Probleme Nova, Probleme relanti
![]() ![]() ![]() |
Probleme Nova, Probleme relanti
GuesWho |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 7 April 09 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Nova GT
1997
|
|||
G I M |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Jiglorul de relanti ce zice?
|
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
GuesWho |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 7 April 09 ![]() |
potzi sa ma ajut cu o schema...sau sa imi explici...nu stiu care e jiclorul de relanti...!
8 Aug 2009, 12:11: nu stie nimeni...???? help!! This post has been edited by GuesWho: 8 Aug 2009, 12:11 |
--------------------
Dacia
Nova GT
1997
|
|
G I M |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Ce carburator ai pe masina, monocameral sau dublucameral? La cel monocameral jiglorul se afla in spatele lui,in capacul carburatorului, la cel dublucameral nu stiu sa-ti zic, eu aveam cu jiglor de relanti infiletat in capacul carburatorului care se afla tot in spatele carburatorului, aproape de gatul de admisie.Detaliaza...
Mai incearca o figura...pune pe cineva sa porneasca motorul si accelereaza cat poti de tare apoi astupi cu palma admisia, cand vezi ca da sa moara iei repede mana si tot asa, sa traga gunoaiele. Uneori da rezultate bune. |
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
GuesWho |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 7 April 09 ![]() |
am carburator dublu...astazi l-am desfacut din nou si am mai gasit o buba...
![]() in caz ca nu este mai bine....probabil am sa tre pe un carb monocorp...Ms. 8 Aug 2009, 17:40: pardon....tija de cc e pe partea stanga nu pe partea dreapta.... This post has been edited by GuesWho: 8 Aug 2009, 17:40 |
--------------------
Dacia
Nova GT
1997
|
|
scania |
![]()
Post
#6
|
![]() SCANIA TOPLINE V8 164L 480CP Group: Members Posts: 261 Joined: 5 January 08 From: Curtea de Arges ![]() |
Salut parerea mea, daca ai pus un carb pt motor 1100 eu cred ca ai ingenunchiato, cauta pe la dezmembrari nove si gasesti garnitura
|
--------------------
EX. Dacia
nova GT
1998
- AG08UNN In frane si in femei sa nu ai niciodata incredere..... nu stii cand te lasa
|
|
G I M |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Eu zic sa treci direct la carburatorul monocorp ,cel care s-a montat pe daciile cu motor de 1400. Eu am facut trecerea asta si sunt extrem de multumit. Uite iti fac si o lista cu ce iti trebuie poate o sa ai nevoie mai tarziu:
1 1 buc carburator monocorp 32IRMA2 parca 2 1 buc flansa adapatere 3 1 buc stut conic chiuloasa 4 1 buc pata calda cu 3 stuturi 5 4 buc garnituri ( clingherit sau alt material ) 6 2 distantiere (textolid sau alt material , NU PLASTIC!) 7 1 buc teu cu aerisire 8 1 buc cablu acceleratie 9 1 buc arc revenire acceleratie 10 40-50 cm furtun apa 11 4 buc coliere pr furtun 12 1 buc teu normal 13 40 cm furtun aer Cam atat, sper ca nu am omis nimic |
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 20:32 |