DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> probleme cu o dacia 1310, problema indicator benzina

Alinux18
post 30 Oct 2011, 19:30
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 3 October 11




Cumnatul meu are o dacia 1310 si de ceva vreme nu i se mai aprinde martorul de la benzina ... astazi am schimbat sonda dar tot degeaba iar acul de la indicatorul tot de la benzina incepuse sa se miste in toate partile pana cand s-a blocat .. va rog datimi un raspuns urgent

This post has been edited by Ov: 31 Oct 2011, 08:55


--------------------
Dacia LOGAN 2006 1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebymesteru
post 30 Oct 2011, 20:05
Post #2


Membru rigid


Group: Members
Posts: 782
Joined: 31 May 09
From: Sfantu Gheorghe-Covasna




acul se misca in timpul mersului sau in stationare? in timpul mersului se misca el,nu chiar haotic dar se misca. Daca nu inseamna ca ori ceasul e dus sau pe duca ori are un contact prost ori pe cablaj ori la mufa care vine la ceasuri. Scoate sonda,pune contactul si misca usor de tija plutitorului si punel pe cumnatul tau sa se uite sa vada ce face ceasul. Normal ar trebui sa se miste acul proportional cu miscarea tijei plutitorului,daca nu se misca sau se misca aiurea inseamna ca e ce spuneam mai sus. Poti verifica si papucii de legatura ai sondei,eventual da-i cu ceva degripant,si-acolo au prostul obicei sa nu-ti faca contact si sa-ti buleasca treburile.


--------------------
Dacia/Mazda 1310/1410 M6 1988/1996/1999, 2007 - CV 15 REA
Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rom33o
post 26 Jan 2012, 19:06
Post #3


MANDRU CU DACIA MEA


Group: Members
Posts: 104
Joined: 26 September 09




salut.am ceva probleme cu indicatorul de benzina,nu mai coboara sub un sfert.am schimbat si sonda si indicatorul si tot asa face.peste sfert urca da nu mai coboara.


--------------------
dacia berlina1310.logan1,4mpi 1994,2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lucian MC
post 26 Jan 2012, 19:12
Post #4


Mandru Posesor De Dacie Sport


Group: Members
Posts: 628
Joined: 17 May 09
From: Iasi




posibil da la massa undeva sau ambele sonde se blocheaza la un sfert


--------------------
Dacia Un sport si un break 1989 1410 si 1995 1410 - IS-60-GVE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rom33o
post 26 Jan 2012, 19:23
Post #5


MANDRU CU DACIA MEA


Group: Members
Posts: 104
Joined: 26 September 09




si a parintilor mei tot aceeasi problema o are


--------------------
dacia berlina1310.logan1,4mpi 1994,2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lucian MC
post 26 Jan 2012, 19:53
Post #6


Mandru Posesor De Dacie Sport


Group: Members
Posts: 628
Joined: 17 May 09
From: Iasi




mai este posibil si rezervor indoit.... Shit hapens....
daca dai jos rezervorul si il cureti la fel poate fi. Is multe variabile la masini


--------------------
Dacia Un sport si un break 1989 1410 si 1995 1410 - IS-60-GVE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rom33o
post 27 Jan 2012, 18:27
Post #7


MANDRU CU DACIA MEA


Group: Members
Posts: 104
Joined: 26 September 09




am scut la rezervor.nu e indoit ca m.am uitat.chiar nu pot sa imi dau seama ce are


--------------------
dacia berlina1310.logan1,4mpi 1994,2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r3d
post 27 Jan 2012, 19:20
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 576
Joined: 5 October 11
From: buzau




poate nu iti comboara sonda jos sau e ceva in rezervor care o impiedica sa vin jos.cel mai simplu dau jos si misco cu mana si vezzi dc iti codoara sau nu


--------------------
dacia 1310 1999 - bz 03 gat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 27 Jan 2012, 21:27
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




r3d, daca erai de prin Harghita, te intelegeam mai bine. Limba din Buzau vad ca e mai grea.

rom330, daca ai sti cum functioneaza, ai face-o repede si simplu. Ceasul de la bord, are doua bobine, dispuse la un anumit unghi una de cealalta. La jumatate e acul. Una aduce acul la zero, cealalta deplaseaza acul in functie de nivelul de benzina, deci curentul care-l primeste, prin legarea ei la masa. Daca rezervorul nu e corect prins in suruburi sa faca masa buna, indicatia e eronata. La tine nu e masa de vina, ca asa, la rezervor plin, ai fi avut o incatie de mai putin. Asa, e bobina de aducere la zero defecta, deplasata. Scoate firul de la sonda de pe rezervor si da cu el la masa. Ar trebui sa arate plin. Asa verifici indicatia de maxim. Scoate sonda din rezervor, leaga un fir intre flansa ei si caroserie, si plimba plutitorul su-jos. Ar trebui sa urce si sa coboare acul pe tot cadranul. Asa e buna sonda (litrometrul. Pui 10l de benzina, masurati, si reglezi plutitorul pana acul ajunge in dreptul diviziunii corespunzatoare. Pentru aducere la zero, numai bobina e miscata sau acul se opreste in ceva. Da-l jos si verifica. Se poate si ca contactul de pe cablaj sa fie oxidat sau sa nu fie masa buna la bobina, tot ar veni, dar mai greu, batut chiar. Asa cum e dirijat campul bobinei, asa aseaza acul. Bobinele sunt blocate cu un scuipat de cuc, care cand se evapora, la a patra groapa, bobina s-a deplasat.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rom33o
post 28 Jan 2012, 15:31
Post #10


MANDRU CU DACIA MEA


Group: Members
Posts: 104
Joined: 26 September 09




mersi frumos.am sa incerc sa il dau jos sa vedem daca reusesc sa il repar


--------------------
dacia berlina1310.logan1,4mpi 1994,2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th June 2024 - 05:13
Forum Renault