DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> problema aerisitor etrier

ydaniel
post 2 Sep 2009, 09:19
Post #31


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




asamu...pe aici sunt la 80lei buc.
eu recomand etrierele de pulsor mot.
sunt bune.
acuma nu trebuie fortata strangerea aerisitorului!
de asta cedeaza!


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fullhouse
post 3 Sep 2009, 06:37
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 771
Joined: 13 June 07
From: Satu Mare




exact asa am si facut, nu am ridicat-o de la sol. Nu am avut timp sa mai incerc sa aerisesc, pedala tine la vreo 2, 3 mm de podea, macar am ceva ramasite de frana. Oare poate sa fie de vina pompa de frana, sa nu o desfac inutil? Ma gandesc ca daca am ceva frane pompa tot debiteaza ceva presiune. Cum as putea sa testez garniturile fara a demonta pompa?
Etrierul l-am rezolvat pana la urma cu un aerisitor model mai vechi, nu a apucat filetul din etrier sa se deterioreze chiar asa mult. Modelul asta nou e foarte prost conceput, partea filetata activa e doar de vreo 3, 4 spire, e normal sa nu tina mult. Aerisitorul ala mai mic a intrat perfect, desi nu ma mai risc sa-l mai desfac biggrin.gif

This post has been edited by fullhouse: 3 Sep 2009, 06:44


--------------------
dacia 1310 Li 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 3 Sep 2009, 06:49
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Daca garniturile pompei ar fi duse de tot ti-ar da lichid de frana pe la pompa (langa servo frana sau in capul tijei daca nu ai servo) si atunci trebuiesc schimbate urgent caci risti sa ramai fara frana .O metoda de a testa uzura lor e sa apes incet de tot pe frana , in functie de cat de uzate sunt garniturile pedale se va duve mai mult sau mai putin in jos fata de locul unde ar tine daca ar fi apasata normal .Eu cred totusi ca la tine este aer pe instalatie.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baranga
post 3 Sep 2009, 17:06
Post #34


...eu merg cu DACIA iar tu pe jos....


Group: Members
Posts: 888
Joined: 8 February 08
From: Slobozia- IALOMITA




QUOTE(fullhouse @ 3 Sep 2009, 06:37)
Aerisitorul ala mai mic a intrat perfect, desi nu ma mai risc sa-l mai desfac  biggrin.gif
*



daca ungeai si tu filetul la niplu cu vaselina apoi dadeai cu vaselina pe langa niplu puteai sa le desfaci oricand vroiai wink.gif


--------------------
Dacia Break 1999 - 1310CL - IL 03 HLE
mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fullhouse
post 5 Sep 2009, 16:03
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 771
Joined: 13 June 07
From: Satu Mare




Nu e vorba de a nu-l putea desface. Problema e filetul din etrier, cedeaza destul de usor


--------------------
dacia 1310 Li 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
endre
post 9 Sep 2009, 17:54
Post #36


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 8 September 09




Daca apesi pedala de frana,si o tzi putzin apasat si simtzi ca pedala intra treptat ,atunci trebuie sa schimbi garniturile din pompa de frana.
Asta in cazul in care ai aerisit instalatzia din stanga spate pana in fata.


--------------------
Dacia 1310 TLX berlina 1988 - CV 01 FUP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th May 2025 - 13:35
Forum Renault