despre SLZ electrice, discutii in urma unui topic de la Stiri
![]() ![]() ![]() |
despre SLZ electrice, discutii in urma unui topic de la Stiri
StefanT |
![]()
Post
#31
|
||
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|||
Bihomoldoveanul |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 515 Joined: 31 December 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Steffyx @ 18 Mar 2005, 22:09) deci te curentezi mai degraba la voltaj mare si amperaj mic decat la voltaj mic si amperaj mare...dovada: bateria auto Imi pare rau sa-ti spun dar nu e nimic mai fals. Este un fapt dovedit ca amperajul este cel care ucide, nu voltajul. 12 volti aia nu-i simti pentru ca ai curent continuu - de foarte multe ori mai inofensiv decit cel alternativ. Pune mina pe redresor la 12 v alternativ si ai sa il simti decent. |
--------------------
Dacia Solenza
Scala 1.4 MPI
|
|
StefanT |
![]()
Post
#33
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Bihomoldoveanul @ 19 Mar 2005, 03:49) Imi pare rau sa-ti spun dar nu e nimic mai fals. Este un fapt dovedit ca amperajul este cel care ucide, nu voltajul. 12 volti aia nu-i simti pentru ca ai curent continuu - de foarte multe ori mai inofensiv decit cel alternativ. Pune mina pe redresor la 12 v alternativ si ai sa il simti decent. si crezi ca matalutza ca eu atunci cand imi pun bateria la incarcat port manusi speciale? nu, tot cu manutza fac treaba...si apropo, sa stii ca la redresor tot continuu ai ![]() dar sa luam alt caz...am destule transformatoare, care dau alternativ de 12, 14, 20 de v si fix 1 amper....iar la 20 de V, 1 A, curent alternativ, poti sa fii sigur ca nu am simtit nimic ![]() |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#34
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Adevaraul este ca amperajul ucide, dara asta numai in combinatie cu un voltaj corespunzator. Poate mai stiti experimentele alea din generala cu balonul si cu scanteile sau cu scosul puloverului de lana cand ies scantei. Acele scantei sunt generate de un curent de (atentie) 20.000 V. Enorm, dar cu amperaj foarte foarte mic. De aceea sunt inofensive.
A fost mai demult un documetar despre inchisori care erau strajuite de garduri electrice. Acele garduri aveau 50V alternativ si 3Ah in stand-by. Deci daca puneai mana pe ele simteai, dar curentul nu era mortal. Daca insa se mentinea contactul mai mult de cateva secunde un sistem detecta acest lucru si facea sa creasca amperajul la 13 Ah, doza mortala la respectivul voltaj. Sistemul in sine era facut asa ca sa nu omoare din prima ci intai sa avertizeze. Deci nu cred ca se poate de discuta de doze mortale doar vorbind de volti sau doar de amperi. Asa nici 55Ah nu sunt mortali, la fel cum nici 20.000 nu sunt mortali. Ideea e ca trebuie dicutata combinatia voltilor cu amperii. |
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
StefanT |
![]()
Post
#35
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#36
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
In ce priveste compatibilitatea cu restulaccesoriilor pe 12V nu cred ca e greu. Se monteaza un transformator si gata. Nu asta e problema. Si nu cred, asta ca idee, ca viitorul apartine masinilor electrice. Elapartine celor alimentate cu celule de hidrogen. Se incarca mai repede, au autonomie mai mare, greutatea sistemul nu este atat de mare ca in cazul motoarelor electrice (unde bateriile au cel putin 30-40% din greutatea masinii) si este la fel de nepoluant. In urma procesului de functionare a masinii rezulta apa chiara, deci poluare = 0. Ba mai poluante ar fi cele alimentate cu energie electrica pentru ca inca energia electrica se obtine din arderea combustibilor fosili, din atomocentrale, etc.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
StefanT |
![]()
Post
#37
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(bogdan_o @ 19 Mar 2005, 17:09) In ce priveste compatibilitatea cu restulaccesoriilor pe 12V nu cred ca e greu. Se monteaza un transformator si gata. Nu asta e problema. Si nu cred, asta ca idee, ca viitorul apartine masinilor electrice. Elapartine celor alimentate cu celule de hidrogen. Se incarca mai repede, au autonomie mai mare, greutatea sistemul nu este atat de mare ca in cazul motoarelor electrice (unde bateriile au cel putin 30-40% din greutatea masinii) si este la fel de nepoluant. In urma procesului de functionare a masinii rezulta apa chiara, deci poluare = 0. Ba mai poluante ar fi cele alimentate cu energie electrica pentru ca inca energia electrica se obtine din arderea combustibilor fosili, din atomocentrale, etc. de acord cu tine dar deja ne indepartam de subiect ![]() |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
marksman |
![]()
Post
#38
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.705 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
Vreti sa vedeti o masina "electrica" adevarata? Cautati la www.toyota.com dupa Toyota Prius. Pretul o sa va sperie un pic, e cam 2 x Logan Ambition
|
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Nick Ușor
|
|
EvilOne |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti/Alexandria ![]() |
bogdan_o transformatorul nu functioneaza in curent continuu.
![]() Motorul de pe SLZ cred ca are in jur de 110kg. Bravo Reno pentru galeria de admisie din plastic. SLZ aia electrica e o incercare cu SUPER LOW budget asa ca nu are sens sa o distrugem de acum. Oamenii au incercat si reusit ceva. Cu ceva mai multi bani (foarte multi) bagati intr-o parte de control computerizat corespunzatoare, cu un motor mai bun, cu niste baterii mai sanatoase era altceva.... |
--------------------
Reno
Megan Sedan (coaja) 1.6
2008 156
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th June 2025 - 15:01 |