DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> As vrea sa-mi cumpar Logan, dar m-au speriat zvonurile

IRONICK
post 13 Aug 2009, 10:19
Post #31


-


Group: Members
Posts: 22.604
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(driverx @ 5 Aug 2009, 22:37)
Gizas fucking craist. Da' de cand germanii astia is asa etalon?
QUOTE(aphophis @ 5 Aug 2009, 22:46)
radmasa.gif pai nu stii si tu ca in romania , tot ce face neamtul (indiferent ca e o bashina sau o masina  icon_mrgreen.gif ) e de aur? radmasa.gif
Tara asta a ajuns rau de tot! Deja prostia este la rang de arta.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Amedeus
post 13 Aug 2009, 13:28
Post #32


Membru cu Logan


Group: Members
Posts: 1.907
Joined: 13 December 04
From: TM




QUOTE(tkx @ 5 Aug 2009, 21:41)
cel mai rentabil e 1.4


Poate e mai rentabil dar in niciun caz mai performant. Diferentele intre taxele la 1.4 si 1.6 sunt de fapt sume derizorii (casco se plateste dupa valoarea masinii nu dupa cilindree. Platesc pentru Loganul de 1.6 mai putin decat pentru un Corsa de 1.2).
Ziceai de uleiul mai mult care intra in motorul de 1.6... radmasa.gif Asta da cheltuiala suplimentara radmasa.gif


--------------------
Renault Megane Sedan IV Tce 116 2019 Business
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valerica1
post 13 Aug 2009, 13:32
Post #33


Membru


Group: Members
Posts: 116
Joined: 5 June 09




QUOTE(chichi @ 5 Aug 2009, 20:24)
Vi se pare atat de ciudat ca un Logan din 1000 sa zicem sa aibe defectiuni grave de pe poarta fabricii, astfel ca sa fie posibil sa existe un ghinionist care sa-i cada motorul?

care sa fie capabile sa te tepuiasca, asa cum am auzit ca procedeaza APAN Braila.

Daca am fost decis initial sa iau Logan, asta inseamna ca am avut o parere buna despre aceasta masina; in nici un caz nu as vrea sa cumpar un jaf de masina, dar nelinistea mea este legata de faptul ca mi s-ar putea intampla si mie asa ceva si as vrea sa vad care ar fi probabilitatea...
In concluzie, am deschis un topic, care nu m-a lamurit foarte tare. Nu am aflat nici ce voiam sa aflu si nici nu m-am lamuri de ce ar trebui sa iau Logan de 1,6... Ma asteptam sa vad mai multe argumente: e mai stabil in curbe, are un demaraj mai bun, putere mai mare in depasiri sau...

Ca urmare, declar topicul asta inchis!...
*



bearceau motor e prins in niste suruboaie de lonjeroane
asa ca slabe sanse sa cada
motorul e prins in suportii motorului la fel cu niste suruburi mari cat casa
intra sub un logan si uitate ai sa vezi ca nu sunt sanse sa cada ,

cei de la apan braila de pe soseaua care duce la galati sunt niste escroci , iau piese ( la un prieten de al meu) placute frane si le vand ca originale 220 ron , si la preturi de reprezentanta dacia , si aceleasi placute le-am gasit in bucuresti la 60 ron in aceeasi cutie
daca masina este la fel ( inaltimea centrului de greutate e la fel , ecartament la fel ampatament la fel ) cum se influenteaza stabilitatea?, dotari la fel ...etc

un pic mai grea poate dar asta nu influenteaza in bine stabilitatea in curbe

This post has been edited by valerica1: 13 Aug 2009, 13:37


--------------------
sandero 2009 diverse
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 13 Aug 2009, 13:36
Post #34


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.703
Joined: 1 November 04
From: sat




Citeste pe la jurnal de bord. Un exemplu: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=1918845


--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Nick Ușor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 13 Aug 2009, 13:38
Post #35


-


Group: Members
Posts: 22.604
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(driverx @ 5 Aug 2009, 08:32)
am inca o veste proasta, motorul + cutia nu se tin doar de lonjeroane
Chiar de lonjeroane se tine motorul si cutia. Bieleta de sub motor il ajuta doar sa nu se rastoarne.

This post has been edited by IRONICK: 13 Aug 2009, 13:47


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 13 Aug 2009, 13:46
Post #36


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Pai am spus "nu doar". E drept ca ca greutatea ansamblului e preluata de cele 2 lonjeroane, dar mai e si bieleta in ecuatie...


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 13 Aug 2009, 13:47
Post #37


-


Group: Members
Posts: 22.604
Joined: 19 April 05
From: Romania




Bieleta nu ii sustine greutatea absolut deloc. La alte straineze sunt doua bielete anti-rotire, una este in stanga sus cum privesti motorul, prinsa de oala. Aia ajuta si la impingerea motorului sub tablier in caz de accident.

This post has been edited by IRONICK: 13 Aug 2009, 13:51


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 13 Aug 2009, 21:04
Post #38


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




QUOTE(cosmin81 @ 13 Aug 2009, 11:04)

Intre logan laureate 1.6 16v sandero 1.4 mpi chiar si stepway, l-am vazut ieri sincer mi-a luat ochii.
Astept sfaturi de la posesori sa ma hotarasc mai usor.
Multumesc.
Sper ca am postat unde trebuie.
*


Logan laureate 1,6 16v as alege sau chiar 1,6mpi.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kojak
post 13 Aug 2009, 21:11
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.786
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




Personal, daca mi-as mai lua logan, as alege indubitabil 1.6 16volti. sofer1.gif

Ca sfat, la fel cum ti-au scris si colegii forum-isti, NU alege 1.4 ptr. ca e de o puturosenie extraordinara. biggrin.gif

This post has been edited by Kojak: 13 Aug 2009, 21:13


--------------------
Dacia Logan 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 13 Aug 2009, 21:17
Post #40


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




QUOTE(IRONICK @ 13 Aug 2009, 14:47)
Bieleta nu ii sustine greutatea absolut deloc. La alte straineze sunt doua bielete anti-rotire, una este in stanga sus cum privesti motorul, prinsa de oala. Aia ajuta si la impingerea motorului sub tablier in caz de accident.
*



Stiu maaaaaaaaaaa..... vroiam sa mentionez doar in postul initial ca is mai multe chestii implicate pe acolo, nu doar niste lonjeroane. Ca nu e doar cum viseaza lumea generatoare de basme urbane.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvanamza
post 13 Aug 2009, 21:42
Post #41


Membru Numarator


Group: Members
Posts: 509
Joined: 25 November 07
From: Buzau




Va rog frumos sa nu batjocoriti Loganul de 1.4. Nu toti suntem raceri....Poate omul vrea o masina ieftina si buna, dar nu neaparat si rapida. Stim cu totii ca 1.6 e bun, si 1.6 16v si mai bun, dar fiti corecti cu toate motorizarile. Iar de cand cu noile taxe, se va cam simti diferenta de motorizare in taxe....la un salariu mic conteaza fiecare leut.


--------------------
Dacia Oarecare Candva - Bz-00-xxx
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 13 Aug 2009, 21:47
Post #42


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




Deja exagerati cu 1.4-le precum argonel cu espero.
Mai greu e cu el cu masina incarcata, dar cand e goala se descurca satisfacator pe drumuri extraurbane. Eu, cel putin nu am probleme. Asta nu inseamna ca nu as vrea sa pot depasi precum cei cu motoare TDI ( fauve radmasa.gif sa-l scutesc pe aphophis), dar daca stii sa folosesti motorul pe toata plaja de turatii, nu prea ai probleme in depasiri normale.


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kojak
post 13 Aug 2009, 21:50
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.786
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




QUOTE(razvanamza @ 13 Aug 2009, 22:42)
Va rog frumos sa nu batjocoriti Loganul de 1.4. Nu toti suntem raceri...
*



Cu alte cuvinte, toti cei care au ales motorizari de 1.6 8v sau 1.6 16v sunt reisari? laugh.gif


--------------------
Dacia Logan 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GoGu
post 13 Aug 2009, 22:09
Post #44


Prea de la tara


Group: Moderatori
Posts: 1.970
Joined: 14 August 03
From: Iasi




Sustin si eu cauza 1.4 smile.gif

Motorul nu e foarte potent dar in nici un caz cum il zugravesc unii, de sa crezi ca nu pleaca de pe loc. Daca il turezi cat trebuie isi face treaba rezonabil.
Am avut momente, ori cu masina incarcata, ori din greseala mea ca nu am schimbat viteza la timp cand mi-am dorit un motor mai puternic, in special la drumuri mai lungi, dar cum astea sunt destul de rare in cazul meu m-am calmat repede... smile.gif

Pentru cei ce merg mai mult in oras motorul de 1.4 mi se pare o alegere buna (mai ales prin prisma diferentei de pret - in cazul meu diferenta de pret 1.4 - 1.6 a insemnat benzina pentru vreo 5 luni de mers... ). Eu am luat masina cash, deci a contat, la rate nu mai e chiar un criteriu asa important.
Noul motor de 1.2 iar cred ca e OK (l-am incercat pe Clio 3 al unui var de-al meu), e un pic mai scump decat 1.4, dar (dupa specificatii) pare mai economic.

PS: Am doi colegi de serviciu, ambii cu Logan 1.4, ambii pe la 50 de ani, care-i dadeau sus si tare ca e puturos dom'le, abia se misca.
I-am propus unuia sa merg cu masina lui, sa-mi dau cu parerea. Cand am trecut de 3000 rpm proprietarul (care statea in dreapta) a intrat intr-o panica de nedescris radmasa.gif Pai cum plm sa traga? tot asta era foarte incantat de diesel. Pai cred si eu, exact genul ui, merge cu 60 la 1500 rpm, masina ideala cool.gif
La celalalt a fost mai simplu: avea pedala de acceleratie jos tare, mai bagase si un pres, abia daca o duceai (apasand vartos) la 4000 rpm in gol. Ridicat pedala, omul multumit wink.gif


--------------------
Renault Scenic 1.5dCi recolta 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 13 Aug 2009, 22:11
Post #45


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




cred ca dacia e singura marca la care hatchback-ul e mai scump decat berlina, motorul mai mic e mai scump decat cel mare..



--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 13 Aug 2009, 23:27
Post #46


-


Group: Members
Posts: 22.604
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(GoGu @ 13 Aug 2009, 23:09)
PS: Am doi colegi de serviciu
Nu stiu cum se face, da numai cunostinte de genul asta ai ... radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gamezcdr
post 14 Aug 2009, 16:46
Post #47


Membru


Group: Members
Posts: 170
Joined: 5 June 04




1.4 e foarte potent de la 3-4000 de ture poti depasi tot ce depasesti si cu 1.6. Am avut de ambele si n-am avut niciodata probleme.


--------------------
Reanault Kadjar 1.2 TCE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kojak
post 14 Aug 2009, 20:39
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.786
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




QUOTE(gamezcdr @ 14 Aug 2009, 17:46)
1.4 e foarte potent de la 3-4000 de ture poti depasi tot ce depasesti si cu 1.6.
*



Poate de la 4000rpm in sus.


--------------------
Dacia Logan 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 14 Aug 2009, 22:12
Post #49


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




Nici eu nu zic ca motorul de 1,4 este un motor rau, te descurci cu el daca stii cind sa schimbi vitezele( am avut 4 ani acest motor), dar el atit poate, nu poti avea pretentii mai mari, pentru un 1,4 este ok, problema este alta ca unii nu inteleg acest lucru si vor alte performante...


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 14 Aug 2009, 22:16
Post #50


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.703
Joined: 1 November 04
From: sat




Problema care pe mine ma supara la 1.4 este ca nu mai "trage" aproape deloc dupa pornirea A/C. In rest, pentru un motor de 1.4 si 73 CP montat pe o masina de 1,2 tone e OK. Nu mentionez vreo cifra de consum, dar lumea stie cum se circula in Timisoara, si de la cei 10 l/100km in interior cu A/C permanent vara, am ajuns acum, cand masina are peste 65000 km la un consum mult mai redus.


--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Nick Ușor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rue
post 17 Aug 2009, 16:28
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.709
Joined: 18 September 05
From: Internet




repet! peste 10 000 euro nu luati logan! exista kia.
colegul care vrea sa mearga pe autostrada cu 140 fara galagie, sa aiba muuulte optiuni si 5 stele de siguranta... sa se uite la kia base!
daca este domol si accepti compromisul sub 10 000 euro... poate sa si ia orice logan cu aer conditionat.

This post has been edited by rue: 17 Aug 2009, 16:29


--------------------
Dacia Logan 2021, 1.0 TCE eco-G, Comfort - RUE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 17 Aug 2009, 16:30
Post #52


-


Group: Members
Posts: 22.604
Joined: 19 April 05
From: Romania




decat sa cumperi kia mai bine insonorizezi loganu'


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 17 Aug 2009, 16:38
Post #53


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.703
Joined: 1 November 04
From: sat




@IRONICK: argumenteaza, te rog.


--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Nick Ușor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 18 Aug 2009, 10:43
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




QUOTE(tkx @ 5 Aug 2009, 21:41)
vad ca peste tot se recomanda 1.6 dar nimeni nu ia in considerare taxele mai mari la acest motor. era un pdf pe net cu comparatie intre toate motorizarile disponibile pe logan. dupa ce  erau calculate toate cheltuielile aferente (pret de achizitie, revizii, consum, etc) si se tragea linie rezulta ca in limita a 30.000 de km pe an cel mai rentabil e 1.4
*


La drumurile pe care le are Romania, ar fi arhusuficient si un motor de 1.2 La depasirile pe care esti nevoit sa le faci in Romania, cand drumurile sunt arhipline, sau mai dai de diferiti care merg cu 60-80 in extraurban, iti trebuie uneori minim 150 CP. 1.4 nu l-as recomanda decat celor care merg exclusiv urban sau pe distante mici in extraurban, sau merg mult noaptea. Eu pe Clio am acelasi motor de 1.4, e drept, cu o cutie de viteze mai scurta, dar de foarte multe ori am ajuns in depasiri la limita, si asta pentru ca dupa 4500 de ture degeaba o mai accelerez.
Taxele mai mari... Casco nu mai platesc (mi se pare cam mult 200 de lei pe luna la o masina pe care de-abia iau 4000 de euro in targ, cu tot cu GPL omologat), iar RCA-ul m-a costat cam 150 de lei pe 6 luni. Daca dadeam 20-30 de lei in plus ca as fi avut motor de 1.6, nu cred ca saraceam, altii dau mai mult pe tigari intr-o saptamana.

QUOTE(rue @ 5 Aug 2009, 22:12)
daca o vrei f ieftina pe la sume sub 8000 euro cred ca loganul e ok.
daca vrei masina de 10 000 euro nu pune botul la optiunile de top de la dacia si ia o kia ceed base de 1.4. e o masina care la banii astia trece din mers de sandero si logan prestige. ai sentimentul ca nu esti intr o masina ieftina, e f economica, f fiabila, economica (mai economica decat loganul - sub 8% in oras), nu urla cand mergi cu viteza mare, e foarte stabila. poti merge cu 150 si sa nu ai sentimentul trait de noi astia cu logan ca zboara.
*


Da, dar daca te-ai intins de la Logan la C'eed, obligatoriu iti trebuie si un Casco la ea, s-a zis cu cele 3-400 de lei revizia de la Logan, ai si rate mai mari, etc. Nu e chiar asa simplu. Iar in perioadele astea, cand nu stii ce vei face peste 1 an, parca te multumesti si cu o masina mai ieftina.

QUOTE(razvanamza @ 13 Aug 2009, 22:42)
Iar de cand cu noile taxe, se va cam simti diferenta de motorizare in taxe....la un salariu mic conteaza fiecare leut.
*


Vor avea grija cei de la dacia sa introduca motorul de 1.4 16V pe Logan pana atunci, ca sa iesi la taxe precum cu 1.4 actual si performantele de 1.6


QUOTE(rue @ 17 Aug 2009, 17:28)
repet! peste 10 000 euro nu luati logan! exista kia.
colegul care vrea sa mearga pe autostrada cu 140 fara galagie, sa aiba muuulte optiuni si 5 stele de siguranta...  sa se uite la kia base!
daca este domol si accepti compromisul sub 10 000 euro... poate sa si ia orice logan cu aer conditionat.
*


Si Kia aia Base cu motor de 1.4 cu cuplul maxim pe la 5000 de ture e o bestie, intr-adevar, nu? radmasa.gif Orice am auzit de Kia aia, dar nicaieri ca ar fi vreo masina puternica.

Cat despre fiabilitate, datorita simplitatii si a solutiilor tehnice relativ vechi, Loganul bate acum multe modele concurente. Uneori eu, cu Clio, ma uit cu invidie la cate-un Logan. Singurele inconveniente ar fi designul exterior si comenzile de pe consola.

This post has been edited by Laurentziu83: 18 Aug 2009, 10:46


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rue
post 18 Aug 2009, 16:57
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.709
Joined: 18 September 05
From: Internet




nu am zis ca e puternica, doar ca se comporta altfel la 140 decat un logan, si am logan de 1,4 ... stiu cum e. pt fiabilitate o recomand si pt pret.
dar peste 10-11 000 euro:
- oricum pui casco la ea, desi cunosc unul cu kia fara casco,
- la frumusete e mai ok ceed,
- versatila si cu materiale nu cele mai ieftine (si la interior mai ales),
- siguranta de 5 stele, muuulte airbag uri

dezavantaje:
- casco mai scump
- revizii mai scumpe

daca vrea masina noua cu AC sub 8-9000 euro si aia intinsi la maxim, pt familie cu copii, abs standard, macar 2 pungi in fatza consum mic la drum, fiabila = logan


--------------------
Dacia Logan 2021, 1.0 TCE eco-G, Comfort - RUE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihaimmm
post 18 Aug 2009, 20:40
Post #56


Member


Group: Members
Posts: 178
Joined: 5 October 07




Dupa cum au spus si cei de mai sus Loganul e ok pana pe la 9-10.000 de euro. Daca <b>iti permiti</b> mai mult, optezi pentru altceva.
Si mie mi se pare o masina mult mai ok kia ceed


--------------------
Renault Megane 3 2011 1.5 dCi 110hp - *
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Amedeus
post 18 Aug 2009, 20:52
Post #57


Membru cu Logan


Group: Members
Posts: 1.907
Joined: 13 December 04
From: TM




Eu am dat pe Loganul meu 8050€. Gasesti Kia Ceed la banii astia?


--------------------
Renault Megane Sedan IV Tce 116 2019 Business
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Serje
post 18 Aug 2009, 21:34
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.129
Joined: 11 December 04
From: Cluj-Napoca




A cata oara trebuie spus? Nu conteaza asa mult cat costa masina la cumparare, conteaza cat iti permiti/vrei sa dai apoi anual pe intretinerea ei, ca bani la cumparare poate poti face rost sau ai mai mult decat 10.000, dar conteaza daca vrei sau iti permiti sa dai mai mult pe revizii, mai mult pe casco ... asta ii mai important.


--------------------
MTD Optima 53 SPB HW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 18 Aug 2009, 21:46
Post #59


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




QUOTE(Laurentziu83 @ 18 Aug 2009, 11:43)
Uneori eu, cu Clio, ma uit cu invidie la cate-un Logan. Singurele inconveniente ar fi designul exterior si comenzile de pe consola.
*


Comenzile de pe consola sunt de acord, dar exteriorul chiar ma faci sa rid, mai urit decit clio rar gasesti vreo masina radmasa.gif


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Serje
post 18 Aug 2009, 21:52
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.129
Joined: 11 December 04
From: Cluj-Napoca




Clio sau Symbol?


--------------------
MTD Optima 53 SPB HW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th June 2025 - 01:10
Forum Renault