LOGAN 1.2 16V, CE PARERE AVETI? ATI TESTAT?
![]() ![]() ![]() |
LOGAN 1.2 16V, CE PARERE AVETI? ATI TESTAT?
Markos |
![]()
Post
#571
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
bion |
![]()
Post
#572
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.711 Joined: 1 May 04 From: TM ![]() |
Ihi. Numai ca are 4x4 si tiuning la motor .
|
--------------------
Dacia
SLZ Scala
2003
- TM54 Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin, Căci n-au păreche-n lume blestemații Crîșmarii care toarnă apă-n vin ! |
|
bucatzel |
![]()
Post
#573
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(bion @ 19 May 2016, 19:24) Octavia 4x4 dizel cu tiuning la motor( cam 500 ieuro profi cu updateuri chestii socoteli) scoate freo 160 cai frumoshi ,masina de showroom =16k euro dreiiaregaranti.Si chiar merge si te simti ca intr-o masina. N-are rost de tiuning la motor. Aia 140 de cai ( banui ca zici de motorul de 2.0 ) is suficienti cat sa te trezesti tot pe la 160 daca nu esti putin atent. de 4x4 nush ce sa zic, nu-i vaz rostul pe masina asta. Suspensii PDG sa nu aiba, ca aia o face mai ceva ca o barca pe fiecare nenorocita de curba. Numa' ca no, ie dizal pe motorina, daca o fatzai prea mult prin oras, mindiat incepe sa planga ca vrea curatenie la DPF. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
ursul_bipolar |
![]()
Post
#574
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.667 Joined: 23 July 08 ![]() |
Omu' a zis ca nu vrea dizel.
|
--------------------
Toyota
RAV4
HSD Elegance 2018 Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
|
|
marksman |
![]()
Post
#575
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.679 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
1.2 TSI pe curea, la 105 CP e decent pe Rapid.
|
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#576
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
zodrac |
![]()
Post
#577
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 426 Joined: 13 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Posed una bucata Ocatvia 3 cu 1.2 TSI
Aici este răspunsul pe fuga care i l-am dat unui alt forumist (): QUOTE A mea este manuala și sincer nu îmi place în aglomerația din București (din acest motiv o conduce nevasta și ei ii place). Nu îmi place împerecherea dintre cutie, ambreiaj și motor ce face plecarea de pe loc destul de sensibila, în sensul ca este foarte sensibila la modul de debreiere și apăsare pe accelerație. Tot la plecare de pe loc în rampa necesita o patinare mai pronunțată a ambreiajului din acest motiv nu as recomanda acest motor într-un oraș muntos/deluros. Bine eu eram cu mașina încărcată de concediu 2 + 2 +portbagaj cu vîrf. Tot în oraș se simte un lag pronunțat la turbo, ceea ce face plecatul în forță mai greu, dar nu imposibil. Motorul odată ridicat în ture se comporta foarte bine. La drum întins îmi place se așeza bine, toarce bine, consuma decent (5.9 % autostrada România - Croația). Depășiri în forță nu face decât din treptele 2 sau 3 pentru a avea turbina o o turație potrivita (sa pornești măcar de la 2500 ture). In a 4-a pe la 60Km/h are sub 2000 rot/min (nu-mi aduc exact aminte) și se chinuie puțin. Dar de reținut ca la depășiri din scurt în forță la limita. O devansare pe la 80Km/h e ok și în a 4-a, dar nici o data sa nu încerci în a 6-a. "A 6-a e doar pentru Autostrada" de la 130km/h în sus și chiar se duce frumos pana în ~170km/h dar după aceasta viteza se cam limitează și contează cum bata vântul și ce panta/rampa are șoseaua. As fi vrut sa fie mai silențioasă la viteze mai mari, dar fâsăitul aerului se aude pe autostrada. Motorul pana în 3000 rot/min e insesizabil (viteza a 6-a ~130km/h) dar începe sa sa facă prezent intru-n mod plăcut, deloc deranjant de la 140km/h în sus. Eroarea GPS/vitezometru e cam mare (la 140km/h în bord = 130km/h GPS) dar depinde dacă am rotile de iarna/vara, ale mele de iarna sunt pe 15inch. Probleme nu am avut. Doar uleiul a trebuit completat pe la ( 18K Km, 1 an ), momentan are 23K Km și nu-mi dau seama dacă a mai scăzut după completare. (eu am interval variabil la revizie 2 ani / 30k Km). |
--------------------
*
*
* Dacia Logan Ambition 1.5 dCi - iunie 2006
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#578
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
Cum drecu' sa tii un ulei 30 000 de km in motor?? WTF...
![]() |
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
ursul_bipolar |
![]()
Post
#579
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.667 Joined: 23 July 08 ![]() |
Pai nu trebuie si motoarele alea sa aiba probleme dupa garantie. E long life ce naiba, povesti de aburit clientii creduli. Un ulei dupa 10 maxim 15 mii isi pierde din TBN in mod exponential si nu mai are nicio proprietate.
|
--------------------
Toyota
RAV4
HSD Elegance 2018 Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
|
|
donlucyan |
![]()
Post
#580
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.726 Joined: 28 March 11 From: Valenii de Munte-Ploiesti ![]() |
Cunosc cativa baietii care i fac schimbu de ulei la masinii la 25-30 mii km dar parca este prea mult.
Eu la golf5 2006 2.0 180cp 6+1 , i fac schimbu de ulei la maxim 15 mii km. Probabil i baga un ulei foarte bun care rezista pana la 30 mii km . |
--------------------
Dacia SuperNova 2003
Opel Vectra C GTS
1,4MPI-2003 75CP 2005-2.0 TDI 160cp
- PH-40-Secret
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#581
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
ursul_bipolar |
![]()
Post
#582
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.667 Joined: 23 July 08 ![]() |
|
--------------------
Toyota
RAV4
HSD Elegance 2018 Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
|
|
zodrac |
![]()
Post
#583
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 426 Joined: 13 January 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(b76bgaarh @ 20 May 2016, 10:19) Asa era când am lua-o rapid avea 1.2-ul vechi, credeam ca au renunțat la el. Referitor la cei 30K Km schimb ulei, se cheamă interval flexibil pentru ca ei se lauda cu un nou feature: computerul monitorizează cum utilizezi mașina și te trimite în service când crede de cuviința, da nu mai târziu de 30k km / 2 ani. 20 May 2016, 11:34: Oricum se pare ca renunță și la 1.2-ul asta și trec la 1.0 TSI 115 CP This post has been edited by zodrac: 20 May 2016, 10:34 |
--------------------
*
*
* Dacia Logan Ambition 1.5 dCi - iunie 2006
|
|
ursul_bipolar |
![]()
Post
#584
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.667 Joined: 23 July 08 ![]() |
QUOTE(zodrac @ 20 May 2016, 11:31) Asa era când am lua-o rapid avea 1.2-ul vechi, credeam ca au renunțat la el. Referitor la cei 30K Km schimb ulei, se cheamă interval flexibil pentru ca ei se lauda cu un nou feature: computerul monitorizează cum utilizezi mașina și te trimite în service când crede de cuviința, da nu mai târziu de 30k km / 2 ani. Iti dai seama ca nu exista niciun senzor, niciun nimic care sa masoare calitatea uleiului, este decat pur marketing. Si marketingul din pacate nu are nicio legatura cu tehnicul. This post has been edited by ursul_bipolar: 20 May 2016, 11:44 |
--------------------
Toyota
RAV4
HSD Elegance 2018 Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
|
|
bmwh548 |
![]()
Post
#585
|
![]() Membru cu insomnii Group: Members Posts: 1.943 Joined: 27 March 08 From: Iasi ![]() |
Si turbo si interval de service de 30k... Si probabil utilizat preponderent in oras...
|
--------------------
-
-
-
- -
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#586
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
QUOTE(Markos @ 19 May 2016, 20:03) Daaa daaa diesel adus din afara cu km dubiosi si la multi bani. Plus taxa. ![]() QUOTE(marksman @ 19 May 2016, 22:38) Este dar este si mai scump cu 700 de euro. QUOTE(b76bgaarh @ 20 May 2016, 09:19) Azi am fost la dealer si am vazut skoda rapid. Este foarte ok la banii aia. Mi-au zis ca nu mai e pe lant. S-a rezolvat problema. Reviziile se fac intr-adevar la 30 mii sau doi ani parca. Prima revizie costa 732, a doua 1905 . Cam mult pentru o masina din gama low. La.ford revizia de ulei este 500-600. Acum nu stiu cat e aia de 60 mii. Aaanyway, maine vreau sa merg la dacia sa nu zic ca nu am.fost. Ce motor imi recomandati? Ca asta de 1,2 vad ca-l spurca toata lumea. 1,5 diesel exclus. Costa aproape 2000 in plus... ma aia pe el. ![]() Pana acum avem asa Dacia logan 1,2 benzina full cu navigatie 6700 Focus 1,0 100 ponei trend cu pachet trend adica ceva imbunatatiri notabile printre care sync gen 2 pe care l-am si testat si e foarte ok . Pret fro 13 mii Octavia rapid echipare smart la vreo 10,500 cu scaune incalzite si senzori parcare spate. Sau sh.... |
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
klaus |
![]()
Post
#587
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Sau sh.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
dcn |
![]()
Post
#588
|
![]() posesor de ingeras Group: Members Posts: 132 Joined: 28 February 07 ![]() |
Zic si eu.
Am avut Supernova timp de trei ani. Acum conduc un Sandero din 2014, 1.2 16V, Laureate. Are 38k km pana acum, reviziile m-au costat cam 400 lei, prima, si 300 de lei a doua. Se misca decent, fata de Supernova e un pic mai puturos. Cutia este mai scurta, la fel, comparativ cu DSN. Cu 5 pasageri sa n-ai pretentii de depasiri prea din scurt. Merge si cu aer conditionat, dar se plafoneaza destul de repede. Probleme tehnice nu sunt deloc, totusi masina are doar 2 ani. Drumul pe care merg cel mai mult cu ea este destul de prost (67B). Consumul l-am stabilizat la 5,9-6 l la suta, mers un pic peste limitele legale, cam 30%urban, din cand in cand ceva autostrada Pit - Buc. Am prferat Sandero deoarece ma interesa plusul de versatilitate dat de hayon. |
--------------------
dacia
Sandero
2014 Laureate
- AG ** *** "Success is just like being pregnant. Everybody congratulates you but nobody knows how many times you were fucked."
|
|
volint |
![]()
Post
#589
|
![]() membru miserupist Group: Members Posts: 317 Joined: 7 September 04 From: Bucuresti (44.45682;26.13879) ![]() |
Nu-i mașină ca matizu' si limou' ca falsVaginu' benzinar cu filtru de particule.
vagin_cu_filtru.png ( Size: 67.01k ) Number of downloads: 292 Maestre! fă pam-pam! .... |
--------------------
Dacia / Mitzu
Nova GTI / hautlandăr
2000 / 2011
- B-22-YFL / Credinta in Dumnezeu ma obliga sa fiu deschis oricarui adevar. Altfel sunt mai rau ca dracul, devin ipocrit.
|
|
cdadan |
![]()
Post
#590
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
E din ciclul cutie manuală 5+1. Samsarul se pricepe la masini cum ma pricep eu la aeronautică.
|
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#591
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
Masinile dacia din din show room mi au lasat o impresie oarecum rece. Primul impact, cum bagi capul in ele, este unul olfactiv. Si nu placut. Mirosea a plastic topit in tuciul de mamaliga. Aratau frumos dar polizorul ala de 1, 2 m-a lasat pe ganduri. Dealerul evident il lauda dar el vroia sa isi vanda marfa. Polizorul #2 de 0,9 cost 1000 in plus. Si dieselul ~1700. Si pana la urma la final de zi tot o dacie oropsita e.
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
gabize |
![]()
Post
#592
|
![]() DECONECTAT Group: Members Posts: 6.020 Joined: 21 July 08 From: ©City of Mini Roundabouts ![]() |
la banii ceruți doar atâta marfă-ncape...
|
--------------------
⚓ Am avut
cândva o... barcă...
acum doar un gândac H247 "Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
|
|
ady77 |
![]()
Post
#593
|
![]() راحتزیل یو Group: Members Posts: 1.729 Joined: 15 December 05 From: near Bacau ![]() |
|
--------------------
________________
________________
_________________ The problem with this world is that the intelligent are full of doubts, while stupid ones are full of confidence.
ecnedifnocfollufsisoM |
|
axabrt |
![]()
Post
#594
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.964 Joined: 15 February 05 From: Ploiesti ![]() |
ia una d-aci
http://autovit.ro/anunt/skoda-octavia-iii-...html#95c82447a5 mai gasisem eu un passat acu ceva vreme... cica caroseria de passat ar fi sudata continuu si la skoda in puncte. D aia passatu e mai rigid. O fi folclor d-asta urban, habar n-am. si eu ma uit dupa o masina dar pana in 10000. Skoda aia e cam scumpa pt mine. |
--------------------
Ford
Focus mk3.5
Ecob00st .dracnev si boboru’ este viitoru’.
|
|
volint |
![]()
Post
#595
|
![]() membru miserupist Group: Members Posts: 317 Joined: 7 September 04 From: Bucuresti (44.45682;26.13879) ![]() |
Bănene... da' chititi mai sunteti p-astea heuropence... Si in alte parti ale lumii se fac conserve cu 4 roti si volan si parca-s mai prietenoase socotind cantitativ metrul cub de carapace pt leuțul disponibil.
|
--------------------
Dacia / Mitzu
Nova GTI / hautlandăr
2000 / 2011
- B-22-YFL / Credinta in Dumnezeu ma obliga sa fiu deschis oricarui adevar. Altfel sunt mai rau ca dracul, devin ipocrit.
|
|
axabrt |
![]()
Post
#596
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.964 Joined: 15 February 05 From: Ploiesti ![]() |
Presupun că te referi la japoneze. Cutiile lor cvt sunt mai puțin performante decât dsg sau chiar edc de la renault
|
--------------------
Ford
Focus mk3.5
Ecob00st .dracnev si boboru’ este viitoru’.
|
|
ursul_bipolar |
![]()
Post
#597
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.667 Joined: 23 July 08 ![]() |
De cand o fi edc-ul performant numai tu stii. Si sa japoneze exista cu dublu ambreiaj nu numai cvt. Cvt-ul nu este bun pentru cei care nu il cunosc.
|
--------------------
Toyota
RAV4
HSD Elegance 2018 Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
|
|
axabrt |
![]()
Post
#598
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.964 Joined: 15 February 05 From: Ploiesti ![]() |
Nu știam că există dublu ambreiaj la alea japoneze. Cvt am mers cu mitsubihsi vreo 20 km si nu ma incantat
|
--------------------
Ford
Focus mk3.5
Ecob00st .dracnev si boboru’ este viitoru’.
|
|
ursul_bipolar |
![]()
Post
#599
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.667 Joined: 23 July 08 ![]() |
Uite aici o oferta. Nu stiu daca iti plac sau nu japonezele dar daca masina este asa cum spune cred ca e o afacere f bune. Motorul este excelent, consumul este f bun, poti intra pe forumul marcii sa te convingi. Distributia este pe lant si intretinerea f ieftina masina fiind destul de robusta.
QUOTE Cvt am mers cu mitsubihsi vreo 20 km si nu ma incantat 20km?? Si au fost de ajuns incat sa-ti faci o parere? Te invit sa dai o tura cu colegul meu care are motorul de 1.8 si CVT si o sa te rog sa-mi spui dupa aia care e parerea. This post has been edited by ursul_bipolar: 22 May 2016, 21:36 |
--------------------
Toyota
RAV4
HSD Elegance 2018 Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
|
|
zodrac |
![]()
Post
#600
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 426 Joined: 13 January 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ursul_bipolar @ 20 May 2016, 12:43) Iti dai seama ca nu exista niciun senzor, niciun nimic care sa masoare calitatea uleiului, este decat pur marketing. Si marketingul din pacate nu are nicio legatura cu tehnicul. QUOTE(bmwh548 @ 20 May 2016, 12:54) Nu nu exista senzor de calitate ulei, calculatorul urmărește alți parametri care ii poate monitoriza. Din motive de Toma necredinciosul, nici eu nu voi aștepta 2 ani pana sa schimb uleiul, îl voi schimba înainte sa plec în concediu când mașina va avea probabil 24K Km (app 1 an si 4 luni) Norma de ulei pentru mașinile cu interval extins este: VW 504 00 si este diferita de cel pentru motoarele cu interval fix : VW 502 00 Aici este o nota explicativa (a userului BLiTZ de pe WV forum) mai detaliata despre ce înseamnă Interval extins: QUOTE Asa cum unii dintre voi stiti, incepand cu MY 2013, o parte dintre autoturismele Skoda si Volkswagen se livreaza in Romania cu posibilitatea efectuarii lucrarilor de service la interval extins. Pentru ca nu tuturor le-a fost explicat cum anume functioneaza acest tip de intretinere, o sa fac o scurta descriere pe intelesul tuturor ca sa o aveti ca model, ca pe o imagine de ansamblu pentru planificarea viitoare a lucrarilor de intretinere la service. Pun in sectiunea Octavia 3 aceste informatii intrucat este unul dintre modelele la care poate fi facut service-ul la interval extins. Alaturi de Octavia mai este si Superb, Yeti si Rapid. Ramane sa verific la Fabia si Citigo. Bun, pe scurt: intervalul extins de service se imparte in 3 mari categorii: 1. service pentru schimbul uleiului motor 2. inspectia service -o baterie de lucrari de verificare a stadiului masinii functie de varsta si rulaj pentru identificarea unor probleme si corectarea lor 3. lucrari suplimentare de inlocuire consumabile cu intervale fixe dependente de timp sau de rulaj Cele 3 de mai sus se pot combina sau nu. 1. Necesitatea inlocuirii uleiului motor va este indicata de catre ceasurile de bord in urma analizei anumitor parametri de functionare ai motorului (ca de exemplu numar porniri la rece, numar porniri la cald, lungime deplasari la rece etc, temperaturi exterioare, nivelul si temperatura uleiului motor s.a.m.d.). Indicatia de inlocuire ulei va fi anuntata de catre ceasurile de bord dupa cum urmeaza: -Nu mai devreme de 1 an sau 15.000km parcursi -Nu mai tarziu de 2 ani sau 30.000km parcursi. Veti fi anuntati cu minim 2000km inainte de necesitatea inlocuirii 2. Inspectia service se va efectua la 2 ani maxim 30.000km (care dintre cele 2 intervale apare primul) apoi la fiecare 1 an sau 30.000km (care dintre cele 2 intervale apare primul). Functie de rulaj contine o baterie mai mica sau mai mare de verificari sau teste. 3. Lucrarile suplimentare de inlocuire de consumabile in mare le stiti, dau cateva EXEMPLE (găsiți în manualul de utilizare ce și când se schimbă, funcție de motorizare): filtrul de aer se inlocuieste la fiecare 60.000km, cel de motorina la fiecare 90.000km, cureaua de distributie la fiecare 210.000km, lichidul de frana prima oara la 3 ani apoi din 2 in 2 ani. Oricare dintre cele 3 componente se pot cupla functie de rulajul sau varsta masinii. ATENȚIE mare însă la filtre, în special cel de aer al motorului. Noi nu avem drumuri precum nemții care-și spală mașinile de 2 ori pe an. Filtrele noastre de aer CU GREU duc 30.000km, darămite 90 ca la intervalul extins. Vă recomand să cereți verificarea lui la fiecare service, că-i pct. 1 sau 2. Motorul are mult de suferit dacă se îmbâcsește filtrul de aer. INFO: modalitatea de service poate fi schimbata in bord de la Service la interval extins (si viceversa) in service, pe tester, la solicitarea proprietarului. |
--------------------
*
*
* Dacia Logan Ambition 1.5 dCi - iunie 2006
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 13:26 |