DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Prin Serbia, catre Ungaria

tr_viorel
post 19 Aug 2009, 11:44
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 558
Joined: 11 January 08
From: Craiova, Dolj




Intrucat DN6 dupa 20 ani de reparatii este tot in reparatii si parcursul Craiova-Timisoara dureaza mai mult decat traversarea Ungariei spre Austria, ma intreb daca a facut cineva ocolirea acestui traseu prin Severin - pod- Beograd - Ungaria. Am verificat pe harta si intrarea in Ungaria se face pe M5, langa Szeged. Ca distanta este o diferenta de 30-40 km in plus decat Craiova-Severin-Caransebes-Timisoara-Cenad-Szeged. Avantajul este mersul pe autostrada si DN normale in Serbia. Dezavantajul este plata taxelor de autostrada. Alte aspecte specifice ar mai fi obligativitatea pasaportului, in cartea verde sa fie inclusa si SRB, altfel iti trebuie una separata. Tot din cele comentate pe Form R, am inteles ca se admite si CE de sanatate, pentru asigurare. Solicit de la alti colegi, care au facut acest traseu, sa faca o actualizare a acestor informatii, incluzand si informatii referitoare la starea drumurilor, totalul taxelor, daca se pot plati in EURO, corectitudinea politistilor, etc. Mentionez ca personal am fost o data 3 zile in Jugoslavia la Beograd, cu trenul, in 1974 si impresia mea de atunci, a fost ca este o vitrina a capitalismului victorios.


--------------------
RENAULT Megane 2.1 dec. 2005-confort expression, 1,5dci, 101HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 19 Aug 2009, 16:27
Post #2


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.437
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Unde anume doresti sa ajungi ?


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vio
post 19 Aug 2009, 19:49
Post #3


MEMBERMENSCH


Group: Members
Posts: 942
Joined: 19 April 05
From: Judetu' Sachsen, D.D.R.




Carte verde cu SRB iti poti face cam cu 10 euro pe 2 saptamani, taxele de autostrada la sarbi sunt modice (eu am platit vara trecuta cam 3-5 euro pana la granita cu Macedonia), circulatia e mult mai lejera, asa ca daca ai pasaport si intr-adevar sunt numai 30-40 km eu unul iti recomand... e de-a dreptul relaxant sa conduci prin Serbia comparativ cu Romania... si dupa ce ai intrat pe M5 ai autostrada pana la Atlantic... smile.gif
Drumurile in Serbia sunt mai bune ca in Romania, iar singurul meu contact cu politistii a fost cu o patrula langa Nis, un baiat si o fata intr-un Peugeot 307, foarte amabili si vorbitori de engleza...

This post has been edited by Vio: 19 Aug 2009, 19:51


--------------------
Renault Megane II 2003 1,4 16V
98 cp Pack Authentique, gri boreal, 105.500 km
If you want to hit your target, shoot first, and then call whatever you hit the target.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rue
post 19 Aug 2009, 20:22
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.593
Joined: 18 September 05
From: Internet




merita daca vrei sa iesi la szeged.
faci plinul la severin la iesire unde e si un petrom spre schela! benzina la sarbi e mai scumpa, cam 105 dinari L am alimentat eu in iulie. de la portile de fier ai o zona de serpentine dar dumurile sunt ok.
60 in localitate unde nu sunt restrictii.
politia are pistol radar si e pe traseu si afara din localitate und nu stiu sigur daca nu e 80 limita!!! am traversat vara asta dar nu am cascat ochii in vama.
sa ma corecteze cineva!
merita sa vizitezi BG daca ai timp: cetatea, centrul etc.
au mall, iar pe malul dunarii sunt vaporase restaurant ancorate la mal.
poti plati cu cardul maestro.
vama e putin cam comunista daca te ai obisnuit sa treci cu buletinul.


--------------------
former Dacia Logan 2006 1.4 mpi Laureate Plus - RUE
Dacia Logan 2021 100 TCE Eco G, Comfort
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tr_viorel
post 20 Aug 2009, 07:19
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 558
Joined: 11 January 08
From: Craiova, Dolj




Multumesc pentru raspunsurile, care imi confirma ca este o optiune viabila. Plec in jurul datei de 1 Oct., la Munchen, pentru o saptamana, dar voi face o abatere din traseu de 1 zi pentru Bratislava (o noapte la Mosonmagyarovar) si inca o zi pentru zona Salzburg-Obersdorf-Bertesgarden-Koenigsee. Deci ideea este strict sa evit ruta Orsova-Timisoara. In privinta motorinei, un plin ajunge cca. 1300 km, deci urmatoarea alimentare va fi in Austria (Craiova-Mosonmagyarovar: 900 km).


--------------------
RENAULT Megane 2.1 dec. 2005-confort expression, 1,5dci, 101HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mikey_VS
post 24 Aug 2009, 13:56
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 204
Joined: 22 January 07




Salut! Eu tocmai am revenit din Munchen, unde am stat doua sapt. Sigur, la mine nu s-a pus problema sa merg prin Serbia, dar, tinand cont de drumurile noastre, daca nu te deranjeaza sa dai niste bani in plus pe asigurari, taxe de srum samd... iti recomand si eu sa faci cat mai putin km pe la noi. E mult mai stresant, in general - si eu sunt un tip care ma stresez destul de greu. Daca sunt bune drumurile (cum e Cluj-Oradea) sunt aglomerate, pline de radare fixe si mobile si alte inventii facute sa-ti stoarca neuronii. Daca lipseste aglomeratia si partea cu inventiile, e clar ca drumul e spart, si daca scoti o medie de 50 km/h esti boier. Un mic exemplu: am plecat din Munchen la ora de varf acolo - 8:30 dimineata, seara la 10:30 am trecut granita la Bors (drum de aprox 1100 km, cu opriri repetate, iesiri de pe autostrada si in Germania si in Austria; am venit pe la Passau, Linz, Viena, apoi in Ungaria pe M1, M0, M5, M0 din nou spre M3, M3, M35 pana la capat, apoi pe nationalele 4 si 47 pana la Bors; sunt rute si ceva mai scurte, dar nu m-au interesat). Ei, de la Bors la Bistrita, cam 300 km sa zicem, am mai facut inca 6 ore... si astea au fost cele mai obositoare!
Referitor la consum, cred ca trebuie sa-ti lasi o toleranta mai mare: pe autostrazi, unde conduci constant la viteze mari (130 - 140 km/h si asta ca sa mentionez aici doar valorile legale si semi-legale biggrin.gif ) consumul e ceva mai mare... s-ar prea putea sa nu mai scoti 1300 de km la un plin. Dar, asta tu trebuie sa o stii mai bine, doar iti cunosti masina.
Succes si drum dum!

This post has been edited by mikey_VS: 24 Aug 2009, 13:57


--------------------
Ford Focus 2010 - xx 07 yyy
"... ex-Megane Bicorp 2004, diesel, sorry!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
amadi
post 31 Aug 2009, 08:43
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 971
Joined: 17 January 08
From: Mehedinti




salut,
hai ca intervin si eu, pt serbia nu iti trebuie nicio asigurare in plus (cu mici exceptii daca desteptii de la rca au taiat srb din cartea verde), taxele de autostrada nu sunt chiar asa de mici cum se crede, drumul nu e doar cu 30-40 km mai scurt pana in ungaria ci cu 150km mai mult ma refer la severin-beograd-budapesta, si daca ai norocul sa te opreasca si politia te-ai fericit. eu sunt din severin si crede-ma ca nu se merita decat daca vrei sa mai vezi o capitala in drumul tau.
numai bine.


--------------------
renault laguna 2 2002 privilege
:( 1.9 dci 120hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gheorghe Dracu
post 2 Sep 2009, 23:59
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 151
Joined: 12 August 04
From: Bucuresti




Poate doar daca vrei sa faci o variatiune pe tema traseului. De la Djerdap pana la Negotin si apoi Zajecar sunt mii de curbe (traseu deluros). Nu e chiar raiul pe Pamant.


--------------------
Skoda Octavia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 7 Sep 2009, 16:26
Post #9


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.728
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




Cel mai bine este ca de la Severin sa mergi spre Caransebes si dupa aia Resita si Timisoara. Au fost ai mei saptamanile trecute si se merge OK (drumul e refacut, se mai lucreaza la niste poduri si se mai sta la semafor, dar in rest e OK, in linii mari. Eu am fost anul trecut pe la Bozovici, de la Mehadia la dreapta si dupa aia spre Resita, drumul este facut ca in palma, peisajul este elvetian si masini nu prea erau...)


--------------------
Renault 21 1.9dT, 1989 - B 06 FCN
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_ar
post 7 Sep 2009, 18:13
Post #10


Membru autentic si conservator


Group: Moderatori
Posts: 4.437
Joined: 23 February 07
From: Arad




Prin Serbia circulatia nu este tocmai o placere! Ma refer la "nationale". Restrictii mult mai multe decat pe la noi (si mai aiurea), multe curbe si drumuri inguste, multe Yugo (inclusiv pe autostrada). Una peste alta, o medie (legala) pe la 40 Km/h.
Autostrada nu este foarte scumpa dar nici ieftina. Pe traseul dinspre Craiova - Pozarevac, spre Ungaria ~ 8 Euro, daca-mi amintesc bine.
Personal, cred si eu ca traseul Severin-Orsova-Caransebes-Resita-Timisoara este mai eficient.
Pe la Bozovici-Anina-Resita drumul este bun (cu exceptia a ~10km de lucrari) si frumos dar foarte sinuos.


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 1.5 dCI 2005
iGO 9.6.29.357899
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Jack Daniel's
post 7 Sep 2009, 22:33
Post #11


MEMBRU DE LA INCEPUT!


Group: Members
Posts: 2.010
Joined: 26 October 03




Sa raspund la titlul topicului : O PROSTIE ! Politia sarba e superspagara, drumurile nu sunt impecabile nici la ei etc.


--------------------
. . .
Multi membri, putini oameni!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gibonu
post 8 Sep 2009, 10:53
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.990
Joined: 29 May 06




@ Jack Daniel's
Eu zic sa nu mai sperii lumea aiurea.
Am fost de 2 ori in Serbia (ianuarie 2008, iunie 2009) si nu am avut absolut nici un fel de problema cu vreo autoritate din Serbia, nu m-a oprit politia, nu mi-a cerut nimeni spaga, nu m-a intrebat nimeni de sanatare.


--------------------
Mitsubishi Lancer Inform 1.5 - B 00 XXX
BMW F 800 GS
Trek 4300
I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_ar
post 8 Sep 2009, 11:02
Post #13


Membru autentic si conservator


Group: Moderatori
Posts: 4.437
Joined: 23 February 07
From: Arad




As zice ca asa este, cu mentiunea ca am fost oprit de politie, ziua si noaptea.
Verificat documente, portbagaj, intrebari de rutina si atat!
Probabil au si ei spagarii lor dar eu am dat de politisti care isi faceau doar datoria.


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 1.5 dCI 2005
iGO 9.6.29.357899
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
drumaru
post 11 Sep 2009, 13:40
Post #14


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 21 March 05




Tocmai am trecut prin serbia pe traseul croatia - belgrad - pojarevac - veliko gradiste - golubac - portile de fier. Autostrada de la granita croata la belgrad costa 4 euro, plus inca vreo 2-3 pina la pojarevac, iar de acolo intri pe un drum national ingust, cu multe curbe, dar care, pe vreo 180-190 km, nu trece prin niciun oras, ci doar prin vreo 15 sate.
Avantaje - autostrada libera spre foarte libera, dn liber spre foarte liber pe malul dunarii. Peisaj superb pe malul dunarii.
Dezavantaje - in belgrad autostrada trece chiar prin oras, ai vit. max. 80 pe citiva km buni si e ffff aglomerata (banuiesc ca e si in functie de ora) - eu am mers la 15.30 cam ca pe magheru la ora de virf. Drumul national spre portile de fier e sinuos, portiuni bune alterneaza cu unele denivelate, viteza maxima in afara localitatilor e de 80.
Ca scurtatura spre croatia, italia, sudul frantei, spania e recomandabila, ca scurtatura spre budapesta, in niciun caz!


--------------------
Captur 1,5 dci 90 CP
Kadjar 1,3 tce 140 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 24 Sep 2009, 12:32
Post #15


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




QUOTE(gibonu @ 8 Sep 2009, 11:53)
@ Jack Daniel's
Eu zic sa nu mai sperii lumea aiurea.
Am fost de 2 ori in Serbia (ianuarie 2008, iunie 2009) si nu am avut absolut nici un fel de problema cu vreo autoritate din Serbia, nu m-a oprit politia, nu mi-a cerut nimeni spaga, nu m-a intrebat nimeni de sanatare.
*



Confirm. Chiar super de treaba. Cand am mers acum in septembrie in Grecia, am trecut prin Serbia. Am mers impreuna cu niste amici care au mers cu masina lor. Astia nu ma credeau pe mine si pe GPS ca suntem pe drumul bun. La un moment dat apare o masina de politie in fata. Dupa vreo 2 km de mers agale in spatele lor ne face semn sa ii depasim. Pana la urma i-am oprit noi pe ei, cu greu... radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif Vroiau astia sa se convinga ca e bun drumul. biggrin.gif Asa ca i-au intrebat pe politaii sarbi.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ghidioneanu
post 24 Sep 2009, 19:21
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 424
Joined: 3 June 03
From: IS




Ar mai exista un traseu , Craiova- Calafat-Vidin-Zajecar-autostrada Belgrad, cam tot atatia km, in plus se traverseaza o bucata de Bulgaria sad.gif .
Nu ar fi asa serpentinos...si ai mai multa autostrada. Autostrada e la 230 km de Craiova . Prin Turnu Severin autostrada e la 339 km...

This post has been edited by Ghidioneanu: 24 Sep 2009, 19:29


--------------------
Ford Focus 2007, 1,8 TDCI 115 cp - IS-xx-xx
Că unde este multă înțelepciune este și multă amărăciune, și cel ce își înmulțește știința își sporește suferința.
Solomon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gibonu
post 6 Oct 2009, 10:08
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.990
Joined: 29 May 06




Nu cred ca merita traseul prin Vidin. Se asteapta foarte mult la trecerea cu bacul. Bacul pleaca doar cand se umple la maxim, adica cand baga masinile si tir-urile la milimetru pe bac.
In plus, din ce am vazut eu, pleaca in acelasi timp cel de la Calafat cu cel de la Vidin, deci se mai si asteapta unul pe altul.
Informatiile sunt proaspete, sambata pe 03.10 am fost pe acolo.


--------------------
Mitsubishi Lancer Inform 1.5 - B 00 XXX
BMW F 800 GS
Trek 4300
I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th May 2024 - 13:27
Forum Renault