dacia 1310 l, da in nas
![]() ![]() ![]() |
dacia 1310 l, da in nas
adytzuincepator |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 27 July 09 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310 l
1986
|
|||
Sorin_18 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
spune ce ai schimbat sa nu vb aiurea
|
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
adytzuincepator |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 27 July 09 ![]() |
pai am schimbat si bujiile si platina si am pus chiar si aprindere electronica de la gotronic, am facut nivelul in carb...cred ca bine...adik trece o tigare pe sub plutitor....crd ca e bine si avansul...nu stiu ce sa ii mai fac...merge cat de cat bine dar cand bag piciorul fortat in ea...imi da in nas...si apoi se accelereaza....nu pot sa int de la ce e...
|
--------------------
dacia
1310 l
1986
|
|
deceneu32 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.371 Joined: 7 February 08 ![]() |
Pompa de acceleratie din carburator.
|
--------------------
Dacia
1300
1970
- DJ 70 ABC
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
ciocul de papagel...
|
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
razvaneluu |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 85 Joined: 13 April 09 ![]() |
Din carburator este toate treaba ! desfal de tot si curatal..
|
--------------------
Dacia
1410
1994
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
lasa tigara, vezi sa se umple corect CNC pin la jum pl inclinat.
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
|
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
adytzuincepator |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 27 July 09 ![]() |
mda..krapcarasu explica`te mai bn ca nu inteleg ce vrei sa zici cu "CNC"...si carburatorul l`am curatat bn bn...si jicloare noi am pus pe el...nu stiu daca trebuie schimbata chiar si o garnitura pe acolo...din cate am citit eu pe forumul asta...cred ca e cea dintre cele doua parti ale carburatorului....sper sa nu ma insel...o fi de la avans...ori din cauza ca se cam impusca platina...nu inteleg...astept pareri multumesc baieti imi sunteti de mare ajutor
|
--------------------
dacia
1310 l
1986
|
|
razvaneluu |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 85 Joined: 13 April 09 ![]() |
poi daca se impusca platina intrerupe ...
|
--------------------
Dacia
1410
1994
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
in camera de nivel constant, unde e plutitorul, urmareste sa se umple cu benzina pana la jumatatea planului inclinat, cum sa mai spus verifica circuitul spritului, cu gotronic nu ar trebui se mai impuste platina-pui noua si gata,platina0,3mm bujii 0,8; reglat avansul static-cu ledu,marit un pic in functie de uzura
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
adytzuincepator |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 27 July 09 ![]() |
pai si plutitorul cum ar trebui sa stea? adika cam ce distanta ar trebui sa aiba ca sa bage atata benzina cat trebuie??
|
--------------------
dacia
1310 l
1986
|
|
AdrianP |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 30 June 06 From: Resita ![]() |
Si eu am aceeasi problema.
Cand accelerez da in nas. Dar numai la prima accelerare. Dupa aia merge perfect. Daca o las iarasi putin la relanti, revine problema cu datul in nas. Deci dupa ce trece pe circuitul de relanti da in nas la accelerare. Si am observat ca la prima accelerare nu da benzina pe ajutajul din mijloc. Dar dupa prima accelerare pe ajutajul din mijloc vine mult mai multa benzina. Si foarte fin pulverizata. Si inca o observatie. Putul emulsor este aproape gol. Nu ar trebui sa aiba acelasi nivel cu cel din CNC? |
--------------------
DACIA
1300
berlina 1982
- xxxxxxx
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
nu merge la toate cu distante, desurubezi cele 4 suruburi de la capac, scoti benzina, pui capacu inapoi cu tot cu garnitura,tii apasat bine, dai la cama pompei pana simti ca nu mai baga -a inchis cuiu, scoti capacu, observi pana unde a urcat benzina,iar o scoti; tot asa pana urca pan la jum pl inclinat, metoda am vazut scrisa de ph-boa
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
adytzuincepator |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 27 July 09 ![]() |
aha...dar tuy crezi cu tarie ca de la nivel e toata treaba?? pt ca eu azi i`am schimbat capac delcou, rotor, garnitura de la pompa de spritz, garnitura de la carburator...nu stiu ce sa ii mai schimb...
![]() ![]() ![]() This post has been edited by adytzuincepator: 29 Jul 2009, 10:27 |
--------------------
dacia
1310 l
1986
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
eu asi pune fise tesla si bujii noi, macar brisk ;pl inclinat e sub poantou da, la jum lui
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
adytzuincepator |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 27 July 09 ![]() |
am incercat tot ce se poate....in afara de fise pe care am sa le schimbv cat de curand...daca nici asta nu e cauza ramane la ajutorul vostru...deja cu avansul reglat si debit de benzina.....merge cat de cat mai bn.....dar reamintesc...am aprindere electronica....adica de la gotronic si am schimbat mai toate....rog ajutor....sa fie oare de la fise???
|
--------------------
dacia
1310 l
1986
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
O sa va sece de bani nenorocita de dacie pana cand o sa intelegeti si voi ca da in nas de la gunoiul ala de cioc de papagal. Ala tra sa scuipe benzina, multa benzina. Ca motorul vostru sa nu inghita aer prea mult pana cand incepe benzina sa tasneasca din centratorul ala de cocos.
Un set de furtune pt stergatorul de parbriz, doua duze, ciocul ala de papagal si 2 saibe de cupru si furtunul ala de la avansul vacuumatic au costat 7,2 lei astazi la magazinul de troace din deva. Setul ala pt stergatorul de parbriz e in jur de 4 lei. Cat mama masii sa coste un rahat de cioc de papagal? 2 lei? Da voi dati banii pe aprinderi de 1milion care in cazul unui delcou bun si a instalatiei de aprindere bine pusa la punct si reglata nu face efectiv nimic, mai bagati si fise beru si mai stiu eu ce, ca a zis unu pe aici ca in combinatie cu bobina de tico si dumnezeu mai stie ce merg bine. La dacie si clasic, sistemul de aprindere e bun. Dar la daciile de 20 de ani se mai uzeaza una alta. Insa nu atat de mult fisele cat delcoul. Dar voi continuati sa bagati bani in aprinderi si super bujii si sa va intrebati de ce naiba da in nas. |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
adytzuincepator |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 27 July 09 ![]() |
aha...mda mah devil ai si tu partea ta de dreptate...pai si daca am schimbat si ala ce imi mai ramane de facut??...probabil sa arunc masina nu??....am sa incerc totusi sa schimb fisele ca doar ele mi`au mai ramas de schimbat si apoi sa vad....dar totusi imi da in nas...si porneste greu...daca mai aveti idei sunt bine venite...multumesc baieti!!
|
--------------------
dacia
1310 l
1986
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 00:41 |