probleme cu alimentarea, par par par si poc si te lasa in drum
![]() ![]() ![]() |
probleme cu alimentarea, par par par si poc si te lasa in drum
aurel_man |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 13 June 09 ![]() |
|
||
--------------------
Nova
Nova
1999
- vl 33 kjl
|
|||
C a t a l i n |
![]()
Post
#2
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Cred că membrana pompei e ruptă. Se schimbă.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
apollo |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
QUOTE(MAERSK @ 28 Jun 2009, 07:47) Verifica ce a zis MAERSK si daca e asa, te sfatuiesc sa verifici si nivelul de ulei din motor si cat de cat vascozitatea. Sunt sanse mari ca benzina sa fi intrat in uleiul motorului. Mai sunt si acele pastile de la pompa(corpul din mijloc).Va trebui sa-l schimbi cu totul.Din cate stiu, acele pastile au rolul de amorsarea pompei si de mentinerea benzinei pe circuit(adica sa nu se duca in rezervor cat stai cu motorul oprit). |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
G I M |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Vai de piesele astea de schimb....priviti cum arata o membrana de la pompa de benzina dupa 4 luni de folosinta,si vreo 1500 de km ... si era noua cand am pus-o!
This post has been edited by Neagu Ionut: 5 Jul 2009, 20:32 Attached thumbnail(s) 05072009136.jpg ( Size: 975.18k ) Number of downloads: 188 |
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
Minel |
![]()
Post
#5
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Dar la piese de import ( pt alt model ) , nu gasim noi o compatibilitate cu membrana de la pompa de benzina de dacie .....
![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
G I M |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Eu am mers cateva zile cu o pompa de benzian de skoda 120L . Se potriveste fara modificari, dar are intrare si iesire, fara retur. Pompa avea codita si pahar decantor (dintr-o bucata). Mergea chiar foarte bine...
|
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
andrei_broasca21 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 92 Joined: 10 December 08 From: bucuresti ![]() |
pai nu asa e si normal ?? returu pleaca din carb !!! eu de cand am masina (97 ,GT ) are o pompa fata coada si capsulata si nu am avut niciodata probleme cu ea ..
|
--------------------
DACIA
NOVA/ SUPERNOVA CONFORT/
GT '98 / MPI 2002
- B-15-pyk, B-27-KZV
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
la cei care nu au carburatoru dublu la retur se poate face un teu si adapta pompa de mai sus sau o pompa electrica de damas la aia nu mai trebuie retur are regulator de presiune incorporat eu o am de 3 luni si sunt foarte multumit de ea
|
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 05:33 |