DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Problema temperatura apa.

costinu
post 28 Aug 2009, 20:16
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 94
Joined: 21 September 07




Salut.

Am din nou o problema cu nova din semnatura. Imi creste temperatura peste cea normala. Am schimbat electroventilatorul (pe cel vechi l-am suspectat pentru ca uneori trebuia sa ii dau un "ghiont" ca sa porneasca). Am schimbat termocupla (electroventilaorul porneste / se opreste cum trebuie). Releul este si el nou. Acum cateva luni am folosit si prostie d-aia pentru curatat radiatorul si am avut apoi diverse probleme cu etansietatea (a curs pe la toate imbinarile).
Termostat nu am (este scos din primavara). Capacul pompei de apa este si el schimbat in primavara.
Am incercat sa tin capacul de la borcanul de expansiune atat etans cat si slab.
Nu imi da apa pe afara.


Problema este ca dupa toate astea imi creste temperatura, si nu neaparat in trafic aglomerat. Pe autostrada daca depasesc 120km/h temperatura creste simtitor.

Un pret aproximativ pentru radiator care este? Ce altceva mai poate sa fie?


--------------------
Dacia Nova GTi 2000 - ph09pnu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3tek1122
post 28 Aug 2009, 20:27
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 138
Joined: 9 July 09
From: Bucuresti




posibil sa fie garnitura de chiuloasa ciupita, asta in cazul in care nu cumva e infundat radiatoru!


--------------------
Opel Vectra c20ne
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costinu
post 28 Aug 2009, 20:34
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 94
Joined: 21 September 07




ce motive ar avea sa se ciupeasca?
alte indicii care sa arate ciupire a garniturii nu am vazut. nu am ulei in apa, nu am apa in ulei, nu creste nivelul apei.


--------------------
Dacia Nova GTi 2000 - ph09pnu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 29 Aug 2009, 10:28
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Spui c-ai curatat radiatorul, dar esti sigur ca s-a decapat la interior? Celulele comunica ? Termocupla de ce temperatura e? Daca e in jurul la 80, e prea sus. Garnitura poate sa fie ciupita, si nu se vede la ochi. Baga un colorant in lichidul de racire, tureaza motorul si, cineva sa tina o carpa alba la toba, si vei vedea colorantul pe carpa, daca e garnitura"dusa' . Dar spui ca nu dispare apa. Sau treci pe la mine si o vei rezolva-o


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costinu
post 29 Aug 2009, 15:03
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 94
Joined: 21 September 07




Acum am ajuns la mare, dupa ce am avut pe drum probleme cu cutia de viteze (nu am mai avut ulei in cutie si pe la jumatatea autostrazii nu mai intra intr-a 5-a - am rezolvat problema in slobozia).
Saptamana viitoare vreau sa dau radiatorul jos si sa il spal cum trebuie, insa nu stiu cu ce ar trebui sa il spal si imi este si teama sa nu il fac stropitoare biggrin.gif.



--------------------
Dacia Nova GTi 2000 - ph09pnu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 29 Aug 2009, 20:27
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Gasesti pe la PECO ,detartrant (daca e corect ) , iar eu am decapant. Si unul si altul e bun. Dizolva doar depunerile, daca e tinut in timp util. daca uiti de el, mai gasesti doar suruburile (cu decapant). Daca te temi, repet, vino ca am tot ce e necesar. Daca e de alama, poti da si capacele jos, sa cureti fiecare celula, si daca esti istet, ai multe de invatat.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burtik4u
post 30 Aug 2009, 08:57
Post #7


membru cu valoare


Group: Members
Posts: 542
Joined: 3 July 08
From: Piatra Neamt




pune si termostat wink.gif ca majoritatea "mecanicilor" indica sa scoti termostatul ca sa vezi daca e problema de acolo, dar nu iti zic sa il mai pui si la loc daca problema nu s-a schimbat:) deci pune-l la loc, el iti tine temperatura constanta


--------------------
OPEL Opel VECTRA B 1996 - NT 90 BRT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 30 Aug 2009, 09:51
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Nu numai ca e constanta, dar mergand fara termostat, motorul va sta mai rece,camasile stranse, si grabeste uzura, apar zgarieturi pe ei. Uleiul mai vascos pe cilindrii, pe langa o ungere greoaie, si o miscare mai greoaie, deci, cum se poate mai prost. Nu mergeti fara termostat si ANTIGEL, chiar daca e vara. Antigelul unge presetupa(dar si distruge aluminiul), pe cand apa o polizeaza.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
elm
post 3 Sep 2009, 09:04
Post #9


Biciclist de cursa lunga


Group: Members
Posts: 208
Joined: 30 July 09




Poate cineva sa puna o poza cu acest termostat? Sa vad si eu daca am au ba asa ceva...
happy.gif


--------------------
Dacia Logan II 2018, Prestige
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burtik4u
post 6 Sep 2009, 09:00
Post #10


membru cu valoare


Group: Members
Posts: 542
Joined: 3 July 08
From: Piatra Neamt




elm, termostatul este pus pe furtunul cel mai gros, care intra in poma de apa, daca scoti colierul, si te uiti, trebuie sa se vada, dar mai simplu, apesi cu mana acolo in spatele la colier, si daca simti ceva tare e clar ca e prezent, dar si mai simplu, vezi ca pe furtnul acela, trebuie sa fie doua coliere, adica unul ca sa tina termostatul..


--------------------
OPEL Opel VECTRA B 1996 - NT 90 BRT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
elm
post 6 Sep 2009, 19:30
Post #11


Biciclist de cursa lunga


Group: Members
Posts: 208
Joined: 30 July 09




QUOTE(burtik4u @ 6 Sep 2009, 09:00)
elm, termostatul este pus pe furtunul cel mai gros, care intra in poma de apa, daca scoti colierul, si te uiti, trebuie sa se vada, dar mai simplu, apesi cu mana acolo in spatele la colier, si daca simti ceva tare e clar ca e prezent, dar si mai simplu, vezi ca pe furtnul acela, trebuie sa fie doua coliere, adica unul ca sa tina termostatul..
*



Aha, pai atunci o sa ma uit, sa vad ce gasesc 053.gif

Mersi cheers.gif


--------------------
Dacia Logan II 2018, Prestige
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 20th July 2025 - 18:39
Forum Renault