Meganele mondial, Renault Megane I 1.6 16v - 107 cai
![]() ![]() |
Meganele mondial, Renault Megane I 1.6 16v - 107 cai
mojorisin |
![]()
Post
#31
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 24 July 07 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane
1.6 16v 107 cai alerti
|
|||
argon |
![]()
Post
#32
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
dupa logica matale, fara filtru deloc ar trebui sa ai 15 cai in plus probabil..
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.332 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Iti dai seama ca daca ii pune si o toba sport... mai castiga vreo 15 cai... sa nu zic ca daca ii face si un chip se duce la peste 150 cai...
Mojorsin... relantiul sta la 750 nu la 4-500 rpm, caii putere cstigati cu un filtru sport sunt de 1 maxim 2... este normal sa simti ca trage masina mult mai bine cand pui un filtru de aer curat fie el normal sau sport.... cand l-ai schimbat ultima data ca care pare tare jegos... si... intre cel mai jos punct al masinii si sol nu sunt decat maxim 15 cm... degeaba masori tu distanta la praguri si spoilere... Cu suspensia confortabila cum este? ai facut un test de amortizoare? Si tot spui ca ai luat masina de la un arab.... aia alaturi de turci si rusi sunt cei mai mari tepari si manaritori de masini... si vb. in cunostintade cauza pt. ca merg de cateva ori pe an incolo... sper sa nu fie cazul si la tine de tepe.. |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
argon |
![]()
Post
#34
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
zicea albanez, si in 2 ani isi dadea seama daca era teapa...
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#35
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
QUOTE(mojorisin @ 7 Aug 2009, 20:57) mica de vreo 5-6 cai . Ce se simte este felul in care lucreaza motorul - ca uns ! ![]() ![]() |
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#36
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
6 cai nu o castiga el, dar 2 cai frumosi tot castiga...
@mojorisin - tu de fapt inaint de schimbarea filtrelor aveai un motor care functiona deficitar, acum cu filtre noi motorul functioneaza corect. Proabil ai aproape toti caii scrisi in talon acum cu filtrele noi. Bafta! |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
Dodone |
![]()
Post
#37
|
![]() membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa) Group: Members Posts: 2.134 Joined: 21 May 05 From: Timisoara ![]() |
Cati cai mai are fiecare motor, mai precis cat din puterea lor mai ajunge la roata se afla pe stand DYNO TEST. Restul e poezie.
![]() |
--------------------
Renault
Renault Laguna 1 GrandTour
1998/Concorde Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire |
|
mojorisin |
![]()
Post
#38
|
Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 24 July 07 ![]() |
Am mers in w/e la un drum mai lung de vreo 600 de km si s-a confirmat ca masina e o masina mai buna cu acest filtru. Desi incarcata cu 4 persoane si bagaje , motorul s-a comportat agil si elastic. Nu stiu cati cai am castigat de la schimbarea filtrului imbacsit si cati de la montarea unui filtru sport, cert este ca e o masina mai buna. Mentionez ca nu i-a crescut zgmotul,dimpotriva,iar consumul in conditiile unui mers intre 80-120km/h cu 4 persoane si bagaje a fost in jur de 6.8 , o parte si cu aer conditionat. Am sesizat si faptul ca diferenta dintre rularea cu aer conditionat sau fara este mai mica.
This post has been edited by mojorisin: 10 Aug 2009, 13:16 |
--------------------
Renault
Megane
1.6 16v 107 cai alerti
|
|
argon |
![]()
Post
#39
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
nu ai inteles, masina nu e mai buna,e cum trebuie sa fie, inainte cu filtrul vechi aveai mai putini cai, acum ai mai multe sanse sa te apropii de puterea reala. Treaba cu AC am observat-o si eu, dupa schimbarea filtrului de aer nu se mai simte asa tare ca inainte cu aerul pornit.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
flaviu_n |
![]()
Post
#40
|
Membru autentic Group: Members Posts: 408 Joined: 14 February 09 From: Cluj-Napoca ![]() |
Mai oameni buni
Domnu` nostru a spus ce-a constatat. Nu sariti asa tare cu replici mai mult sau mai putin "acide"...Ideea e de diferenta. Omu` a simtit diferenta si a povestit-o mai departe. Fiecare, in cazul sau, stie cum se comporta "subalterna sa". Subsemnatul, recunosc, ca pe mine, m-a interesat ceea ce a consemnat > mojorisin <, fiind un neexperimentat (m-am gandit, dar nu am fost sigur) de rezultatele care se vad dupa schimbul acestui filtru Respecte This post has been edited by flaviu_n: 10 Aug 2009, 19:08 |
--------------------
Renault
Megane
1999
- Cj26VNC Fara evenimente
[COLOR=red]Renault Megane I RXT 1.6 1,6 V[/COLOR] |
|
Serje |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.129 Joined: 11 December 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
Pai nu sarim, i-am tot spus de la inceput una alta si el tot pe a lui o tine...
|
--------------------
MTD
Optima
53 SPB HW
|
|
Dodone |
![]()
Post
#42
|
![]() membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa) Group: Members Posts: 2.134 Joined: 21 May 05 From: Timisoara ![]() |
Subscriu.
![]() |
--------------------
Renault
Renault Laguna 1 GrandTour
1998/Concorde Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire |
|
mojorisin |
![]()
Post
#43
|
Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 24 July 07 ![]() |
QUOTE(Serje @ 10 Aug 2009, 19:51) Voi puteti ,cel mult, sa imi spuneti cum merg masinile Voastre nu a mea... Iar despre comportamentul vostru copilaros si artagos pe jurnalul altuia nu fac nici o calificare deoarece sunt multi care citesc aici ca sa se amuze... |
--------------------
Renault
Megane
1.6 16v 107 cai alerti
|
|
flaviu_n |
![]()
Post
#44
|
Membru autentic Group: Members Posts: 408 Joined: 14 February 09 From: Cluj-Napoca ![]() |
respecte tuturor si drum bun
|
--------------------
Renault
Megane
1999
- Cj26VNC Fara evenimente
[COLOR=red]Renault Megane I RXT 1.6 1,6 V[/COLOR] |
|
mojorisin |
![]()
Post
#45
|
Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 24 July 07 ![]() |
QUOTE(Dodone @ 11 Aug 2009, 12:05) @mojorisin Din cate stiam eu la Jurnal de bord initiatorul are posibilitatea moderarii topicului propriu. Daca e asa, de ce puii mei nu stergi postarile baietilor mari si rai, ce-ti vor raul ? ![]() Lasand gluma la o parte, pune cativa prieteni sa citesca jurnalul si sa vezi cui vor da dreptate: tie sau baietilor"mari si rai". Buna idee. Si doar asa ca o reflectie proprie: Miile de posturi ale unora nu ii fac respectabili ca oameni intrucat acestia isi neglijeaza viata profesionala si pe cea personala in favoarea multor ore pierdute flecarind. Dodone, te rugam sa te manifesti pe jurnalul tau. Pt ceilalti: Dodone a fost sters de cateva ori si tot nu se lasa cu aprecierile. Aici vorbeste sunetul motorului...restu is povesti ! This post has been edited by mojorisin: 12 Aug 2009, 12:48 |
--------------------
Renault
Megane
1.6 16v 107 cai alerti
|
|
mojorisin |
![]()
Post
#46
|
Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 24 July 07 ![]() |
Interventii , adaugiri, modificari :
Ca si multi colegi cu motoare similare, si masina mea a avut problema clasica cu 1. senzorul de acceleratie care a cedat din pricina oxidarii si dadea valori aiurea => accelerari bruste si aleatorii sau blocari ale turatiei sau opriri ale motorului in mers. AM remediat problema prin achizitionarea de la un parc de dezmembrari a corpului de acceleratie (piesa de aluminiu pe care e prins potentiometrul buclucas si care din pacate nu se gaseste la achizitie individuala) 100 de eur. Mi l-au schimbat baietii de la Reno cu vreo 50 roni.Prima si ultima data cand am lucrat cu ei. 2.Alta problema a fost ruperea balamalelor usitei de la rezervorul de benzina. Era iarna si acestea s-au rupt la deschidere. Dupa cateva luni mi-am uitat la o benzinarie in Austria si capacul rezervorului. Nu stiam de ce ma claxoneaza austriecii binevoitori...Pana la urma am indesat o cârpa in rezevor sa nu mi se evapore benzina pana acasa. Am luat tot de la dezmembrari o usita si capac. 3.Probleme la inchizatorile de la usi. Atat pistonul de actionare a inchiderii centralizate cat si mecanismele efective au dat rateuri. Pistonu l-am schimbat insa usa stanga spate e si acum blocata. 4.Intr-o zi,dupa o ploaie torentiala, s-a adunat cam un litru de apa la plafoniera. Se pare ca intrat pe la antena. Remediu: am dat jos antena si am izolat bine zona. (este si un tutorial) Pt confort, i-am adaugat o cotiera foarte buna: Cotiera. Cu specificatia ca i-am adaugat niste intarituri pe interiorul corpului de sprijin caci mi se parea cam instabila. Acum e rigidizata bine si ma folosesc de mult timp de ea fara probleme. Mp3-ul Sony de la tiganii libaneji l-am schimbat cu o scula JVC JVC cu cititor de stick USB. Citeste mai bine CD-urile decat Sony, dar sunetul produs imi pare mai artificial ,sintetic si de plastic decat cel de la Sony-ul mai vechi. Cu volumu dat foarte tare, sunetul e foarte bine filtrat si in opinia mea , e impecabil. La volum mic e problema.... Boxele de pe fata le-am pastrat ,dar cele de pe spate le-am schimbat cu 2 DLS-uri: DLS C5 de care sunt foarte multumit. Cu fader-ul mai mare pe spate si cu boxele de pe fata mai inclinate spre medii si inalte, rezultatul sonorizarii este perfect pt genu asta de buget. Filtrul de aer il stiti, si el o achizitie de care sunt satisfacut ca raport de bani si calitate. Urmatoarea achizitie, probabil un filtru cu carbon pt habitaclu. Va urma ! This post has been edited by mojorisin: 13 Aug 2009, 11:26 |
--------------------
Renault
Megane
1.6 16v 107 cai alerti
|
|
St |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.466 Joined: 18 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Poti sa pui cateva poze cu cotiera, acelasi model vreau sa-l cumpar si eu.
Despre ce intarituri e vorba? |
--------------------
Ford/ BMW
Mondeo/ 650GS
2018/ 2004 Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
|
|
mojorisin |
![]()
Post
#48
|
Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 24 July 07 ![]() |
Poza cu cotiera este pe site (link din cuvantul Cotiera din postul meu): http://www.autoschrott.ro/index.php?act=go...oductid=C_45068
Pe interiorul picorului am lipit din perete in perete 2 betze pt a inlatura miscarea de stanga-dreapta data de flexibilitatea materialului. In rest, e beton ! ![]() |
--------------------
Renault
Megane
1.6 16v 107 cai alerti
|
|
St |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.466 Joined: 18 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Stiu ca e poza cu cotiera pe site...dar voiam sa vad cum arata pe masina.
|
--------------------
Ford/ BMW
Mondeo/ 650GS
2018/ 2004 Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
|
|
mojorisin |
![]()
Post
#50
|
Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 24 July 07 ![]() |
Din pacate nu pun poze cu cotiera, pun poze cu urmarile impactului frontal cu coltul unei cladiri.
Cauze: Frânare ineficienta a masinii. Urmari: Fara daune cladirii sau pietonilor. Cum s-a intamplat: Aveam vreo 40-50, ma apropiu de intersectia unde vroiam sa o iau dreapta. Franez puternic. Intra ABS-ul prea devreme, procesul de franare e compromis si asa usor cu vreo 15 la ora ma indrept spre contra sens. Trag dreapta si intru in cladire. In mod normal, la viteza avuta, ar fi trebuit sa opreasca in 10 m. Atasez niste poze cu urmarile : 1.jpg ( Size: 358.86k ) Number of downloads: 1096 2.jpg ( Size: 747.21k ) Number of downloads: 1188 3.jpg ( Size: 271.48k ) Number of downloads: 1140 4.jpg ( Size: 322.46k ) Number of downloads: 1083 Dupa cum se poate observa, radiatorul nu a fost afectat. Partile evident afectate sunt capota si bara de plastic fata. In afara de ele, cred ca trebuie schimbata si piesa incercuita cu galben. Intrebarea pe care as dori sa v-o adresez este urmatoarea: Nu cumva mai este o bara de ranforsare, metalica, sub bara fata ? Am facut niste poze si ea nu apare unde imi aminteam ca trebuie sa fie. mersi |
--------------------
Renault
Megane
1.6 16v 107 cai alerti
|
|
Villanueva |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 582 Joined: 4 June 09 ![]() |
Ce fac 3 - 4 cai in plus ! !
|
--------------------
.
.
.
|
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#52
|
![]() Megane zen și un mare plimbãreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
din cate stiu, modelele mai vechi nu au bara aia de ranforsare. De aia masinile noi sunt mai grele ca generatia de atunci, sunt ranforsate pe ici pe colo sa reziste cabina, si in caz de impact frontal, dar nu pe mijloc, bara aia de ranforsare distribuie energia aproape in mod egal pe tot botul masinii.
|
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
Bitu |
![]()
Post
#53
|
Membru autentic Group: Members Posts: 471 Joined: 29 July 05 From: Deva ![]() |
Ai reparat-o mojorisin?
|
--------------------
Renault
Megane 1 benzina 1.4 16V Break (2003);
Megane 2.2 diesel 1,5 dci Sedan (2007)
|
|
slider2 |
![]()
Post
#54
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
QUOTE(mojorisin @ 22 Aug 2009, 12:48) Cum s-a intamplat: Aveam vreo 40-50, ma apropiu de intersectia unde vroiam sa o iau dreapta. Franez puternic. Intra ABS-ul prea devreme, procesul de franare e compromis si asa usor cu vreo 15 la ora ma indrept spre contra sens. Trag dreapta si intru in cladire. In mod normal, la viteza avuta, ar fi trebuit sa opreasca in 10 m. pe asta cu procesul de franare e compromis, n-am inteles, sau tu ai impresia ca daca nu avea abs te opreai mai repede?? sa sti ca o masina franeaza si in functie de uzura placutelor, discurilor, anvelopelor, amortizoarelor si bineinteles tipul carosabilului si conditiile meteo. eu am aceeai masina, doar ca e break, si era sa ma fac praf mai la inceputurile soferiei, aveam peste 140km/h, am vrut sa depasesc o dacie care mergea cu 70-80km/h, in piscul unui deal negandindu-ma ca nu am cum aproxima viteza de deplasare (care era mare) a celui care venea din contrasens. de mentionat ca pe tipul care venea din contrasens l-am vazut cand am coborat valea si era foarte departe, astfel am apreciat ca pana cobor si urc din nou, tinand cont de lungimea vaii si dealului (relativ mica), viteza mea de deplasare si a celui pe care vroiam sa-l depasesc; n-o sa am probleme sa fac manevra. dar viteza celui de pe contrasens n-aveam cum s-o apreciez astfel ca in varful dealului, cand am iesit in depasire, m-am trezit cu el in fata. am calcat frana cat am putut de tare, fara a scoate din viteza, si am intrat inapoi. deci masina a franat foarte bine in cativa metrii, tinand cont ca ala cu dacia n-a accelerat ci a mentinut viteza constanta (avand in vedere cum arata masina, cred ca ala era top speed-ul). concluzia, mie megane1 mi se pare ca franeaza bine raportat la anul de fabricatie si concurentii din aceeasi perioada. This post has been edited by slider2: 16 Jan 2010, 16:30 |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
marksman |
![]()
Post
#55
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.679 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
Cin' te-o pus sa depasesti la varf de rampa?
|
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
|
|
demin2609 |
![]()
Post
#56
|
![]() iuzar Group: Members Posts: 329 Joined: 20 December 08 From: Craiova ![]() |
QUOTE(slider2 @ 16 Jan 2010, 16:27) ... corect, are o franare extraordinara, fata de multe alte modele... acum nu te apuci sa dai in frane "in the neck of crash", ca nu see stie daca o sa scapi! apropos, imi pare rau de ceea ce ti s-a intamplat! iar partea cu filrul... presupun ca era cel vechi foarte murdar... nu trecea aerul prin el... si de aceea are impresia (pe buna dreptate) ca trage mai bine! |
--------------------
Renault F4P-B7-22
Mégane
éxpression [B]live high, have fun, and don t do anything stupid![/B]
|
|
slider2 |
![]()
Post
#57
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
QUOTE(marksman @ 16 Jan 2010, 17:24) inconstienta, inexperienta, aprecierea incorecta. oricum m-am lecuit de atunci, nici in linie dreapta nu mai fac depasiri decat daca sunt 120% sigur ca am loc si timp. au fost cazuri in linie dreapta cand as fi avut loc sa ma bag, dar nu m-am bagat pentru ca eu asa am considerat. unii din dreapta, care aveau carnet mi-au spus ca puteam sa ma bag, dar le-am zis ca sa se bage ei cand conduc, eu ma bag cand simt eu ca e totul in regula, chiar daca asta inseamna sa ajung cu 15 minute mai tarziu la destinatie... |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
Zapa |
![]()
Post
#58
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 1 November 09 ![]() |
Hello,
Prea multe probleme cu franele, Va propun- Verifica-ti saptamanal masina ca sa eviti problemele grave. Indicatii generale despre intretinerea sistemului de franare. Importanta sistemului de franare in evolutia continua a performantelor dinamice ale automobilelor din ziua de azi este deosebita. Cu cat randamentul franelor este mai bun, cu atat mai mult creste viteza medie de deplasare. Durata de viata a componentelor sistemului de franare este limitata. La un Renault Megan Scenic I (pana in 2003), se recomanda verificarea sistemului de franare o data pe an sau la cel mult 10.000 de km parcursi; inlocuirea placutelor de frana uzate; remedierea scurgerilor de lichid din instalatie, iar la 4 ani sau 120 000 de km se recomanda schimbarea lichidului de frana, spalarea instalatiei si inlocuirea lichidului cu altul nou ex: DOT 3, DOT 4 , SAE J 1703... Cei care obisnuiesc sa conduca mai sportiv, cu multe accelerari si frane bruste, se confrunta de cele mai multe ori cu probleme la sistemul de franare. Iata cateva indicatii generale despre intretinerea sistemului de franare: - Nivelul de umplere al rezervorului de lichid de frana trebuie sa fie verificat periodic. La majoritatea masinilor relativ noi, rezervorul este transparent si puteti verifica nivelul lichidului fara sa fie nevoie sa scoateti capacul, la altele insa este nevoie sa scoateti capacul. Atentie! - Lichidul de frana este foarte toxic, evitati contactul cu pielea si ochii. - Nu varsati lichid de frana pe vopseaua masinii deoarece este extrem de coroziv. - In timpul deplasarii pe carosabilul umed, pentru a elibera discurile de frana de impuritatile aruncate de roti se recomanda actionarea usoara a franei din cand in cand. - Pietricelele sau impuritatile depuse prin frecare pe placutele de frana determina formarea de caneluri pe discurile de frana. Din aceasta cauza, efectul de franare este diminuat si insotit de zgomote puternice. Discurile de frana corodate produc, la franare, un zgomot puternic care nu dispare la o franare mai lunga. In aceasta situatie, trebuie inlocuite discurile de frana. - Dupa montarea unor placute noi de frana acestea trebuie rodate. Se efectueaza o deplasare de cel putin 200 de km, in timpul careia trebuie sa se evite franarile puternice. - Se recomanda folosirea unor placute de frana care au materialul de frictiune moale, in vederea protejerii discurilor de frana. - La curatirea mecanica a sistemului de franare sunt antrenate particule de praf de material de frictiune ce pot fi daunatoare sanatatii. Nu inspirati praful respectiv. - Pentru o impresie artistica aparte, se pot vopsi etrierele cu o vopsea speciala rosie sau galbena, vopsea care rezista la temperaturi mari. - Lucrarile la sistemul de franare necesita o curatenie excesiva si un mod de lucru precis. Daca va lipseste experienta de lucru necesara, va recomand efectuarea lucrarilor in cadrul unui atelier specializat, costa dar merita. Ce ziceti de o astfel de abordare a problemelor masinii!? ![]() |
--------------------
Renault
Megan Scenic I
2000- RXE 1,6/16v
- xxx
|
|
demin2609 |
![]()
Post
#59
|
![]() iuzar Group: Members Posts: 329 Joined: 20 December 08 From: Craiova ![]() |
mersi de sfaturi, bune de luat in seama... mai ales de cei incepatori, dar si de cei cu experienta!
|
--------------------
Renault F4P-B7-22
Mégane
éxpression [B]live high, have fun, and don t do anything stupid![/B]
|
|
Zapa |
![]()
Post
#60
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 1 November 09 ![]() |
Pentru DEMIN 2609,
Apreciez faptul ca ai inteles mesajul meu, s-ar putea discuta si despre alte sisteme ale masinii dar... pe Forum sunt multi a ... tot cunoscatori !!! Faptul ca te intereseaza un subiect si cauti sa te documentezi din diferite surse, sa le stochezi si sa le faci publice pe Forum...este un castig pentru toti...si nu este loc de interpretari. In ultimul timp, de exemplu, m-a preocupat sistemul de ungere la Megan (practic sufletul motorului), imbunatatiri si modul de utilizare a unor aditivi care sa reduca frecarea pieselor motorului in miscare. Daca intereseaza pe cineva...putem sa stam de vorba. This post has been edited by Zapa: 21 Jul 2010, 20:02 |
--------------------
Renault
Megan Scenic I
2000- RXE 1,6/16v
- xxx
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 03:59 |