DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> problema la 2000 km

ciupic
post 15 Mar 2005, 09:01
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 19 January 05




in primul rand salut la toata lumea (asta este primul meu post aici)!

am o slz europa, are 2300 km si am urmatoarele probleme (sunt 2)

1. la turatie mai mare (presupun ca pe la 3,5-4000) se aude un gajait in evacuare - din ce am discutat cu un prieten zicea ca multe solenze au acesta problema) - gajait-ul asta e ca si cum motorul iar da mai mult fum decat poate evacuarea sa duca.

2. problema mai grava - cand motorul e rece, merge perfect, insa cand s-a incalzit are un zgomot cum aveau blerlinele inainte cand incepeausa bata tachetii, este un zgomot, subtire (de suprafata) care odata cu urcatul in ture se mai ascute.
nu stiu sa zic daca e vreun tachet (mi s-ar parea aiurea sa fie la 2300), dar cine stie.

s-a mai lovit cineva de vreuna dintre aceste probleme?


--------------------
dacia solenza - x-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 15 Mar 2005, 09:03
Post #2


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




Pai or fi tachetii nereglati..si asta da si "galgaiala" in toba


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gabi
post 15 Mar 2005, 09:15
Post #3


Preacuvincios moderator


Group: Members
Posts: 591
Joined: 25 July 03
From: Bucuresti




La problema a doua incearca sa calci pedala de ambreiaj si vei vedea ca sunetul se atenueaza. Este de la placa de ambreiaj ( mai exact arcurile prind un mic joc). Poti sta linistit ca asta se intampla si la renault clio symbol.


--------------------
Renault Megane 2 bicorp 2004 - 1.5 dci Conf Exp - XXXXXXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Anto
post 15 Mar 2005, 09:24
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 128
Joined: 21 February 05




QUOTE(ciupic @ 15 Mar 2005, 09:01)

am o slz europa, are 2300 km si am urmatoarele probleme (sunt 2)

1. la turatie mai mare (presupun ca pe la 3,5-4000)
*



4000 nu e o turatie cam mare pentru o masina in rodaj?


--------------------
Dacia Logan 2009 Preference
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanescu
post 15 Mar 2005, 09:38
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 181
Joined: 21 August 03
From: Bucuresti





la 2300 km nu mai e in rodaj


--------------------
renault megane 2.2 sedan 1.5dci 80cp 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciupic
post 15 Mar 2005, 10:11
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 19 January 05




rodajul se face 1000 km (eu l-am facut in jur de 2000)
cele 2 probleme au aparut pe la 2100 (cam in acelasi timp amandoua)
ma mai mers cu alte 2 solenze si nu fac asa
ideea este ca al doilea sunet, la ralanti nu se aude decat daca esti un pic mai atent insa odata ce urca in ture incepe sa se faca din ce in ce mai simtit (probabil ca daca aveam mp3 in masina nu mai auzeam nimic insa asa am timp sa ascult toate zgomotele masinii smile.gif )


--------------------
dacia solenza - x-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pedrovl
post 15 Mar 2005, 10:39
Post #7


pedrovl


Group: Members
Posts: 1.007
Joined: 12 October 04




QUOTE(ciupic @ 15 Mar 2005, 10:11)
rodajul se face 1000 km (eu l-am facut in jur de 2000)
cele 2 probleme au aparut pe la 2100 (cam in acelasi timp amandoua)
ma mai mers cu alte 2 solenze si nu fac asa
ideea este ca al doilea sunet, la ralanti nu se aude decat daca esti un pic mai atent insa odata ce urca in ture incepe sa se faca din ce in ce mai simtit (probabil ca daca aveam mp3 in masina nu mai auzeam nimic insa asa am timp sa ascult toate zgomotele masinii smile.gif )
*



Parca in carte scria asa (din memorie) .In mod normal dupa 1000km rodajul se poate considera terminat dar nu incercati sa cereti performante decat dupa parcurgerea a 3000 km. Asadar 4000rpm la 2000km e cam mult. Teoria cu invatatul nervoasa nu prea functioneaza si efectele se vor vedea mai tarziu. Tacanitul poate fi , cum spune si Gabi, de la ambreiaj. daca il calci s-ar putea sa nu mai faca si cand ridici piciorul sa se atenueze. E vorba de rontaitul ala de diesel de care se plang unii. Si la mine face si il aud noaptea la semafoare. Calc ambreiajul pana la fund si il ridic usor. Deobicei se potoleste. Am auzit chestia asta la diverse tipuri de masini (unele sunt mai bine insonorizate si nu se aude in habitaclu) si toate aveau ambreiaj mecanic. La DSN de exemplu care avea sistemul hidraulic nu facea.


--------------------
DACIA DUSTER 1,6 16v 4x4 Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 15 Mar 2005, 23:44
Post #8


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Si a mea are clantanitul ala de diesel. Tot asa, apare numai pe motor cald si dispare odata cu apasarea pedalei de ambreiaj. dar in mers nu pot sa zic ca l-am auzit, cu atat mai mult sa se amplifice zgomotul. Eu am cass din fabrica dar nu prea ii dau drumul ca imi place maimult sa ascut masina. Asa imi fac si o idee asupra adancimii gropii in care am dat plus ca mai aud daca mai troncane una-alta. Cass-ul le acopera. Mai mult, de cand a venit frigul au mai inceput si la mine sa scartaie plasticele etc dar nu am avut timp si chef sa stau in frig sa le remediez si m-am obisnuit intr-atat cu zgomotele incat daca dau drumul la cass parca imi lipseste ceva...


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LeMartin
post 16 Mar 2005, 00:04
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 25 August 04




La mine masina are clantanit de diesel TOT timpul si e perfect audibil din interior la orice viteza, DAR mai ales la viteze constanta, mai ales la 30 intr-a doua. Motorul suna ca un Diesel get-beget (din ala din anii 80 care are este 200 K Km la repertoriu) cand merg incet cu ea si mai deschid geamul. Ma enerveaza la culme pentru ca toate SLZ de Taxi cu care am mers erau silentioase ca un Mercedes pe langa SLZ a mea. De tras eu zic ca inca trage...adica nu simt vreo problema cu trasu desi a primit cateva lovituri bune in scut, cateva nu foarte grave de la mine (nu stiu strazile si cand intru pe una cu viteza normala nu stiu unde e groapa de dinainte pentru a o feri) si una grava de la bunicul meu...

Bunica-miu a mers cu masina intr-un asa hal (banuiesc) ca de cand nu am mers eu cu ea (avea 700 KM si era ca noua) si pana mi-a lasat-o pe mana (la aproape 2000 de KM) masina a ajuns de imi vine rau cand au zgomotele pe care le face. Cutia nu mai merge ca la 700 de KM ci merge MULT mai greu si are joc, motorul zici ca e Diesel din ala de pe tractor iar ambreiajul nu mai e ca la inceput.

Cand am zis ca exista un joc la cutia de viteze ma refeream la faptul ca atunci cand e la 0 (neutru) are un joc stanga dreapta destul de pronuntat si NU MA REFER la miscarea stanga-dreapta normala a levierului de viteze cand vrei sa il bagi in treapta 1 sau 5, ci ma refer ca in mod normal, levierul sta inlemnit, inghetat in pozitie de drepti la 0, dar la mine daca pui un deget pe el si il misti lejer, se misca stanga dreapta asa un pic, are un spatiu in care are joc. Plus ca vibreaza aproape in mod constant, nu rau, dar vibreaza.

Cred ca strang din dinti, iau vreo 500 de mii de spaga la mine, caut relatii si o bag in service pentru o verificare pentru ca la mine eu zic ca ceva nu e normal cu masina...

Voi auziti Diesel numai la semafor, eu aud constant...si inca TARE...


--------------------
Dacia SLZ Europa 2004 alba - B-XX-XHV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pedrovl
post 16 Mar 2005, 08:35
Post #10


pedrovl


Group: Members
Posts: 1.007
Joined: 12 October 04




QUOTE(LeMartin @ 16 Mar 2005, 00:04)
La mine masina are clantanit de diesel TOT timpul si e perfect audibil din interior la orice viteza, DAR mai ales la viteze constanta, mai ales la 30 intr-a doua. Motorul suna ca un Diesel get-beget (din ala din anii 80 care are este 200 K Km la repertoriu) cand merg incet cu ea  si mai deschid geamul. Ma enerveaza la culme pentru ca toate SLZ de Taxi cu care am mers erau silentioase ca un Mercedes pe langa SLZ a mea. De tras eu zic ca inca trage...adica nu simt vreo problema cu trasu desi a primit cateva lovituri bune in scut, cateva nu foarte grave de la mine (nu stiu strazile si cand intru pe una cu viteza normala nu stiu unde e groapa de dinainte pentru a o feri) si una grava de la bunicul meu...

Bunica-miu a mers cu masina intr-un asa hal (banuiesc) ca de cand nu am mers eu cu ea (avea 700 KM si era ca noua) si pana mi-a lasat-o pe mana (la aproape 2000 de KM) masina a ajuns de imi vine rau cand au zgomotele pe care le face. Cutia nu mai merge ca la 700 de KM ci merge MULT mai greu si are joc, motorul zici ca e Diesel din ala de pe tractor iar ambreiajul nu mai e ca la inceput.

Cand am zis ca exista un joc la cutia de viteze ma refeream la faptul ca atunci cand e la 0 (neutru) are un joc stanga dreapta destul de pronuntat si NU MA REFER la miscarea stanga-dreapta normala a levierului de viteze cand vrei sa il bagi in treapta 1 sau 5, ci ma refer ca in mod normal, levierul sta inlemnit, inghetat in pozitie de drepti la 0, dar la mine daca pui un deget pe el si il misti lejer, se misca stanga dreapta asa un pic, are un spatiu in care are joc. Plus ca vibreaza aproape in mod constant, nu rau, dar vibreaza.

Cred ca strang din dinti, iau vreo 500 de mii de spaga la mine, caut relatii si o bag in service pentru o verificare pentru ca la mine eu zic ca ceva nu e normal cu masina...

Voi auziti Diesel numai la semafor, eu aud constant...si inca TARE...
*




In primul rand te rog (fara suparare) daca se poate sa micsorezi chestia aia cu Star Trek pentru ca nu e deosebit de interesanta ca sa merite asemenea dimensiuni si cei care se uita pe topic nu sunt chiar toti chiori .

In al doilea rand e cam greu de inteles ce a facut batranul cu masina in 1300 de km. pentru ca tu faci descrierea unui tractor nu a unei SLZ. Poate o fi bagat benzina cu plumb dar daca zici ca face asa cred ca o idee optima ar fi sa te duci la un service serios. Banuiesc ca masina e in garantie la km astia....asa ca....

Schimbatorul de viteze are dedesubt un arc . Daca lovesti masina pe dedesubt (dar tre sa fie drumul oaselor sa ajunga bolovanii pana acolo) e posibil sa se rupa sau sa se strambe .....

Oricum sa ne spui ce avea ....ca eu comportamente de tipul celor descrise de tine nu am vazut nici la masini de firma pe care le birjeresc toti fara mila....


--------------------
DACIA DUSTER 1,6 16v 4x4 Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 19th May 2025 - 16:20
Forum Renault