Probleme senzor viteza
![]() ![]() ![]() |
Probleme senzor viteza
prollix |
![]()
Post
#31
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 11 October 06 ![]() |
Attached thumbnail(s) 1.JPG ( Size: 215.86k ) Number of downloads: 664 2.JPG ( Size: 265.87k ) Number of downloads: 634 |
||
--------------------
Dacia
Logan Laureate
2006, dci
|
|||
bygy007 |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
eu zic ca problema este la fir , uita-te atent pe traseul lui si vezi daca este deteliorat
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
klaus |
![]()
Post
#33
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
No, da nu se poate trage un fir de alimentare separat si cu asta basta?
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
prollix |
![]()
Post
#34
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 11 October 06 ![]() |
Glumind: @klaus: buna sugestie, ia un fir de la borna bateriei, il lipesc peste capacul de la motor si il duc la senzor
![]() Mai in serios: inca n-am eliminat ipoteza unor contactele izolate prin mufe/jonctiuni. Dupa ce elimin ipoteza asta, o sa verific daca firul este intrerupt si sa il inlocuiesc daca este cazul. Provocarea este sa identific firul. El pleaca din senzor si vine undeva in tabloul din compartimentul motor. O sa incerc sa il identific dupa culoare. Am facut rost de o schema electrica de la motorul K7 insa inca nu am reusit sa identific pe schema relee acelea din atasamentul meu de dinainte. Va tin la curent cu evolutia. This post has been edited by prollix: 22 Oct 2015, 09:25 |
--------------------
Dacia
Logan Laureate
2006, dci
|
|
torquemada |
![]()
Post
#35
|
![]() torquemada Group: Members Posts: 1.902 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Urmărind schemele pentru K9K794 - 68PS Euro3 - Delphi - DCM1.2 avem așa:
+din baterie via F02 (30A) BP38 către 983 releu(controlat de injecție) apoi din releu pleacă prin altă siguranță F02 (15A) către 250 senzor viteză, 799debitmetru aer și 414sondă apă în motorină - către astea 3 culoarea e BEJ. scheme pdf în atașament This post has been edited by torquemada: 22 Oct 2015, 14:18 Attached File(s) ![]() |
--------------------
DACIA
Logan II
2012 / 0.9 TCe Laureate
- B-xxx-xxx Există două feluri de oameni:
1 - Cei care pot extrapola din date incomplete |
|
prollix |
![]()
Post
#36
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 11 October 06 ![]() |
Hai ca incepe sa se mai faca lumina. Foarte documentat raspunsul si incep si eu sa le pun cap la cap. O intrebare de necunoscator in ale electricii: in raspuns scrie asa: "...apoi din releu pleacă prin altă siguranță F02 (15A) către 250 senzor viteză....". In cutia pe care o am eu(se poate vedea in atasamentul meu de mai sus), cea mai mica siguranta este de 30A. Este posibil sa mai fie cuplati si alti consumatori impreuna cu cei trei "BEJ", nu?
|
--------------------
Dacia
Logan Laureate
2006, dci
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
parerea mea este defect strict firul care alimenteaza senzorul ca altfel aveai si alte probleme
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
torquemada |
![]()
Post
#38
|
![]() torquemada Group: Members Posts: 1.902 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Urmărește semnalul 3FB din 0163_A3.pdf
|
--------------------
DACIA
Logan II
2012 / 0.9 TCe Laureate
- B-xxx-xxx Există două feluri de oameni:
1 - Cei care pot extrapola din date incomplete |
|
prollix |
![]()
Post
#39
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 11 October 06 ![]() |
De cateva zile urmaresc semnalul 3FB si nu prea mi se leaga. Prin urmare am inceput sa caut sursa documentatiei atasate de tine mai sus si am vazut ca provine dintr-o versiune datata 2008.10.13. Din curiozitate am cautat o versiune mai veche si am dat peste una datata 2005.09.26. Comparand schemele se pare ca cea din 2005.09.26 este un pic mai aproape de configuratia masinii mele (care este inmatriculata prima data in iulie 2006, Euro 3, fara ABS, model Laureate - adica are computer de bord). O diferenta notabila intre cele doua versiuni de scheme este lipsa acelei sigurante de 15A care vine dupa releul 983. Se pare ca senzorul meu de viteza este alimentat direct din releul 983, fara a mai trece prin vreo siguranta. In conditiile astea, daca la iesire din releu am +12V, inseamna ca firul pana la senzor este intrerupt.
|
--------------------
Dacia
Logan Laureate
2006, dci
|
|
kert |
![]()
Post
#40
|
![]() Group: Moderatori Group: Members Posts: 360 Joined: 12 September 12 From: Bucuresti ![]() |
Pot sa-ti spun ca la loganul meu (dci/2006) se cam duce naibii instalatia electrica de la vibratii, vechime si cabluri la limita fiabilitatii electrice/mecanice. Am avut probleme cu instalatia electrica la calculatorul de injectie, egr (aici lipseste din fabrica un manson de plastic care se clipseaza pe mufa si tine firele), la senzorul de presiune ulei si mai sint si altele... Mai toate problemele au aparut la mufe/imbinari.
Vezi ca chiar daca in mufa nu-ti ajung +12V s-ar putea sa fie firul rupt chiar in mufa si sa nu faca contact cu pinul din mufa, firul tinindu-se in dopul ala de cauciuc/protectie apa. Sint patit, iar in service cheltui gramezi de bani pentru un fir rupt. Ultima data ma puneau sa dau 1000 lei pentru egr si de fapt era un fir care nu facea contact in mufa desi parea ok vizual. Ciupeste un pic izolatia firului undeva inainte de mufa si vezi daca ai +12V pe fir si apoi in mufa! |
--------------------
dacia
Logan/Sandero Stepway
2006 dci/2017 09Tce-EasyR
- . Daca prin vot am putea schimba ceva, nimeni nu ne-ar mai lasa sa votam - Mark Twain
|
|
prollix |
![]()
Post
#41
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 11 October 06 ![]() |
Am urmat sfatul lui kert si am intepat cu un ac firul de alimentare chiar inainte de mufa. Din pacate firul e intrerupt pe undeva. Solutia aleasa a fost cea mai ieftina (asa cum a fost si sugestia lui klaus): s-a tras alt fir din tabloul de sigurante din compartimentul motor si acum senzorul functioneaza. Firul vechi a ramas la locul lui, in camasa/tubul instalatiei electrice.
|
--------------------
Dacia
Logan Laureate
2006, dci
|
|
valiciobanu |
![]()
Post
#42
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 27 October 08 From: Pitesti ![]() |
Salut baieti,
Am si eu la un prieten probleme cu senzorul de viteza. Am gasit pe aici o schema, am masurat dar nu am 12v pe niciun fir. fizic pe masina culorile sunt A -Alb B1 -Mov B2- Negru Negru l-am masurat si e masa Celelalte nu stiu care e alimentarea si care semnalul catre calc inj. In schema gasita pe aici sunt notate 1.2.3. si ceva culori prescurtate dar nu ma inteleg cu ele... Daca ma puteti ajuta, va multumesc anticipat. Vali This post has been edited by valiciobanu: 29 Dec 2015, 17:30 Attached File(s) ![]() |
--------------------
dacia
solenza
2004
|
|
torquemada |
![]()
Post
#43
|
![]() torquemada Group: Members Posts: 1.902 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
E și greu cu franceza, bej, negru, verde oricum schema e doar pentru dCi.
Ce mașină și ce an? |
--------------------
DACIA
Logan II
2012 / 0.9 TCe Laureate
- B-xxx-xxx Există două feluri de oameni:
1 - Cei care pot extrapola din date incomplete |
|
bygy007 |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
si aia 12V ii masori cu contactul pus
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
valiciobanu |
![]()
Post
#45
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 27 October 08 From: Pitesti ![]() |
Multumesc de răspuns
Masina e benzina, anul nu stiu acum, dar e modelul de început, o are de cel putin 7-8 ani... De măsurat am măsurat cu contactul pus.... Dar măcar îmi puteti spune care e +12 A-ul sau B1 caci B 2 e negru si e masa măsurată. Multumesc frumos L.E. E 2005 benzina 😊 L.E. 2 😊 Am revenit, E senzor hall 502A, Alimentare 12v pe A Masa pe B2 Iesire pe B1 Lipituri reci, le-am refăcut, ma duc sa-i fac proba si sa-i dau 12v pe A Multe salutari Vali L.E. 3 😊 L-am alimentat separat in casa, la 12v, si scoate impulsuri dar cam mici de 0,5v, s-ar putea sa fie stricat? Nu trebuiau impulsuri de tensiune mai mare, poate chiar 12v, a măsurat cineva cat scoate unul functional, caci din datele tehnice ale circuitului nu prea îmi dau seama. 😞 http://www.smd-component.ru/webcatalog/des...ds_micronas.pdf Multumesc L.E. 4 Bine ca pot edita la nesfarsit... Am rezolvat, l-am montat si merge perfect. Lipiturile reci se pare ca au fost problema. In rest nu stiu ce am gresit la masuratori, de nu am gasit tensiunea de 12 v cu contactul pus, ca la testul pe banc nu am vazut decat impulsuri de 0,5v, poate chiar asa lucreaza, in fine. Ideea e ca merge... Sper sa citeasca si sa ajute pe cei care trec prin problemele astea. Va urez sarbatori fericite. Vali This post has been edited by valiciobanu: 30 Dec 2015, 16:40 Attached thumbnail(s) WP_20151230_10_06_28_Pro.jpg ( Size: 1.04mb ) Number of downloads: 517 |
--------------------
dacia
solenza
2004
|
|
MDima |
![]()
Post
#46
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 28 April 15 ![]() |
Salutare !
Ieri am desfacut si eu senzorul captor de pe un Logan 1.5 Dci - 2007. Mentionez ca indepartarea senzorului de pe cutie se face tragand in sus de acesta cu fermitate, nu se va rasuci, nu se va baga surubelnita sau alte improvizatii. Inainte de a desface senzorul in cele doua jumatati faceti un semn, pentru ca la remontare sa il fixati in aceeasi pozitie. Demontarea se face aplicand lovituri usoare la imbinarea dintre cele doua parti ale senzorului. Nu am folosit panza de bomfaier pentru dezasamblare riscand sa se modifice dimensiunea la remontare datorita stratului indepartat. Dupa demontare am refacut lipiturile pe partea electronica, am degresat toate partile componente si am lipit inapoi cele doaua jumatati folosind Poxipol ( A+B ). In acest moment functioneaza fara probleme. https://www.youtube.com/watch?v=Ej6x-haKqDo https://www.youtube.com/watch?v=g8vMLGwYKLQ This post has been edited by MDima: 25 Apr 2016, 11:08 |
--------------------
Dacia
Logan 1.5 DCI
2007
|
|
cyberendy |
![]()
Post
#47
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 4 June 17 ![]() |
Azi am pus senzorul la service ideea este că îs 2 tipuri
Mare atenție la varianta ieftina 50 ,60 lei nu se potrivește Și nu ține eu am luat valeo original 120 lei . Pun poza atașată. 8 Jun 2017, 20:33: Poza This post has been edited by cyberendy: 8 Jun 2017, 20:33 Attached thumbnail(s) 1496946754596_1819690019.jpg ( Size: 2.79mb ) Number of downloads: 323 |
--------------------
dacia
Logan
2005
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 06:23 |