Arunca apa din vas
![]() ![]() ![]() |
Arunca apa din vas
Alina27 |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 22 February 09 From: MANGALIA ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Nova GT
1998 / - GPL -
- CT 67 A..
|
|||
danciusergiu84 |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
Cine stie cat trebuie sa fie valoare termocuplei si a termostatului pt nova gti sau macar gt?
Poate sunt la fel, desi bujiile de pe gt au coeficientu termic 240 pe cand la gti 225. |
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
Alina27 |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 22 February 09 From: MANGALIA ![]() |
Gata! am terminat. problema era radiatorul infundat in celulele de langa termocupla. temperatura de declansare a termocuplei ajungea tarziu la termocupla. garnitura este buna,chiulasa este buna,cilindrii,camasi in stare buna,inclusiv segmentii. Radiatorul infundat forta motorul sa lucreze la temperaturi f ridicate,si incepuse sa mearga greu. acum urmeaza sa mai fac 400-450 km sa ma duc sa stranga putin suruburile de la chiulasa. toata afacerea m-a costat 150 lei.
![]() VA MULTUMESC PT AJUTORUL ACORDAT !!!! ![]() |
--------------------
Dacia
Nova GT
1998 / - GPL -
- CT 67 A..
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#64
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
La ce service?
|
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
Alina27 |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 22 February 09 From: MANGALIA ![]() |
Iulikk, din Mangalia si tu? pai...la un nene ,in Limanu. nu ma asteptam sa se priceapa atat de bine. Ai nevoie de mecanic?
|
--------------------
Dacia
Nova GT
1998 / - GPL -
- CT 67 A..
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#66
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
Nu prea. Doar am intrebat
![]() Da, din Mangalia si eu. Stau langa fosta Posta (fata in fata cu parculet(z)u') |
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
daca ai rezolvat e ok defectul este normal daca ai radiatorul infundat si eu am avut radiatoru infundat, l-am rezolvat cu DETARTRANT NUFARU , ce a iesit din el nu mai zic numai piatra si destul de mult
asta este de la apa de la robinet bagata sau de la chestiile alea (praf) care se baga in radiator daca e spart concluzia mergeti cu antigel tot timpul anului This post has been edited by bygy007: 15 Sep 2009, 23:18 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
burtik4u |
![]()
Post
#68
|
![]() membru cu valoare Group: Members Posts: 542 Joined: 3 July 08 From: Piatra Neamt ![]() |
cum ai lasat detartrantul in radiator?.. cat timp?.. cu motorul pornit 5 minute?
|
--------------------
OPEL
Opel VECTRA B
1996
- NT 90 BRT
|
|
za_kristake |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 628 Joined: 9 March 08 From: Sibiu ![]() |
sa nu cumva sa-ti ajunga detartrant in motor ca ai terminat toate garniturile si furtunele,eu nu as pune nici in radiator asa ceva mai ales daca ai bazinele radiatorului din plastic, este foarte coroziv
|
--------------------
1310
L
1997
- SB
|
|
Alina27 |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 22 February 09 From: MANGALIA ![]() |
iar am revenit...am aceeasi problema. in 20 min se ridica temperatura apei,si porneste elv. la drum scurt (5-10km) merg cu elv pornit. antigelul din vas scade pe zi ce trece. aseara am observat ca picura de la furtunul gros ce este prins la pompa de apa. cum s-a incalzit motorul putin,au inceput sa iasa aburi de acolo. nu picura mult,dar se poate observa umed la imbinare. o fi imbatranit furtunul? acel mecanic la care am fost ultima oara,mi-a zis ca e posibil sa fie fisurat camasa pistonului,s-a uitat dar nu a gasit. va mai spun ca,dupa ce incalzesc motorul,pe teava de esapament,se aud pocnituri ,am schimbat bujiile,dar degeaba. la carburator nu s-a umblat,nici la delco. totul a fost reglat la mecanic. dupa cca 300 km dupa reparatie,a inceput sa faca cum va spun mai sus.
posibil sa traga aer pe la acel furtun? ce parere aveti legat de problema mea? am gasit sa vand masina,dar nu vreau sa vina proprietarul si sa iasa scandal pe tema motorului. astept sfaturi! |
--------------------
Dacia
Nova GT
1998 / - GPL -
- CT 67 A..
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#71
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
E posibil să fie uzat capacul pompei de apă, și să curgă pe la ax.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
burtik4u |
![]()
Post
#72
|
![]() membru cu valoare Group: Members Posts: 542 Joined: 3 July 08 From: Piatra Neamt ![]() |
cum ti s-a tot ridicat temperatura, s-au mai uzat furtunele, s-ar putea sa fie problema doar de la furtun de data asta.. cel mai bne e sa mergi inapoi la mecanic
![]() |
--------------------
OPEL
Opel VECTRA B
1996
- NT 90 BRT
|
|
Alina27 |
![]()
Post
#73
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 22 February 09 From: MANGALIA ![]() |
MAERSK,capacul pompei l-am schimbat in primavara.
burtik4u, acum sa nu-mi zici ca trebuie sa schimb toate furtunele.... ![]() |
--------------------
Dacia
Nova GT
1998 / - GPL -
- CT 67 A..
|
|
za_kristake |
![]()
Post
#74
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 628 Joined: 9 March 08 From: Sibiu ![]() |
Daca zici ca pierzi apa din instalatie atunci poti verfica pierderea dupa ce s-a incalzit apa si a deschis termostatul.
Daca tot iti incalzeste ar fi: -lichid racire insuficient -termostat defect -cureaua de antrenare a pompei de apa patineaza pe fulie -elicea de pe axul pompei patineaza (putin probabil) - tu (sau proprietarul dinainte) ai pus in instalatie "radiator stop" care a facut depuneri si obtureaza fagurii radiatorului, sau canalele de racire din blocul motor |
--------------------
1310
L
1997
- SB
|
|
Alina27 |
![]()
Post
#75
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 22 February 09 From: MANGALIA ![]() |
za_kristake,tot din ce ai spus tu este pus la punct,adica nu am probleme.
mecanicul mi-a spus ca masina deja e batrana,si nu mai poate face nimic,si ca ar prinde bine un set motor nou. mi-am adus aminte de cand au inceput toate problemele...in iulie am dat unchiului masina,sa se plimbe putin. si a cam turat-o...el este obisnuit cu diesel. de atunci parca a dat motorul peste cap. acum,nu mai am ce face...astept sa o vand si sa plec din tara. multumesc mult pt sfaturi ! ![]() |
--------------------
Dacia
Nova GT
1998 / - GPL -
- CT 67 A..
|
|
BZN |
![]()
Post
#76
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
Eu am mai zis o data ce are motorul ala..., sa ii zici viitorului proprietar.
![]() |
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#77
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Masina e batrana?Ce repede scapa de voi , impotentii,incapabilii sau cum o mai fi ei. Ce, e un arbore care s-a uscat , si n-ai de cat sa-l tai?
Daca toate canalele sunt normale, fara depuneri, pompa merge corect,e aerisita, nu scapa gaze fierbinti din motor in apa(garnitura)si nu neaparat sa se vada borboroseala in vas,pe langa ce mi-o fi mai scapat mie, incercati sa verificati cat de adevarat este ce spun si ce fac termostatul si termocupla.Pe termostat scrie 89 de grade, dar deschide la 120? Ce daca e nou ? Termocupla daca e de 92 de grade, de geaba deschide termostatul la 80, daca din radiator primeste apa peste 92, si mai ales la mersul in oras, temperatura la care abia pleaca ventilatorul.Pana va raci apa, mai dureaza ceva minute, timp in care, din inertie termica, tot creste, formeaza perna de abur si impinge apa spre vas, si afara. Daca termocupla e de ceva aproape de 70 de grade, termostatul de 89, chiar si cu termostatul inchis, termocupla isi face treaba, tinand apa din radiator, la o temperatura scazuta, iar la deschidere gaseste apa mai rece,incropind-o pe cea din motor. Primind apa mai rece din radiator, termostatul se inchide cu o anumita viteza, care e destula sa raceasca in motor, iar pompa sa impinga pe cea fierbinte spre radiator, termocupla. Aceasta continua sa tina ventilatorul in functiune si dupa ce termostatul s-a inchis, racind in radiator, sub nivelul termic din motor. Daca le aveti cum am descris eu, si cred ca nu gresesc, ar trebui sa mearga bine. Deci nu puneti orice si oricum.Chiar daca scrie pe ele ceva, nu credeti cu toata taria ca e adevarat, mai ales astazi, cand lumea e plina de excroci si atotstiutori. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
Alina27 |
![]()
Post
#78
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 22 February 09 From: MANGALIA ![]() |
PH-06-BOA, multumesc mult ! am sa verific termocupla si termostatul.
azi am mers cam 20 km,viteza maxima 80 km/h, si dupa 10 km, motorul a mers cu elv pornit pana cand o lasam pe liber (se cobora acul indicatorului spre temperatura mica),apoi cand bagam in viteza,iar crestea temperatura si iar mergeam cu elv pornit. deocamdata nu mai am finante sa mai investesc in masina asta. BZN "multumesc" pt sfat! pune-te tu in locul meu ,si vedem cati bani te costa sa repari.banuiesc ca stii asta,nu-i asa? am cumparat-o anul trecut,in septembrie,cu 6000 lei,si am investit in ea 3500 lei pana in ziua de azi,fara manopera. si sincer va spun,nu regret ca am cumparat-o,si nici nu as vinde-o acum,dar motivele personale ma forteaza sa o vand. viitorul proprietar stie despre problema. |
--------------------
Dacia
Nova GT
1998 / - GPL -
- CT 67 A..
|
|
paulica |
![]()
Post
#79
|
![]() Membru autentic Group: Validating Posts: 760 Joined: 2 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Dati o gaura mica (1 mm) in gulerul termostatului, si apoi la montare "aranjati termostatul cu gaura in sus". Atentie, cam greu sa dai cu bormasina, ideal ar fi pe freza.
This post has been edited by paulica: 6 Oct 2009, 22:42 |
--------------------
Pegas
22
2006
- TL 11 PAA
|
|
Cosmin.nova |
![]()
Post
#80
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 688 Joined: 20 April 09 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(BZN @ 27 Sep 2009, 07:52) O sa avem client aici iar ![]() App am avut si eu problema cu racirea, ba chiar m-am bulit putin la mana stanga cand am deschis inconstient capacul de la vas cand fierbea (imi trece, eram beat si era noapte ![]() ![]() ![]() Bafta! |
--------------------
Logan 1.6MPi 05'
/
Papuc 1.9D dropside 05'
|
|
BZN |
![]()
Post
#81
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
Era vorba de canale infundate, in bloc si/sau chiulasa...
|
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th May 2025 - 03:49 |