DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Turbina pe Dacia 1.9 disel ?, e un papuc din 2006 la care i-ar mai trebui

Wanted
post 30 Aug 2009, 15:40
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 14 January 08




Papuc Drop-side 1.9 disel

Stiu ca motorul echipeaza si unele kangoo insa acelea au turbina si au 90 cai ...

Pt romani ... sa fie mai ieftin s-a pus fara turbina ...> 65 cai

Din 2006 a facut 105 mii km , cu incarcatura mare .. tot timpu pe masina sta minim 1 tona ... i s-a schimbat toate la timp ..filtre , ulei , distributie , ambreiaj , cruci cardanice, rulmenti ...in fine ce a fost nevoie ...(circula 50% din km pe drumuri de tara)

I se poate pune turbina ??? ca sa poata scoata mai multi cai ??

Daca da , stiti cam cat ar costa?? daca ar fi cam pan a in 300 euro pt taicamiu ar merita ... ca oricum masina va mai sta la taicamiu si un 15>20 cai in + ii sunt foarte necesari

This post has been edited by Wanted: 30 Aug 2009, 15:42


--------------------
Dacia Papuc drop-side Disel 2006
Volkswagen Golf IV Atlantic Style 2006 1.9 TDI 101cp AXR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nelu_1985
post 30 Aug 2009, 16:36
Post #2


membru in pauza de masa


Group: Members
Posts: 1.290
Joined: 2 May 07
From: BLAJ




nu poti face motoru ala turbo; si pe kangoo-urile vechi are tot 65 de cai, varianta de 85 de cai este mai noua (aparuta dupa ce a incetat productia papucului), ii acelasi motor de pe logan ala de 1.5 Dci.


--------------------
DACIA 1410 GTL 1986 - 2-AB-9576
"Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 30 Aug 2009, 16:55
Post #3


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




nai ce turbo sa pui la un diesek aspirat din ani 80 smile.gif


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 30 Aug 2009, 17:07
Post #4


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




de unde 65 de cai? are 62 si 128 NM. Tot atat avea si pe Kangoo si pe Clio-urile alea din '92.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ct-03-tvy
post 30 Aug 2009, 17:27
Post #5


ct_010


Group: Members
Posts: 828
Joined: 11 May 08




mai sapati oleaca,.... au fost si FQ8 cu turbo , de 90 caluti,,

pe renault 19 si inca cateva masini ,pompa de injectie era mecanica,....

o fi el tehnologie din 80, dar cand merge merge, nu te rogi de el

un ex acilea
&translated=1

This post has been edited by ct-03-tvy: 30 Aug 2009, 18:01


--------------------
aro 10.4 1.6 D 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
za_kristake
post 30 Aug 2009, 17:49
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 628
Joined: 9 March 08
From: Sibiu




SI CE TREBUIA SA VEDEM AICI?


--------------------
1310 L 1997 - SB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 30 Aug 2009, 20:31
Post #7


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Numele filmului.

Pentru initiator, urmeaza pasii:
- documenteaza-te pe net cu privire la diferentele dintre cele 2 motoare;
- sau, mai bine, cauta in dezmembrari F8Q turbo, si, teoretic, ar trebui sa studiezi diferentele dintre cele doua - injectoare, volum camera ardere (piston si chiulasa). Ce piese au diferente, le cumperi. Evident, si restul pieselor care sunt clar diferite/lipsa (galerii, turbina);

Parerea mea: cauta-ti de treaba.
Din 1326 motive. Uite unul: un motor diesel turbo de 1.9 si 90 de cai are (estimare personala) in jur de 200Nm. La prima talpa se duce dracu' cutia.

This post has been edited by Muttley: 30 Aug 2009, 20:33


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Wanted
post 30 Aug 2009, 22:13
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 14 January 08




probabil asa o sa se intample ... cautam pe cineva care a facut deja lucru asta .. si vreaiam sa vad daca e oki .. (lucru testat) si cat la costat



--------------------
Dacia Papuc drop-side Disel 2006
Volkswagen Golf IV Atlantic Style 2006 1.9 TDI 101cp AXR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
didosdoru
post 31 Aug 2009, 07:50
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 414
Joined: 2 July 05




Nu cred ca merge pusa galeria si turbina pe Pick-up din cauza spatiului insuficient intre motor si caroserie. Si in varianta standard motorul este inghesuit pe sasiul dacia. Cand am avut o mica pb la electromotor am fost nevoit sa demontez toata galeria ca sa il pot scoate de pe masina.


--------------------
Dacia/Opel Pick-Up/Logan MCV/Astra G 2003/2009/2000 - GL O6 HKV / 53 DGD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
membru_DC
post 31 Aug 2009, 18:10
Post #10


-


Group: Members
Posts: 1.149
Joined: 24 May 09




mie nu-mi miroase bine din moment ce s-a renuntat repede la motoarele F8Q TURBO
si eu sunt de aceeasi parere cu a lui didosdoru visavis de spatiului insuficient intre motor si peretele antifoc

PS: DA exista motoare F8Q TURBO si se numesc 1.9 DTI wink.gif

This post has been edited by membru_DC: 31 Aug 2009, 18:11


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 2 Sep 2009, 16:01
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




O mare diferenta intre cele doua motoare ar fi una foarte mare:
disel papuc injectie electronica
disel r19 injectie mecanica.


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ct-03-tvy
post 2 Sep 2009, 16:45
Post #12


ct_010


Group: Members
Posts: 828
Joined: 11 May 08




G- loader atunci biggrin.gif ,..

si ce daca papucu are injectie electronica,..zat cu pompa jos..

alta de vw cu cap hidraulic mare -si cu regulator de debit pt turbo,.un intercooler fin. si.. il ridici si in 100 de cai..daca e nevoie, bani sa ai., numai ca depaseste cu mult cei 300 euroi alocati..proiectului


sa vezi fum frate laugh.gif


--------------------
aro 10.4 1.6 D 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 2 Sep 2009, 19:06
Post #13


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Si sa vezi ce topesti pistoanele... ca aspiratul nu are jeturile de ulei pentru racire.... si nici segmenti ganditi sa tina presiunea aia... de cutie nu mai zic.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 2 Sep 2009, 20:08
Post #14


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.075
Joined: 11 February 04




Pastrezi blocul motor, pui restul pieselor de la varianta turbo:
pistoane, biele, arbore, chiulasa, galerii, etc

Varianta cu compresor mecanic nu-i chiar asa de rea, poate merita studiata.

This post has been edited by dizzy: 2 Sep 2009, 20:10


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 3 Sep 2009, 18:29
Post #15


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(membru_DC @ 31 Aug 2009, 18:10)
PS: DA exista motoare F8Q TURBO si se numesc 1.9 DTI  wink.gif
*



Ma miram eu ce inseamna dti, stiu pe cineva cu un megane de prin 2000 cu motorul asta si numai probleme, ba huruie, ba vibreaza tot de zici ca vrea sa iasa de acolo, ba nustiu ce pompa defecta..


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ct-03-tvy
post 3 Sep 2009, 18:53
Post #16


ct_010


Group: Members
Posts: 828
Joined: 11 May 08




huruitu,...se acentueaza , in timp, din cauza uzuri,... numai pompa de injectie face un zgomot de te ia de cap, pusa pa strung,

dapai tot motoru cu,..ansamblu piston /bolt/biela /de tacheti ce sa mai zici..


L.E , sa mers la buleala , mai peste tot, si dau eu niste exemple.... in cazul motoarelor vag.

1.6 D JP 54 hp
1.6 TD JR 69 hp
1.6 TDic SB 80 hp...


daca punem blocurile unul langa altu..sunt identice.... raportu de comprimare e acelasi . si cum naiba JP-u are oill-cooler iar unele JR-uri nu au?

jeturi de ulei din parti....aia..e in teorie....si asta la motoarele de generatie mult mai noua

baza sta in Presiunea din admisie(calitatea si cantitatea Oxigenului ""ic""), si cea debitata de pompa /care ajunge in camera de ardere..prin injectoare

pistoanele se topesc in cazuri de stres maxim .... imbunatatirea consta in cresterea cuplului la turatia care ar avea-o motoru normal aspirat, asta cam intre 2000 si 3000 rpm.....P.P.S cine are nevoie de de mai mult? icon_mrgreen.gif

This post has been edited by ct-03-tvy: 3 Sep 2009, 18:57


--------------------
aro 10.4 1.6 D 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 23:18
Forum Renault