DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

31 Pages « < 13 14 15 16 17 > »  
Reply to this topicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Passat B6. Fauvé-u Passat. B6, Pentru cei care "suporta" TDI-u'

GolfIII
post 16 Sep 2009, 12:27
Post #421


Membru autentic


Group: Members
Posts: 506
Joined: 5 April 04




Dar macar poti sa mori cu speranta smile.gif


--------------------
Volkswagen Golf III 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mirceateodorescu683
post 16 Sep 2009, 14:33
Post #422


MD


Group: Members
Posts: 451
Joined: 17 February 05
From: Tulcea




Repet, incerc sa evit atitudinea de racer. N-am nevoie de scartait de roti la semafor. Asa ca nu voi da satisfactie unora testand tot felul de modalitati de plecare de pe loc.

Pareri dupa 1000 km:
1. Maina noua, miroase a nou, impresie de fragil, atitudine mereu suspicioasa fata de manevrele celor din trafic si fata de ale celor care parcheaza alaturi. Tendinta de a parca la cat mai multi metri de primul obstacol. Va trece dupa prima zgarietura.
2. Pozitie comoda la volan, atat prin forma scaunelor cat si prin modalitatile multiple de reglare. Cotiera destul de bine amplasata, lata, inspira siguranta.
3. Volan mai mic, usor de manevrat, servodirectie care iti permite sa invarti volanul foarte usor. Directie care devine mai rigida la viteze mari.
4. Interior egonomic. Se pot atinge toate comenzile fara mare efort. Volan multifunctional cu comenzi pentru RadioCD, computer de bord si telefon. Maneta de viteze, usor de manevrat la trecerea in diverse moduri.
5. Lumini interioare multiple si neobositoare, placute vederii. Culoarea tapiteriei va necesita ingrijiri mai atente.
6. Spatii de depozitare multiple, usor de accesat.
7. Pedala de acceleratie in podea, destul de ferma, pentru a evita kickdown-uri involuntare.
8. La drum, in oras, usor de manevrat. Senzori parcare fata-spate care ajuta mult. Spoilerul din fata, mai jos, deteremina griji suplimentare la urcarea bordurilor. Spoiler spate destul de inalt. Comoda la condus, mai ales datorita cutiei. Nu exista momente in care megi "intre viteze" in trafic aglomerat. Functia auto-hold te ajuta la urcare de deal. Practic, apesi acceleratia si frana si invarti volanul. Nu toate functiile sunt active cu centura decuplata.
9. In afara orasului, cuplul motor te ajuta mult in depasiri la limita. Noua fiind, nu are greieri si este destul de bine antiofonata, incat nu simti urletul de motor la depasiri si schimb de treapta la turatii mari. Motorul merge fara nici un efort la viteze de 160 km/h (mai mult nu i-am dat, caci depaseste 3000rpm in mod sustinut si inca este noua). Curbele se abordeaza destul de usor, fara efort din partea soferului, masina sta destul de bine atat datorita diverselor sisteme din dotare cat si datorita suspensiei sport, cu garda la sol coborata. Tempomatul te ajuta mult in localitati. Cum am spus, este de ajuns sa mentii directia. Masina accelereaza si decelereaza pana la atingerea viteze setate. Am incercat si tiptronicul, dar ma voi obisnui greu cu el.
10. Instalatie audio cu sunet mai mult decat acceptabil. Nu deranjezi vecinii cu inaltele si joasele, este de ajuns ca in interior sa se auda bine. Trebuie sa umplu cu 32 de giga un card SDHC ca sa uit sa mai schimb muzica.

Plusuri: toate dotarile o fac foarte confortabila, ceea ce am si dorit.
Minusuri:
1. Culoarea este placuta, dar destul de pretentioasa.
2. Suspensia rigida, care, pe denivelari, nu prea te lasa sa adormi.

Consum mediu, 6,5. 800 km in afara, 200 km in oras. Viteza medie 76 km/h.

This post has been edited by mirceateodorescu683: 19 Sep 2009, 09:56


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
Da dom'le, am Passat cu motor TDI!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Duyu
post 16 Sep 2009, 14:34
Post #423


Membru dependent de forum


Group: Members
Posts: 2.259
Joined: 10 March 06
From: B u c u r e º t i




QUOTE(mirceateodorescu683 @ 16 Sep 2009, 15:33)
Minusuri:
2. Suspensia rigida, care, pe denivelari, nu prea te lasa sa adormi.
*



Asta se poate trece si la plusuri. tongue.gif


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3

An Fabricaþie: 2006

Kilometraj: ~95.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Madriann
post 16 Sep 2009, 14:50
Post #424


Membru autentic


Group: Members
Posts: 967
Joined: 1 April 06
From: Tunisia




QUOTE(mirceateodorescu683 @ 16 Sep 2009, 15:33)
1. Maina noua, miroase a nou, impresie de fragil, atitudine mereu suspicioasa fata de manevrele celor din trafic si fata de ale celor care parcheaza alaturi. Tendinta de a parca la cat mai multi metri de primul obstacol. Va trece dupa prima zgarietura.
*


icon_mrgreen.gif Senzatii inerente posesorului de masina noua, apreciez "optimismul" ... aplauze.gif


--------------------
Renault Megane RT 1,6e 8v 1996
Peugeot 407 SV Executive 2.2l/163CP - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dominy
post 16 Sep 2009, 14:54
Post #425


Membru autentic


Group: Members
Posts: 608
Joined: 19 July 06




salut,

am si eu o intrebare : masina este cea cu kit de r36 ?
daca da este superba ... am avut ocazia sa stau pe langa ea cateva zile intregi ( muncesc la Scorpion Auto )
cine a fost consilierul dumneavostra de vanzari ? Mirela ?


--------------------
renault laguna 2 2002 dci 120 hp - GL 22 DOM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mirceateodorescu683
post 16 Sep 2009, 14:55
Post #426


MD


Group: Members
Posts: 451
Joined: 17 February 05
From: Tulcea




Da. La toate intrebarile.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
Da dom'le, am Passat cu motor TDI!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 16 Sep 2009, 15:09
Post #427


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




Eu stiu un exemplar de B6 de la aprox. 30.000 km pana la momentul actual, cand are aproape de 150.000 km si nu are greierasi.
Nu stiu daca trebuie sa-i multumesti numai suspensiei, cat si talonului anvelopelor tongue.gif Daca vroiai sa dormi prin gropi, trebuia sa-ti iei Citroen tongue.gif
Rodaj placut (ce-a mai ramas din el) tongue.gif


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mirceateodorescu683
post 16 Sep 2009, 16:24
Post #428


MD


Group: Members
Posts: 451
Joined: 17 February 05
From: Tulcea




La primul drum cu ea nu am pornit muzica pentru a auzi motorul, zgomotul de rulare, etc. Dupa primii metri am simtit ca o stransura de inima la perceptia unei "ganganii", de undeva din dreapta mea. Era borsetul rolleyes.gif . L-am pus in portbagaj si, apoi, liniste.

This post has been edited by mirceateodorescu683: 16 Sep 2009, 16:25


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
Da dom'le, am Passat cu motor TDI!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 17 Sep 2009, 20:46
Post #429


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




De la un posesor de dsg pentru nenea ala stie tot care spune ca dsg-ul nu stie a sari 2 trepte odata........ce le mai stiu unii pe toate

QUOTE(Bwwlan @ 17 Sep 2009, 20:21)
@eduardsebe:  Oricum, reprizele sunt bune, iar la depasiri poti utiliza treapta D fiindca la kick-down retrogradeaza si 2 trepte daca e nevoie, deci, rezerva de putere este berechet.
*




--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hitman1234
post 17 Sep 2009, 20:51
Post #430


Bringing secsi back


Group: Members
Posts: 1.791
Joined: 9 February 08




During kick-down, the DSG can skip gears, going from 6th gear straight down to 2nd gear (where conditions permit).

http://en.wikipedia.org/wiki/Direct-Shift_Gearbox

asa e, si mai zicea ca nu le vezi tu ca le schimba repede radmasa.gif


--------------------
bemfe vewe .
"Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 17 Sep 2009, 20:59
Post #431


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




Netul asta ii face pe multi eroi ...acum depinde si cine pune botul la vrajeala lor


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bwwlan
post 17 Sep 2009, 22:30
Post #432


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.605
Joined: 16 September 09
From: .de, ex Cluj




Salutare tuturor. Initiatorului topicului, clasicul "Felicitari pentru masina."
Fara a ma erija in a-toate-cunoscator, am sa incerc, cu permisiunea voastra, sa arunc putina lumina peste unele teme discutate mai mult sau mai putin in cunostinta de cauza. Asadar, in ordinea numerelor de pe tricou:

@GolfIII: "Modelele pe benzina cu DSG vin si cu launch control. [...] Pe diesel nu gasesti optiunea." Fals. Eu am diesel, am S-tronic (=DSG) ai am launch control. Nu banuiesc, STIU SIGUR.
launchcontrol.th.jpg
Sursa: Wikipedia
Deci, C@talin, se pare ca totusi, cel putin in cazul asta, se poate wink.gif

Legat de ESP: in Manualul de utilizare zice asa:
esp2e.th.jpg
iar Wikipedia ne invata ca:
espfm.th.jpg

In c.c.p. S-tronic/DSG: tot Wikipedia ne invata ca:
stronic.th.jpg


Acum, va rog sa nu intelegeti cumva--gresit--ca eu as fi Alfa si Omega modelelor din grupul VAG, departe de mine ideea, pur si simplu ma intereseaza sa stiu detalii despre ce am. Cand mi-am cumparat masina (Audi-ul din semnatura), i-am spus reprezentantului de vanzari: "Domnisoara, eu n-am mai avut masini cu automata. Imi aratati cum se foloseste?" dupa care, cand am ajuns acasa, am luat manualul de bord la buchisit.
Partea proasta e ca multa lume isi cumpara masini tot mai noi, care devin tot mai complexe, avand falsa senzatie ca stiu despre ce-i vorba, pe principiul "e doar o masina." Mai intervine si auto-suficienta de gen "Cum sa citesc eu aia? Cartea aia e pentru incepatori care au coborat direct din 1310. Mie? Nu-mi trebuie," iar de aici se propaga folclorul urban cu acronime gen ESP, EBD, TCS, ABS, AFU, SIPS, etc., carora li se atribuie sensuri si functii ce difera de realitate.
Sper ca n-am ofensat pe nimeni cu postul meu. peacefingers.gif

P.S.: un principiu foarte sanatos de viata e sa intelegi sensul afirmatiei "stiu ce stiu, stiu ce nu stiu si nu stiu ce nu stiu." Odata patruns, iti ridica destul de multe valuri de pe ochi.

This post has been edited by Bwwlan: 17 Sep 2009, 22:35


--------------------
VW Golf Sportsvan 2017 1.4 TSI 150CP DSG Comfortline
"Degeaba ai bani, dacã nu ai mulți."
Anonymous
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Madriann
post 18 Sep 2009, 07:06
Post #433


Membru autentic


Group: Members
Posts: 967
Joined: 1 April 06
From: Tunisia




Ti-a scapat ultima "permutare", frecventa pe forum: "nu stiu ce stiu" icon_mrgreen.gif
Ce face launch control-ul asta? huh.gif


--------------------
Renault Megane RT 1,6e 8v 1996
Peugeot 407 SV Executive 2.2l/163CP - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
St
post 18 Sep 2009, 11:06
Post #434


Membru


Group: Members
Posts: 4.466
Joined: 18 July 04
From: Bucuresti




Te ajuta sa pleci perfect de pe loc, chiar daca tu ai dus-o in limitare.
http://en.wikipedia.org/wiki/Launch_control_(automotive)


--------------------
Ford/ BMW Mondeo/ 650GS 2018/ 2004
Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mirceateodorescu683
post 19 Sep 2009, 09:55
Post #435


MD


Group: Members
Posts: 451
Joined: 17 February 05
From: Tulcea




Prin urmare, daca dezactivez ESP-u', imi cumpar cauciucuri noi mai repede icon_mrgreen.gif


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
Da dom'le, am Passat cu motor TDI!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 19 Sep 2009, 12:49
Post #436


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




sau un coparseu......depinde de viteza cu care intri in curbe pe timp naspa

EDIT: am un prieten cu o octavia 2 care a vrut sa ii arate altuia ce masina tare si-a luat si ce misto e esp-ul pe vreme ploioasa si capcaunul a apasat pe butonul de esp(acesta deconectand esp-ul)si vazand semnul ala in bord aprins a crezut ca a cuplat esp-ul , a inceput sa alerge masina pana in prima curba unde a iesit in decor caci era bazat ca are esp-ul minune. facand masina varza(o avea cumparata noua) si el stand un timp prin spitale.

This post has been edited by l@u: 19 Sep 2009, 12:54


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 19 Sep 2009, 13:57
Post #437


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




zmei dastia wink.gif .


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 19 Sep 2009, 14:04
Post #438


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




Presupunerea ca daca ai ESP nu zobri de pe drum este complet falsa. Legile fizicii sunt imuabile.
Poti alerga linistit masina si fara ESP daca ai minimele cunostinte necesare wink.gif
Ce a facut amicul tau se numeste lucru manual, prostie curata. Bine ca a scapat cu viata.


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bwwlan
post 19 Sep 2009, 14:28
Post #439


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.605
Joined: 16 September 09
From: .de, ex Cluj




@ l@u: EXACT ASA facea vaca de cumnata-mea: ea, mare Schumi mare, conducea Passatu' lu' tac'su (199? 2000? nu mai retin) care avea ASR (Anti-Schlupf-Regulierung=control electronic al demarajului, egal cu TCS la alte marci). Tipa apasa butonul, se aprindea galben, aborda virajele mai vitejeste si ne intreba: "simtiti? e mult mai stabila pe curbe, simt in pedala cum franeaza roata care pierde aderenta." Am incercat sa-i explic ca, de fapt, ala e altceva si oricum, e decuplat, la care aia urla ca o nebuna ca sa tac din gura, ca habar n-am, ca atunci cand o sa am altceva decat Dacia 1310 sa comentez.
Eu de-atunci am refuzat sa mai merg cu ea cu masina.
Va dau cuvantul meu de om ca 3 sau 4 luni mai tarziu, tipa a izbit Passat-ul de un val de pamant, watch this: (priceless) LA DOUA ZILE dupa ce dragu' de socru-miu a hotarat ca plateste prea mult pe CASCO si, drept urmare, l-a anulat. radmasa.gif Dauna? Vreo 4.000 Euro, cat CASCO pe 5 ani.
Morala1: unde nu-i cap, vai de portofel.
Morala2: cititi manualele utilizatorului.


--------------------
VW Golf Sportsvan 2017 1.4 TSI 150CP DSG Comfortline
"Degeaba ai bani, dacã nu ai mulți."
Anonymous
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 19 Sep 2009, 21:43
Post #440


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Parintii mei au avut timp de 5 ani, din 2004 pana acum un an, un Passat B5.5 de 101 CP. Stiam ca are ESP, ABS si alte tampenii dar, niciodata, repet, niciodata, n-am abordat un viraj intr-atat de tare incat sa vad becurile aprinse pe bord. Intotdeauna am considerat ca limita sigura de abordare a unui viraj forta centrifuga ce ma arunca de pe scaun si modul in care se inclina masina.
In Galati e un punct numit "curba de la faleza", o curba la 90 de grade unde se termina faleza superioara a Dunarii, dupa 2-3 km de 4 benzi cu limita de 70. Curba e si in coborare, si poate fi abordata de catre orice masina de stare tehnica buna cu maxim 60 km/h. Daca, cu Matizul cu anvelope Montana, o abordam cu 60 la ora, la limita la care incepeau rotile pe spate sa "scanceasca", cu Passat-ul o puteam aborda cu maxim 65, de fapt feeling-ul era aproape la fel, am abordat-o si cu 70, da singur in masina si contrasensul liber. biggrin.gif Cu toate astea nu a inceput nici un martor sa palpaie in bord, ca sa-mi arate ca a inceput vreo roata sa patineze. Concluzia mea e ca sistemele astea intra in actiune ca si airbag-urile si ca, in momentul in care palpaie martorul de control traiectorie, deja esti ud si incepi sa pupi siragul de cruci de sub oglinda retrovizoare, in nici un caz nu poti spune ca folosesti acest sistem zi de zi si ca te ajuta in trafic. E doar un sistem care iti tine masina pe traiectorie. Dar forta centrifuga e resimtita de toti pasagerii.
A, ca mai faceam porniri cu scart pe gheata si incepea sa palpaie martorul din bord, e alta poveste.

@Lau: n-am zis nimic de urcare, ci doar de coborare. La urcare e alta repartitie a fortelor pe caroserie, de asta poti sa o urci mult mai rapid decat la coborare. La coborare nu prea ai cum.

This post has been edited by Laurentziu83: 19 Sep 2009, 22:40


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 19 Sep 2009, 22:37
Post #441


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




Curba aia poti sa o incepi si cu 80-85 km/h dar faza e ca trebuie sa urci ca in coborare te urci direct pe bac.


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 19 Sep 2009, 23:00
Post #442


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




Fortele se transmit in sasiu nu in caroserie.
Daca nu apuca sa-ti clipeasca martorul de la ESP inseamna ca in nici un caz nu te-ai apropiat mult de limita de aderenta a masinii. Viteza de abordare a unui viraj este relativa la abilitatile celui de la volan, inclusiv increderea in masina si propria persoana. Practic daca nu fortezi nota grosolan ESP te tine pe drum. Incearca sa accelerezi brutal in respectiva curba wink.gif si cel mai probabil vei simti interventia ESP.
Greseala capitala facuta este abordarea curbei in priza directa, asa cum fac cei mai multi, lucru care de cele mai multe ori duce la derapaje si iesiri in decor.


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 20 Sep 2009, 00:49
Post #443


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




QUOTE(l@u @ 19 Sep 2009, 23:37)
Curba aia poti sa o incepi si cu 80-85 km/h dar faza e ca trebuie sa urci ca in coborare te urci direct pe bac.
*


la urcare poti sai dai,cand cobori e mai jale 04.gif


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mirceateodorescu683
post 20 Sep 2009, 05:05
Post #444


MD


Group: Members
Posts: 451
Joined: 17 February 05
From: Tulcea




QUOTE(l@u @ 19 Sep 2009, 23:37)
Curba aia poti sa o incepi si cu 80-85 km/h dar faza e ca trebuie sa urci ca in coborare te urci direct pe bac.
*



Uite d'aia faci greu stanga cand urci de la bac blink.gif . Fiti buni si lasati-ne si pe noi sa iesim... big_wheel.gif frustrat.gif rugaciune.gif


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
Da dom'le, am Passat cu motor TDI!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 20 Sep 2009, 08:04
Post #445


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Asta e cand iesi cu dieselul de acolo. biggrin.gif Cu benzinarul meu fac la stanga lejer.
Glumesc, mai fac loc la cei care ies de acolo, ca doar mi se intampla si mie sa ies de acolo.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
liviu2004
post 20 Sep 2009, 11:21
Post #446


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.184
Joined: 21 November 05




QUOTE(Laurentziu83 @ 19 Sep 2009, 21:43)
si contrasensul liber.


Cum vedeai tu daca e contrasensul e liber? Curba de 90 de grade.


--------------------
Opel Tigra Twintop 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 20 Sep 2009, 11:26
Post #447


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.679
Joined: 1 November 04
From: sat




Are radar biggrin.gif

Edit: si IFF radmasa.gif

This post has been edited by Illusi0n: 20 Sep 2009, 11:27


--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 20 Sep 2009, 11:27
Post #448


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Nu par a fi clãdiri pe interior...
clipboard01qj.jpg


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 20 Sep 2009, 15:04
Post #449


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




In interiorul curbei este un fel de refugiu sau parcare , nu stiu exact destinatia ei dar este malul inalt si nu prea ai vizibilitate decat cand e prea tarziu.


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 21 Sep 2009, 11:43
Post #450


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




domnu doctor mike...vezi ca masinile astea moderne...nu prea mai au sasiu...au caroserie autoportanta.......
mama da le zici de nu se poate....


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
31 Pages « < 13 14 15 16 17 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 02:46
Forum Renault