se poate schimba parbrizul pe casco?
![]() ![]() ![]() |
se poate schimba parbrizul pe casco?
kosfunny |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 549 Joined: 13 December 08 ![]() |
|
||
--------------------
RENAULT
SAFRANE
1993
|
|||
einstein1984 |
![]()
Post
#32
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Partea cu protejatul o inteleg. Insa daca stia ca reparatia la gimarom e cam cat fransiza mea, de ce nu a zis din prima: Mergeti acolo, va costa cam atata si nu mai are rost sa deschidem dosarul. Ca eu oricum ma duc la Dacia, macar sa stiu ca le fac paguba e alt chestie (poate parbrizul de origine e mai bun, la revanzarea masinii e mai bine sa nu fie prea evident ca a fost schimbat etc).
In service Dacia reparatia se va face cu parbriz original si cu solutia de lipit preconizata in manual. Il stiu si pe recpetionerul de la caroserii si fac si scandal la VC daca nu folosesc ce trebuie! Oricum, din cate stiu eu, devizul il fac conform Dialogys, pentru ca Logan timpi de manopera sunt mai mici decat in Audatek. Cobalcescu in schimb foloseste normativul de manopera de la Renault pentru Loganuri. This post has been edited by einstein1984: 15 Nov 2009, 09:51 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
bulan |
![]()
Post
#33
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.040 Joined: 20 March 06 ![]() |
Domnule einstein1984 omul v-a trimis la Gimarom pentru ca stia ca este mult mai ieftin din experienta cazurilor anterioare.Dumneavoastra fiind clientul lor nu va putea maltrata cu un refuz pe motiv de:fransiza><pret parbriz+manopera pentru ca asta tine de deontologia meseriei.De ce sa va duceti la service Dacia?De ce sa le faceti cadou o reparatie de 1100 ron?Asa asiguratorul va pierde diferenta de bani intre Gimarom si Dacia iar la urmatoarea polita veti pierde si dumneavoastra la pretul politei.E firesc ca din trei sa piarda doar unul chiar daca acesta sunteti dumneavoastra dar costurile sa fie cele mai mici incluzand si deranjul.Daca asiguratorii au implementat si la noi desi nu meritam formularul cu amiabilitatea dumneavoastra de sa va incrancenati cu asiguratorul?Dupa cum singur ati spus nici Dacia e posibil sa nu folosesaca tehnologia care justifica scriptic pretul de 1100 ron.Atunci mai are rost sa va incrancenati si cu ei si cu VC?
Asa ca fuguta la Gimarom sau unde o fi mai ieftin schimbati parbrizul contra cost si gata.Undeva sus cineva va aprecia gestul dumneavoastra si pe viitor va va proteja de mai multe rele nu doar de pietricele in parbriz. Cu stima bulan. |
--------------------
a
b
c
|
|
dacis |
![]()
Post
#34
|
Membru autentic Group: Members Posts: 380 Joined: 24 March 04 From: dealurile oable ale Mioritei ![]() |
einstein1984, ma scuzi, dar, daca stiai ca ai fransiza, de ce nu te-ai interesat tu mai intai la principalii furnizori-montatori?... Ca eu, chiar fara sa am fransiza, cam stiam intre cat si cat se poate ridica valoarea unui parbriz.
Cu privire la parbrizul pe care trebuie sa il inlocuiesc, voi monta un Pilkington, despre care cei de la Ager zic ca este de fapt parbrizul original al Loganului. Tinanad seama ca puteam monta cu 450 lei un Saint Gobain tot la ei si ca le-am zis ca prefer un parbriz mai bun unuia mai ieftin, si ca, cu toate acestea ei mi-au zis ca merita sa pun Pilkington-ul, ma gandesc ca poate asa o fi... Voi ce stiti despre asta? |
--------------------
DACIA
Logan KissFM 1,4
2008 dacis
|
|
kosfunny |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 549 Joined: 13 December 08 ![]() |
De intentia ta de a face paguba ce sa zic, e specifica romanului si e de condamnat. Nu vreau sa tin partea asiguratorilor dar crede-ma ca asiguratii din Romania au o mentalitate mult inferioara asiguratilor din strainatate. De accea si asiguratorii de la noi trateaza clientii ca pe niste posibili "infractori". Ganditi-va ca, comparativ cu occidentul, in Romania politele de asigurare sunt mult mai ieftine, proportia accidentelor mult mai mare, costul reparatiilor de multe ori e mai mare ca in service-urile de afara si nu in ultimul rand rata fraudelor este mult mai mare. In consecinta, sistemul de asigurari de la noi nu are cum sa se ridice la standardele de afara.
Sa retineti un lucru, LEGEA nu obliga asiguratorii sa despagubeasca prin inlocuirea pieselor avariate cu piese noi sau originale. Ca se intampla rar sa fie inlocuite cu sh e numai datorita faptului ca nu sunt serviceuri care sa faca lucrul asta . Prefera sa bage sh acolo unde se poate si sa factureze asiguratorului piese noi. Cine are de pierdut aici? Clientul si asiguratorul.Sa stiti ca in triunghiul asta al Bermudelor, asigurat, asigurator , service, cheia enigmei se afla la service. Serviceul e mereu tentat sa invrajbeasca clientul impotriva asiguratorului. De multe ori se vaita clientilor ca se intarzie acceptul de plata dar nu spun ca au umflat devizul ca la balamuc si se contreaza cu asiguratorul pt obtinerea unei sume cat mai mari. Sunt cazuri in care se vaita ca nu primesc raspunsul la reconstatare dar nu spun si ca au trimis poze neconcludente sau ca incearca sa obtina schimbarea unor elemente in mod nejustificat. De multe ori clientii nici nu stiu de reconstatari. Plus ca serviceurile au prins moda Audatex pt iese devizul cel mai mare, dar nu se pun piese originale si nici nu se efectueaza toate operatiile impuse de program. La societatea la care lucrez, am reusit sa implementez un sistem de regie proprie care vad ca are priza la public, ca sa zic asa. La daunele care nu necesita reconstatare fac rapid un Audatex si ii propun clientului o suma, de la 50 % la 80% , in functie de dauna si de masina , suma ce clientul o poate ridica in doua zile de la casierie. Multi prefera acest sistem , pentru ca se duc si isi repara dauna cum stiu ei ca iese mai ieftin si mai bine , avand posibilitatea sa ramana si cu niste banuti in buzunar. Plus ca nu mai asteapta dupa accepte. EX de zilele trecute: Am avut un Vito lovit lateral, usa reapta, usa culisanta,prag, stalp de inlocuit. Pragul si stalpul nu sunt piese separate, ele fac parte din cadrul lateral care vine complet. Operatiunea este foarte costisitoare. Pragul si stalpul chiar daca erau destul de rau sifonate, acestea puteau fi reparate de un tinichigiu priceput cu ceva ore de munca in plus. Asa probabil s-ar fi facut si la service, numai ca s-ar fi facturat intreg cadrul nou. Devizul in audatex a iesit (am bagat inlocuirea cadrului) in jurul sumei de 12 roni. Reparatia facuta cu piese sh si la un atelier mai mic nu avea cum sa depaseasca 5000 de roni. Asa ca i-am propus omului suma de 7000 de roni si sa il intereseze doar pe el cum isi repara masina. Sistemul asta ar putea fi adoptat lejer si de ceilalti asiguratori dar pt asta CSA-ul , Dumnezeul Asigurarilor, care nu stie decat sa incaseze si sa dicteze, ar trebui sa se miste mai repede cu baza de date a persoanelor si masinilor pagubite pentru ca va creste rapid rata fraudelor . Eu lucrez la o firma mica , cu clienti putini, dar cuminti. Daca sistemul acesta ar fi adoptat si de Allianz de examplu, in scurt timp ar fi asaltat de "pagubiti" care vor sa incaseze dubla sau chiar tripla despagubire. In cazul de mai sus, al colegului nostru, eu i-as fi oferit suma de 800 de roni si sunt sigur ca ar fi pus parbrizul la Gimarom si nu ar mai fi crezut in povestile cu reparatiile ca la carte facute de reprezentanta. Ar fi ramas si cu niste banuti sa se cazeze un week-end la munte si toata lumea ar fi fost fericita. (asta daca nu avea fransiza) This post has been edited by kosfunny: 15 Nov 2009, 12:01 |
--------------------
RENAULT
SAFRANE
1993
|
|
dacis |
![]()
Post
#36
|
Membru autentic Group: Members Posts: 380 Joined: 24 March 04 From: dealurile oable ale Mioritei ![]() |
Daca "intentia" de a pagubi societatea de asigurari este a mea, te inseli amarnic. Sa vezi de ce: imediat dupa 'eveniment" (si inainte de a ajunge la asigurari) am luat legatura cu cei doi dealeri autorizati Dacia din Iasi, si la ambii factura pentru inlocuirea parbrizului era de peste 1.200 lei... Asa ca m-am dus la agentul constatator si i-am zis ce si cum si i-am spus si ca 1.200 de lei mi se pare prea mult, intrebandu-l daca nu stie si alta firma, mai ieftina... El mi-a recomandat AGER-ul unde Saint Gobainul era 450 iar Pilkington-ul spre 500 de lei, dupa cate stia el. Diferenta era prea mica ca sa nu conteze de data aceasta decat calitatea, nu crezi?...
PS S-a ajuns la un complet alt pret doar pentru ca intre timp ACER-ul are oferte speciale pentru parbrizele Pilkington. |
--------------------
DACIA
Logan KissFM 1,4
2008 dacis
|
|
kosfunny |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 549 Joined: 13 December 08 ![]() |
Replica ii era adresata lui Einstein1984. Tu ai postat intre timp, cand compuneam eu romanul!
![]() |
--------------------
RENAULT
SAFRANE
1993
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#38
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
kosfunny, eu am platit pentru asigurarea aia vreo 1200 de lei (plus inca 400 de lei de la primul propietar al masinii). Ei au platit la prima dauna vreo 100 de lei, la asta ar avea de platit 800 de lei. Deci tot ei ies in castig. Si la ce tarife au pentru tineri, chiar si cu bonus de an fara daune si tot nu cred ca reinoiam polita la ei. Dar sa stii nu acceptam aia 800 de lei de la tine.
![]() Singurul motiv pentru ca vreau sa o repar in service Dacia e ca acolo banuiesc ca ar fi o reparatie mai de calitate. Cu o piesa originala (care conteaza oarecum la valoearea de revanzare a masinii) care cred eu ca e mai buna (pot fi contrazis pe tema asta, discutia e in alt topic), cu procedura respectata (cunosc receptionerul si nu e greu sa-i dau ceva ca sa fiu sigur ca iese bine, masina ramane in service cat trebuie, etc). In plus, pentru mine pretul e tot ala (ca e fransiza sau e repratie platita integral de mine). Oricum, dosarul poate fi inchis peste 2 ani, problema e minora si intr-un loc unde nu deranjeaza deci mai asteapta. Tata bulan, nu ziceam sa refuze deschiderea dosarului, insa putea inainte sa faca asta sa dea un sfat prietenesc. Il scuteam si pe el de munca si poate si pe mine de alergatura. L.E. La pilkington vad ca e deja oferta la 250 de lei un parbriz de Logan cu montaj si TVA inclus. This post has been edited by einstein1984: 16 Nov 2009, 10:49 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th May 2025 - 08:21 |