Anvelope fabrica
![]() ![]() ![]() |
Anvelope fabrica
einstein1984 |
![]()
Post
#31
|
||
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.391 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|||
Marius |
![]()
Post
#32
|
Membru autentic Group: Members Posts: 595 Joined: 13 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Calm Domnu' einstein, calm. Avem nevoie de Dumneavoastra si de sfaturile ce ni le oferiti, nu va enervati.
Nu am probleme cu cititul, inteleg ceea ce scrii. A, ca nu stii sa te exprimi, asta e altceva. Hai sa mai incerc o data: QUOTE(einstein1984 @ 12 Dec 2005, 21:30) Cu cat dai mai multi bani pe cauciuc (marca mai mare, Michelin, Pirelli, .... mi se parea corect sa fi fost: QUOTE cu cat cumperi o anvelopa mai buna (Michelin ....) QUOTE(einstein1984 @ 13 Dec 2005, 12:51) Tu ai gasit pe la unirii sau universitate vreo vulcanizare? La mine orizontul ultracentralului nu se rezuma la Unirii sau Universitate. Dar hai ca daca vrei tu pricepi, important e sa vrei. ![]() |
--------------------
ex Dacia
ex Solenza
ex 2003 Clima
- ex 1.4 MPI
|
|
bion |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.711 Joined: 1 May 04 From: TM ![]() |
[quote=Marius,13 Dec 2005, 14:36]
"este clar ca va tine cu mult mai mult decat daca vei cumpara din targ" E clar ca in targ risti sa cumperi rebuturi sau gume cu defect returnate in garantie de alt cumparator pe care baietii destepti le subtilizeaza de la dealeri si le vand la pret "bun " la fraieri ![]() |
--------------------
Dacia
SLZ Scala
2003
- TM54 Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin, Căci n-au păreche-n lume blestemații Crîșmarii care toarnă apă-n vin ! |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#34
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.391 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Am vrut sa subliniez ca anvelope si bune si ieftine nu prea se gasesc. Calitatea costa. Sorry, eram cam nervos.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
x_RedRiver_x |
![]()
Post
#35
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 2 November 04 ![]() |
Am avut un accident usor (nisip pe 2/3 din banda intr-o curba periculoasa, am derapat, am izbit cu roata dreapta fata un sant, apoi m-a aruncat inapoi pe sosea). Cu greu, am reusit sa ajung intr-un service, unde am constatat:
1. Anvelope roase rau pe interior (clasicele Matador pt. Solenza). Oricum, cauciucul si janta erau varza dupa impact asa ca am fost sa cumpar alta roata, cu acelasi tip de cauciuc. La magazin, vanzatorul mi-a raspuns sincer la mirarea mea privind uzura prematura a cauciucurilor: Matador, modelul de fabrica de la Dacia, tin maxim 25k km. (Eu am 27k acum) Iar de mers iarna, nici prin cap sa nu va treaca sa va bazati pe ele. Am avut multa vreme Debica (normale, de vara) pe o alta masina si mergeam si iarna cu ele - nu se compara. Si sunt tot "clasa edconomic" ![]() 2. Off topic, dar simpatic: pe langa bieleta si alte ceva piese de la nenorocita de roata, ma puserta baietii din service (Caremil, Iasi) sa schimb si rulmentul. E, daca pana acum rulmentul vechi nu scartia, asta nou scartie, ba are si o bataie usoara. |
--------------------
Dacia
Solenza 1.4 MPI
- IS 77 KAA
|
|
george_slz |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.162 Joined: 17 July 05 From: BUCURESTI S6 ![]() |
Am scos cauciucurile originale matador de pe jante si sunt super ok, uzate uniform, destul de putin si arata bine. Cand mergeam inca cu ele nu faceau zgomot si franau excelent pe uscat. anvelopele sunt Matador 165 65 R 14.
Deci nu cred ce spunea vanzatorul ala de ....vrajeli. Toata viata am avut parte de vrajeli din partea unor asazisi intelepti. Ideea e sa nu ii crezi pana la capat. |
--------------------
dacia
Astra H Cosmo
2008
- b xx sef
|
|
i96nds |
![]()
Post
#37
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Chiar ca ai dreptate, george... Eu am trecut de 54.000 Km din care vreo 40.000 cu Matador originale de 14'' restul cu cele de iarna. Ideea e ca si la mine s-au uzat uniform si frumos si inca mai merg. Chiar m-am uitat la ele. Cred ca mai merg inca vreo 20.000 deci in total cel putin 60.000 Km. Asa ca nu trebuie sa ii mai credem pe unii care vorbesc prostii.
|
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
guliver |
![]()
Post
#38
|
No title Group: Members Posts: 545 Joined: 26 December 05 ![]() |
QUOTE(Marius @ 13 Dec 2005, 12:36) Corect. Si daca vei cumpara exact acelasi tip si model de anvelopa dintr-un magazin amplasat ultracentral (coroborat cu pretul de achizitie ceva mai mare), este clar ca va tine cu mult mai mult decat daca vei cumpara din targ sau de la un depozit de pe centura. E logic, dai mai multi bani... tine guma mai mult... ![]() Matador e ok. |
--------------------
fosta dacie
fosta solenza
1900 dar nu toamna "Fericirea e o minge de fotbal, cînd e aproape o lovești, cînd este departe alergi după ea!"
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
La multi ani si Craciun fericit!
Eu pe berlina veche am avut gume Matador 4 ani, din care 2 ani si jumatate am facut si taxi si nu am avut probleme.Doar doua pene si atat.Cauciucurile au tinut foarte bine.In septembrie le-am schimbat pe toate 4 tot cu Matador. De un an si ceva de cand am SLZ,nu am avut probleme cu cauciucurile. |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Cele din fabrica sunt acceptabile fata de petardele de Montana care incalta alte auto . Eu am vre-o 24.700 km si am doar o galma la unul de pe spate , iar rezerva e noua . Puteau sa puna si eu Continental sau alttele mai bune , dar , asta-i romanu' , vrea ceva ieftin !
|
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
driver |
![]()
Post
#41
|
![]() i'm not driving fast, i'm flying low... Group: Members Posts: 542 Joined: 10 November 04 From: South Coast ![]() |
QUOTE(x_RedRiver_x @ 23 Dec 2005, 09:15) Am avut un accident usor (nisip pe 2/3 din banda intr-o curba periculoasa, am derapat, am izbit cu roata dreapta fata un sant, apoi m-a aruncat inapoi pe sosea). Cu greu, am reusit sa ajung intr-un service, unde am constatat: 1. Anvelope roase rau pe interior (clasicele Matador pt. Solenza). Oricum, cauciucul si janta erau varza dupa impact asa ca am fost sa cumpar alta roata, cu acelasi tip de cauciuc. La magazin, vanzatorul mi-a raspuns sincer la mirarea mea privind uzura prematura a cauciucurilor: Matador, modelul de fabrica de la Dacia, tin maxim 25k km. (Eu am 27k acum) Iar de mers iarna, nici prin cap sa nu va treaca sa va bazati pe ele. Am avut multa vreme Debica (normale, de vara) pe o alta masina si mergeam si iarna cu ele - nu se compara. Si sunt tot "clasa edconomic" ![]() 2. Off topic, dar simpatic: pe langa bieleta si alte ceva piese de la nenorocita de roata, ma puserta baietii din service (Caremil, Iasi) sa schimb si rulmentul. E, daca pana acum rulmentul vechi nu scartia, asta nou scartie, ba are si o bataie usoara. 1. daca ai mai "dat" "usor" si in alte borduri... e normal sa ti se toceasca pentru ca ti-ai dereglat unghiurile la directie. Ce zici cat te-ar tine un cauciuc daca ai merge cu o roata infranata?... gandeste-te ca se intampla cam acelasi proces in cazul in care sunt modificate unghiurile de directie. Cu cat e mai mare diferenta fata de valorile normale cu atat se roade si cauciucul mai repede. 2. fugi de aici ... cum sa bata rulmentul ?... ![]() |
--------------------
Nissan
Leaf
cu baterie
- RLU
|
|
bion |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.711 Joined: 1 May 04 From: TM ![]() |
[quote=marius80_eugen,13 Jan 2006, 01:29]
Cele din fabrica sunt acceptabile fata de petardele de Montana care incalta alte auto . Eu am vre-o 24.700 km si am doar o galma la unul de pe spate , iar rezerva e noua . Puteau sa puna si eu Continental sau alttele mai bune , dar , asta-i romanu' , vrea ceva ieftin ! Si mai umbli cu ele!!!Esti un pericol public daca mergi galma pe anvelopa. Iti plesneste si zbori in pom e treaba ta dar poti sa nenorocesti pe altii nevinovati.Chiar daca ea Dacia e automobil si mai si fuge binisor nu e caruta de dus gunoiul pe camp care are roti cu galme si masoane . ![]() |
--------------------
Dacia
SLZ Scala
2003
- TM54 Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin, Căci n-au păreche-n lume blestemații Crîșmarii care toarnă apă-n vin ! |
|
GABONE77 |
![]()
Post
#43
|
![]() el jefe Group: Members Posts: 856 Joined: 9 August 04 From: Bucuresti ![]() |
matadoarele mi se par ok doar pe drumuri asfaltate deci in conditii bune ale carosabilului. in schimb iarna sunt sub orice critica. am 15 mii cu ele si sunt ok nu sunt tocite sau sa aiba galme.
|
--------------------
Dacia
Sandero
2009 1.6 MPI Laureate
- TPG cine e bun e bun si cand e rau
|
|
Amatorul |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 12 June 05 From: Petrila/hd ![]() |
In privinta vitezei este trcut pe cauciucuri o litera si doua cifre in functie de ele cauti in tabel si afli pentru ce viteze au fost concepute.Matadorul de pe Solenza are T90 si dupa cite stiu eu asta inseamna o viteza maxima de 190 km/h.Eu am 15000km cu ea dar cauciucurile arata bine.N u plec de pe loc cu scirtiit de roti
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Scala
|
|
Daedalus |
![]()
Post
#45
|
![]() sound addicted Group: Members Posts: 947 Joined: 1 March 05 From: Bucuresti ![]() |
Nici Barum-urile nu sunt asa rele. Pe uscat chiar au aderenta si de 13.000 de km n-am avut probleme, doar ca am taiat eu 2 din ele in sinele de tramvai. Amandoua erau de pe fata stanga, iar cel din dreapta ma uit la el si acum si nu are mai nimic, eu zic ca mai merge lejer inca atat. Si am mai plecat si cu scartait de roti. Eh.. in schimb pe udatura sunt praf. Nu vreau sa mai zic pe zapada. Acum am pe fata Matador de iarna iar pe spate, aceleasi Barum-uri. Cand se termina cu zapada si udatura vreau sa imi iau 4 bucati de vara. Ce si cum.. nu stiu inca, nu ma pasioneaza acu. Vedem pe viitor.
|
--------------------
Dacia Solenza
Scala 1.4 MPI
2004
- B xx FTU mda
|
|
stuiberv |
![]()
Post
#46
|
Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 8 April 05 From: Iasi ![]() |
Si eu am Barum, si sunt multumit de ele pe uscat, chiar si pe ud. Au 12k km, si sunt ok.
In schimb pe zapada..... Ma batea gandul sa imi iau cauciucuri de iarna sambata trecuta dar au aparut alte cheltuieli. Poate la sf lunii, desi daca ma gandesc bine cica vine primavara ![]() |
--------------------
Papuci
marimea 43
3 ani bocanci
- is xx undoitrei “All parts should go together without forcing. You must remember that the parts you
are reassembling were disassembled by you. Therefore, if you can’t get them together again, there must be a reason. By all means, do not use a hammer.” — IBM maintenance manual, 1925 |
|
danygaro |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 529 Joined: 19 October 04 ![]() |
Persoane care au vazut si lucrat mai mult decat cu mine cu anvelope spun ca Matadorul este peste Montana (sunt incaltate Logan-urile) la cam toate capitolele. Gumele Matador nu sunt rele dar nu potrivite pentru demonstratii de virtuozitate si acrobatii. Am 15.000 km cu ele si am facut o pana cand am luat, cred si sper, un holtsurub.
190 km/ora ??? Nu cred ca vreo SLZ sa prinda o asa viteza in mod normal, deci daca interpretarile sunt corecte, cu aceste gume nu ar fi probleme. This post has been edited by danygaro: 13 Feb 2006, 12:07 |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 - Confort - Lot refuzat la export
- CT-96-PIX Ce cate ori mergi cu Dacia, este ca si cand te-ai da intr-un Roller Coaster sau Mountagne Rousse. Niciodata nu stii ce te asteapta, este mereu imprevizibila, de fiecare data traiesti senzatii noi si necunoscute, iar la final poti avea fel de fel de surprize.
Cu prostul nescolarizat, te lupti un pic si ai scapat, Dar duci o munca colosala, cu prostul care are scoala. |
|
darius |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 396 Joined: 18 March 05 From: arad ![]() |
Nu stiu ce va plangeti atata ce cauciucele astea,mie mi se par bune pt banii pe care ii dai pe ele,nu se compara ele cu marci de prestigiu dar sunt ok pt tara asta.Eu am 42k cu ele si arata bine fara exagerare,cred ca pana la 60k merg lejer.
|
--------------------
Seat
Cordoba
6L
- xx-xx-xxx
|
|
ducu9 |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Am 32000 Km cu Matadoarele din fabrica si inca mai merg cred ca pana la 60000. Pe asfalt uscat se comporta foarte bine iar frana e mai mult decat eficienta.
Ce ma enerveaza cel mai rau la ele e ca unele (ca ale mele) sunt turnate aiurea. Unele sunt mai grele ca altele, ceea ce face masina sa traga intr-o parte. Iarna trebuie intr-adevar grija mare. Dar daca Solenza ar avea ABS, cred ca ar fi alta situatie. Daca vreti sa faceti comparatii profesioniste intre cauciucuri, vedeti mai jos: http://www.tirerack.com http://www.1010tires.com/tech.asp |
--------------------
Dacia
Solenza 1.4 MPI
- BC-xx-MRF R a d u
|
|
fun-e23 |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 5 February 06 From: Bucuresti ![]() |
Matadoarele arata foarte bine dupa multi km. datorita unei slabe aderente si implicit uzurii.
Cauciucurile performante se tocesc mult mai repede. Cat priveste pretul: cat dai atata face. Eu abia astept sa scap de matadoare, trebuie sa fii un adevarat pilot sa mergi cu ele |
--------------------
Renault
Megane 1.5 80cp
2003 SOLENZA = CEA MAI BUNA DACIE
|
|
i96nds |
![]()
Post
#51
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(fun-e23 @ 14 Feb 2006, 15:55) Cauciucurile performante se tocesc mult mai repede. Hai lasa rata jos ca macane... Nu e chiar asa. Matadoarele sunt foate bune dar numai pentru scopul pentru care sunt facute. Adica sunt facute sa le folosesti vara. In nici un caz nu sunt facute sa fie folosite la iernile din Romania. Deci de vina nu sunt cauciucurile ci utilizatorul lor. Toate cauciucurile de vara contin mult plastic in compozitie tocmai pentru a creste rezistenta la uzura. Deja e uzual ca toate cauciucurile de vara sa tina cam 50.000-80.000 km. Cauciucurile de iarna sunt mai moi si de aceea NU trebuie folosite vara pentru ca s-ar uza in maxim 20.000 km. |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
Magua |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 29 June 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(x_RedRiver_x @ 23 Dec 2005, 09:15) Am avut un accident usor (nisip pe 2/3 din banda intr-o curba periculoasa, am derapat, am izbit cu roata dreapta fata un sant, apoi m-a aruncat inapoi pe sosea). Cu greu, am reusit sa ajung intr-un service, unde am constatat: 1. Anvelope roase rau pe interior (clasicele Matador pt. Solenza). Oricum, cauciucul si janta erau varza dupa impact asa ca am fost sa cumpar alta roata, cu acelasi tip de cauciuc. La magazin, vanzatorul mi-a raspuns sincer la mirarea mea privind uzura prematura a cauciucurilor: Matador, modelul de fabrica de la Dacia, tin maxim 25k km. (Eu am 27k acum) Iar de mers iarna, nici prin cap sa nu va treaca sa va bazati pe ele. Am avut multa vreme Debica (normale, de vara) pe o alta masina si mergeam si iarna cu ele - nu se compara. Si sunt tot "clasa edconomic" ![]() 2. Off topic, dar simpatic: pe langa bieleta si alte ceva piese de la nenorocita de roata, ma puserta baietii din service (Caremil, Iasi) sa schimb si rulmentul. E, daca pana acum rulmentul vechi nu scartia, asta nou scartie, ba are si o bataie usoara. La 45000 Km prima pana la Matador! Un cui mare! Iarna am mutat pe spate ce era mai putin uzat, si fara frane bruste sau demaraje "fumigene" |
--------------------
Toyota
Rav4
2011 2.0 VVT
- CJ XX XXX "Concentrati in metropole,condusi de GPS
Vom renunta la creier ca se pare ca gandim prea des" Parazitii |
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#53
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Mai ce sa-i fac la cel cu galma ? Cand am fost pe la o vulcanizare cu alta probleme i-am intrebat de galma si mi-au spus ca , daca nu a pocnit pana acum , sunt slabe sanse . As putea sa-i pun un fel de petic cald pe interior ???
In principiu sunt constient ca e problema , este pe spate pusa roata si ma oftica , ca nu o pot pune pe cea de reverva desi o am noua . Cea de rezerva ete 165/70/13 , dar cea cu galma este 165/65/14 ! Nici nu am unde sa o schimb rezerva ... e noua nouta , are si tepii aia de cauciuc nou . |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
Overclocker |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 23 July 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
Am muscat-o si eu ieri cu Matadoarele de pe SLZ, am avut 'pana' la 120 cand eram intr-o depasire... noroc ca a fost pe spate. Am pus rezerva si am mers la vulcanizare... acolo... surpriza, o taietura de vreo 2-3 cm pe partea centrala a pneului care 'nu se poate face ca sunt taiate sarmele'. Stie cineva cam cat costa un set complet de anvelope de la o firma cat de cat 'cunoscuta'?
|
--------------------
Dacia
Solenza Europa
2004 1.4MPI
- CJ-08-ZYP Anything can be overclocked...
|
|
Marty |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Vezi si pe aici .
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 18:53 |