DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> probleme,relatiu

rayan1984
post 7 Aug 2009, 13:19
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 7 August 09




imi,spune,si,mie,cineva,cu,se,regleaza,relantiul?...sunt,novice...mi-a,vandalizat,cineva,masina...si,a,dereglat-o...nu,mai,sta,la,relantiu..porneste..dar,moare,motorul,repede,daca,nu,o,turez....
mad.gif

scz..am,scris,cu,virgula,deoarece,sa,dus,tastatura,acum,5,min


--------------------
dacia dacia1310 1989 - hunedoara
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliano_smile
post 7 Aug 2009, 15:11
Post #2


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




QUOTE(rayan1984 @ 7 Aug 2009, 13:19)
imi,spune,si,mie,cineva,cu,se,regleaza,relantiul?...sunt,novice...mi-a,vandalizat,cineva,masina...si,a,dereglat-o...nu,mai,sta,la,relantiu..porneste..dar,moare,motorul,repede,daca,nu,o,turez....
mad.gif

scz..am,scris,cu,virgula,deoarece,sa,dus,tastatura,acum,5,min
*


Relantiul se regleaza astfel:
-vezi ca e un surub care actioneaza clapeta de acceleratie. De acolo reglezi relantiul ca sa stea la 900rpm
-sub clapeta se mai gaseste un surub cu pas marunt si cu arc pe el, acesta fiind perpendicular pe carbelitor. Pe acela il strangi pana aproape sa moara motorul, dupa aceea il slabesti pana ti se pare tie ca merge rotund
-avansul il reglezi la drum. In momentul in care ai accelerat puternic ea ar trbui sa avea un zvac mai puternic. daca nu are, mai maresti avansul. tu stai pe partea stanga a masinii, iar cum te uiti la delcou, il rotesti spre dreapta, un pic cate un pic

Acum dute si fa-o si ne spui ce ai realizat.


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stealth
post 7 Aug 2009, 15:55
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 7 August 09




salut, deci 'a mari avansul' inseamna sa rotesti putin delcoul contrar rotatiei lulelei sau in sensul ei? Am observat ceva, daca reglez avansul delcoului sa aiba zvac si forta parca nu merge asa bine la relanti ; iar daca misc delcoul la relanti pana cand motorul atinge cea mai mare turatie parca nu se mai infige atat de bine la demaraj si parca e mai zgomotos putin motorul.
e o dilema aici..


--------------------
dacia 1310 1310 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 7 Aug 2009, 17:38
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




dilema e ca nu ai folosit functia search.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
deceneu32
post 7 Aug 2009, 20:08
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.371
Joined: 7 February 08




QUOTE(tilix_boss2008 @ 7 Aug 2009, 15:11)
-vezi ca e un surub care actioneaza clapeta de acceleratie. De acolo reglezi relantiul ca sa stea la 900rpm

Clapeta de acceleratie trebuie sa acopere ultimul orificiu de progresiune din corpul carburatorului.Aceasta este pozitia corecta a clapetei care se obtine din rotirea acestui surub.Clapeta de acceleratie in pozitie de ralanti trebuie sa fie complet inchisa,fara a atinge corpul carburatorului.


--------------------
Dacia 1300 1970 - DJ 70 ABC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burlacu marian
post 7 Aug 2009, 20:32
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 177
Joined: 1 July 09
From: MURFATLAR




in primul rind verifica jiglerul de relanti. este prima operatie care trebuie facuta. aabia pe urma umbla la alte reglaje


--------------------
renault symbol 2006/1,4 8v - CT 17 ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 7 Aug 2009, 21:21
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




si vezi furtunul cu duza, sa nu aiba duza infundata...


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rayan1984
post 8 Aug 2009, 13:48
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 7 August 09




am,incercat,in,fel,si,chip:((...am,stans,surubul,care,ai,zis,ca,e,perpendicular,cu,carb...acela,cu,arc...imi,moare,motorul,din,prima...
am,strans,surubul,acela,ce,apasa,pe,acceleratie(probabil,de,acolo,regl,avansul)..sta,pornita,dar,se,tureaza,non,stop..
daca,m-ati.ajuta,cu,ceva,poza,ar,fi,super...nu,stiu,care,ii,jiglerul,ala...sunt,bata,cu,ceas...sad.gif
ms,pt,sfat...o,sa,mai,incerc,poate,pana,la,urma,ma,prind,care,e,treaba.


--------------------
dacia dacia1310 1989 - hunedoara
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
deceneu32
post 9 Aug 2009, 23:28
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.371
Joined: 7 February 08




Vere,schimba tastatura aia,fa-i ceva,ca m-ai omorit cu virgulele alea. smile.gif smile.gif


--------------------
Dacia 1300 1970 - DJ 70 ABC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rayan1984
post 10 Aug 2009, 13:36
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 7 August 09




QUOTE(tilix_boss2008 @ 7 Aug 2009, 16:11)
Relantiul se regleaza astfel:
-vezi ca e un surub care actioneaza clapeta de acceleratie. De acolo reglezi relantiul ca sa stea la 900rpm
-sub clapeta se mai gaseste un surub cu pas marunt si cu arc pe el, acesta fiind perpendicular pe carbelitor. Pe acela il strangi pana aproape sa moara motorul, dupa aceea il slabesti pana ti se pare tie ca merge rotund
-avansul il reglezi la drum. In momentul in care ai accelerat puternic ea ar trbui sa avea un zvac mai puternic. daca nu are, mai maresti avansul. tu stai pe partea stanga a masinii, iar cum te uiti la delcou, il rotesti spre dreapta, un pic cate un pic

Acum dute si fa-o si ne spui ce ai realizat.
*


am incercat nu am reusit, nu imi dau seama ce are, porneste dar nu sta doar daca dau pedala nonstop,precizez k nu se tureaza daca tin acceleratia apasata,scade turatia si moare motorul.
face zgomot urat pe teava esapament,parca se ineaca scoate cateodata fum negru.am curatat bujiile si nimik nu stiu ce sa mai fac
am fost si la un mecanic cu chiu cu vai si in final nimik..ala de la service era mai varza decat mine..imi zicea ca tre sa sch bateria,sa cumpar un carb nou.
apropo,surubul ala cu arc tre sa il strang de tot?


--------------------
dacia dacia1310 1989 - hunedoara
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 10 Aug 2009, 19:13
Post #11


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Vrei sa zici ca daca nu o ti din sprituri moare motorul?Daca da, e posibil sa fei carburatorul infundat sau fisele puse prost.


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
deceneu32
post 10 Aug 2009, 20:14
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.371
Joined: 7 February 08




Ai carbul murdar,infundat.Eu zic sa-l dai jos de pe masina,il desfaci bucati si il cureti.Folosesti detergent de vase foarte bun(AJAX etc.).Vezi ca e un topic ''Ciorba de carburator'' in acest sens.


--------------------
Dacia 1300 1970 - DJ 70 ABC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rayan1984
post 11 Aug 2009, 10:10
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 7 August 09




QUOTE(Neagu Ionut @ 10 Aug 2009, 20:13)
Vrei sa zici ca daca nu o ti din sprituri moare motorul?Daca da, e posibil sa fei carburatorul infundat sau fisele puse prost.
*


da daca nu o tin in sprituri moare motorul.o sa dau carb jos sa-l curat,fisele sunt chestiile alea din cauciuc care vin de la buji?
am sa mai incerc si astea ms;)


--------------------
dacia dacia1310 1989 - hunedoara
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristixx
post 11 Aug 2009, 11:51
Post #14


Membru nou


Group: Members
Posts: 17
Joined: 11 August 09
From: pe nicaieri




QUOTE(rayan1984 @ 11 Aug 2009, 11:10)
da daca nu o tin in sprituri moare motorul.o sa dau carb jos sa-l curat,fisele sunt chestiile alea din cauciuc care vin de la buji?
am sa mai incerc si astea ms;)
*


Daca esti " bata cu ceas" mai bine nu da jos carburatorul, ia un spray de curatat carbu, absorbi cu o laveta toata benzina din el si il cureti cu spray si o carpa curata, dar vezi sa nu ramana scame prin el. Sa nu uiti de jigleru de relanti, e ala din dreapta (sub gatul de lebada), sufli un pic si in ala. Zicea careva de furtunu ala cu duza din dreapta carbului, daca e dusa duza cumperi unul nou (2 lei), dar vezi ca duza aia mai fuge prin el, ia si un colier si fixeaz-o. Daca e de la fise trebuie sa dea rateuri si sa faca urat, deci nu cred ca e de-acolo. Succes!


--------------------
Dacia 1310L 1998
Solutiile cele mai bune sunt si cele mai simple.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rayan1984
post 11 Aug 2009, 19:10
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 7 August 09




am remediat provlema tongue.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif am demontat tot carb azi..nu am facut ciorba cu el...dar in schimb am suflat toate gauricile cu o pompa..jugler tot,am reusit,merge ceas acum.
va multumesc mult pt ajutor
era infundat si jiglerul de relantiu,era blocata clapeta aia de acceleratienu se mai deschidea la cum trebuia..am remediat defectiunile. wink.gif wink.gif wink.gif


--------------------
dacia dacia1310 1989 - hunedoara
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th June 2025 - 14:59
Forum Renault