Problema cu franele!, ajutor!!
![]() ![]() ![]() |
Problema cu franele!, ajutor!!
3tek1122 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 138 Joined: 9 July 09 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Opel
Vectra
c20ne
|
|||
TAI |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 8 March 05 From: Hunedoara ![]() |
Metoda de aerisire folosita de tine e foarte buna, dar era bine totusi daca lasai intai sa se umple circuitul prin curgere naturala pt. ca altfel sunt necesare multe pedale si e posibil sa ramana aer in circuit daca nu sunt facute suficient de multe pedale.
Plecand de la situatia data si presupunand ca circuitul de franare este etans, atunci ori ai aer in circuit (foarte probabil) ori garniturile pompei sunt compromise. PS. Sper ca ai fost atent ca in timpul aerisirii sa nu ramai fara licid in rezervor. This post has been edited by TAI: 4 Sep 2009, 20:06 |
--------------------
Dacia
Nova GT-1999
Dacia 1100-1970
- Alfa Romeo 75-1987
|
|
3tek1122 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 138 Joined: 9 July 09 From: Bucuresti ![]() |
am descoperit "buba" cand am introdus cilindrul in etrier am ciupit garnitura si pierdea lichid, acum sper ca daor asta a fost motivul ptru care nu tineau franele!
|
--------------------
Opel
Vectra
c20ne
|
|
elm |
![]()
Post
#4
|
![]() Biciclist de cursa lunga Group: Members Posts: 208 Joined: 30 July 09 ![]() |
Domnilor, apropos de frine, am si eu o curiozitate...
La novita mea, lipseste complet firul care duce de la sonda din pompa de frina (ICP parca? ![]() Motivul a rezultat evident cu un multimetru care a indicat contactul sondei ca fiind inchis. Am inteles (tot de pe forum) ca unii "mecanici" mai rezolva problema prin eliminarea papucului si uite asa, nu mai avem nici-o eroare. Pina la resetarea sondei, inspectia pompei de frina, as vrea sa reconectez cablul ala, iar inainte de a da jos banda care infasoara colacii de cablu, intrebarea ar fi: ce culoare are cablul in cauza? cumva rosu? ca e un firicel rosu care iese si reintra sub banda in zona pompei... ![]() Ca de gasit il gasesc eu, dar daca ala e, inseamna ca nu trebuie sa intind toate matele masinii peste motor ![]() |
--------------------
Dacia
Logan II
2018, Prestige
|
|
variable_dynamics |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(elm @ 8 Sep 2009, 09:11) ce culoare are cablul in cauza? cumva rosu? ca e un firicel rosu care iese si reintra Culoarea acelui cablu este maro-negru. Ca sa nu te mai chinui, poti conecta sonda ICP la unul dintre papucii senzorulul de alerta nivel al vasului de lichid de frana! Daca nu ma insel, asa este si circuitul original(in paralel cu cel de la alerta nivel) Identifici care dintre cele doua fire ale senzorului alerta nivel lichid frana este masa electrica. Apoi conectezi la cel de-al doilea fir al senzorului alerta nivel noul fir cu papuc ce va fi conectat la traductorul ICP. Numai bine. This post has been edited by variable_dynamics: 8 Sep 2009, 16:24 Attached thumbnail(s) ICP.jpg ( Size: 21.99k ) Number of downloads: 140 |
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 21st July 2025 - 14:49 |