DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Merge gatuita, Probleme ciudate

madalin18
post 11 Aug 2009, 10:25
Post #1


Membru foarte nervos


Group: Members
Posts: 277
Joined: 16 April 09




Am cautat pe forum si am gasit probleme asemanatoare insa nici una ca a mea sa va explic:De vreo saptamana masina (nova gt) are urmatoarele probleme: nu mai trage, merge gatuita cand plec de pe loc daca o accelerez putin mai tare se opreste motorul, la relanti sta dupa ce am reglat-o, i-am curatat jiglorul, sita si face tot la fel.
Poate sa fie aceasta problema de la platina?.......bujiile le-am verificat si par in ordine


--------------------
Dacia logan 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mike1410
post 11 Aug 2009, 16:14
Post #2


membru comunist


Group: Members
Posts: 214
Joined: 28 June 07
From: Bucuresti Drumul Taberei




Ia vezi avansul vaccumatic mai merge??Verifica capsula vaccumatica de pe delco.

Si schimba si platina impreuna cu capacul de la delco.

Salutare


--------------------
Dacia SuperNova Clima 2003 - B-**-***
Daca viata nu iti ofera nimic ia tu cu forta.....:D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Johnnyt
post 15 Sep 2009, 16:45
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 5 December 07
From: Bucuresti




Salutare,
ceva de genul asta o patesc de vreo 2 zile, dar nici la relanti nu sta. fluctueaza intre 400 si 2000 fara sa ating ceva. in timpul mersului pana la a 4 a e un chin, de acolo calc acceleratia ca atunci cand faci presiunea la frane.
intrebare: sa fie de la senzorul de turatie? si cam pe unde se afla asta?
Multumesc


--------------------
Dacia Nova 1998 GTI - OT-01-XCK
Dacia Nova... daca o ai nu'ti vine sa o dai. Daca nu o ai... mai bine sa nu o ai...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 15 Sep 2009, 21:50
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




- pentru Johnnyt curata mufele ce tin de sistemul de injectie
- pentru madalin18 la tine pot fi mai multi factori ce influenteaza mersul motorului oricum e legat de sitemul de aprindere sau carburatie mai degraba, si anume amestec necorespunzator parca nu se alimenteaza suficient. Asta bineinteles daca nu tiai distrus motorul in sine.


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
br03gnn
post 16 Sep 2009, 22:42
Post #5


Club MAK Motorsport Braila de obicei noaptea pe strazi


Group: Members
Posts: 138
Joined: 9 November 08




ai verificat jiglorul de sarcina ,ciocul de barza si pompa sprit


--------------------
fiat uno 1997 - CT-07-VKP
Asta e viata nu ai ce face , te uiti inapoi razi si treci mai departe!!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
blacksnake
post 17 Sep 2009, 13:31
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 29 April 09




reglajul carburatorului cred ca este.
imi mai facea si mie figuri sa moara motorul in mers cand ii dadeam mai tare, dar asta era cand nu era incalzita. sper ca incalzesti putin motorul cand pleci sau macar daca nu il incalzesti nu o turezi excesiv


--------------------
Dacia Nova GT 1999
Dacia Nova GT
mandru de masina, si mai mandru de sofer...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH65EDI
post 18 Sep 2009, 08:12
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 27 July 09




madalin ...si eu am patit treaba asta ..si a coincis cu momentul in care am bagat niste benzina ...pe sub mana sa ii zic asa ...am stat de am consumat cu masina pe loc cam juma de rezervor ...pentru ca imi pornea bine se tura in gol ...cum intram in sarcina ...murea motorul ...sau pleca cu greu daca trageam un pic socul si cum acceleram imi dadea "in nas" ....si era banalul furtun de la vacuum ...care statea in buza ...si lua niste aer fals ...deci parerea mea e sa urmaresti partea vacuumatica pentru ca ai zis ca bujiile sunt in ordine nu cred ca e de la platina si nici de la avans ....carburatorul nu cred ca se deregleaza de unul singur ...eventual se infunda dar ai zis ca l-ai curatat si ca iti sta la ralanti ...nu ai zis daca se tureaza in gol... ti-am zis dupa parerea mea mergi pe partea vacuumatica adica furtun (cea mai simpla treaba) si daca furtunul e infipt bine (sa nu traga aer pe nicaieri)...vezi capsula vacuumatica adica dai capacul la delcou jos ...si tragi cu gura din capsula vacuumatica ...ar trebui sa se miste un sistem prin delcou...daca tragi aer simplu fara sa se miste ceva inseamna ca are membrana praf si parerea mea e sa iei un delcou la mana a doua (am dat acu o luna 25 de ron) decat sa schimbi singur capsula ...cumantul meu a facut treaba asta ...si a patit probleme de nu iti imaginezi ...adica cu furtunul de la vacuum infipt nu pornea masina ...cu el scos pornea perfect ...dar mergea maxim 20 de km dupa care i se ineca ...si venea acasa tractat. La capsula vacuumatica se numara dintii aia de reglaj si el a pus sa fie capsula acolo nu conta ce facea ea .... mult succes si sa ne anunti de la ce a fost !!!
Acum am vazut si data postului wacko.gif sper sa nu fi stat atata cu masina pe loc...

This post has been edited by PH65EDI: 18 Sep 2009, 08:17


--------------------
Dacia Nova GT 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 24th May 2024 - 15:53
Forum Renault