27)
conteaza si zona...
*


Imi imaginez cum e cu-n Logan 1.2, plin cu bagaje, 4-5 persoane, A/C, pe drumurile turcesti. happy.gif

This post has been edited by AR-18-MOS: 27 Sep 2011, 22:30


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kato
post 27 Sep 2011, 22:33
Post #334


Membru autentic


Group: Members
Posts: 236
Joined: 17 October 06
From: barlad




QUOTE(AR-18-MOS @ 27 Sep 2011, 23:30)
Imi imaginez cum e cu-n Logan 1.2, plin cu bagaje, 4-5 persoane, A/C, pe drumurile turcesti. happy.gif
*



ma referem la zona geografica in care utilizezi preponderent masina...ca daca ai zona plina de pante abrupte mai bine te orientezi spre altceva...

This post has been edited by kato: 27 Sep 2011, 22:33


--------------------
renault scenic 2000 rxt - scenic III 1.6 dci - vs 05 glx vs 79 glx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 28 Sep 2011, 03:27
Post #335


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




QUOTE(mariuszmeu @ 25 Sep 2011, 22:56)
cum o sa o iau in rate , nu imi prea raman multi bani de plimbari asa ca nu vad rostul optiunilor .
*

Atunci de ce plm o mai iei, daca nu vezi sensul optiunilor pentru ca nu ai bani de plimbari?

QUOTE(mariuszmeu @ 27 Sep 2011, 22:17)
niciunul dintre noi nu s-a nascut in vreo limuzina , ba din contra
*

Nu stiu altii cum sunt da' io m-am nascut la maternitate!

QUOTE(ady77 @ 27 Sep 2011, 23:05)
Pai cu logan de 1.2 si sa vrei nu poti avea decat un stil linistit wink.gif
*

Pe cit punem pariu ca exista cel putin un deosebit care si-a facut chip-tuning, si-a montat toba urlatoare si kit de admisie directa pe loganul de 1.2?

This post has been edited by Marty: 28 Sep 2011, 03:27


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
canea_dragos
post 9 Oct 2011, 13:55
Post #336


Membru autentic


Group: Members
Posts: 660
Joined: 13 April 09
From: Bucuresti




Ieri si-a cumparat varamiu un logan 1.2 16V full options. Mi l-a dat la un mic test de drum si sincer va spun mi se pare subnutrit motorul ala, desi ca si CP tot 75 cai ca si 1.4 MPI-ul de la solenza mea are. Demarajul este unul lent spun eu, am fost 3 persoane in masina cand am testat-o. Nu am dat drumul la AC sa vad cata putere mai "suge" si ala.

Apoi ne-am urcat in solenza mea tot cei 3 si i-am aratat diferenta. Pe primele 3 trepte de viteza solenza de 1.4 e net superioara loganului de 1.2, apoi treptele 4 si 5 sunt oarecum asemanatoare, desi solenza tot e mai "iute" cu putin decat loganul.

Mai e si problema turarii: eu la solenza la 2700-2750 rpm cu tr 4 am 60 km/h, in schimb la logan abia la 3000-3100 rpm ajung la acea viteza. Consumul i-a aratat la drum intins o medie de 6.2, mie la ~600 km am scos o media de 5.9.

In rest masina arata si merge impecabil doar e noua.


--------------------
DACIA SOLENZA 2004 Confort - PH 88 CDM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 9 Oct 2011, 13:58
Post #337


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Cred ca vrei sa spui 80km/h pe ceas, la vreo 2800rpm la Solenta. 60km/h in treapta 4, la turatia respectiva in nici un caz nu ai. Da, Loganul 1,2 16v are toate rapoartele mai scurte decat modelele 1,4/1,6 si oricum, prestatiile dinamice sunt sub cele ale lui 1,4 8v.


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 9 Oct 2011, 14:03
Post #338


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




Daca masina era noua si in rodaj e normal sa fie puturoasa si sa consume putin mai mult, mai fa odata testul cand o sa aiba minim 3000 km ca sa fie relevant. are vreo 8-10 nm in minus fata de solenza, dar cutia mai scurta cred ca compenseaza, norma de poluare ii cam diminueaza reprizele



prin alte tari exista si motoare mai mici. a se observa etajarea cutiei

This post has been edited by ArtVandelay: 9 Oct 2011, 14:07


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 9 Oct 2011, 14:04
Post #339


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




QUOTE(ArtVandelay @ 9 Oct 2011, 15:03)
minim 3000 km ca sa fie relevant
*


Eu as zice undeva peste 10.000Km...

This post has been edited by AR-18-MOS: 9 Oct 2011, 14:05


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 9 Oct 2011, 14:10
Post #340


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Mai bine o iei sh direct laugh.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 9 Oct 2011, 14:15
Post #341


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Si peste 10,000km tot sub un 1,4 8v este.

@artVandelay - Cutia aia este groaznic de scurta... Si tare cred eu ca modelul din clip este pe etanol.. ceea ce inseamna ca pe benzina era mai lent cu destul..


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 9 Oct 2011, 14:20
Post #342


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




E etejata asa cum trebuie pentru motorul ala. probabil e un chin afara orasului, dar daca era etajata mai lung te depaseau si bicicletele la demaraj, si asa vad ca prinde suta in vreo 14 secunde

eu cred ca aia 5 nm sunt compensati chiar de cutia de viteze. daca are cineva un pix si-o foaie poate sa verifice, cel putin pentru turatia de cuplu maxim. cred ca se gasesc rapoartele pe forum

This post has been edited by ArtVandelay: 9 Oct 2011, 14:31


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 9 Oct 2011, 14:23
Post #343


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(PaulT @ 9 Oct 2011, 15:15)
Si peste 10,000km tot sub un 1,4 8v este.
*



Pentru doar 5 Nm diferenta un sofer obisnuit nici nu o sa simta vreo diferenta, puterea fiind la fel, 55kw. Dar unul ce va conduce un 1.2 16v ca un diesel, normal sa i se para sub ala de 1.4(condus al fel), pentru ca difera plafa de putere si cuplu.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
canea_dragos
post 9 Oct 2011, 15:31
Post #344


Membru autentic


Group: Members
Posts: 660
Joined: 13 April 09
From: Bucuresti




Am gresit mai sus in loc de tr 4 era vorba de tr 3 de viteze, sau vreo 80 km in tr 4 cum spui tu. El mi-a zis ca aia i-au zis ca rodajul il are din fabrica, acuma nu stiu ce sa zic.

Daca mai am solenza pana apuca el sa faca cei 10000 km o sa repet testul.


--------------------
DACIA SOLENZA 2004 Confort - PH 88 CDM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 9 Oct 2011, 21:46
Post #345


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




Loganul de un litru cand apare?


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 9 Oct 2011, 21:58
Post #346


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




Eu am gasit numai de 0.7 sad.gif
640_logan_bottle_front_detail.jpg
Recomand!


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 9 Oct 2011, 23:16
Post #347


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




QUOTE(argon @ 9 Oct 2011, 15:23)
Pentru doar 5 Nm diferenta un sofer obisnuit nici nu o sa simta vreo diferenta, puterea fiind la fel, 55kw. Dar unul ce va conduce un 1.2 16v ca un diesel, normal sa i se para sub ala de 1.4(condus al fel), pentru ca difera plafa de putere si cuplu.
*

Bine, stai jos, 4!


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 10 Oct 2011, 09:28
Post #348


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




QUOTE(argon @ 9 Oct 2011, 15:23)
Pentru doar 5 Nm diferenta un sofer obisnuit nici nu o sa simta vreo diferenta, puterea fiind la fel, 55kw. Dar unul ce va conduce un 1.2 16v ca un diesel, normal sa i se para sub ala de 1.4(condus al fel), pentru ca difera plafa de putere si cuplu.
*



Sigur.. Nici cu rapoartele scurtate semnificativ(oare de ce crezi ca le-au scurtat, daca zici ca e acelasi lucru? nedumerire.gif ) nu scoate 0-100 in 13s (cat scoate 1,4 8v) ci 13,6... Conduse la fel (corect) se comporta diferit (incearca, daca vrei sa te convingi), ceea ce e normal, graficele de cuplu fiind diferite... Puterea o fi la fel, la turatia de putere maxima, nu la turatii normale de utilizare in trafic.


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 10 Oct 2011, 13:31
Post #349


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Decit sa-i explici chestii d-astea, pe care este absolut evident ca nu le intelege, mai bine-i pui un flex in brate, ii arati niste roti de masina si-i zici: "Sho pa iele!". Abia atunci va-ntelege ce vrei de la el.


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zanzie
post 10 Oct 2011, 13:36
Post #350


Aspirant de Trabant


Group: Members
Posts: 1.241
Joined: 30 April 08
From: Pădure




argon graveazami si mie cu flecsul terog peroti fulgul M+S si creasta muntelui platesc bine multumesc

This post has been edited by zanzie: 10 Oct 2011, 13:37


--------------------
gard viu din spini, cu flori la poarta si rinoceri in curte
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AMD 1980
post 26 Oct 2011, 22:44
Post #351





Group: Members
Posts: 0
Joined: 26 October 11




Am si eu Logan 1.2 16v achizitionat in iunie anul acesta. Acum am aproape 4000 km si sunt multumit de el. Locuiesc la campie si merg mai mult in oras, deci e ideal pt mine. In afara orasului se comporta destul de bine, pot sa depasesc un tir fara probleme si fara sa retrogradez. La 100 la ora are fix 3000 rot/min. Oricum eu nu incalc legea si merg cu maxim 100 - 120 la ora la drum intins. Pana i-am facut rodajul parca tragea mai greu (e si normal ) dar de la 3000 km a inceput sa traga mai bine. Motor mai puternic nu are rost sa ai daca faci drumuri mai mult in oras la campie. Motorul asta e ideal pt oras. Ca si consum sta destul de bine: cam 8 % in oras si 5% in afara. Daca nu ai suisuri si ai drum intins poti sa scoti si 4%. Se mai aud ceva scartaituri de la scaun daca il pun mai jos, dar nu foarte deranjante. In rest pot sa spun ca e destul de spatios, masina e inalta, merge destul de bine pe drumuri de tara. Varianta laureate e ideala.


--------------------
Dacia Logan 1.2 16v 75cp 2011 Laureate
Dacia Logan 1.2 16v 75cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ake
post 27 Oct 2011, 19:06
Post #352


Morderator


Group: Moderatori
Posts: 1.040
Joined: 6 July 04
From: Bucuresti




NOTA MODERATOR
De aici incolo s-au sters posturile. Userul AMD 1980 are cateva zile de respiro.
Va rog continuati civilizat din acest punct mai departe.
Multumesc

This post has been edited by Ake: 27 Oct 2011, 19:07


--------------------
(si) Dacia Logan Laur.1.4
"Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 28 Oct 2011, 09:07
Post #353


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




eu conduc un symbol 1.2 16v de vreo 1700 km. pot spune ca iti faci treaba cu el, mai ales daca ai un stil de mers linistit si nu te grabesti. consumul in oras se situeaza pe la 8,5% (dar nu mers bara la bara). afara am scos 5,9% fara autostrada. cutia de viteze este etajata foarte scurt (la 2000rpm in treapta a 5a vitezometrul indica 65 km/h). la 140 km/h consumul instant oscileaza intre 8 si 9%.
strict din punctul meu de vedere nu se merita, prefer 1% in plus la consum dar un raspuns mult mai ok in momentul in care ai nevoie.


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Altis
post 28 Oct 2011, 12:06
Post #354


Membru autentic


Group: Members
Posts: 754
Joined: 24 December 04
From: Bucuresti




Eu cu ascutitoarea, am 7.3 pe bord acum.
Nu am resetat de 4000+km.
Am mers o data la Moeciu, de doua ori la Bolintin si o data la Peris.
Cat despre "tras", ma nene, masina trage, dar de la 4500-5000 rpm in sus.
Am intrat eu ca smecheru-n depasire cu 2500 rotatii, deh, obisnuit cu TDI-ul si aveam senzatia ca ma ia ala cu tirul la misto.
In 200 m ii dau a 5-a in oras, daca merg mai zmucit un pic- plec mai tare sau retrogradez, merg vitezele din doi in doi: 1, 3, 5.
Diseara are testul suprem, la 1 noaptea plec la Brasov, apoi pe Transfagarasan la Capra (bem o bere badie?) si retur.
Daca ma vedeti cu capota ondulata prin oras, nu e tunning, sunt pistoanele!

Ieri am depasit un BMW, pe bune!
Mi-a taiat magaru fata, m-a impins pe banda 1 - el venind pe linia de tramvai, i-am dat a 2-a pe la 50 la ora si m-am dus.
Drept e ca pemfeu era de bulgaria si cand m-am uitat in retrovizoare, nu-l mai vedeam ca se camuflase (de rusine cred) intr-un nor de fum albastrui. La mine turometru dadea cu acul in coloana volanului, dar m-am dus!
Audi, Passat, q7, etc, fara numar, dar toate stationau sau mergeau in legea lor... biggrin.gif

This post has been edited by Altis: 28 Oct 2011, 12:09


--------------------
Tucson JM 2007 - .
Luati saitu' de cultura si bagati-l in duba sa-i acordam "primul ajutor"!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 28 Oct 2011, 12:26
Post #355


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




O sa ma uit dupa tine pe linga tevile alea ecologice. Daca te vad, bem! Vezi ca lui Huidu nu i-au luat carnetul!

This post has been edited by corbex: 28 Oct 2011, 12:42


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eugeniuz2004
post 28 Oct 2011, 14:39
Post #356


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.004
Joined: 13 August 04
From: Iasi




eu am o ruda/prieten care are un astfel de Logan berlina, un Laureate 1.2 16v. posesorul este incantat de cum se comporta masina. Evident nu ii cere imposibilul.
si consuma putin de tot in oras (Iasi). chiar si sub 8 dar media pe acolo e urban. a mea scoate numai de la 9 si jumatate in sus. si conducem mosnegeste amandoi (la consum).
am mers si eu cu masina (4 oameni si ceva bagaj) si te serveste mai mult decat onorabil.
iar posesorul a fost cu consoarta in Germania si a avut numai cuvinte de lauda la adresa masinii (de la comportament la consum). repet insa: fara sa ii ceara imposibilul.


--------------------
Kia Cee'd 2008 SW BEST - IS-96-AEU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 28 Oct 2011, 21:27
Post #357


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(eugeniuz2004 @ 28 Oct 2011, 15:39)
a fost cu consoarta in Germania si a avut numai cuvinte de lauda la adresa masinii (de la comportament la consum).
*


Pai si nevasta-mea, daca ar merge cu kum sau shush la volan, cu siguranta ca ar avea doar cuvinte de lauda. N-ai ce face, asa-s ele.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariuszmeu
post 28 Oct 2011, 22:38
Post #358





Group: Members
Posts: 0
Joined: 25 September 11




dupa cum spuneam ,am luat ,pana la urma , varianta 1.6 8v cu servo .psudopreferance. de ce spun pseudo ,ca nu e in afara de faptul ca au bagat inchiderea centralizata (doar din cheie) si airbag pasager fata , motorul si servo le platesti (1000ron in plus , respectiv 1700 ron ,aprox ) . si ,per total , platesti cam mult .asta pt ca , spre diferenta de publicitatea de la tv , puntul de plecare a fost 4265 euro si nu 4150 (+3 vaucere).aceasta crestere a fost pusa ,ambiguu, pe seama cresterilor cursului euro .+125 numerele rosii , +1200 inscriere , +280 asigurare rca , + 79 presuri interioare , +1200 cauciucuri iarna (cele mai ieftine) .
ideea este ca , motorul merge ca un vis , avand prea multe resurse pt niste drumuri ca ale noastre si politie ca a noastra . pe la noi ,la fiecare iesire din oras ,zilnic , sunt postate cate 2 radare .
spun prea multe resurse , pt ca , la stabilitatea loganului , mi-ar fi frica sa le folosesc altfel decat pe drum drept .am urcat o coasta sanatoasa,adica lunga si grea , cu masina plina si cu pasageri si cu bagaje si ea parea sa zboare. mentionez ca am doar 100km la bord ,adica de 2 zile o am .pai sunt bani aruncati in plus .poate cu 1.2 16v nu urcam cu a 3a sau a 4a ,dar o urcam si fara sa platesc cei ~ 3000 ron in plus .
deci , daca nu sunteti adeptii performantelor extreme , si nu vreti sa faceti risipa de bani si vreti o masina normala ,de naveta si nu numai ,luati cu incredere 1.2 16v si bagati bani in optiuni , mai ales ca masinile cu optiuni sunt si mai bine finisate . wink.gif

This post has been edited by mariuszmeu: 29 Oct 2011, 15:57


--------------------
dacia logan 2011 preference 1.6 8v - GJ21DAR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Altis
post 29 Oct 2011, 15:41
Post #359


Membru autentic


Group: Members
Posts: 754
Joined: 24 December 04
From: Bucuresti




Masina s-a comportat excelent. De la Cartisoara nu am intalnit masina la ora aia - 6:00. De la Capra am mers in coloana cu un L200 si o Octavia si nu m-a facut de ras. Nu vreau sa ma gandesc ce consum am avut.
Transfagarasanul era curat si liber biggrin.gif . Pe micile portiuni cu gheata, gumele incluse in pret (o sa va dea ce au pe stoc - mi-au transmis cei de la leasing) GoodYear Ultra Grip de la Cobalcescu, s-au comportat minunat. In tunelul din varf, in a 2-a la cam 30 la ora, pe gheata ca sticla am inghetat rotile. Masina s-a oprit cam in 10-12 metri. Mai greu cu plecatul dupa aia.
O parte din drum ne-a supervizat cu un ochi critic badia Corbex. unsure.gif

This post has been edited by Altis: 29 Oct 2011, 15:47

Attached thumbnail(s)
Badia.jpg ( Size: 3.26mb ) Number of downloads: 577
Badia.jpg ( Size: 1.9mb ) Number of downloads: 636
Badia.jpg ( Size: 1.51mb ) Number of downloads: 628


--------------------
Tucson JM 2007 - .
Luati saitu' de cultura si bagati-l in duba sa-i acordam "primul ajutor"!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kato
post 29 Oct 2011, 15:58
Post #360


Membru autentic


Group: Members
Posts: 236
Joined: 17 October 06
From: barlad




colegu, din a doua poza se pare ca ai condus ca la curse...... blush.gif


--------------------
renault scenic 2000 rxt - scenic III 1.6 dci - vs 05 glx vs 79 glx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
22 Pages « < 10 11 12 13 14 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th May 2025 - 15:19
Forum Renault