DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Dura Lube vs Aditivi de ulei

SGN_1310
post 11 Jun 2003, 20:48
Post #1


sgn_1310


Group: Banned
Posts: 484
Joined: 9 June 03
From: Buftea, judetul CALIFORNIA




Salutare!
Zilele trecute am stat de vb'a cu un coleg de serviciu despre rablele noastre (aici nu glumesc :cry: , fac haz de necaz). Discutia noastra s'a oprit shi asupra aditivilor de ulei care fac ca motoarele de pe daciile noastre sa revina la o a doua tineretze. Colegul meu m'a sfatuit sa folosesc nus'tiu ce aditiv cu teflon de la Aral. Eu am venit shi am spus ca bun ar fi Dura Lube, ca tot cascam gura la reclamele alora pe Antena 1, insa el mi'a spus ca in Romania nu prea exista Dura Lube, original. Eu bineinteles ca am crezut ca e posibil, deshi nu ma gandesc ca cineva ar fi incercat sa cloneze formula Dura Lube.
Ca urmare am trimis un mail la astia de la performance s.a. shi le'am spus sa imi explice e e cu "aditivul" asta de ulei shi cum pot sa recunosc produsul original.
Ca sa nu va mai plictisesc va reproduc ceea ce mi'au scris, cu gandul ca va intereseaza:

"Va multumim ca sunteti interesat de tratamentul avansat pentru motoare auto Super Dura Lube. Produsul nu este un aditiv de ulei!
Noi nu am auzit pana acum ca in Romania au aparut produse pirat care se comercializeaza sub aceasta marca.
S-ar putea sa fi aflat ceva si anume ca in urma cu 2-3 ani vreo 2 intreprinzatori mai "isteti" au importat de pe piata din S.U.A. DURA LUBE - Tratament motor la 1 quart (aproape 1 litru) care avea in componenta 3/4 ulei de motor si 1/4 DURA LUBE. El era (si este) destinat in exclusivitate pietei americane si canadiene. Dupa cum stiti acolo sunt motoare cu capacitati cilindrice mari, mai "lente" si au si uleiuri adecvate acestor motoare.
Pentru consumul international fabricantul a creat SUPER DURA LUBE - tratament avansat pentru motoare auto - un produs concentrat care se vinde in flacoane de 0,237 litri (237 ml) si este compatibil cu orice fel de tip de ulei din lume. El se adreseaza componentelor metalice ale motorului. Uleiul din motor doar il transporta acolo unde este frecare metal pe metal.
Spuneam, mai devreme, ca nu am auzit si nu am vazut de-a lungul anilor nici un produs contrafacut. De ce? Explicatia este simpla. Marca DURA LUBE este protejata in Romania, noi fiind titularii acesteia. Legea privind protectia marcilor in Romania este foarte dura. Cel care ar falsifica acest produs (sau altele) este pasibil de ani grei de inchisoare, dar cel mai important ar plati despagubiri imense - de milioane sau zeci de milioane de dolari.
Credem ca nimeni intreg la minte nu ar falsifica acest produs, ca sa obtina un castig efemer.
De fapt produsul nu se poate falsifica, datorita retetei secrete SR3 si cu foarte mare greutate (si costuri enorme) s-ar putea falsifica cutiile.
In Bucuresti puteti gasi produsul Super Dura Lube la magazinele METRO, Carrefour, OMV, Lukoil, Rompetrol, Competrol, precum si in multe alte magazine de profil auto.
Flaconul de Super Dura Lube are 237 ml, are un sigiliu din aluminiu sub capacul flaconului. Acesta se gaseste intr-o cutie de carton cu culori holografice care are la randul ei un sigiliu auriu zimtat si eticheta in limba romana pe care este mentionat importatorul: PERFORMANCE S.A.
Alaturat veti gasi un fisier cu informatii despre produsul Super Dura Lube.
Puteti beneficia de promotia din magazinele METRO care se desfasoara intre 5-20 iunie 2003.
In cazul in care ati vazut dumneavoastra un flacon care vi s-a parut contrafacut va rugam sa ne scrieti."


--------------------
Dacia 1310 - B-xx-XSK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sebi_Marius
post 29 Jul 2003, 05:46
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 3 June 03
From: Bucuresti




Eu am pus tot felul de aditivi in motorul meu si nu am simtit nici o diferenta:nici nu s-a linistit motorul, nici nu s-a racorit, nici nu am mers cu 250 la ora etc. Tu ai incercat DuraLube?


--------------------
Salut tuturor!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DSops
post 29 Jul 2003, 10:21
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 663
Joined: 20 November 02
From: Timisoara




Subiectul s-a mai discutat pe forum, merita sa cititi concluziile. Parerea mea este ca folosirea aditivilor cu teflon la motoare noi este periculoasa. La un motor vechi, cu uzura pronuntata, atunci cand nu mai ai nimic de pierdut, nu are ce sa strice.


--------------------
Melg cu tutu la plimbale
Pe unde-i gloapa mai male.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Watchful snake
post 29 Jul 2003, 11:33
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 170
Joined: 4 June 03
From: București




laugh.gif E ca și tratamentul cu vitamine: nu-ți face bine, dar nici rău...
laugh.gif laugh.gif laugh.gif


--------------------
Dacia Solenza Clima 2003
Nu conduceți mai repede decît poate zbura îngerul vostru păzitor!!!...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 29 Jul 2003, 11:53
Post #5


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti






--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GeorgeB
post 29 Jul 2003, 12:06
Post #6


the 7 stars of Pleiades constellation


Group: Members
Posts: 1.870
Joined: 7 January 03
From: Bucuresti




subiectul a mai fost discutat exact pe linkul de mai sus, multumesc.
so topic closed.


--------------------
SUBARU Legacy 2.5 - ---
L7 2.5 all in black - edition -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th July 2025 - 01:05
Forum Renault