Turbina pe Dacia 1.9 disel ?, e un papuc din 2006 la care i-ar mai trebui
![]() ![]() ![]() |
Turbina pe Dacia 1.9 disel ?, e un papuc din 2006 la care i-ar mai trebui
Wanted |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 14 January 08 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Papuc
drop-side Disel 2006 Volkswagen Golf IV Atlantic Style 2006 1.9 TDI 101cp AXR
|
|||
nelu_1985 |
![]()
Post
#2
|
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
nu poti face motoru ala turbo; si pe kangoo-urile vechi are tot 65 de cai, varianta de 85 de cai este mai noua (aparuta dupa ce a incetat productia papucului), ii acelasi motor de pe logan ala de 1.5 Dci.
|
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
C@talin |
![]()
Post
#3
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
nai ce turbo sa pui la un diesek aspirat din ani 80
![]() |
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
argon |
![]()
Post
#4
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
de unde 65 de cai? are 62 si 128 NM. Tot atat avea si pe Kangoo si pe Clio-urile alea din '92.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#5
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
mai sapati oleaca,.... au fost si FQ8 cu turbo , de 90 caluti,,
pe renault 19 si inca cateva masini ,pompa de injectie era mecanica,.... o fi el tehnologie din 80, dar cand merge merge, nu te rogi de el un ex acilea This post has been edited by ct-03-tvy: 30 Aug 2009, 18:01 |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
za_kristake |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 628 Joined: 9 March 08 From: Sibiu ![]() |
SI CE TREBUIA SA VEDEM AICI?
|
--------------------
1310
L
1997
- SB
|
|
Muttley |
![]()
Post
#7
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Numele filmului.
Pentru initiator, urmeaza pasii: - documenteaza-te pe net cu privire la diferentele dintre cele 2 motoare; - sau, mai bine, cauta in dezmembrari F8Q turbo, si, teoretic, ar trebui sa studiezi diferentele dintre cele doua - injectoare, volum camera ardere (piston si chiulasa). Ce piese au diferente, le cumperi. Evident, si restul pieselor care sunt clar diferite/lipsa (galerii, turbina); Parerea mea: cauta-ti de treaba. Din 1326 motive. Uite unul: un motor diesel turbo de 1.9 si 90 de cai are (estimare personala) in jur de 200Nm. La prima talpa se duce dracu' cutia. This post has been edited by Muttley: 30 Aug 2009, 20:33 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Wanted |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 14 January 08 ![]() |
probabil asa o sa se intample ... cautam pe cineva care a facut deja lucru asta .. si vreaiam sa vad daca e oki .. (lucru testat) si cat la costat
|
--------------------
Dacia
Papuc
drop-side Disel 2006 Volkswagen Golf IV Atlantic Style 2006 1.9 TDI 101cp AXR
|
|
didosdoru |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 414 Joined: 2 July 05 ![]() |
Nu cred ca merge pusa galeria si turbina pe Pick-up din cauza spatiului insuficient intre motor si caroserie. Si in varianta standard motorul este inghesuit pe sasiul dacia. Cand am avut o mica pb la electromotor am fost nevoit sa demontez toata galeria ca sa il pot scoate de pe masina.
|
--------------------
Dacia/Opel
Pick-Up/Logan MCV/Astra G
2003/2009/2000
- GL O6 HKV / 53 DGD
|
|
membru_DC |
![]()
Post
#10
|
- Group: Members Posts: 1.149 Joined: 24 May 09 ![]() |
mie nu-mi miroase bine din moment ce s-a renuntat repede la motoarele F8Q TURBO
si eu sunt de aceeasi parere cu a lui didosdoru visavis de spatiului insuficient intre motor si peretele antifoc PS: DA exista motoare F8Q TURBO si se numesc 1.9 DTI ![]() This post has been edited by membru_DC: 31 Aug 2009, 18:11 |
--------------------
-
-
-
- -
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
O mare diferenta intre cele doua motoare ar fi una foarte mare:
disel papuc injectie electronica disel r19 injectie mecanica. |
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#12
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
G- loader atunci
![]() si ce daca papucu are injectie electronica,..zat cu pompa jos.. alta de vw cu cap hidraulic mare -si cu regulator de debit pt turbo,.un intercooler fin. si.. il ridici si in 100 de cai..daca e nevoie, bani sa ai., numai ca depaseste cu mult cei 300 euroi alocati..proiectului sa vezi fum frate ![]() |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#13
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Si sa vezi ce topesti pistoanele... ca aspiratul nu are jeturile de ulei pentru racire.... si nici segmenti ganditi sa tina presiunea aia... de cutie nu mai zic.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
dizzy |
![]()
Post
#14
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.075 Joined: 11 February 04 ![]() |
Pastrezi blocul motor, pui restul pieselor de la varianta turbo:
pistoane, biele, arbore, chiulasa, galerii, etc Varianta cu compresor mecanic nu-i chiar asa de rea, poate merita studiata. This post has been edited by dizzy: 2 Sep 2009, 20:10 |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
argon |
![]()
Post
#15
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#16
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
huruitu,...se acentueaza , in timp, din cauza uzuri,... numai pompa de injectie face un zgomot de te ia de cap, pusa pa strung,
dapai tot motoru cu,..ansamblu piston /bolt/biela /de tacheti ce sa mai zici.. L.E , sa mers la buleala , mai peste tot, si dau eu niste exemple.... in cazul motoarelor vag. 1.6 D JP 54 hp 1.6 TD JR 69 hp 1.6 TDic SB 80 hp... daca punem blocurile unul langa altu..sunt identice.... raportu de comprimare e acelasi . si cum naiba JP-u are oill-cooler iar unele JR-uri nu au? jeturi de ulei din parti....aia..e in teorie....si asta la motoarele de generatie mult mai noua baza sta in Presiunea din admisie(calitatea si cantitatea Oxigenului ""ic""), si cea debitata de pompa /care ajunge in camera de ardere..prin injectoare pistoanele se topesc in cazuri de stres maxim .... imbunatatirea consta in cresterea cuplului la turatia care ar avea-o motoru normal aspirat, asta cam intre 2000 si 3000 rpm.....P.P.S cine are nevoie de de mai mult? ![]() This post has been edited by ct-03-tvy: 3 Sep 2009, 18:57 |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 23:18 |