DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

7 Pages « < 5 6 7 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Romania a ajuns "cimitirul de rable" al Europei

eugeniuz2004
post 11 Sep 2009, 16:31
Post #181


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.004
Joined: 13 August 04
From: Iasi




masinile alea vechi sunt intretinute ca la carte ca altfel nu trec testele periodice. Iar cand sunt la limita se vand... de obicei catre un samsar roman cu 500 E si acesta le va revinde unor "fericiti" cu 2500 E. Si uite cum vin rablele la noi!


--------------------
Kia Cee'd 2008 SW BEST - IS-96-AEU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 12 Sep 2009, 19:55
Post #182


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




in ungaria prin 2003-2004 inca mai erau multe DDR-iste.acuma cu greu mai vezi cate una!


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutt daniel
post 12 Sep 2009, 21:34
Post #183


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.139
Joined: 22 August 06
From: Giurgiu




Daca la noi sunt rable, va invit in Egipt/India sa vedeti acolo... E adevarat muzeu in miscare . La noi nu poate fi vorba de cimitir de rable, oricum se inscriu mai mult masini cel putin cu Euro 2 norma de poluare care sunt mult mai putin poluante decat vechile masini non euro. In general cine nu isi permite mentinerea in stare de functionare a acestor masini le dezmembreasa si in cele din urma ajung la fiare vechi si astfel se revigoreaza industria......


--------------------
renault espace 2.2 - bulgariax4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GolfIII
post 13 Sep 2009, 12:24
Post #184


Membru autentic


Group: Members
Posts: 506
Joined: 5 April 04




Prima mea masina a fost... exact, un Golf III, care de altfel a si ramas, oarecum, in familie, cu greu m-am despartit de el.

QUOTE(Maskatu @ 25 Aug 2009, 08:30)
8 ani MAXIM, te rog  biggrin.gif
Si ce preferai klaus... luand exemplul meu sa zicem, sa ma fii dus in jermania sa imi iau un cazan cu aia 2000 de euro pe care i-am dat pe dsn, sa poluez ca porcul, sa iau itp pe najpa (pe bune era greu.... hoho cate piese trebuie sa schimbi la o masina de 10-15 ani), si sa stau cu frica ca poate pica x piesa. 
DSN macar este o "rabla" mioritica. De poluat, hai sa fim sinceri, nu se compara un motor euro 2, fie el si cel de pe renault, cu un cazan non- "ieuro" din 1900 toamna. Pe langa asta este si economica (consuma putin), si  sesti piese la tot pasul.
Va plangeti ca nu va convine ca a ajuns "rromania" tomberonul europei in materiei de masini, dar in schimb sustineti cu piciorul in prag ca "mai bine un golf de 15 ani, non euro sau euro 1" decat o masina din 2000+ romaneasca.
*


Golf-ul III este EURO 2, exact ca SuperNova... Apropo, inspirat nume, chiar luminos biggrin.gif

Deci Golful meu este un gunoi fumegator capitalist iar masina ta este un astru luminos. cool.gif
Ce este ciudat este ca la sfarsitul ultimei verificari ITP, de care am trecut fara probleme, ca de obicei, am fost intrebat de mesterul de acolo daca ma grabesc pt ca are doua masini pe care vrea sa le bage la verificare si nu le ies "gazele". Voia s-o bage de 3 ori pe a mea sa le dea si alora verificarea. Ghici ce masina era una dintre ele... wink.gif

Acum sa-ti spun cate ceva despre cazanul fumegator pe care il mai regret si acum...
Am (adica EU) facut cu el in jur de 300.000 Km (in total are cam 350.000)
Are muuulti CP (cam cat 2 astre de-ale tale laugh.gif ), airbaguri, ABS, clima si trapa electrica.
Probleme:
- anul trecut am schimbat ambreiajul original care a tinut... 350.000 Km- 600 RON
- senzori (3 x ABS, lambda, hall)-120RON/250RON/200RON
- 2 dicuri frana, de cateva ori placutele (nu-mi mai amintesc), de cateva ori bucsele (la fel), 2 x amortizoare spate
- aripile fata m-au cam rupt la cost... 120 RON/buc
- plus alte maruntisuri gen termostat, cleme si alte prostii
Repet, in 300.000 Km


Sora mea a avut o SLZ nou-nouta cumparata la sfatul meu. Nu a avut absolut nici o problema cu ea, nici la motor nici in alta parte. Insa nu pot sa-ti spun cum a inceput sa faca tabla pe ea dupa numai 6 luni de umblat cu ea. A scapat de ea si si-a luat alta Dacie, de aceasta data by Reno. Aceeasi poveste... acelasi sfarsit

Parerea mea sincera si obiectiva este ca un Golf 3, f. bine intretinut si dotat, este net superior oricarei Dacii iesite din garantie. Acum am alt VW, din alta clasa, dar acesta este departe de fiabilitatea si soliditatea golfului de care ti-am vorbit.

QUOTE(Maskatu @ 25 Aug 2009, 08:42)
Tocmai, dar decat un cazan de 15 ani, mai bine o super nova !!!!!!!!!!! Sincer smile.gif Daca as avea acum 3500 de euro mi-as lua solenza. Nu bimveu, nu mercedes, nu veveu (ww).
*


smile.gif In locul meu, ai fi dat la schimb Golful pentru o DSN? De ce? Sa ajuti industria auto bastinasa?

In final, da-mi voie sa te sfatuiesc s-o lasi mai usor cu epitete gen cazan, rabla, gunoi fumegator etc pentru ca altcineva ar putea crede ca vorbesti de masina ta...
P.S. eu nu sunt cocalar, asa cum te hazardai sa-i numesti pe posesorii de astfel de masini mad.gif

QUOTE(doctoru1980 @ 24 Aug 2009, 23:12)
Ce sa mai vb de rablele care au 15-16 ani. Am o cunostinta in Olanda care are un Golf 3 din 95 cu 500k la bord. Are motor 1,9 TDI. Mi-a spus ca anual baga in masina cam 700-800 de euro in conditiile in care face aprox. 40k/an.
Daca un roman cumpara acel Golf va garantez ca in 6 luni maxim il pune pe butuci.
*



700-800 euro anual? Hmm... Poate cu tot cu motorina. cool.gif Singurele TDI-uri din 95 sunt motoarele 1Z (cel mai fiabil motor VW, folosit si pe passat) si AAZ, la fel de solid. S-au folosit pana in 2001, respectiv 1999. Costul unuia complet (SH) in stare buna nu sare de 200-250 euro. Altceva nu vad ce ar fi determinat acest cost. Probabil prietenul tau schimba 4 motoare de G3 anual, atat de proaste sunt. So...
Si ce te face sa crezi ca acel roman, daca ar alege o Dacie, ar ingriji-o mai mult. Sau aceasta e mai rezistenta si n-ar ajunge pe butuci?

Ceea ce este ironic, intr-un fel, este ca cei care folosesc aceste epitete la adresa SH trecute de prima tinerete sunt, in general, tocmai posesorii de Dacii, masini ieftine si mediocre. Parca voi ati avea supercar-uri, zau asa. Fumegatoarele voastre nu le vedeti, doar occidentalele SH va deranjeaza.

This post has been edited by GolfIII: 13 Sep 2009, 12:28


--------------------
Volkswagen Golf III 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 13 Sep 2009, 12:33
Post #185


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.491
Joined: 14 January 06




QUOTE(GolfIII @ 13 Sep 2009, 12:24)


Parerea mea sincera si obiectiva este ca un Golf 3, f. bine intretinut si dotat, este net superior oricarei Dacii iesite din garantie. Acum am alt VW, din alta clasa, dar acesta este departe de fiabilitatea si soliditatea golfului de care ti-am vorbit.
smile.gif In locul meu, ai fi dat la schimb Golful pentru o DSN? De ce? Sa ajuti industria auto bastinasa? 

*



banui ca inclusiv la euroncap un g3 e mai bun ca un logan , iesit din garantie nu? radmasa.gif sau la norma de poluare. Sau la spatiul interior. Btw, banui ca golfurile alea super intretinute se gasesc pe toate gardurile, iar nemtii is niste fraieri ca le dau la casat ca sa-si ia sandero nou rolleyes.gif Numa rumanii is mai destepti, ca in drum spre romania le fac mai bune ca un s-class nou wub.gif


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea_aq
post 13 Sep 2009, 12:35
Post #186


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.183
Joined: 13 October 06




Golf iii 166.gif


--------------------
xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GolfIII
post 13 Sep 2009, 12:37
Post #187


Membru autentic


Group: Members
Posts: 506
Joined: 5 April 04




QUOTE(ionutt daniel @ 12 Sep 2009, 21:34)
La noi nu poate fi vorba de cimitir de rable, oricum se inscriu mai mult masini cel putin cu Euro 2 norma de poluare care sunt mult mai putin poluante decat vechile masini non euro. In general cine nu isi permite mentinerea in stare de functionare a acestor masini le dezmembreasa si in cele din urma ajung la fiare vechi si astfel se revigoreaza industria......
*


Demagogia lui Tariceanu a prins forte tare la posesorii de Dacii, culmea, mult mai tare decat la posesorii de alte masini, tot noi. Cica masinile SH ataca glorioasa marca Dacia si ne otravesc tara.
Dar cand lui Tariceanu i s-a sugerat, daca tot vorbim de poluare, sa introduca taxa pentru TOATE masinile, indiferent daca sunt inmatriculate sau nu, a spus ca nu merge, ca lovim in posesorii de berline vechi care nu au caum sa plateasca doh.gif
Demagogia si victimele ei...

mircea_aq, inteligent punct de vedere

<span class='edit'>13 Sep 2009, 12:42:</span>
aphophis, nu am spus ca GIII ar trebui sa fie ales de catre oricine in locul unui Logan, spre exemplu. Am mai spus ca am avut Logan in familie, ales chiar de catre mine. Insa eu, pentru mine, n-as alege asa ceva.
Si Loganul are avantajele lui, insa pe mine nu ma interesau acum cativa ani. Acum, cand m-ar interesa, as alege o alta masina, nicidecum Logan
De asemenea, n-am spus ca orice GIII merita sa fie cumparat, in schimb voi ati spus ca G3 este un cazan fumegator. Ai inteles diferenta? Cazane sunt si cu sigla VW si cu cea a Daciei

This post has been edited by GolfIII: 13 Sep 2009, 12:45


--------------------
Volkswagen Golf III 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea_aq
post 13 Sep 2009, 12:44
Post #188


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.183
Joined: 13 October 06




QUOTE
700-800 euro anual? Hmm... Poate cu tot cu motorina.  Singurele TDI-uri din 95 sunt motoarele 1Z (, folosit si pe passat) si AAZ, la fel de solid. S-au folosit pana in 2001, respectiv 1999. Costul unuia complet (SH) in stare buna nu sare de 200-250 euro. Altceva nu vad ce ar fi determinat acest cost. Probabil prietenul tau schimba 4 motoare de G3 anual, atat de proaste sunt. So...


pai tu te lauzi cu costuri de intretinere mai mici decat la o masina noua...
30-40kkm/an = 2 revizii golf nou-nout = 300-400 Euro, dar deh tu ai adevaratul TDI , "cel mai fiabil motor VW"


--------------------
xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GolfIII
post 13 Sep 2009, 12:49
Post #189


Membru autentic


Group: Members
Posts: 506
Joined: 5 April 04




1 - eu n-am avut TDI (adica nu pe Golf)
2 - media unei revizii este sub 100 Euro (nu compara cu masini in garantie)
3 - am presupus ca se refera la reparatii, dar chiar si asa, pretul este imens
4 - eu n-am vorbit de costuri de intretinere, decat de reparatii

This post has been edited by GolfIII: 13 Sep 2009, 12:50


--------------------
Volkswagen Golf III 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hash
post 13 Sep 2009, 18:40
Post #190


calculatorist


Group: Members
Posts: 1.388
Joined: 13 September 04




Puteai sa zici ca la SLZ dupa un nr de km zgomotele provin de la trenul de rulare.
Cine citeste are impresia ca dupa 6 luni cad tablele pe drum (la o masina noua). Personal nu te cred.

Avantajul ar fi ca e mai ieftin de intretinut/reparat decat o Dacie (orice dacie), dar atat.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GolfIII
post 13 Sep 2009, 20:04
Post #191


Membru autentic


Group: Members
Posts: 506
Joined: 5 April 04




Mai, dar sensibili sunteti cand e vorba de masinile voastre. Daca am spus ca facea urat tabla pe ea, implicit ma acuzati ca as fi spus ca tabla cadea de pe ea. Evident ca nu poti avea incredere in cineva care sustine acest lucru.

Dar epitete gen cazane, rable, gunoi nu va deranjeaza atata timp cat nu sunt alaturate masinilor voastre. Iar ala care le foloseste, da, e om de incredere.

Stai linistit, nu cadea tabla de pe ea, dar se auzea de parca ar sta s-o faca. Pe scurt ZDRANGANEA

Daca vrei sa stii daca si a ta face la fel, fa urmatorul test:
Umple o plasa cu borcane goale si bag-o in portbagaj dupa care treci de cateva ori pese liniile de tramvai sau alte denivelari cu cel putin 10-20 Km/h.
Acum sunt 2 variante:

- se aud borcanele din portbagj - cazul fericit. Inseamna ca masina ta inca nu zdrangane
- nu se aud borcanele - e naspa. Inseamna ca te-ai obisnuit


--------------------
Volkswagen Golf III 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 13 Sep 2009, 21:25
Post #192


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




Hai ca asta-i tare cu tabla, dupa 6 luni... biggrin.gif cred ca este un caz de dat la stiri, vezi ca era avocatul ala urban (sau cam asa ceva) sa te iei de mina cu el.Sunt curios cum face tabla pe un superb golf 3, care binenteles nu putem sa-i zicem cazan ca doar e vw.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
testike
post 14 Sep 2009, 12:29
Post #193


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.452
Joined: 18 March 05
From: Cluj




In sfarsit am auzit pe cineva cu urechile mele zicand ca tdi-urile de la VW au 1 milion km GARANTIE. ohmy.gif
Si parea o persoana normala, cam la 40 ani, zicea chiar ca il pasioneaza mecanica - un pastor pe care l-am intalnit la pensiunea unde am stat la mare.
In treacat mi-a mai spus si ca cunoaste personal pe cineva la care i s-a decojit dupa 1 an vopseaua de pe un Logan nou. Cand i-am spus ca nu e problema, o poate face pe garantie, a zis ca oricum astia nu fac treaba buna..


--------------------
Mazda 3 2018 Prestige 2009 1.5 DCI 85CP Ambition 2004 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
akileon
post 14 Sep 2009, 12:45
Post #194


Membru autentic


Group: Members
Posts: 903
Joined: 6 March 06
From: Finland




GOLFIII niciodata sa nu mai vorbesti de rau daciile si renaulturile pe acest forum daca nu vrei sa iti sara userii in cap , fiecare isi apara masina care o are , cat despre poluare ea este reprezentata de norma euro , oricat de ingrijita ar fi o masina non-euro...ea tot atat polueaza , daca oamenii ar schimba masinile non euro , cu masini euro 2 , fie ele si din 95 tot ar fi un pas inainte , nu toata lumea isi permite masina de la 5000 euro in sus sa fie euro4 , daca in orase vezi destule masini noi , in mediul rural masinile vechi sunt in proportie de 80%, pentru multi trecerea de la o dacie 1310 la o masina straina din 95 afost o mare realizare , au dat de servo , geamuri electrice , aer conditionat , abs , airbaguri plus un confort marit , dar din pacate intre aceste masini sunt si foarte multe cazane aduse din parcurile de dezmembrari , repara un pic si vandute ca bune la romanul fericit

This post has been edited by akileon: 14 Sep 2009, 12:46


--------------------
Honda Accord 2009 2.0 i-vtec 156 cai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 14 Sep 2009, 12:46
Post #195


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




@GolfIII, relaxeaza-te, cu toate ca ai dreptate vorbesti de dracu'n biserica, lasa-i in plata Domnului ca e multi tare pe aici si e si offtopic.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabylzr
post 14 Sep 2009, 14:06
Post #196


membru autentic


Group: Members
Posts: 598
Joined: 7 October 06
From: MANGALIA




Argon tu de ce te bagi? ai cumva masina euro 2 si te simti?


--------------------
Skoda Octavia 2, ex logan laureate 1,5 dci/2006 1,6/2005 - CT------
Forza Steaua
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
axabrt
post 14 Sep 2009, 14:24
Post #197


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.022
Joined: 15 February 05
From: Ploiesti




Va amintiti de vecinu cu BMW-ul 320d de 4000 de euro ????
radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
Acu merge cu o dacie 1310, cam an 1992-3...Oh da si e dacie...

Radea de unu care si-a adus un golf III mai bunicel. Ei bine ala cu golful inca are cu ce merge, in timp ce el. tipu cu bmwu se suie in dacie !!! Ati inteles ?
Ideea ca orice masina ati lua, sa fie cat mai buna...si daca o masina are 10 ani si 70.000 km pe bune sa nu zica vreunu ca e "gunoi" ca ala e ofticat clar !



This post has been edited by axabrt: 14 Sep 2009, 14:28


--------------------
Ford Focus mk3.5 Ecob00st
.dracnev si boboru’ este viitoru’.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eduardsebe
post 14 Sep 2009, 14:26
Post #198


Membru Expressionist


Group: Members
Posts: 2.150
Joined: 19 September 08
From: Bucuresti




axabrt...cred ca la 50.000 km ai uitat un "0" tongue.gif

This post has been edited by eduardsebe: 14 Sep 2009, 14:26


--------------------
BMW 330e 2021
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
axabrt
post 14 Sep 2009, 14:29
Post #199


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.022
Joined: 15 February 05
From: Ploiesti




Aaa, da si mai scriu odata, scuze. Daca gasiti un golf III cu 50.000 km sa imi ziceti si mie.


--------------------
Ford Focus mk3.5 Ecob00st
.dracnev si boboru’ este viitoru’.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
akileon
post 14 Sep 2009, 14:43
Post #200


Membru autentic


Group: Members
Posts: 903
Joined: 6 March 06
From: Finland




nu cred ca mai exista golf 3 sub 100 mii km , chiar si cele sub 150 mii km sunt rare , ma refer la km reali nu ca dau astia inapoi si iti vand masina veche de 15 ani cu 90 mii km

P.S.- masina mea are euro 2 , sa inteleg ca e o crima? sa nu mai folosesc masina ? sau intra in categoria de cazane


--------------------
Honda Accord 2009 2.0 i-vtec 156 cai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutctn
post 14 Sep 2009, 14:56
Post #201


Membru cu TDI


Group: Members
Posts: 1.373
Joined: 20 November 04
From: Bucuresti




Ne dam atat in stamba cu norma de poluare de zici ca cine stie ce parc auto avem. Nu conteaza norma de poluare. Conteaza cat scoate pe teava (emisiile CO2). Sunt masini euro 4 care au emisii CO2 mai mari ca unele euro 3 dar la noi totul e spoiala. Ia sa fie taxa auto in functie de emisiile CO2. Sa spuna: ce e mai mult de 160 g sa se impoziteze. Atunci o sa caute mai toata lumea motoare mai mici dar asta e o alta discutie deja. Cu ce ma incalzeste ca e masina euro 4 daca e motor 2.000 sau 3.000 fata de una euro 3 care scoate 154 g pe teava?


--------------------
Dacia 1310 1998
Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 14 Sep 2009, 15:25
Post #202


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(gabylzr @ 14 Sep 2009, 14:06)
Argon tu de ce te bagi? ai cumva masina euro 2 si te simti?
*




nu, am non euro, si?!


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 14 Sep 2009, 16:06
Post #203


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




Ionuț, nu numai codoiul contează. Dacă ăsta ar fi singurul lucru scos pe țeavă, ce bine-ar fi...
Cînd mergi în spatele unui camion, al unui Trabant sau al unui TDI obosit, dioxidul de carbon e ultimul lucru care te deranjează. E poate cel mai inofensiv dintre toate.

This post has been edited by VladSoare: 14 Sep 2009, 16:08


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
7 Pages « < 5 6 7
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st May 2025 - 07:03
Forum Renault