Dinamica Supernovei, cati sunteti multumiti de dinamica Supernovei?
![]() ![]() ![]() |
Dinamica Supernovei, cati sunteti multumiti de dinamica Supernovei?
alinii |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 26 July 02 From: Pitesti ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
fiderzen |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.063 Joined: 5 March 04 From: bucuresti-militari ![]() |
dacia mea berlina 1.6 trage mult peste supernova(am si supernova, si e ok, dar nu e sportiva ..nu-mi da impresia asta).....si sa nu mai zic de kadett, detin si un kadett GSI...si e mult peste supernova, chiar daca e fabricat in 1989
![]() |
--------------------
BMW
e36
320i sedan
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#3
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
Topicul ăsta ar trebui împărțit în două.... în prima parte vorbești despre dinamica super novei și în a doua întrebi ce mașină să îți recomandăm în 7000 de euro. Partea a doua ar trebui făcut un topic cu ea și pus la DIVERSE.
|
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
No_1 Franele lasate stock sunt slabe, au fading puternic.
No_2 Cutiile de viteze cu trepte sincronizate nu necesita "dublu ambreiaj". No_2bis Cutia de viteze putea sa fie etajata ca pe Clio, adica mai scurt in ultimele 2 trepte, consumul ar fi fost discret mai mare. No_3 Nu vorbii tampenii despre sasiul Fordului Focus. SN este la ani lumina distanta. No_4 Comportamentul naravas al puntii spate de SN nu complimenteaza soferul de rand, care poate fi usor scos in decor de comportamentul masinii. Cei avizati apreciaza puntea spate jucausa. Dacia 1310 are comportament supravirator mai puternic si mai greu de tinut sub control, iar cu motorul de 1.6 si frane lasate nemodificate este o ruleta ruseasca. Motorul de 1.6 cu carb dublu corp trage de rupe. No_5 Cu siguranta n-ai dat peste post-urile si linkurile subsemnatului ![]() In concluzie, SN este o masina cu o dinamica mult peste pret si pretentii, cu conditia sa fie facute cateva upgrade-uri aparent nesemnificative la capitolul anvelope, fluide, frane. Comparatia cu un Focus insa este nerealista si bulangista. Probabil ai condus TDCI 1.6 @90cp care cu toata mica intarziere (daca stai sub turatia optima) este o masina cultivata. De sasiul de Focus, oricare generatie, n-are sens sa discutam. Unde SN subvireaza masiv, astuia nici macar nu-i scartaie inca gumele. Unde tu te lupti cu fuga spatelui, Focusul merge ca pe sine si mai are inca rezerve. Daca doresti lift-off oversteer, o face mult mai progresiv si controlabil, revine la trasa chiar daca nu faci nimic. SN insa lasata in voia fizicii in momentul cu pricina, se rasuceste urgent. Cate ar mai fi de discutat ![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
adrian20ro |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 10 June 09 ![]() |
Eu sunt multumit de sn mea..nu are nici o modificare e ca din fabrica, performante multumitoare, la capitolu stabilitate e oky dar sa nu intreci limita, pe drum de munte serpuit se misca bine mai ales cu greutate in ea.
Am un stil de mers calm, adik f calm, in oras nu trec de 2200 2500 rpm max, masina imi consuma putin si sunt multumit ca raman cu banii in buzunar. La capitolu plastice mai scartaie ea putin dar le-am mai remediat...pt 5500 ron este excelenta, |
--------------------
Dacia
Super nova
2002 confort
- B 10 ooo
|
|
Bogyciu |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.017 Joined: 11 July 07 From: Constanta ![]() |
Am condus si eu multe masini si Supernova are un singur avantaj: e usoara. Motorul e bine proportionat cu caroseria si te ajuta si cutia in acelasi timp. Daca avea 200kg in plus cred ca disparea senzatia de dinamicitate (presupun ca ati realizat toti cand ati mers cu ea incarcata)... Fratele meu are un Megane 1,6 8v din 2000, a venit pana la Bucuresti la aeroport sa ma ia cu Supernova mea cand m-am intors din vacanta si a ramas uimit de calitatile masinii si cat de "fashneatza" e. Acum stiti cum e, atat platesti, atat primesti, mai umbli la o suspensie, la niste anvelope mai de doamne ajuta (acum merg cu dimensiunea standard de iarna si scrasnesc rotile in fiecare curba mai stransa), mai niste consumabile de calitate si mai poti ridicat putin standardul....
|
--------------------
....
....
....
- ....
|
|
fiderzen |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.063 Joined: 5 March 04 From: bucuresti-militari ![]() |
supernova mea are 1120kg :-? am cantarit-o saptamana trecuta...ori era de vina cantarul ori...nu stiu:)) singurele chestii care le-am facut a fost sa antifonez tot interiorul si oalele pe interior si pe sub masina..dar nu cred ca s-a ingreunat asa mult doar din cauza asta...
a mai cantarit cineva o supernova curand? ![]() |
--------------------
BMW
e36
320i sedan
|
|
misu78 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.392 Joined: 19 May 08 From: voluntari ![]() |
Da, eu o cantaresc pe a mea in fiecare zi sa-i fac consumul.
![]() |
--------------------
Ford
Focus
2015
- IF-44-VOI Membru cu armă!
Sunt inofensiv dar gandul meu e criminal! |
|
fiderzen |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.063 Joined: 5 March 04 From: bucuresti-militari ![]() |
=)))) ce solutie practica folosesti
![]() |
--------------------
BMW
e36
320i sedan
|
|
Tince1290 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru cititor Group: Members Posts: 1.795 Joined: 19 September 08 ![]() |
a mea a fost cantarita de un catel dar nu stiu de ce dupa cantarire s-a incapatanat sa mai spuna ceva
![]() ![]() oricum masina asta e foarte buna.....ca doar cu trecerea timpului performantele cresc, aceasta devenind tot mai usoara si scapand de piesele si caroseria in exces ![]() ![]() acuma pe bune....si eu sunt foarte multumit de masina aceasta fiind mult mai sprintena si mai stabila in curbe decat loganul de 1.4.....probabil totul se datoreaza inaltimii mai mici, centrului de greutate mai jos, garda mai mica, aerodinamica si masa mai mica.....este o masina dinamica insa nu cred ca trebuie sa exageram.....sunt multe masini mult-mult mai "dinamice"....in plus e de mentionat ca dinamica buna este compensata de lipsa de confort... si cum a spus dr_mKe puntea spate este jucausa ![]() ![]() This post has been edited by Tince1290: 15 Aug 2009, 21:34 |
--------------------
-
-
-
|
|
iulian sn2001 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru fost incepator Group: Members Posts: 490 Joined: 24 April 07 From: galati ![]() |
Despre cat de jucausa este supernova pe sosea sunt multe de zis.Se pare ca nimeni nu a mentionat faptul ca la o viteza mai mare de 130km/h daca faci o manevra brusca te poate purta din parapet in parapet pana nu mai ramane nimic din ea.
|
--------------------
dacia
supernova
2001 confort cap sa ai ca mintea vine dup-aia
|
|
Bogyciu |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.017 Joined: 11 July 07 From: Constanta ![]() |
Probabil a ta...
|
--------------------
....
....
....
- ....
|
|
iulian sn2001 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru fost incepator Group: Members Posts: 490 Joined: 24 April 07 From: galati ![]() |
Hai ma kiar?Sa inteleg ca sn-ul tau la 130km/h abia se aseaza pe sosea?Si cam ce manevre bruste ai facut tu la viteza aia si nu ai iesit in decor?
|
--------------------
dacia
supernova
2001 confort cap sa ai ca mintea vine dup-aia
|
|
Tince1290 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru cititor Group: Members Posts: 1.795 Joined: 19 September 08 ![]() |
pot sa intreb...de ce sa faci manevre bruste la viteza asta?
![]() eu am avut o singura problema la viteza mare dar atunci aveam cauciucuri batrane...si intr-o curba pe la 120 masina a subvirat si a intrat pe contrasens....dar a fost de la gume sigur....ca tragand de volan intai treptat...cand am tras mai brusc am simtit fata cum topaie si masina si-a schimbat trasa si a mers chiar drept....ca si cum nu as fi virat deloc.....dar dupa ce am schimbat gumele nici o problema....pe tronsonul turda-cluj pe care il practic cel mai des sunt multe curbe periculoase cu limita de 60 si mai mereu intru cu peste 110 si nu am avut nici macar un derapaj.....e drept ca mai sus de 130 nu am mers in niciuna (aproape...).....dar la cum sunt construite drumurile...daca nu depasesti limita de viteza cu mai mult de 50 km/h nicio sansa sa pierzi controlul intr-o supenova (decat daca nu ai chiar deloc talent in ale condusului ![]() ![]() ![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Sub rezerva faptului ca nu stim in ce stare tehnica se afla masina ta si nu stim nici ce-ti poate pielea la volan, SN este o masina cu tinuta de drum foarte buna la viteze mari. Directia cu demultiplicare ceva mai lunga devine foarte potrivita pe autostrada, in cazul in care sunt denivelari (cum erau cele de pe bucuresti-pitesti) masina isi pastreaza trasa fara corectii din volan, lucru pe care un Logan de exemplu nu il face la fel de bine. La viteze mari este mai stabila in linie dreapta decat Clio Symbol. Daca tu vrei sa faci slalom rapid si mai si ridici gazul, atunci fii sigur ca nu mai apuci sa ne scrii pe forum, indiferent ce masina conduci si nu are ESP.
Ce spune Tince vis a vis de lipsa de talent intr-ale condusului rezuma excelent si parerea mea despre postul tau ![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
Bogyciu |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.017 Joined: 11 July 07 From: Constanta ![]() |
Evitat vulpe, evitat si franat - ferit idiot care se baga in depasire fara sa se uite in oglinda, depasire mai "din scurt" (venit f tare din spate si depasit masina care mergea cu viteza melcului exact cand aveam "fereastra" pe contrasens) si altele... Nu merg tocmai incet (130-140...) iar drumul pe care il frecventez de obicei e plin de tiruri cu piatra (sunt vre-o 3 cariere in zona) iar daca nu tragi de masina si stai dupa ei una e ca iti "lucreaza" capota si parbrizul si alta e ca mai mult de 90 nu pot masinile alea (nu le permite drumul si probabil nici tahograful)... Ce sa zic, acum am si amortizoare intarite si taiat din arcuri putin, cu toate ca nici inainte nu era de speriat. Te invit la o tura...
PS Postul ii era adresat lui Iulian This post has been edited by Bogyciu: 16 Aug 2009, 11:02 |
--------------------
....
....
....
- ....
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Hahaa, vulpea o calci doar nu-ti risti viata
![]() ![]() ![]() ![]() This post has been edited by dr_mKe: 16 Aug 2009, 11:08 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
Bogyciu |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.017 Joined: 11 July 07 From: Constanta ![]() |
Nu prea iti vine sa lovesti vulpea la 130 +... Iar despre ridicatul gazului eu unul nu am pomenit nimic, poate inferioara si gaz cat ii trebuie...
|
--------------------
....
....
....
- ....
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
N-am zis ca ai pomenit tu mai Bogyciu
![]() ![]() La 130 o vulpe iti poate sparge si radiatorul daca o prinzi pe mijloc, dar mai bine un radiator spart decat o masina facuta praf cu proprietarul idem. Nimanui nu-i vine sa calce vulpi la 130, dar nah din 2 rele o alegi pe cea mai mica ![]() Unii poate fac slalom ca sa le nimereasca cat mai din plin, poti sa stii ? ![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
Bogyciu |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.017 Joined: 11 July 07 From: Constanta ![]() |
Stiu pe cineva care a vrut sa calce un iepure si a darmat un stalp ideea e ca totul depinde de situatia in care te afli, timp de reactie bla-bla-bla... Chiar zilele trecute am prins o pisica sub roata din stanga, se circula in coloana la 70-80 (in localitate) si a tasnit de pe margine, nu am incercat decat sa o evit, daca franam brusc (pt ca viteza imi permitea) riscam sa ma trezesc cu un nas un c*r de la cel din spate...
Revenind la dinamica, per total eu unul sunt multumit, masina "ma ajuta" in multe situatii... |
--------------------
....
....
....
- ....
|
|
iulian sn2001 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru fost incepator Group: Members Posts: 490 Joined: 24 April 07 From: galati ![]() |
QUOTE(Bogyciu @ 16 Aug 2009, 11:00) Evitat vulpe, evitat si franat - ferit idiot care se baga in depasire fara sa se uite in oglinda, depasire mai "din scurt" (venit f tare din spate si depasit masina care mergea cu viteza melcului exact cand aveam "fereastra" pe contrasens) si altele... Nu merg tocmai incet (130-140...) iar drumul pe care il frecventez de obicei e plin de tiruri cu piatra (sunt vre-o 3 cariere in zona) iar daca nu tragi de masina si stai dupa ei una e ca iti "lucreaza" capota si parbrizul si alta e ca mai mult de 90 nu pot masinile alea (nu le permite drumul si probabil nici tahograful)... Ce sa zic, acum am si amortizoare intarite si taiat din arcuri putin, cu toate ca nici inainte nu era de speriat. Te invit la o tura... PS Postul ii era adresat lui Iulian QUOTE(dr_mKe @ 16 Aug 2009, 11:18) N-am zis ca ai pomenit tu mai Bogyciu ![]() ![]() La 130 o vulpe iti poate sparge si radiatorul daca o prinzi pe mijloc, dar mai bine un radiator spart decat o masina facuta praf cu proprietarul idem. Nimanui nu-i vine sa calce vulpi la 130, dar nah din 2 rele o alegi pe cea mai mica ![]() Unii poate fac slalom ca sa le nimereasca cat mai din plin, poti sa stii ? ![]() Stimabili colegi! "Colegul slalomist" locuieste in Italia de cativa ani buni si anual face cate un drum sau doua it-rom si retur.Tot"colegul slalomist" a dus sn-ul la limita conducand cca 1400-1500km cu viteze cuprinse intre 130-160km/h(cu opriri doar pentru alimentare). Nu are rost sa intru in amanunte despre experienta fiecaruia la volan si nici despre zecile de mii de km pe care le parcurge fiecare anual. Va invit sa conduceti un wv un mercedes si un audi sportiv.Despre stabilitate vorbim dupa.Este drept ca nu se poate compara o masina de 3000€ cu una de 30.000€ dar hai sa nu exageram. In urma cu doi ani am evitat un accident pe una din autostrazile din ungaria(A2) si la o viteza de 140km/h la o manevra brusca a fugit curul sn-ului.Singurul obiect care a reusit sa mai corecteze traiectoria masinii a fost parapetul din stanga. Dar de' ce stiu eu.....Altii au grila de la radiator skimbata si sn-urile lor sunt mult mai stabile. This post has been edited by iulian sn2001: 16 Aug 2009, 15:16 |
--------------------
dacia
supernova
2001 confort cap sa ai ca mintea vine dup-aia
|
|
Tince1290 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru cititor Group: Members Posts: 1.795 Joined: 19 September 08 ![]() |
pai stai putin prietene....ca una e cand vorbesti de dinamica unei masini si de comportamentul ei si alta e cand discuti de evitarea unui accident la viteza mare....
noi vorbeam aici despre dinamica masinii...comportament la viteza...stabilitate....sunt alte povesti....sa nu uitam ca la 130 km/h esti in ultima treime a vitezometrului.....nu stiu ce asteptari prea mari poti sa ai relativ la o manevra brusca la aceasta viteza....adica...pana si la masinile contruite pentru viteza in ultima treime a vitezometrului nu iti prea permit sa tragi brusc de volan si sa stea masina lipita de drum....poti sa faci (sau nu) orice comparatie vrei tu.....ideea e ca masina asta este o masina usoara cu un motor suficient de puternic pentru ea....tinuta buna de drum...insa sa fim rezonabili.....masina NU a fost construita sa eviti vulpea (glumesc) la +130 ![]() raman la parerea mea....si anume ca supernova are o dinamica reusita....si probabil acesta este unul din principalele puncte forte ale masinii.... |
--------------------
-
-
-
|
|
iulian sn2001 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru fost incepator Group: Members Posts: 490 Joined: 24 April 07 From: galati ![]() |
QUOTE(Bogyciu @ 16 Aug 2009, 10:33) Tince toata discuta a pornit de aici(Adik...mai sus) Eu am spus ca la viteze mai mari de 130 nu mai sta foarte bine pe sosea.Drept replica am primit raspunsul de mai sus. Cum spuneam si in postul anterior:Unii au grila radiator skimbata si masina lor este mult mai stabila. ![]() |
--------------------
dacia
supernova
2001 confort cap sa ai ca mintea vine dup-aia
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Tie iti face impresia ca esti singurul care a mers pe autostrada. Asta-i exact ca povestea cu gainile care s-au cocotat pe gard
![]() Sa mergi peste 130 kmh pe autostrada este ceva absolut normal si nu pune nici o problema deosebita. Masina este stabila si la viteza maxima, iar trenul de rulare poate suporta si un motor mai puternic. Vulpea se calca nu se ocoleste, btw. Pot sa-ti arat ce se intampla la 80 la ora daca reusesti sa aduni cateva manevre care destabilizeaza masina. N-are sens sa intram in detalii. O masina poate fi provocata sa derapeze destul de usor mai ales daca se aduna 2-3 factori favorizanti. Cand ti-a fugit spatele, mai tii minte ce ai facut ? Cat de repede ai initiat miscarea din volan, ce ai facut dpv al tractiunii, etc ? Cu ce gume era masina incaltata, cati km aveau amortizoarele din dotare si asa mai departe ? Crezi ca daca erai intr-o alta masina de marima echivalenta fara ESP (masina de familie normala) si faceai la fel nu derapai in exact aceleasi conditii ? Te inseli amarnic. Bine ca n-ai patit nimic mai rau ![]() In iarna prin Oltenia am fost pus in situatia sa evit un animal care s-a aplecat in masina dupa nush ce si a virat brusc intrand pe sensul meu. A fost suficient de aproape sa-i vad mecla si totusi am reusit sa-l evit fara sa pierd controlul masinii. Daca-n momentul respectiv si eu schimbam un cd sau aveam atentia distrasa de altceva, cine stie cum reactionam. Sunt prea multi factori care pot influenta felul in care reactionezi, pe langa cel de baza, in speta cat de bine simti si controlezi masina. Presupui ca intr-un Merc fara ESP ramaneai pe drum ridicand brusc gazul si virand ? ESP ar trebui impus ca obligatoriu pentru orice masina noua comercializata in EU SN este o masina care face fata comparatiei cu masinile de clasa echivalenta produse in anii 2000 fara nici cel mai mic complex, din punct de vedere al tinutei de drum. De restul n-are sens sa discutam ![]() ![]() This post has been edited by dr_mKe: 16 Aug 2009, 16:00 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
iulian sn2001 |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru fost incepator Group: Members Posts: 490 Joined: 24 April 07 From: galati ![]() |
Viteza- 140Km/h(indicata pe vitezometru) pe navigator 130.
Telescoape-bilstein pe gaz Cauciucuri-mikelin energy all seasons. La viteza maxina este stabila???Cu conditia sa nu franezi si nici sa nu iei de volan mai mult de 5 grade. |
--------------------
dacia
supernova
2001 confort cap sa ai ca mintea vine dup-aia
|
|
Bogyciu |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.017 Joined: 11 July 07 From: Constanta ![]() |
QUOTE(iulian sn2001 @ 16 Aug 2009, 15:32) Tince toata discuta a pornit de aici(Adik...mai sus) Eu am spus ca la viteze mai mari de 130 nu mai sta foarte bine pe sosea.Drept replica am primit raspunsul de mai sus. Cum spuneam si in postul anterior:Unii au grila radiator skimbata si masina lor este mult mai stabila. ![]() Raspunsul a venit pe masura afirmatiei tale. Te invit pe A2 la o plimbare si la 130km/h voi face o manevra brusca, de evitare, de trecere de pe o banda pe alta mai agresvia, ce vrei tu (numai nu intoarceri cu frana de mana) si iti garantez eu ca nu ating nici un parapet. Daca nu reusesti sa tii masina pe sosea in situatii limita poate nu e cazul sa tii un volan in mana. Nu ma dau mare pilot de rally (cu toate ca asta nu are nici o treaba cu condusul pe drumurile publice) dar la afirmatiile de genul modificari la grila fata iti fac masina mai stabila ma atac, si asta pt ca vin de la oameni care habar nu au ce am facut au cu masina si ce piese bag in ea. Pt cultura ta generala cel care mi-a facut amortizoarele e un nene din BV care face amortizoare de rally de cand nici nu iti trece tie prin cap. PS Aveam si pleaope pana acu ceva timp, iti dai seama cat de stabila era... Bafta tuturor, e ultimul meu post pe Daciaclub.... |
--------------------
....
....
....
- ....
|
|
Tince1290 |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru cititor Group: Members Posts: 1.795 Joined: 19 September 08 ![]() |
hai bre nu te supara......apar mereu discutii contradictorii....nu trebuie luate personal...si tu te-ai luat intr-un fel de masina lui si a facut si el putin misto....nu fiti copii....normal ca nu are el de unde sa stie cum e masinuta ta si nici tu cum e a lui....deci comparatiile si atucurile astea nu-si au rostul....eu sunt de parere ca totusi intr-o supernova iesita din fabrica (ca pana la urma topicul nu se refera la o masina anume ci la "masina" in sine) la o manevra mai brusca la 130 se poate pierde usor controlul....cum a spus dr_mke..depinde de mai multi factori....
acum trag eu concluziile pentru amandoi ![]() in concluzie....conduceti prudent si incercati sa nu depasiti viteza legala cu prea mult....si faceti ce v-a invatat la scoala de conducere auto (si ce a spus colegul nostru mai sus)...daca apare un animal micut in fata....frana si atat.....nu se trage de volan in nicio situatie...nici in orash unde e viteza mai mica....risti sa pierzi controlul si sa ajungi pe contrasesns sau pe trotuar...nu se merita nici cel mai mic risc pentru o amarata de bara care costa 200 ron...drumuri bune |
--------------------
-
-
-
|
|
iulian sn2001 |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru fost incepator Group: Members Posts: 490 Joined: 24 April 07 From: galati ![]() |
Da...felicitari pentru pleoape sau cearcane sau cum se numesc.
Sa stii ca am absolvit scoala de "mers serpuit" inaintea lui Tince1290.Si cu toate astea nu ma dau pilot de formula 1 si nici nu invart volan de renault pe dacia nova.Asta vrand sa insemne ca stiu ce masina am in posesie. Este o masina buna pentru banii ei dar asta nu inseamna ca este lipita de sosea la viteze mari. Este stiut faptul ca are o tinuta de drum mai buna decat loganul asa ca nu mai faceti comparatii intre ele. @ Tince te-am trecut la carnetel.Nu mai pupi axul ala inferior despre care ti-am vorbit. ![]() |
--------------------
dacia
supernova
2001 confort cap sa ai ca mintea vine dup-aia
|
|
and_rei |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru multumit de fosta lui SupeRNova Group: Members Posts: 3.015 Joined: 20 November 08 From: Bucuresti ![]() |
daca lovesti o vulpe cu 130 km/h iti faci fata masinii muci :| si daca n-ai centura musti original din volan
![]() This post has been edited by ianys_andrey: 16 Aug 2009, 18:40 |
--------------------
Renault Megane 2.1
Silver
2005 "Concentrati in metropole, condusi de GPS, vom renunta la creier ca se pare ca gandim prea des."
|
|
Tince1290 |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru cititor Group: Members Posts: 1.795 Joined: 19 September 08 ![]() |
QUOTE(iulian sn2001 @ 16 Aug 2009, 19:07) ![]() ![]() QUOTE(ianys_andrey @ 16 Aug 2009, 19:37) daca lovesti o vulpe cu 130 km/h iti faci fata masinii muci :| si daca n-ai centura musti original din volan ![]() hai ca acuma ai spus-o si tu....doar nu e trabant....nu e din carton ![]() ![]() si tinere...centura trebuie purtata mereu ![]() off-topic: nu mai plec maine ca s-a spart o conducta de apa vineri si inca nu am rezolvat problemele....dar peste 2 saptamani ne dam cu kart-urile ![]() ![]() This post has been edited by Tince1290: 16 Aug 2009, 21:25 |
--------------------
-
-
-
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 22:48 |