DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Cateva nelamuriri :|, helph please.

Tiristu'
post 14 Aug 2009, 15:01
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 102
Joined: 20 April 09




1.Bun...sa incepem....am o berlina din 97...toate bune si frumoase;....acum doua zile...in schimb... a inceput nebuna sa trepideze cand plec d pe loc... cand dau drumu la ambreiaj ajunge intr un punct in care trepideaza ...aproape cand e gata cuplat.... :| presupun ca este ambreiajul sau placa d presiune nu ?sad.gif
2. Kilometrajul nu mi mai inregistreaza numaru d kilometri parcursi si mai nou scoate si un zgomot nashpa la peste 30 la ora.... si trepideaza acul vitezometrului..probabil trebuie schimbat...bun....cum fac asta k ma uit ca tampitu si nu i dau d cap fara indrumare :|

Mentionez k de 13 ani d cand am masina nu am umblat pe la ambreiaj niciodata :| (nu a fost cazul)


--------------------
Dacia 1310 97/S - 02 BUJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yon
post 14 Aug 2009, 18:32
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 449
Joined: 2 February 08
From: slatina




Pai....1....eu din cate stiu, de vina pt trepidatiile alea este discul de ambreiaj, mai precis arcurile acelea de pe el care datorita uzuri nu mai atenueaza socurile si acestea se simt la debraiere, ca solutie temporara poti incerca ca la plecarea de pe loc sa turezi masina putin mai mult si ar trebui sa nu se mai simta asa de tare.
aaaa...2......la vitezometru poti avea noroc si sa scapi doar cu schimbarea cablului care se face relativ simplu, sa vb pe aici despre asta. Cat despre kilometraj nu cred ca merita sa ilocuiesti tot anasamblu de ceasuri pt ca nu stiu cat te incomodeaza faptul ca nu mai inregistreaza kilometri parcursi

This post has been edited by yon: 14 Aug 2009, 18:32


--------------------
Dacia 1310/Supernova 1995/2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 15 Aug 2009, 00:37
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Discul e, dar nu din arcuri. Ce, n-au fost si discuri fara arcuri? Una, discul poate sa se fi inbacsit de ceva grasime cu praf, care face sa nu mai alunece , si alta, tabla dintre forodouri ( practic, suportul), trebuie sa fie putin ondulata, pentru a permite o patinare cu strangere lina. Din momentul cand placa si volanta , ating de ferodouri, cand suportul e ondulat, discul continua sa patineze, dar si pune usor in miscare masina, urmand ca cuplarea totala, sa s faca la eliberarea pedalei.Daca nu e ondulat, cuplarea totala, se face aproape instantaneu, necontrolabil usor (numai de catre cei cu experienta).Solutia, aceeasi, tureaza mai mult la pecare, sau spala cu benzina, in cazul in care e inbacsit.
Daca e cablul rupt, normal ca nici nu mai marcheaza, si face si zgomot pe manta , la rotire. Desfaci piulita din spatele ceasului (vitezometrului), tragi cablul in compartimentul motorului, desfaci si celalalt capat d la cutie, prin slabirea surubului de M6 (cu fixa de 10), si-l dai afara. Se monteaza in ordine inversa.Atentie ce cablu iei, ca sa i se ajunga capetele la reductor si ceas.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 19:47
Forum Renault