ajutor! problema dubioasa AC, merge pe pofte
![]() ![]() ![]() |
ajutor! problema dubioasa AC, merge pe pofte
cgeorge |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 9 August 07 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane
2006 privilege 1.5 dci
|
|||
klaus |
![]()
Post
#2
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Mufarea panou comanda, buton defect
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
EUGEN2008 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.889 Joined: 19 August 08 From: Brasov ![]() |
klaus tu ca ai vazut de toate la viata ta, te intreb are minunea de instalatie de AC de pe 1,4 MPI un dispozitiv de decuplare a AC in cazul supraincalzirii? Dupa 10 - 15 min de mers in trafic intens cu a I-a , a II- a cu zgomotul de rigoare cu tot, poate decupla cumva compresorul in sensul ca pe treapta a 4- a a GMV nu baga deloc rece desi butonul e aprins si compresorul invarte? Se raceste masina si isi revine. Cazul descris se intampla doar la temperaturi f f f mari si nu zilnic. Si o alta situatie patita la fel dupa ce se incalzeste foarte tare auto vara cu AC pornit, la un moment dat oresti AC cu speranta de a recapata putin din puterea motorului dar acest lucru nu se mai intampla. Logan 1,4 incalzit bine in timpul zilei e foarte lenes fata de dimineata sau noapte. Atat de mult sa se resimta diferenta temperaturii aerului asupra puterii motorului?
|
--------------------
LOGAN
LAUREATE
2006 La omu sarac nici boii nu trag !
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#4
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Eficiența oricărei instalații de A/C e legată și de cât de eficientă e răcirea radiatorului din bara față. Prin urmare e normal ca dacă stai în trafic, și motorul este încins, deci și radiatorul de răcire a apei la fel, nici condensatorul nu poate fi răcit eficient de electroventilator.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
a001122 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 9 October 06 ![]() |
QUOTE(EUGEN2008 @ 25 Jul 2009, 13:09) klaus tu ca ai vazut de toate la viata ta, te intreb are minunea de instalatie de AC de pe 1,4 MPI un dispozitiv de decuplare a AC in cazul supraincalzirii? Dupa 10 - 15 min de mers in trafic intens cu a I-a , a II- a cu zgomotul de rigoare cu tot, poate decupla cumva compresorul in sensul ca pe treapta a 4- a a GMV nu baga deloc rece desi butonul e aprins si compresorul invarte? Se raceste masina si isi revine. Cazul descris se intampla doar la temperaturi f f f mari si nu zilnic. Si o alta situatie patita la fel dupa ce se incalzeste foarte tare auto vara cu AC pornit, la un moment dat oresti AC cu speranta de a recapata putin din puterea motorului dar acest lucru nu se mai intampla. Logan 1,4 incalzit bine in timpul zilei e foarte lenes fata de dimineata sau noapte. Atat de mult sa se resimta diferenta temperaturii aerului asupra puterii motorului? da asa este. mai sint si alte cazuri de oprire compresor. oricum in treapta a patra a ventilatorului de climatizare consumul este undeva la 7 cai putere. |
--------------------
dacia
logan
2005 laureate 1,6 mpi
|
|
EUGEN2008 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.889 Joined: 19 August 08 From: Brasov ![]() |
eu am inteles asta , 3500 wati putere absorbita de compresor AC in timpul functionarii deci aprox 7 cai putere, dar opresc compresorul si totusi masina nu mai trage deloc , mentionez ca se intampla doar cand e foarte foarte cald. merge de parca ar avea 2 compresoare pornite , adica mult mai greu decat o zi obisnuita cu compresorul pornit. Se raceste si din nou functioneaza la parametrii normali. E normal ca la o diferenta a temperaturii aerului in atmosfera de 20 grade sa zicem, sa pierzi aproximativ 10 cai (estimativ) , dimineata si seara sa mearga bine si ziua sa fie lenesa? Vorbesc strict de 1,4 ca acolo fiecare murg se simte.
|
--------------------
LOGAN
LAUREATE
2006 La omu sarac nici boii nu trag !
|
|
argon |
![]()
Post
#7
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
3500 w sunt nici 5 cai, diferenta pana la 10 cai cat e intradevar lipsa, sunt pierderile si randamentul scazut.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
roland |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Cu cat aerul e mai rece, e mai dens, are mai mult oxigen si arderea e mai buna.
Daca e foarte cald afara... e posibil sa se simta putin, dar nu foarte mult. |
--------------------
.
.
.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 11:01 |