DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Ce motor diesel preferati?, toate variantele

Kramer
post 18 Mar 2005, 13:48
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 367
Joined: 26 May 04
From: Brasov




Ar fi interesant de aflat de la utilizatori date despre fiabilitatea motoarelor common rail. Astea sunt considerate din start foarte fiabile pe baza experientei motoarelor diesel mai vechi, inclusiv cu injectie directa, dar cred ca nu sunt prea multi care sa fi ajuns la kilometraje de > 300,000km cu ele.
Deci, sunt posesori (vechi) de dCi/HDI/TDCI... pe aici?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cib
post 18 Mar 2005, 15:32
Post #32


fost posesor de Solenza


Group: Members
Posts: 493
Joined: 27 July 04
From: Iasi




cu PSA aveti dreptate mea culpa... Deh mai greseste omul... Ideea e ca la JTD ci HDI am dreptate. Daca va documentati o sa vedeti ca anumite modele ale CItroen, Peugeot, Fiat se fabrica in acelasi loc...
de ex:
partner=berlingo
jumper=boxer=ducato

This post has been edited by Cib: 18 Mar 2005, 16:23


--------------------
Nissan Almera Tekna Oltcit 12TRS - B-43-ZGO, SV-02-SST 2005
Solenza... O masina buna! Pacat ca e facuta de romani.
nu ma cert cu nimeni, doar contrazic oamenii care spun tampenii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 18 Mar 2005, 15:56
Post #33


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




Un diesel interesant (de "numai" 3l):

http://www.heidegger.li/index.php?TPL=4000...12&x40000_GID=0
http://www.channel4.com/4car/road-tests/dr...iturbo-880.html

Bineinteles ca si pretul e la fel de interesant.


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreic
post 20 Mar 2005, 18:02
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 415
Joined: 18 January 05
From: Bucuresti




V10 tdi de la wv Touareg


--------------------
Dacia Logan - B-xx-yyy Ambition 1.6 mpi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
St
post 20 Mar 2005, 19:55
Post #35


Membru


Group: Members
Posts: 4.469
Joined: 18 July 04
From: Bucuresti




Eu as prefera sa am pe masina un diesel D-4D


--------------------
Ford/ BMW Mondeo/ 650GS 2018/ 2004
Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daedalus
post 20 Mar 2005, 20:07
Post #36


sound addicted


Group: Members
Posts: 947
Joined: 1 March 05
From: Bucuresti




QUOTE(Steffyx @ 17 Mar 2005, 22:59)
acuma zic si eu nu dati cu paru'....dar cum sa fie mai tari motoarele de pe audi decat VW can VW le face pe cele de audi? blink.gif
Prefer 1,9 TDI pe la vreo 150 de calutzi.. ph34r.gif  (de VW normal:P)
*




Nu pot sa te contrazic pentru ca nu sunt informat, dar tin sa te anunt ca motorul TDI de pe Audi e mai silentios decat cel de pe VW. Si asta nu vorbesc din auzite.
De unde stii tu ca VW face motoarele de pe Audi? Da'mi si mie niste link-uri.


--------------------
Dacia Solenza Scala 1.4 MPI - B xx FTU 2004
mda
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aviasol
post 21 Mar 2005, 08:29
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.000
Joined: 3 April 03
From: Bucuresti




eu am 3 masini diesel: Fiat Punto 1.9 JTD - 85 Cp tunati in italia la 90 soft - 60.000 km, VW - Touran 2.0 TDI - 140 CP - 15.000 km si Renault Laguna 1.9 dci - 120cp - 26.000 km. Dintre toate cel ce imi place cel mai mult este motorul de la VW. Motorul de la laguna e aproape ca un motor pe benzina, trebuie tural la 1500 ture ca sa plece bine. Motorul de la Punto are un cuplu imens si pleaca de pe loc la relanti fara probleme, daca continui sa schimb vitezele pot atinge 40 fara sa apacs acceleratia. Nu imi prea place insa asta decat pe zapada, in trafic e cam nasol pt ca nu prea pot sa fac frana de motor ca se accelereaza pe partea finala si trebuie sa fiu mult mai atent. Iar acum preferatul meu motorul de WV. Masina este echipata cu cutie automata DSG (care nu are nimic in comun cu cutiile automate vechi, are 2 discuri de ambreiaj, are variatie continua a treptelor de viteza, treapta se schimba in 0.1sec, in concluzie masina merge ca un troleu adica accelereaza continuu fara sa simt cand scimba treapta). Combinatia dintre cutia asta si motorul de 140 CP este de-a dreptul exploziva. Nu sunt multe masini care sa stea in fata Touranului meu, desi pe dinafara e o masina mare sa stiti ca de ex Passatu de 130cp nici nu se apropie de mine la demaraj. Motorul este foarte elastic si merge cu a 6-a de la 90 la ora (asa schimba cutia cand e pe D - drive), daca cutia a fost setata pe S - sport se schimba treptele, turat, la intrarea pe rosu.


--------------------
VW GOLF V 1.9 TDI - WTX 2006
galeria mea: galerie\user galleries\aviasol.
Acesta nu este un link functional !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
St
post 21 Mar 2005, 21:07
Post #38


Membru


Group: Members
Posts: 4.469
Joined: 18 July 04
From: Bucuresti




QUOTE(aviasol @ 21 Mar 2005, 08:29)
. Iar acum preferatul meu motorul de WV. Masina este echipata cu cutie automata DSG (care nu are nimic in comun cu cutiile automate vechi, are 2 discuri de ambreiaj, are variatie continua a treptelor de viteza, treapta se schimba in 0.1sec, in concluzie masina merge ca un troleu adica accelereaza continuu fara sa simt cand scimba treapta). Combinatia dintre cutia asta si motorul de 140 CP este de-a dreptul exploziva. Nu sunt multe masini care sa stea in fata Touranului meu, desi pe dinafara e o masina mare sa stiti ca de ex Passatu de 130cp nici nu se apropie de mine la demaraj. Motorul este foarte elastic si merge cu a 6-a de la 90 la ora (asa schimba cutia cand e pe D - drive), daca cutia a fost setata pe S - sport se schimba treptele, turat, la intrarea pe rosu.
*



Misto, dar cand ma gandesc la pret, imi cam piere avantul.


--------------------
Ford/ BMW Mondeo/ 650GS 2018/ 2004
Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinTSI
post 21 Mar 2005, 21:16
Post #39


Membru


Group: Members
Posts: 125
Joined: 17 November 04
From: Bucuresti




QUOTE(Daedalus @ 20 Mar 2005, 20:07)
Nu pot sa te contrazic pentru ca nu sunt informat, dar tin sa te anunt ca motorul TDI de pe Audi e mai silentios decat cel de pe VW. Si asta nu vorbesc din auzite.
De unde stii tu ca VW face motoarele de pe Audi? Da'mi si mie niste link-uri.
*


Pai VAG,e compus din Audi,WV,Seat,Skoda etc si normal ca au aceleasi motoare diesel:la Audi e mai silentios,ca e izolata masina mai bine.


--------------------
BMW 530D 2006 E60
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
StefanT
post 21 Mar 2005, 23:31
Post #40


STF - Special Tactical Force


Group: Members
Posts: 3.413
Joined: 19 April 04
From: Bucuresti




QUOTE(SorinTSI @ 21 Mar 2005, 23:16)
Pai VAG,e compus din Audi,WV,Seat,Skoda etc si normal ca au aceleasi motoare diesel:la Audi e mai silentios,ca e izolata masina mai bine.
*


nici ca puteam explicamai bine rolleyes.gif


--------------------
Suzuki GSX-1300-R - B'100'HAY 2008
Fan Reno 53379
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th August 2025 - 13:05
Forum Renault