DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Injectie-se opreste motorul, in viraje bruste

LupuClaudiu
post 18 Aug 2009, 16:33
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 31
Joined: 13 February 09




smile.gif Salut.Am si eu o mare problema,am o Dacia Break model 2000 injectie si sper sa ma puteti ajuta,ca am fost la un service si pur si simplu a dat din umeri,tester...la fel,nu stie nimeni.
Cand iau viraje mai bruste(LA STANGA SAU LA DREAPTA) mi se opreste motorul,ca si cum as ramane fara benzina.Chestia asta mi se intampla si cand am benzina putina,si cand e rezervorul jumate' si cand este plin,indiferent de tipul de benzina;si la ce curbe am eu prin zona,pe aici pe DN1,intre Sinaia si Comarnic,este foarte greu.Va rog sa ma lamuriti si pe mine. wacko.gif


--------------------
Dacia Break 2000 cli 1410 - B-14-MHC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 18 Aug 2009, 19:28
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




cred ca ai o mufa electrica slaba si la viraje bruste nu mai face atingere.. sau un papuc slabit.. sau chiar contactul cu firele lui de sub bord(din capacul volanului) care au mufe iar in mufe papucei.

Cumpara un spray de contacte si dai la toate mufele din compartimentul motor. Sau poti sa te uiti chiar la clapitele mufelor sa vezi in ce stare sunt.. de regula se largesc acele lamele care fac contact si nu mai atinge bine. Sau.. mai verifica firele de la electromotor care se afla sub carapacea aceia dintre galerie si el.. sunt mai ascunse.. uita-te la ele ca daca nu face atingere acolo calumea se opreste asa sunt astea pe injectie o buna parte din curent trece prin mufele de la electromotor, nu e ca ca cele pe carburatie.

Ce mai poti face schimba filtrul de benzina, daca e infundat iti face figuri ca nu se mai alimenteaza bine in virajele la stanga de regula dar asta putin probabil oricum.. tu incearca tot ce tine de electrica ia-le pe rand de la contact, la mufele de sub bord, strangi acei papucei cu patentul, vezi ce gasesti slabit si tine-ne la curent


Vezi ca mai exista un topic bogat dedicat numai celor care au injectii http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=1987610

This post has been edited by panter1: 18 Aug 2009, 19:36


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LupuClaudiu
post 19 Aug 2009, 00:09
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 31
Joined: 13 February 09




Ms pt raspuns,mufele le-am mai verificat odata,si e adevarat,curbele la stanga ma omoara mai mult,o sa vad cat costa un filtru de benzina,ca habar nu am,dak stie cineva sa imi zica si mie pls,o sa-l schimb si pe el si normal...va tin la curent.Bafta si drumuri bune. wink.gif


--------------------
Dacia Break 2000 cli 1410 - B-14-MHC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alin12
post 21 Aug 2009, 17:24
Post #4


Membru ce nu mai este incepator


Group: Members
Posts: 177
Joined: 26 September 08
From: Roman




Exact problema asta am avut-o acum 3 zile. Am constatat ca era rupt furtunul de la retur de la pompa din rezervor.
Deci pompa sta in rezervor ca intr-un pahar, si returu ajunge tot in pahar. Daca furtunu e spart, nu mai baga returu in pahar. Deci daca iei curba ramai fara benzina in pahar si pana nu se stabilizeaza masina sa ajunga benzina iar in pahar, ramai fara alimentare. Desfa pompa si ai sa intelegi.


--------------------
VW Golf 3 1993 1.6
De ce simplu, daca se poate si complicat?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 21 Aug 2009, 18:05
Post #5


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




@LupuClaudiu: desfa cochilia de sub volan si urmareste un pic firele de la contact. poate se agata cumva si cand invarti mai tare nu mai fac contact bine.
si nu ar strica sa faci si alt test: cu masina stationara si cu motorul pornit invarti de volan usor cat sa poti face o curba in loc rapida si o accelerezi brusc deci cu volanul deja rotit astfel incat sa poti elimina un eventual contact prost sub volan in caz ca nu il gasesti la mana.

PS: alta data daca mai ai probleme nu ar strica sa postezi in topicul dedicat daciilor pe injectie!

@alin12: cat ai avut probleme topicul dedicat daciilor pe injectie tia fost util dar acuma nu ai postat si tu rezolvarea cazului tau, ca deh poate peste ceva vreme mai apare si altul cu o problema similara! degeaba dai rezolvarea doar aici atat timp cat acolo ai povestit in detaliu problema si problema e a unei dacii pe injectie, ar fi bine sa aiba si o incheiere ca doar acolo cauta cei cu probleme.

This post has been edited by tester: 21 Aug 2009, 18:08


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 21 Aug 2009, 22:40
Post #6


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




filtru de benzina bosch pt injectie 30-50lei!


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 22 Aug 2009, 05:49
Post #7


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




eu am cumparat filtru benzina bosch de la cel mai scump mag din iasi cu 25 ron ph34r.gif , asta ca fapt divers.


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 21:53
Forum Renault