Pe doua roti cu Transalp, Suzuki si BMW F650 DAKAR
![]() ![]() |
Pe doua roti cu Transalp, Suzuki si BMW F650 DAKAR
Doc |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Specialist Chiptuning Group: Members Posts: 2.072 Joined: 4 September 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Honda
Civic TypeR FK2 2.0 TURBO 340CP+
2016 Ofer servicii de chiptuning (resoftare) pentru orice model Renault. Preturi in PM. ROTAC 2018 Tuned class Champion Audi TT powered by OBDTUNING.
|
|||
b76bgaarh |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
hmmm docule tu vrei sa mergi cu ea la drum lung...si in offroad...
eu vreau ceva de mers doar pe teren accidentat... de asta ziceam sa iau ceva cu motor mai mic.... sau un atv..... oricum...sa ne tii la curent cu escapadele...poate ne molipsim mai multi pe aici..... |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
Doc |
![]()
Post
#3
|
![]() Specialist Chiptuning Group: Members Posts: 2.072 Joined: 4 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Pai ideea la mine a fost simpla, daca iau rasnite cu motoare mici o sa am nevoie de remorca ca sa le transport. Acelasi lucru il fac si cu bicicleta, deci nu avea rost sa bag o cheltuiala in plus pe remorca. Asa ca am preferat un Transalp care este mai placut la drum lung (bi-cilindru in V) cu care pot intra si pe offroad soft. Pentru offroad hard ai nevoie de alt tip de motor, usor 90-100kg, scump (4000-5000 euro) ce nu poate fi dus la locul de joaca decat cu remorca.
|
--------------------
Honda
Civic TypeR FK2 2.0 TURBO 340CP+
2016 Ofer servicii de chiptuning (resoftare) pentru orice model Renault. Preturi in PM. ROTAC 2018 Tuned class Champion Audi TT powered by OBDTUNING.
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
mda...
de asta stau cu dosul in mai multe luntre...ca nu stiu ce sa fac...si spre ce directie sa o apuc.... sper sa imi lamuresc ideile cat mai repede..... |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
Doc |
![]()
Post
#5
|
![]() Specialist Chiptuning Group: Members Posts: 2.072 Joined: 4 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Pai depinde cati bani ai, daca vrei hard enduro trebuie sa te gandesti la niste costuri mari: achizitie motor, remorca, echipament, intretinere si transport. Estimez 6000-7000 euro din start.
This post has been edited by Doc: 11 Aug 2009, 09:42 |
--------------------
Honda
Civic TypeR FK2 2.0 TURBO 340CP+
2016 Ofer servicii de chiptuning (resoftare) pentru orice model Renault. Preturi in PM. ROTAC 2018 Tuned class Champion Audi TT powered by OBDTUNING.
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
docule....
nu explici un pic si ce echipament ai? ca te vad bine "blindat" in poze.... |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
Doc |
![]()
Post
#7
|
![]() Specialist Chiptuning Group: Members Posts: 2.072 Joined: 4 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Ai sa razi dar echipamentul din poze este cel pe care il foloseam la downhill cu bicicleta. Folosesc o armura si genunchere Sixsixone, casca Airoh, manusi cu protectie de carbon si kevlar, ghete Probiker.
|
--------------------
Honda
Civic TypeR FK2 2.0 TURBO 340CP+
2016 Ofer servicii de chiptuning (resoftare) pentru orice model Renault. Preturi in PM. ROTAC 2018 Tuned class Champion Audi TT powered by OBDTUNING.
|
|
skija |
![]()
Post
#8
|
![]() proud not to be american Group: Members Posts: 513 Joined: 5 January 05 From: Bucharest/Buzau ![]() |
sry ca ma bag... ptr: b76bgaarh - cumpara-ti un cross (intre 500 si 4500e). De la KTM la Yamaha.. merge orice... si sunt rezistente.
Ptr. Doc - cum e la drum lung? pozitia e confortabila? te tine sa mergi intins 1000 - 1200km (cu opriri de alimentare)? |
--------------------
LOGAN
MCV 1.5dci
2007
- BZ 80 SKJ decat o viata Cioran, mai bine o zi Van-Damme...
|
|
dobre |
![]()
Post
#9
|
-classic- Group: Members Posts: 425 Joined: 2 December 07 From: Severin ![]() |
man, masina este masina, motoretele sunt doar de hobby....parca mai bine sa ai ceva deasupra capului
|
--------------------
Dacia
1300
1972
- GJxxSPR Dacia 1300 RAT 1972
|
|
Doc |
![]()
Post
#10
|
![]() Specialist Chiptuning Group: Members Posts: 2.072 Joined: 4 September 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(skija @ 12 Aug 2009, 15:09) sry ca ma bag... ptr: b76bgaarh - cumpara-ti un cross (intre 500 si 4500e). De la KTM la Yamaha.. merge orice... si sunt rezistente. Ptr. Doc - cum e la drum lung? pozitia e confortabila? te tine sa mergi intins 1000 - 1200km (cu opriri de alimentare)? KTM rezistente dar greu si scump de intretinut. Da este confortabila chiar si la drum intins. Pana acum nu am parcurs distante asa de lungi doar cu pauze de alimentare, insa timpul nu este pierdut. Momentan am cea mai lunga distanta parcursa intr-o zi a fost de 400km. Singura problema la un astfel de motor este pozitia destul de inalta in sa si la viteze mari te cam bate vantul. QUOTE(dobre @ 13 Aug 2009, 08:42) man, masina este masina, motoretele sunt doar de hobby....parca mai bine sa ai ceva deasupra capului Uite ca eu incerc sa le combin pe toate: bicicleta, scuter, motocicleta si masina. Fiecare in parte are avantajele si dezavantajele sale. Depinde din ce pozitie vrei sa privesti. Postez doua filmulete pe care le-am facut zilele acestea cat am fost plecat cu motorul: Am sa revin cu restul detaliilor, poze si cateva filme legate de traseul pe care l-am facut pe motor (aproape 800km) onroad si offroad. |
--------------------
Honda
Civic TypeR FK2 2.0 TURBO 340CP+
2016 Ofer servicii de chiptuning (resoftare) pentru orice model Renault. Preturi in PM. ROTAC 2018 Tuned class Champion Audi TT powered by OBDTUNING.
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
nimic nou?????
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
Doc |
![]()
Post
#12
|
![]() Specialist Chiptuning Group: Members Posts: 2.072 Joined: 4 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Ba da. Am mai avut niste aventuri dar n-am apucat sa postez nimic aici. De vreo 3 saptamani nu am mai dat pe acasa, iti dai seama ca nu aveam cum sa mai scriu nimic.
<span class='edit'>1 Sep 2009, 09:12:</span> Am sa postez aici ceea ce am scris pe un alt forum. Hai ca vin si pozele. Aventura incepe de marti seara, cand in criza de idei pentru concediu cautam de zor pe internet trasee si locatii unde sa merg cu motorul. Aveam la dispozitie 6 zile libere si nu stiam incotro sa o apuc. Tot cautam locatii de vis prin Grecia si Croatia, insa perioada foarte scurta pe care o aveam la dispozitie nu imi permitea sa aleg nimic la distante mari. Asa ca am inceput sa caut prin RO, locurile pe care nu le-am vizitat si pe care acum as fi avut ocazia sa le vad. Am luat in calcul o plimbare in Delta, in Moldova, in Maramures insa iar trebuia sa ma gandesc la distanta lunga si numarul de bagaje pe care ar fi trebuit sa il iau. Intr-un final m-am hotarat sa parcurg o distanta mai mica pana la destinatie, insa locul ales sa imi ofere posibilitatea unor plimbari cu motorul de o zi prin imprejurimi. Prima locatie care mi-a venit in minte a fost Sambata de Sus, deja gasisem 2-3 pensiuni dragute si a doua zi, inainte sa plec, eram hotarat sa fac rezervare. Miercuri m-am trezit cu greu (dupa o noapte pierduta pe net) si m-am dus la munca, aveam ceva programari dimineata pe care trebuia sa le rezolv destul de repede pana in pranz. Nu s-a intamplat asa, am terminat treburile dupa ora 15 si nici la pensiuni nu am sunat. In drum spre casa mi-am adus aminte de un prieten hondar care se tot lauda cu o pensiune faina (Pensiunea Cehov) in zona Bran. Cum am ajuns acasa pun mana pe telefon si il sun, ii spun ce am pe suflet si imediat ia legatura cu sora lui sa vada daca imi poate rezerva o camera. In 5 min aflu si vestea cea buna, mai este o singura camera si este rezervata pentru mine. Rasuflu usurat, stiind ca deja este tarziu si ma apuca noaptea pana sa ajung in zona Bran sau Sambata de Sus, iar eu nu aveam nici bagajul facut. De aici nu cred ca mai are rost sa va povestesc, am ajuns in jur de ora 22:30 la pensiune, totul ok asa cum ma si asteptam. Prima zi de a aventura a inceput la ora 11:30 dupa ce m-am consultat cu domnul Trandafir (gazda pensiunii) si mi-a propus sa fac un traseu ce incepe din Bran-Cheile Gradistei-Fundatica-Podul Dambovicioarei-Pestera Dambovicioara-Ciocanul-Sirea-Pestera-Mugura-Bran. Bineinteles ca planul stabilit acasa nu s-a potrivit exact cu ce am gasit pe traseu. Nu am reusit sa trecem de la Cheile Gradistei la Fundatica, cred ca am ratat drumul din cauza lucrarilor ce se fac in zona (se construiesc pensiuni si hoteluri chiar in vf. de culme). Am facut cale intoarsa sa incercam si alt traseu care din spusele unei batrane continua din Moieciu de Sus si ajungea la Fundatica. Se pare ca nici aici nu am avut noroc, drumul a fost distrus de apa si se poate vedea in pozele de mai jos. Asa ca am revenit in drumul national si am inceput coborarea in Fundata spre Podul Dambovicioarei. Am ajuns intr-un final la Pestera Dambovicioara care se spune ca ar avea 500m, insa se pot vizita aprox 250-300m. De aici dupa un mic popas inghetata am ales drumul spre Pestera prin Ciocanul si Sirea. Peisajul de o parte si de alta a drumului este superb, de nedescris. Am sa va las pe voi sa trageti singuri concluziile din pozele de mai jos. Drumul bun a continuat pana in Sirea, unde am luat decizia de a merge spre Pestera pe un drum mai putin umblat, insa practicabil dupa spusele satenilor mai ales cand vedeau cat de mare este motorul nici nu isi puneau problema ca nu puteam sa mergem. Cu cat mergeam mai mult peisajul era din ce in ce mai frumos insa drumul se ingusta si din doua urme de roti la un moment dat a ajuns o potecuta ca intr-un final sa dispara si aceasta. De aici a inceput calvarul pentru mine, cand in loc de poteca am dat de pante abrupte cu iarba si motorul nu avea cum sa le coboare fara gume adecvate. Cea mai mare temere a mea era ca daca ii dau drumul la vale nu am cum sa il opresc, rotile neavand niciun un fel de aderenta pe iarba. O solutie ar fi fost sa ma intorc insa nici asa traseul nu era mai usor, mai ales ca la un moment dat pe traseu am reusit sa trec un vad cu noroi foarte mare pe care nu mi l-as mai fi dorit sa il incerc a doua oara. Asa ca am ales calea hard si am trecut pe langa motor, sa il cobor din frana de motor si frana fata. Va dati seama ca 200kg nu sunt chiar asa usor de tinut brate, mai ales ca trebuie sa le tii si in echilibru. Drumul pietruit spre Pestera se vedea chiar la baza culmii de unde trebuia sa coboram noi. Cred ca m-am luptat in jur de 60-80 minute cu motorul sa il duc jos. Eram presat de timp si de cativa nori care ii vedeam cum vin dinspre Piatra Craiului si ma gandeam ca daca acum e greu sa cobor cu el daca incepe sa ploua este imposibil sa il mai duc jos. Am reusit intr-un final sa il aduc pana la baza culmii, ultima bariera a fost un mic rau pe care trebuia sa il trec si pozitia in care ma aflam cu motorul nu ma avantaja deloc la trecerea prin acesta si urcarea pe malul abrupt, dar cu putin noroc si o baie buna am reusit sa trec raul. Drumul pe care am ajuns se afla intre doua culmi, insa noi trebuia sa il continuam urcand cea de-a doua culme. Dupa o coborare cu peripetii bineinteles ca nici urcarea pe un plan cu inclinatie mare si pietris sub roti nu este chiar cel mai usor lucru. Am avut cateva ezitari pana sus in varf insa iar am avut noroc si am trecut cu bine. Sus pe culme, am ajuns la civilizatie deja eram in Pestera si se zarea drumul national in departare. Oboseala si frigul (putini murati de la trecerea prin rau) a pus stapanire pe noi si am renuntat la ideea de a face traseul complet Pestera - Magura - Moieciu - Bran. Asa ca am coborat in drumul national si am revenit la baza, cu gandul sa continuam a doua zi ce nu am reusit sa termin in prima zi. In total au fost parcursi 109km. Va las in continuare sa savurati pozele din prima zi de aventura. This post has been edited by Doc: 1 Sep 2009, 09:13 Attached thumbnail(s) IMG_8243.jpg ( Size: 162.6k ) Number of downloads: 308 IMG_8248.jpg ( Size: 157.27k ) Number of downloads: 305 IMG_8252.jpg ( Size: 164.23k ) Number of downloads: 215 IMG_8254.jpg ( Size: 149.42k ) Number of downloads: 212 IMG_8258.jpg ( Size: 61.76k ) Number of downloads: 428 IMG_8261.jpg ( Size: 92.13k ) Number of downloads: 203 IMG_8270.jpg ( Size: 142.74k ) Number of downloads: 166 IMG_8279.jpg ( Size: 165.58k ) Number of downloads: 263 IMG_8284.jpg ( Size: 87.87k ) Number of downloads: 256 IMG_8285.jpg ( Size: 105.91k ) Number of downloads: 168 IMG_8286.jpg ( Size: 69.42k ) Number of downloads: 147 IMG_8287.jpg ( Size: 87.11k ) Number of downloads: 136 IMG_8288.jpg ( Size: 96.23k ) Number of downloads: 166 IMG_8289.jpg ( Size: 189.12k ) Number of downloads: 195 IMG_8290.jpg ( Size: 166.54k ) Number of downloads: 202 IMG_8292.jpg ( Size: 112.11k ) Number of downloads: 472 IMG_8296.jpg ( Size: 98.56k ) Number of downloads: 352 IMG_8299.jpg ( Size: 97.12k ) Number of downloads: 287 IMG_8301.jpg ( Size: 78.46k ) Number of downloads: 214 IMG_8302.jpg ( Size: 129.38k ) Number of downloads: 151 IMG_8304.jpg ( Size: 100.77k ) Number of downloads: 144 IMG_8314.jpg ( Size: 133.83k ) Number of downloads: 230 IMG_8316.jpg ( Size: 98.88k ) Number of downloads: 220 IMG_8317.jpg ( Size: 114.75k ) Number of downloads: 130 IMG_8318.jpg ( Size: 144.14k ) Number of downloads: 256 IMG_8322.jpg ( Size: 98.46k ) Number of downloads: 250 IMG_8323.jpg ( Size: 106.19k ) Number of downloads: 129 IMG_8324.jpg ( Size: 113.2k ) Number of downloads: 128 IMG_8325.jpg ( Size: 106.21k ) Number of downloads: 126 IMG_8326.jpg ( Size: 130.45k ) Number of downloads: 132 |
--------------------
Honda
Civic TypeR FK2 2.0 TURBO 340CP+
2016 Ofer servicii de chiptuning (resoftare) pentru orice model Renault. Preturi in PM. ROTAC 2018 Tuned class Champion Audi TT powered by OBDTUNING.
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
frumos.....
docule... ma apuc de facut scoala de motor..... |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
Doc |
![]()
Post
#14
|
![]() Specialist Chiptuning Group: Members Posts: 2.072 Joined: 4 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Vezi ca vand motorul acesta, o sa trec pe unul mai hard enduro. Dupa turele pe care le-am facut acum mi-am dat seama ca vreau mai mult.
|
--------------------
Honda
Civic TypeR FK2 2.0 TURBO 340CP+
2016 Ofer servicii de chiptuning (resoftare) pentru orice model Renault. Preturi in PM. ROTAC 2018 Tuned class Champion Audi TT powered by OBDTUNING.
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#15
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
Doc |
![]()
Post
#16
|
![]() Specialist Chiptuning Group: Members Posts: 2.072 Joined: 4 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Încă nu m-am hotărât, vreau să încerc mai multe modele până ajung la ceva care să fie pe gustul meu.
|
--------------------
Honda
Civic TypeR FK2 2.0 TURBO 340CP+
2016 Ofer servicii de chiptuning (resoftare) pentru orice model Renault. Preturi in PM. ROTAC 2018 Tuned class Champion Audi TT powered by OBDTUNING.
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#17
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu as vrea sa trec la Honda XR650R. E destul de enduro pentru mine, fiabil si polivalent. Il poti transforma usor in supermoto cu roti de 17"..
Sa vedem cum rezolv cu bugetul, ca sub 3500 nu gasesti unul bun. |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
ceva noutati docule????
modele preturi..impresii???? |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
Doc |
![]()
Post
#19
|
![]() Specialist Chiptuning Group: Members Posts: 2.072 Joined: 4 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Momentan nimic, in afara de faptul ca am dat motorul nu am cu ce sa ma laud. Vad insa ca pe tine te-a prins pasiune pentru motoare. Pe cand te vedem cu doua 2 roti?
|
--------------------
Honda
Civic TypeR FK2 2.0 TURBO 340CP+
2016 Ofer servicii de chiptuning (resoftare) pentru orice model Renault. Preturi in PM. ROTAC 2018 Tuned class Champion Audi TT powered by OBDTUNING.
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
pai...in functie de buget si timp cred ca la primavara.....
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
Doc |
![]()
Post
#21
|
![]() Specialist Chiptuning Group: Members Posts: 2.072 Joined: 4 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Pentru ca am dat motorul anul trecut, acum sunt in cautare de o noua capra. Ma gandesc la ceva usor, mai mult pentru offroad decat touring si cu care sa pot lua un pasager. Am pus ochii acum pe 2-3 modele, Yamaha W250R/X, Suzuki DR-Z 400S si KTM 690 Enduro.
Daca auziti pe cineva ca are asa ceva de vanzare ca asptept cu un PM. Hai ca vine primavara, chiar daca afara nu prea pare sa ne lasa iarna, si trebuie sa iesim la plimbare. Sper sa gasesc cat mai curand un motor dupa bugetul meu. This post has been edited by Doc: 6 Mar 2010, 19:23 |
--------------------
Honda
Civic TypeR FK2 2.0 TURBO 340CP+
2016 Ofer servicii de chiptuning (resoftare) pentru orice model Renault. Preturi in PM. ROTAC 2018 Tuned class Champion Audi TT powered by OBDTUNING.
|
|
sonykel |
![]()
Post
#22
|
![]() Actualmente Ing. Group: Members Posts: 1.281 Joined: 30 June 05 From: Constanta ![]() |
http://www.daciaclub.ro/index.php?act=Atta...t&id=1627549496
ce face tanti , cu ``mitraliera`` pe masa??? ![]() |
--------------------
DACIA
Logan MCV
2007,1.6 16v,Laureate Full,7series,Gri Platine
- CT-87-SNK Hai,stai un minut langa mine,o zi cu mine
Si-o sa vezi cum si de ce este mult mai bine Sa te-ntorci cate-odata cu spatele catre lume |
|
Valy1 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 368 Joined: 6 October 08 ![]() |
Asta banuiesc.
|
--------------------
Renault
Megane
2007 80cp
- B xx xxx Renault Megane 3 1.5 dCi 105cp , Dynamique , Noir Nacre.
|
|
cosmin_2300 |
![]()
Post
#24
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
Vali , uita-te ca pe masa e o "mitraliera"
![]() |
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
Doc |
![]()
Post
#25
|
![]() Specialist Chiptuning Group: Members Posts: 2.072 Joined: 4 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Hei..pozele sunt de anul trecut acolo. Pana acum nimeni nu a bagat de seama ce se afla pe masa. Este o jucarie pentru copii, daca va uitati in fundal mai gasiti si alte jucarii.
Sa revenim totusi la ceea ce am scris pana acum, ce ar trebui sa iau. |
--------------------
Honda
Civic TypeR FK2 2.0 TURBO 340CP+
2016 Ofer servicii de chiptuning (resoftare) pentru orice model Renault. Preturi in PM. ROTAC 2018 Tuned class Champion Audi TT powered by OBDTUNING.
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#26
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Pai e diferenta mare intre modelele alea. Yamaha aia de 250 e cam mica pentru doi insi saraca, iar WR 250 X e supermoto, nu prea are treaba cu off-roadu'.
DR-Z-ul e buna ca dual sport, dar la drum lung nu prea poti sa tragi de ea. un 120 km/h pentru ea e deja la limita decentei. KTM-ul e mai potrivit, dar e destul de greu si daca-l iei si SH e deja loterie cu fiabilitatea. Sa treci de la Honda la KTM, e o schimbare radicala din punctul asta de vedere. La categoria asta sa mergi cu pasager, e cam fortat... dar eu m-as uita totusi dupa un WR450F, macar ai si putere si fiabilitate sub acelasi ambalaj. Daca vrei sa colinzi totusi prin munti cu pasager si nu vrei marea cu sarea, DR-Z-ul e cel mai potrivit. |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
Doc |
![]()
Post
#27
|
![]() Specialist Chiptuning Group: Members Posts: 2.072 Joined: 4 September 04 From: Bucuresti ![]() |
DRZ400E sa fie, uite si pozele:
Attached thumbnail(s) drz400_01.jpg ( Size: 381.98k ) Number of downloads: 249 drz400_02.jpg ( Size: 410.98k ) Number of downloads: 264 drz400_03.jpg ( Size: 408.04k ) Number of downloads: 227 drz400_04.jpg ( Size: 396.41k ) Number of downloads: 227 drz400_05.jpg ( Size: 321.79k ) Number of downloads: 185 |
--------------------
Honda
Civic TypeR FK2 2.0 TURBO 340CP+
2016 Ofer servicii de chiptuning (resoftare) pentru orice model Renault. Preturi in PM. ROTAC 2018 Tuned class Champion Audi TT powered by OBDTUNING.
|
|
Hack |
![]()
Post
#28
|
![]() Megan' ti-ai luat?! Group: Members Posts: 5.147 Joined: 12 April 07 From: The Moon ![]() |
S-o calaresti sanatos!
|
--------------------
Reno
Megan' Sedan 2.2
2007 Expression 1.6l/16V/110CP
|
|
gibonu |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.190 Joined: 29 May 06 ![]() |
S-a stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea.
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
Inform 1.5
- B 00 XXX BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#30
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Arata bine de tot. Sa te duca sanatos si fara probleme, pe unde vrei tu, ca asta chiar merge aproape oriunde
![]() (nu vad scaritele de la pasager) |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 23:12 |