Passat B6. Fauvé-u Passat. B6, Pentru cei care "suporta" TDI-u'
![]() ![]() |
Passat B6. Fauvé-u Passat. B6, Pentru cei care "suporta" TDI-u'
GolfIII |
![]()
Post
#421
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 506 Joined: 5 April 04 ![]() |
|
||
--------------------
Volkswagen
Golf III
1995
|
|||
mirceateodorescu683 |
![]()
Post
#422
|
![]() MD Group: Members Posts: 451 Joined: 17 February 05 From: Tulcea ![]() |
Repet, incerc sa evit atitudinea de racer. N-am nevoie de scartait de roti la semafor. Asa ca nu voi da satisfactie unora testand tot felul de modalitati de plecare de pe loc.
Pareri dupa 1000 km: 1. Maina noua, miroase a nou, impresie de fragil, atitudine mereu suspicioasa fata de manevrele celor din trafic si fata de ale celor care parcheaza alaturi. Tendinta de a parca la cat mai multi metri de primul obstacol. Va trece dupa prima zgarietura. 2. Pozitie comoda la volan, atat prin forma scaunelor cat si prin modalitatile multiple de reglare. Cotiera destul de bine amplasata, lata, inspira siguranta. 3. Volan mai mic, usor de manevrat, servodirectie care iti permite sa invarti volanul foarte usor. Directie care devine mai rigida la viteze mari. 4. Interior egonomic. Se pot atinge toate comenzile fara mare efort. Volan multifunctional cu comenzi pentru RadioCD, computer de bord si telefon. Maneta de viteze, usor de manevrat la trecerea in diverse moduri. 5. Lumini interioare multiple si neobositoare, placute vederii. Culoarea tapiteriei va necesita ingrijiri mai atente. 6. Spatii de depozitare multiple, usor de accesat. 7. Pedala de acceleratie in podea, destul de ferma, pentru a evita kickdown-uri involuntare. 8. La drum, in oras, usor de manevrat. Senzori parcare fata-spate care ajuta mult. Spoilerul din fata, mai jos, deteremina griji suplimentare la urcarea bordurilor. Spoiler spate destul de inalt. Comoda la condus, mai ales datorita cutiei. Nu exista momente in care megi "intre viteze" in trafic aglomerat. Functia auto-hold te ajuta la urcare de deal. Practic, apesi acceleratia si frana si invarti volanul. Nu toate functiile sunt active cu centura decuplata. 9. In afara orasului, cuplul motor te ajuta mult in depasiri la limita. Noua fiind, nu are greieri si este destul de bine antiofonata, incat nu simti urletul de motor la depasiri si schimb de treapta la turatii mari. Motorul merge fara nici un efort la viteze de 160 km/h (mai mult nu i-am dat, caci depaseste 3000rpm in mod sustinut si inca este noua). Curbele se abordeaza destul de usor, fara efort din partea soferului, masina sta destul de bine atat datorita diverselor sisteme din dotare cat si datorita suspensiei sport, cu garda la sol coborata. Tempomatul te ajuta mult in localitati. Cum am spus, este de ajuns sa mentii directia. Masina accelereaza si decelereaza pana la atingerea viteze setate. Am incercat si tiptronicul, dar ma voi obisnui greu cu el. 10. Instalatie audio cu sunet mai mult decat acceptabil. Nu deranjezi vecinii cu inaltele si joasele, este de ajuns ca in interior sa se auda bine. Trebuie sa umplu cu 32 de giga un card SDHC ca sa uit sa mai schimb muzica. Plusuri: toate dotarile o fac foarte confortabila, ceea ce am si dorit. Minusuri: 1. Culoarea este placuta, dar destul de pretentioasa. 2. Suspensia rigida, care, pe denivelari, nu prea te lasa sa adormi. Consum mediu, 6,5. 800 km in afara, 200 km in oras. Viteza medie 76 km/h. This post has been edited by mirceateodorescu683: 19 Sep 2009, 09:56 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI Da dom'le, am Passat cu motor TDI!
|
|
Duyu |
![]()
Post
#423
|
![]() Membru dependent de forum Group: Members Posts: 2.259 Joined: 10 March 06 From: B u c u r e º t i ![]() |
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3 An Fabricaþie: 2006 Kilometraj: ~95.000 km |
|
Madriann |
![]()
Post
#424
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 967 Joined: 1 April 06 From: Tunisia ![]() |
QUOTE(mirceateodorescu683 @ 16 Sep 2009, 15:33) 1. Maina noua, miroase a nou, impresie de fragil, atitudine mereu suspicioasa fata de manevrele celor din trafic si fata de ale celor care parcheaza alaturi. Tendinta de a parca la cat mai multi metri de primul obstacol. Va trece dupa prima zgarietura. ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Megane RT
1,6e 8v 1996 Peugeot 407 SV Executive 2.2l/163CP - 2007
|
|
dominy |
![]()
Post
#425
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 608 Joined: 19 July 06 ![]() |
salut,
am si eu o intrebare : masina este cea cu kit de r36 ? daca da este superba ... am avut ocazia sa stau pe langa ea cateva zile intregi ( muncesc la Scorpion Auto ) cine a fost consilierul dumneavostra de vanzari ? Mirela ? |
--------------------
renault
laguna 2
2002 dci 120 hp
- GL 22 DOM
|
|
mirceateodorescu683 |
![]()
Post
#426
|
![]() MD Group: Members Posts: 451 Joined: 17 February 05 From: Tulcea ![]() |
Da. La toate intrebarile.
|
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI Da dom'le, am Passat cu motor TDI!
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#427
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Eu stiu un exemplar de B6 de la aprox. 30.000 km pana la momentul actual, cand are aproape de 150.000 km si nu are greierasi.
Nu stiu daca trebuie sa-i multumesti numai suspensiei, cat si talonului anvelopelor ![]() ![]() Rodaj placut (ce-a mai ramas din el) ![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
mirceateodorescu683 |
![]()
Post
#428
|
![]() MD Group: Members Posts: 451 Joined: 17 February 05 From: Tulcea ![]() |
La primul drum cu ea nu am pornit muzica pentru a auzi motorul, zgomotul de rulare, etc. Dupa primii metri am simtit ca o stransura de inima la perceptia unei "ganganii", de undeva din dreapta mea. Era borsetul
![]() This post has been edited by mirceateodorescu683: 16 Sep 2009, 16:25 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI Da dom'le, am Passat cu motor TDI!
|
|
l@u |
![]()
Post
#429
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
De la un posesor de dsg pentru nenea ala stie tot care spune ca dsg-ul nu stie a sari 2 trepte odata........ce le mai stiu unii pe toate
QUOTE(Bwwlan @ 17 Sep 2009, 20:21) @eduardsebe: Oricum, reprizele sunt bune, iar la depasiri poti utiliza treapta D fiindca la kick-down retrogradeaza si 2 trepte daca e nevoie, deci, rezerva de putere este berechet. |
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
hitman1234 |
![]()
Post
#430
|
![]() Bringing secsi back Group: Members Posts: 1.791 Joined: 9 February 08 ![]() |
During kick-down, the DSG can skip gears, going from 6th gear straight down to 2nd gear (where conditions permit).
http://en.wikipedia.org/wiki/Direct-Shift_Gearbox asa e, si mai zicea ca nu le vezi tu ca le schimba repede ![]() |
--------------------
bemfe
vewe
. "Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
|
|
l@u |
![]()
Post
#431
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
Netul asta ii face pe multi eroi ...acum depinde si cine pune botul la vrajeala lor
|
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
Bwwlan |
![]()
Post
#432
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.605 Joined: 16 September 09 From: .de, ex Cluj ![]() |
Salutare tuturor. Initiatorului topicului, clasicul "Felicitari pentru masina."
Fara a ma erija in a-toate-cunoscator, am sa incerc, cu permisiunea voastra, sa arunc putina lumina peste unele teme discutate mai mult sau mai putin in cunostinta de cauza. Asadar, in ordinea numerelor de pe tricou: @GolfIII: "Modelele pe benzina cu DSG vin si cu launch control. [...] Pe diesel nu gasesti optiunea." Fals. Eu am diesel, am S-tronic (=DSG) ai am launch control. Nu banuiesc, STIU SIGUR. launchcontrol.th.jpg Sursa: Wikipedia Deci, C@talin, se pare ca totusi, cel putin in cazul asta, se poate ![]() Legat de ESP: in Manualul de utilizare zice asa: esp2e.th.jpg iar Wikipedia ne invata ca: espfm.th.jpg In c.c.p. S-tronic/DSG: tot Wikipedia ne invata ca: stronic.th.jpg Acum, va rog sa nu intelegeti cumva--gresit--ca eu as fi Alfa si Omega modelelor din grupul VAG, departe de mine ideea, pur si simplu ma intereseaza sa stiu detalii despre ce am. Cand mi-am cumparat masina (Audi-ul din semnatura), i-am spus reprezentantului de vanzari: "Domnisoara, eu n-am mai avut masini cu automata. Imi aratati cum se foloseste?" dupa care, cand am ajuns acasa, am luat manualul de bord la buchisit. Partea proasta e ca multa lume isi cumpara masini tot mai noi, care devin tot mai complexe, avand falsa senzatie ca stiu despre ce-i vorba, pe principiul "e doar o masina." Mai intervine si auto-suficienta de gen "Cum sa citesc eu aia? Cartea aia e pentru incepatori care au coborat direct din 1310. Mie? Nu-mi trebuie," iar de aici se propaga folclorul urban cu acronime gen ESP, EBD, TCS, ABS, AFU, SIPS, etc., carora li se atribuie sensuri si functii ce difera de realitate. Sper ca n-am ofensat pe nimeni cu postul meu. ![]() P.S.: un principiu foarte sanatos de viata e sa intelegi sensul afirmatiei "stiu ce stiu, stiu ce nu stiu si nu stiu ce nu stiu." Odata patruns, iti ridica destul de multe valuri de pe ochi. This post has been edited by Bwwlan: 17 Sep 2009, 22:35 |
--------------------
VW
Golf Sportsvan
2017 1.4 TSI 150CP DSG Comfortline "Degeaba ai bani, dacã nu ai mulți."
Anonymous |
|
Madriann |
![]()
Post
#433
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 967 Joined: 1 April 06 From: Tunisia ![]() |
Ti-a scapat ultima "permutare", frecventa pe forum: "nu stiu ce stiu"
![]() Ce face launch control-ul asta? ![]() |
--------------------
Renault
Megane RT
1,6e 8v 1996 Peugeot 407 SV Executive 2.2l/163CP - 2007
|
|
St |
![]()
Post
#434
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.466 Joined: 18 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Te ajuta sa pleci perfect de pe loc, chiar daca tu ai dus-o in limitare.
http://en.wikipedia.org/wiki/Launch_control_(automotive) |
--------------------
Ford/ BMW
Mondeo/ 650GS
2018/ 2004 Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
|
|
mirceateodorescu683 |
![]()
Post
#435
|
![]() MD Group: Members Posts: 451 Joined: 17 February 05 From: Tulcea ![]() |
Prin urmare, daca dezactivez ESP-u', imi cumpar cauciucuri noi mai repede
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI Da dom'le, am Passat cu motor TDI!
|
|
l@u |
![]()
Post
#436
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
sau un coparseu......depinde de viteza cu care intri in curbe pe timp naspa
EDIT: am un prieten cu o octavia 2 care a vrut sa ii arate altuia ce masina tare si-a luat si ce misto e esp-ul pe vreme ploioasa si capcaunul a apasat pe butonul de esp(acesta deconectand esp-ul)si vazand semnul ala in bord aprins a crezut ca a cuplat esp-ul , a inceput sa alerge masina pana in prima curba unde a iesit in decor caci era bazat ca are esp-ul minune. facand masina varza(o avea cumparata noua) si el stand un timp prin spitale. This post has been edited by l@u: 19 Sep 2009, 12:54 |
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
C@talin |
![]()
Post
#437
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
zmei dastia
![]() |
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
dr_mKe |
![]()
Post
#438
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Presupunerea ca daca ai ESP nu zobri de pe drum este complet falsa. Legile fizicii sunt imuabile.
Poti alerga linistit masina si fara ESP daca ai minimele cunostinte necesare ![]() Ce a facut amicul tau se numeste lucru manual, prostie curata. Bine ca a scapat cu viata. |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
Bwwlan |
![]()
Post
#439
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.605 Joined: 16 September 09 From: .de, ex Cluj ![]() |
@ l@u: EXACT ASA facea vaca de cumnata-mea: ea, mare Schumi mare, conducea Passatu' lu' tac'su (199? 2000? nu mai retin) care avea ASR (Anti-Schlupf-Regulierung=control electronic al demarajului, egal cu TCS la alte marci). Tipa apasa butonul, se aprindea galben, aborda virajele mai vitejeste si ne intreba: "simtiti? e mult mai stabila pe curbe, simt in pedala cum franeaza roata care pierde aderenta." Am incercat sa-i explic ca, de fapt, ala e altceva si oricum, e decuplat, la care aia urla ca o nebuna ca sa tac din gura, ca habar n-am, ca atunci cand o sa am altceva decat Dacia 1310 sa comentez.
Eu de-atunci am refuzat sa mai merg cu ea cu masina. Va dau cuvantul meu de om ca 3 sau 4 luni mai tarziu, tipa a izbit Passat-ul de un val de pamant, watch this: (priceless) LA DOUA ZILE dupa ce dragu' de socru-miu a hotarat ca plateste prea mult pe CASCO si, drept urmare, l-a anulat. ![]() Morala1: unde nu-i cap, vai de portofel. Morala2: cititi manualele utilizatorului. |
--------------------
VW
Golf Sportsvan
2017 1.4 TSI 150CP DSG Comfortline "Degeaba ai bani, dacã nu ai mulți."
Anonymous |
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#440
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Parintii mei au avut timp de 5 ani, din 2004 pana acum un an, un Passat B5.5 de 101 CP. Stiam ca are ESP, ABS si alte tampenii dar, niciodata, repet, niciodata, n-am abordat un viraj intr-atat de tare incat sa vad becurile aprinse pe bord. Intotdeauna am considerat ca limita sigura de abordare a unui viraj forta centrifuga ce ma arunca de pe scaun si modul in care se inclina masina.
In Galati e un punct numit "curba de la faleza", o curba la 90 de grade unde se termina faleza superioara a Dunarii, dupa 2-3 km de 4 benzi cu limita de 70. Curba e si in coborare, si poate fi abordata de catre orice masina de stare tehnica buna cu maxim 60 km/h. Daca, cu Matizul cu anvelope Montana, o abordam cu 60 la ora, la limita la care incepeau rotile pe spate sa "scanceasca", cu Passat-ul o puteam aborda cu maxim 65, de fapt feeling-ul era aproape la fel, am abordat-o si cu 70, da singur in masina si contrasensul liber. ![]() A, ca mai faceam porniri cu scart pe gheata si incepea sa palpaie martorul din bord, e alta poveste. @Lau: n-am zis nimic de urcare, ci doar de coborare. La urcare e alta repartitie a fortelor pe caroserie, de asta poti sa o urci mult mai rapid decat la coborare. La coborare nu prea ai cum. This post has been edited by Laurentziu83: 19 Sep 2009, 22:40 |
--------------------
.
.
.
|
|
l@u |
![]()
Post
#441
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
Curba aia poti sa o incepi si cu 80-85 km/h dar faza e ca trebuie sa urci ca in coborare te urci direct pe bac.
|
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#442
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Fortele se transmit in sasiu nu in caroserie.
Daca nu apuca sa-ti clipeasca martorul de la ESP inseamna ca in nici un caz nu te-ai apropiat mult de limita de aderenta a masinii. Viteza de abordare a unui viraj este relativa la abilitatile celui de la volan, inclusiv increderea in masina si propria persoana. Practic daca nu fortezi nota grosolan ESP te tine pe drum. Incearca sa accelerezi brutal in respectiva curba ![]() Greseala capitala facuta este abordarea curbei in priza directa, asa cum fac cei mai multi, lucru care de cele mai multe ori duce la derapaje si iesiri in decor. |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
C@talin |
![]()
Post
#443
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
|
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
mirceateodorescu683 |
![]()
Post
#444
|
![]() MD Group: Members Posts: 451 Joined: 17 February 05 From: Tulcea ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI Da dom'le, am Passat cu motor TDI!
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#445
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Asta e cand iesi cu dieselul de acolo.
![]() Glumesc, mai fac loc la cei care ies de acolo, ca doar mi se intampla si mie sa ies de acolo. |
--------------------
.
.
.
|
|
liviu2004 |
![]()
Post
#446
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.184 Joined: 21 November 05 ![]() |
QUOTE(Laurentziu83 @ 19 Sep 2009, 21:43) si contrasensul liber. Cum vedeai tu daca e contrasensul e liber? Curba de 90 de grade. |
--------------------
Opel
Tigra Twintop
2005
|
|
marksman |
![]()
Post
#447
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.679 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
Are radar
![]() Edit: si IFF ![]() This post has been edited by Illusi0n: 20 Sep 2009, 11:27 |
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#448
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Nu par a fi clãdiri pe interior...
clipboard01qj.jpg |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
l@u |
![]()
Post
#449
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
In interiorul curbei este un fel de refugiu sau parcare , nu stiu exact destinatia ei dar este malul inalt si nu prea ai vizibilitate decat cand e prea tarziu.
|
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#450
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
domnu doctor mike...vezi ca masinile astea moderne...nu prea mai au sasiu...au caroserie autoportanta.......
mama da le zici de nu se poate.... |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 02:46 |