DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

7 Pages « < 4 5 6 7 > 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Romania a ajuns "cimitirul de rable" al Europei

vijelie
post 27 Aug 2009, 11:32
Post #151


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(Garett @ 27 Aug 2009, 11:14)
Care este nivelul de la care iti permiti o masina si cine il decide?
*

Regulile comunitatii in care traiesti.
Acum 2 ani nu se ridicau masinile parcate neregulamentar, in 2009 insa daca ti-o ridica de 2-3 ori intr-o luna (exagerez, dar nu e tocmai imposibil in zonele aglomerate), deja devine lux a avea masina.
De CASCO iar nu mai vorbesc, la ce trece de 7-8 ani e de-ajuns o bara, o aripa si un far pentru dauna totala.


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 27 Aug 2009, 12:17
Post #152


-


Group: Members
Posts: 22.597
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(Yutcaru @ 27 Aug 2009, 12:29)
Nu mai vb ca nu stiti cum sta treaba,la noi un singur lucru ne impiedica sa avem masini noi : SARACIA
Da nu iti cere nimeni sa ai masina noua, doar una intretinuta.

This post has been edited by IRONICK: 27 Aug 2009, 12:19


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 27 Aug 2009, 13:27
Post #153


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




Rar gasesti Sh intre 2000 si 6000 E ''''intretinut''' ...bine..mai este si termenul '''intretinut ca la carte''' ..dar este pe cale de disparitie...


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 27 Aug 2009, 13:41
Post #154


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(Yutcaru @ 27 Aug 2009, 12:29)
un singur vinovat:Saracia
*



Și trufia


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
padual
post 27 Aug 2009, 14:09
Post #155


Membru autentic


Group: Members
Posts: 295
Joined: 29 November 04
From: MANGALIA




Subscriu smile.gif!

O mica paranteza pentru un coleg forumist:
In loc sa ne dam cu parerea, ne batem care e mai destept. N-ar trebui sanctionate asemenea posturi??? Mie nu imi pute Loganul. Intre doua masini vechi am ales ce mi-a placut mai mult smile.gif Am sfatuit pe multi sa ia Daewoo sau Logan nou decat masina SH, dar am ales sa nu dau 6000E (luati din banca) pe un Logan absolut chel nou, cand cu 4000 am luat ce imi place (vechi...daca asa imi place mie vechi, ce??) si de restul de bani am facut-o de ia RARul fara probleme si sunt mai in siguranta decat cu cealalta alternativa (airbeguri,abees, temporizator la stergatoare, stergatoare haion,care la Matiz doar in vise biggrin.gif).
Nici mie nu mi se pare normal faptul ca circula foarte multe masini de Bulgaria la noi in tara, dar credeti-ma ca este absolut aceeasi situatie ca si cu masinile inmatriculate in Ro: si cazaturi si intretinute. Daca lumea nu putea evita astfel taxa cea cretina, pana la urma isi lua masini mai vechi sau gaseau alta solutie.
Este absolut cretin sa mai pui o taxa pe langa Rovinieta, pe langa ce e inclus in pretul benzinei pentru o masina inscrisa in UE..(mai nou multi dintre voi aveti numere cu UE, nu?) ca sa poata circula in RO.
Eu am rovinieta platita la zi si pentru Matiz si pentru Ford, asa ca statul nu are motiv decat de bucurie, mai ales ca mai si platesc taxa de trecere frontiera judetul Ialomita 10 lei odata la 2 saptamani! Cand trecem granita la Bulgari sau la Unguri platim vreo taxa?

Sunt dezamagit de preocuparile unor intrelocutori de pe forum, in principal datorita faptului ca sunt oameni care mi-ar putea fi cel putin unchi, si nu vreau sa ma ridic deasupra nivelului la care sunt pentru a le mai raspunde, asa ca va urez conversatie placuta in continuare pe acest topic wink.gif

This post has been edited by padual: 27 Aug 2009, 14:10


--------------------
Daewoo | Ford MATIZ 0.8l - 49cp | Focus 1.8l - 115cp 2006 E | 1999 - CT-89-PAD|TX-6273-TX
Doamne ajuta!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 27 Aug 2009, 21:48
Post #156


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




@padual tu gresesti calculul la masina ta, daca ai fi corect ar trebui sa sa socotesti si platesti taxa de poluare (sau cum dracu ii spune), ca doar ai numere de bulgaria si sa o inscrii in Romania.Te credem ca ti-ai luat ce masina ai dorit, dar spune si daca ti-ai rezolvat problema care o aveai la masina...ca tot ziceai ca sunt bune aceste masini.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinV
post 30 Aug 2009, 15:34
Post #157


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.321
Joined: 28 January 04
From: a




@ bardu : limitarea gandirii tale este trista pentru noi toti ceilalti participanti la trafic. Nu as vrea sa ma gandesc ca se poate intampla vreo nenorocire prin circulatie cu soferi dintrastia ca tine care nu sunt atenti pt ca sterg cu vreo carpa geamurile la vreun cazan din 1920 sau mai rau de atat sunt suficient de ignoranti incat nu stie sa utilizeze minunatul sistem de dezaburire. NU am nimic cu tine dar poti face un efort sa vezi cat de mult conteaza aceste mici amanunte.

@VladSoare dupa ce trec 6-7 ani ai cuvantul meu ca nu se mai rezolva prea multe din reglaje. e nevoie de piese. As vrea sa vad si eu cati oameni inlocuiesc sonda lambda doar pt ca e uzata si face reglaje in afara parametrilor normali? sau cati sa obosesc macar sa curete o electrovana EGR. Sau sa schimbe pompa de aer suplimentar..


Legat de celelalte sisteme, revin la aceeasi idee: nu este suficient sa schimbi lichidul de frana. Cati inlocuiesc racordurile flexibile imbatranite, sau culisele de etrier cu joc sau macar discurile de frana. de cele mai multe ori intratinerea unui sistem de franare duce la cheltuieli de 10 -15 % din pretul unui harb.

Si cea mai spinoasa problema. pierderile de ulei-- invariabil toate aceste cazane de care discutam pierd ulei intr-un mare fe -ulei ce ajunge direct in mediul inconjurator.

Daca ar fi dupa mine la depasirea varstei de 5 ani orice vehicul ar trebuie supus unei verificari cu mult mai amanuntite si mai severe.

This post has been edited by SorinV: 30 Aug 2009, 15:36


--------------------
a a a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 30 Aug 2009, 16:00
Post #158


-


Group: Members
Posts: 22.597
Joined: 19 April 05
From: Romania




Sorin, in Romania nu exista nici urma cultura pentru asa ceva. Ai incercat la fel ca si Alfred sa spui ceva, dar nu cred ca o sa se prinda cineva.

Totul pleaca de la individ, noi suntem obisnuiti sa dam vina, nu sa ne asumam raspunderea. Va mirati de ce Romania este este asa cum este? Eu nu.

This post has been edited by IRONICK: 30 Aug 2009, 16:08


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 30 Aug 2009, 16:52
Post #159


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




am mai spus-o si o repet, singura vina e a RAR-ului, niste spagari nenorociti, daca si-ar face treaba nu ar mai exista nici o rabla pe drum. Ori o repari sa corespunda din toate punctele de vedere ori la Remat sau nu permiti inmatricularea.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Catalinmodena
post 30 Aug 2009, 17:26
Post #160


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.547
Joined: 7 April 08
From: Aproape de Craiova




De bulgari nu mai vorbiti.Sunt si masini ingrijite dar 1,2 la cateva mii.Am muti prieteni,cunostinte,colegi de serviciu care si-au luat masinii de la ei.Va spun doar ca unii platesc rovineta si asigurarea doar atunci cand i-a masina apoi,in anul urmator merg DOAR CU TALONUL si fac ITP-ul.Fereasca Dumnezeu sa te loveasca unu cu masina de BG.
De masini,am vazut unele care aveau placaj prin portiere,altele lovite pe toate partile,si altele.Altii spuneau ca daca stiau ce i-a,mai bine luau dacie decat adevarat harb de la bulgari cu 1500-1800 de euro.

Nu am nimic cu nimeni,cine nu ma crede,sa ma viziteze,si in 2 zile il conving imediat.


--------------------
Renault megane sedan manager 1.4 16v 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 30 Aug 2009, 17:31
Post #161


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




am vazut destule masini boboc de Bulgaria, ale romanilor cel mai probabil, si inmatriculate acolo, e si singura varianta cand iti iei masina cu motor de 3500 cc, pe langa taxa astronomica de 2 ori cat masina, mai e si impozitul anual la statul roman de minim 1000 de euro la capacitatea aia, practic statul roman te incurajeaza sa inmatriculezi la bulgari.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 30 Aug 2009, 18:52
Post #162


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




QUOTE(SorinV @ 26 Aug 2009, 17:01)
Nene o masina poa sa aibe si 7000 de ani. Are doua treburi de facut:
1. sa se incadree in norma de poluare de la data fabricatie (greu de crezut)
2. sa nu puna in pericol siguranta circulatiei (adica frane, directie, iluminare, climatizare, stergatoare parbriz, roti sa fie in perfecta stare de functionare- iara imposibilul de realizat.
*


Daca vrei, se poate. Asa cum romanul gaseste cateva mii de euro sa-si ia o rabla de pe afara, la fel poate gasi cateva sute de euro pentru a pune la punct rabla actuala. Dar deh, romanul s-a nascut economist, i se pare foarte mult sa investeasca 500 de euro intr-o dacie sa o faca boboc, cica depaseste valoarea ei si nu merita.
E exact rationamentul ala tampit: "n-am bani de cauciucuri de iarna pentru ca strang pentru o masina noua".

QUOTE(einstein1984 @ 27 Aug 2009, 12:13)
  Dar daca le pute loganul, isi ia omul un focus (supermasina dealtfel, mi-as lua si eu una) cu 6 ani mai vechi sau un golf cu 8 ani mai vechi. Si uite deficit comercial.
*


Da ce-i asa supermasina focusul ala? radmasa.gif
Mie in 70% din timpul petrecut la volan (in oras), cat timp masina are servo si Ac si merge bine, nu mi se pare ca o masina e mai altfel decat cealalalta, indiferent daca e Matiz, Clio, Logan, Passat sau Mercedes, pentru mine e tot aia. Nu am bagat dacia veche in calcul pentru ca aia nu are climatizare. La restul de 30% din timp, cand faci peste 200 de km pe zi, in vreun concediu, se simte diferenta.
Nu vad nici o diferenta in traficul urban intre Matizul de 2000 de euro si Mercedesul de 30000, ba chiar cu primul sunt avantajat datorita gabaritului.

QUOTE(Garett @ 27 Aug 2009, 12:14)
3. Repet comparatia: Berlina, 15 ani non-euro vs. Golf 3 15 ani euro 1 sau 2. Care este mai rabla si care polueaza mai mult?
*


Aia neintretinuta, normal. Un Logan din 2007 condus de vreun taximetrist cu turbina facuta praf polueaza mai mult decat toate exemplele de mai sus la un loc, practic nu mai vezi nimic in spatele lui.

QUOTE(vijelie @ 27 Aug 2009, 12:32)
De CASCO iar nu mai vorbesc, la ce trece de 7-8 ani e de-ajuns o bara, o aripa si un far pentru dauna totala.
*


Eu am renuntat la CASCO, nu merita sa dau 200 de lei pe luna la o masina pe care de-abia iau 4000 de euro in targ. Daca e sa o fac dauna totala, o vand cu 500-1000 de euro, mai fac un credit pe vreo 2000 si imi iau un Matiz SH si am scapat de griji. Dar dorm linistit, chiar si fara casco.
Si cred ca si urmatoarele masini pe care le voi avea le voi alege in asa fel incat sa-mi permit inlocuirea lor fara sa stau la mana vreunei firme dintr-asta de excroci. Am avut CASCO si m-am saturat de ei.
Faptul ca ajungi dupa 7-8 ani ca o bara, o aripa si un far sa se constituie drept dauna totala este datorita modului lor de calcul, si aici am fost bland numindu-i excroci, prin alte tari nici nu prea mai stie lumea de casco.

This post has been edited by Laurentziu83: 30 Aug 2009, 18:53


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
liviu05
post 30 Aug 2009, 19:11
Post #163


Membru din Brasov


Group: Members
Posts: 316
Joined: 7 May 05
From: brasov




Mi-am cumparat o masina sh cu o luna inainte sa implineasca 5 ani de la prima inmatriculare! Inainte de a face actele, am dus-o impreuna cu propietarul la un laborator AUTOTEST, platit de mine desigur, si dupa ce au invartit-o oamenii aceIa si au testat inclusiv vopseaua de pe masina, a obtinut 95 de puncte din 100 posibile. Masina este diesel turbo si merge dupa un an de cand am cumparat-o eu perfect, nu am nimic de reprosat, sa-i dea dumnezeu sanatate vanzatorului!
Si este totusi o masina sh! EXISTA SI IN ROMANIA MASINI INTRETINUTE SI PROPIETARI CARE LE INTRETIN!

This post has been edited by liviu05: 30 Aug 2009, 19:11


--------------------
DACIA /Citroen 1300/ Xsara 1978(1989)2003 - BV05PAI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Garett
post 31 Aug 2009, 11:21
Post #164


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.339
Joined: 4 June 05
From: Galati




QUOTE(SorinV @ 30 Aug 2009, 15:34)
Daca ar fi dupa mine la depasirea varstei de 5 ani orice vehicul ar trebuie supus unei verificari cu mult mai amanuntite si mai severe.
*


Exista! Se cheama ITP si se trece...romaneste! Daca ar fi pe bune ar trece jumatate dintre masini, asa, trec toate!


--------------------
No Reno Forever
"Tara asta a avut doua dezastre din '89 incoace: Iliescu si ProTV-ul!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 31 Aug 2009, 20:41
Post #165


-


Group: Members
Posts: 22.597
Joined: 19 April 05
From: Romania




Sa va dau un exemplu de roman adevarat.

solenzaxjg vrea sa monteze un motor 16 16v pe solenza

QUOTE(ArtVandelay @ 31 Aug 2009, 14:30)
nu mai iei itp, nu ti-l omologheaza decat cu bani grei


QUOTE(solenzaxjg @ 31 Aug 2009, 14:55)
omule eu am acolo cunostinte dar pe mine ma doare se poate sau nu ca de omologat si legaturile la motor alimentare si asa mai departe am pretin bun din dacia service mecanic dar ma doare se poate sau nu ??? dry.gif
QUOTE(solenzaxjg @ 31 Aug 2009, 15:15)

ma oameni nu puteti spune da ma se poate sau ma nu se poate poate ati mai vazut una asa sau ceva asemanator ca cu el oricum o sa vorbesc dar am crezut ca stiti voi ceva am auzit ca este una tot asa cu motor dar nu se stie nimic de ea

*
QUOTE(solenzaxjg @ 31 Aug 2009, 15:53)
nu vreau sa imi iau golanul ala ca parca is in tir cand conduc eu pe masinuta asta vreau sa pun sa ii dau fum la golan nu el mie
*


This post has been edited by IRONICK: 31 Aug 2009, 20:42


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 1 Sep 2009, 06:44
Post #166


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




IRONICK, p_report.gif svp


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutctn
post 2 Sep 2009, 13:58
Post #167


Membru cu TDI


Group: Members
Posts: 1.373
Joined: 20 November 04
From: Bucuresti




QUOTE(IRONICK @ 30 Aug 2009, 16:00)
Sorin, in Romania nu exista nici urma cultura pentru asa ceva. Ai incercat la fel ca si Alfred sa spui ceva, dar nu cred ca o sa se prinda cineva.

Totul pleaca de la individ, noi suntem obisnuiti sa dam vina, nu sa ne asumam raspunderea. Va mirati de ce Romania este este asa cum este? Eu nu.
*


Situatia in care ne aflam acum se datoreaza exclusiv astora de ne conduc. Fiecare dintre noi a incercat/reusit sa progreseze social dar pentru intreaga stare a societatii de vina sunt nenorocitii care ne conduc. La noi (spre diferenta de tarile apropiate noua) nu s-au luat masuri, nu au existat politici, nu au existat idei aplicabile, nici un plan, nimic. Si asta pentru simplul fapt ca sunt tampiti. Nu au venit cu idei, cu nimic. Toate domeniile acestei tari arata exact ca si justitia, sanatatea si invatamantul numai ca in domeniile astea se vede cel mai bine pentru ca te intalnesti cel mai des cu astea in viata cotidiana. La doctor ajunge toata lumea si esti revoltat cum esti tratat/servit si ce fel de servicii ti se ofera. Repet: asa arata reforma/progresul in toate domeniile din tara asta numai ca sunt cateva care sunt vitrina societatii: acolo le vede tot omul de rand.
Despre situatia parcului auto: a ajuns in principal asa datorita saraciei de la noi din tara, apoi lipsei de politici/planuri/masuri in vederea ameliorarii venite din partea autoritatilor competente.\
Despre RAR: nu numai inspectorii RAR iau/primesc spaga. Cam tot ce inseamna sistem public primeste spaga numai ca nu toata lumea are de-a face cu toata lumea.
Este rezulatul lipsei unor politici/masuri luate in directia care trebuia. Nu taxa de inmatriculare era solutia. O mare prostie. Daca vroia sa incurajeze productia auto autohtona, as fi facut o linie de credit cu mari facilitati numai pentru productia auto interna si RAR-ul pus foarte bine la punct. Sa nu treaca RAR-ul decat daca e brici masina.
Ce sa va mai spun? Dezamagirile sunt lant: se face ITP-ul fara ca macar sa prezinti masina. Iti da cartonul acela galben si circuli 2 ani. Si la inscrieri masini in circulatie nu mai spun.

This post has been edited by ionutctn: 2 Sep 2009, 14:02


--------------------
Dacia 1310 1998
Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
papa_mulo
post 2 Sep 2009, 21:40
Post #168


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.771
Joined: 25 November 07
From: Bucuresti




Bai v-ati pierdut mintile...comentati de rable de zici ca sunteti minim poponetz si casuneanu, noi avem inca dacii si basculante din 70-80, cum pana mea sa devenim cimitirul de rable al Europei? Si asa au pompat astia in piata asta auto in mod artificial in Romania de ajunsesem in ultimii 2-3 ani sa fim a 7-a sau a 8-a piata auto din Europa in timp ce noi eram la nivel de trai intre ultimele. Acum s-a spart buba...gata, oamenii pierd sau vand masinile noi si isi cumpara ceva mai de nasul lor. Astia suntem, n-avem un nivel general incat sa cumparam doar masini la tipla! Ce a fost in ultimii ani e "pa si la revedere", o anomalie care a incetat!

This post has been edited by papa_mulo: 2 Sep 2009, 21:46


--------------------
Renault Megane Estate 2018 dci90
Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018
Clio 1.2 16v - 2014
---------
Foste:
R11 Spring 1.6D - 1987
Trafic dci115 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 4 Sep 2009, 17:32
Post #169


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




http://www.reno.ro/index.php?showtopic=526...dpost&p=2015103

pai daca statiile itp...isi fac datoria...inclusiv la noxe...cum sa nu vedem toate afumatorile pe drumurile patriei....


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dreher
post 4 Sep 2009, 19:21
Post #170


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 7 September 07
From: Oltenita ,Calarasi




Multi dintre noi ne-am dorit un cazan pana in '90 si poate tot multi dintre noi nu au a vut posibilitatea sa si-l cumpere ,ori timpul de asteptare la "rand" te facea sa renunti din start la ideea de a avea masina.Acum dupa "democratizarea" tarii in sfarsit unii (printre care si eu) ne-am implinit visul de a avea o masina ,proasta ori buna cu posibilitati de intretinere ori ba ,cu cazane sh din tara ori din afara ....
Am strans ceva din b...i ca sa-mi permit o supernova din 2003(deci are 6 ani) si credeti-ma ca regret din tot sufletul...in schimb cumnatul meu are un Fiat Mareea bulgaresc care merge de te unge (si este pe motorina) cu jdemii de optiuni si care da clasa chiar si la un Logan full la orice capitol si nu a costat decat 2600 de euroi .
A mea tot sh piuie ,zdrangane ,bate si deja am ajuns sa mai dau 100 de euroi pe piese si spagi (plus umilinta sapatmanala la domn' Florin mecanicu')...si atunci care este scorul romaneasca vs bulgareasca..?Iar cei care cred ca intr-o tara civilizata circula numai masini scoase din tipla ..sweet dreams domnilor asta inseamna o mare si imensa utopie

This post has been edited by dreher: 4 Sep 2009, 19:28


--------------------
Dacia 1300/Supernova 1982/2002 - CL-02-CLW/CL-40-ALZ
Cine nu a pacatuit niciodata, sa arunce primul piatra.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 7 Sep 2009, 11:17
Post #171


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




QUOTE
@VladSoare dupa ce trec 6-7 ani ai cuvantul meu ca nu se mai rezolva prea multe din reglaje. e nevoie de piese. As vrea sa vad si eu cati oameni inlocuiesc sonda lambda doar pt ca e uzata si face reglaje in afara parametrilor normali? sau cati sa obosesc macar sa curete o electrovana EGR. Sau sa schimbe pompa de aer suplimentar..

Așa o fi, dar tu spusesei că este imposibil. tongue.gif

Sonda lambda o înlocuiești vrînd-nevrînd dacă nu treci ITP-ul fără ea. Deci pînă la urmă tot la RAR/ITP se reduce totul. Dacă și-ar face treaba ca lumea, n-ar fi nici o problemă. Nu e normal să interzici din start toate mașinile vechi, doar pentru că presupui că proprietarii nu-și înlocuiesc sondele. Normal este să faci astfel încît să nu treacă ITP-ul cu sondele defecte.

EGR-ul afectează numai consumul, nu și poluarea, așa că puțin îmi pasă dacă celorlalți le merge bine EGR-ul sau nu. Eu la Ford îl dezactivasem total pentru că făcea tot felul de figuri (scosesem furtunul din valvă și pusesem un dop în locul lui), și totuși treceam ITP-ul pe bune chiar și așa. smile.gif

This post has been edited by VladSoare: 7 Sep 2009, 11:23


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eduardsebe
post 7 Sep 2009, 11:21
Post #172


Membru Expressionist


Group: Members
Posts: 2.150
Joined: 19 September 08
From: Bucuresti




Am inceput sa vad din ce in ce mai multe golf-uri 3 cu numere de bulgaria sau germania pline cu cocalari... dry.gif
Masinile alea polueaza mai mult decat o Dacie 1310...care si aia va fi scoasa in 2012...deja e o moda sa ai un golf 3...TDI
Dar deh...Romania

This post has been edited by eduardsebe: 7 Sep 2009, 11:23


--------------------
BMW 330e 2021
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 7 Sep 2009, 12:00
Post #173


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




De unde va tot intra-n cap idei de-aste crete cu "dacia 1300 scoasa din 2012"? Zau de nu-i ruda cu ideea aia cretina de acum cativa ani, ca "n-ai voie sa iesi din tara cu roti in 3 prezoane".


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eduardsebe
post 7 Sep 2009, 12:37
Post #174


Membru Expressionist


Group: Members
Posts: 2.150
Joined: 19 September 08
From: Bucuresti




asta pentru ca e non-euro...
si chestia cu 3 prezoane stiam ca e adevarata dar am vazut ca smart-ul are tot 3 prezoane...ceea ce inseamna ca cu ala poti iesi...dar pe bune acum...cine mai iese cu o dacie veche afara?

This post has been edited by eduardsebe: 7 Sep 2009, 12:37


--------------------
BMW 330e 2021
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 7 Sep 2009, 12:43
Post #175


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




Stormtrooper, de exemplu.


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Duyu
post 7 Sep 2009, 12:52
Post #176


Membru dependent de forum


Group: Members
Posts: 2.259
Joined: 10 March 06
From: B u c u r e ș t i




QUOTE(eduardsebe @ 7 Sep 2009, 13:37)
dar pe bune acum...cine mai iese cu o dacie veche afara?
*



Lasa ca am vazut eu pe autostrada in Ungaria o dacie veche cu numere de CS. smile.gif


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3

An Fabricație: 2006

Kilometraj: ~95.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 7 Sep 2009, 12:56
Post #177


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




De ce să nu iasă? Și eu, dacă aș avea o Dacie 1300, aș ieși cu ea.
Iar dacă aș avea o Dacie 1100, atunci nu numai că aș ieși, dar chiar m-aș mîndri cu ea. tongue.gif

This post has been edited by VladSoare: 7 Sep 2009, 12:58


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 9 Sep 2009, 11:16
Post #178


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




nu poa sa scoata nimic din circulatie, doar sa faca itp-ul ep bune si sa puna taxe mari...nu poti intezice un anumit drept......
ce , numai daciile sunt cum sunt? ca sunt unii care circula si au masina tip flinstone de la rugina sau ca lasa fum de 2 m in urma e altceva
oricum sunt alte gunoaie de masini, golf dalea vechi, bmw dalea vechi de scot fum de 1km, taxiuri paradite si la motor si la frane, la tot....ce, ti se pare ca numai daciile sunt problema? nu mai sunt ele problema..
sunt si camioanele alea mari si imputite, etc....sa le scoate pe alea...ele polueaza...
loganele cu catalizator distrus, sau alea diesel care scot fum negru dupa ele parca sunt tractoare...


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 9 Sep 2009, 11:27
Post #179


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Cat timp nivelul de trai in Romania va fi cum este acum vor fi in continuare rable multe (rabla poate sa fie si o masina mai noua uzata rau , nu neaparat veche , sau Dacie , nu neaparat adusa de afara) iar guvernul prin acea taxa nu a facut decat sa creasca numaru rablelor caci daca nu punea nici o taxa atunci romanul si-ar fi luat o masina mai noua (la care acum taxa e mai mare ca la una mai veche) , probabil in mai buna stare tehnica .Oricum majoritatea masinilor aduse de afara au o stare tehnica cat de cat buna , numai ca ele sunt la limita si pentru a le mentine intr-o stare buna necesita mari eforturi financiare si cum romanii nu-si permit acest ruclu , devin rable .


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 9 Sep 2009, 11:34
Post #180


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




cum sa scoata ceva din circulatie? unii ati ramas la stirea aia la oha facuta sa incurajeze progarmul rabla...mai iesiti prin lume, in Ungaria si Austria de exemplu e plin de masini vechi non euro, pe aia nu-i scoate nimeni din circulatie?


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
7 Pages « < 4 5 6 7 >
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st June 2025 - 15:08
Forum Renault