Urca greu in ture ...., dupa 3000 rpm
![]() ![]() ![]() |
Urca greu in ture ...., dupa 3000 rpm
kaput |
![]()
Post
#1
|
||
![]() membru tuns scurt Group: Members Posts: 113 Joined: 19 April 07 From: CONSTANTA ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
DACIA
1310/1999 GPL
- CT 56 DSD Nu goni mai tare decat poate ingerul tau pazitor sa zboare!
|
|||
Mirciulik |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 378 Joined: 11 March 06 From: Galati ![]() |
Cutia poate fi mai lunga decat altele doar in treapta 5. In rest treptele sunt identice chiar si cu cele din cutiile in 4.
Referitor la limitarea in turatie....dupa 3000 urca lin sau se ineaca? Daca urca lin poti verifica asa cum am verificat eu mai jos: Avansul poate limita urcarea in ture. Cand am cumparat masina imi mergea lin pana la 2500 ture dupa care urca violent pana la 4500-5000. Nu-mi placea deoarece eu vroiam sa schimb la 3000 si cadea in treapta urmatoare la 2000 , moment in care cu greu tragea. Am umblat la avans si apoi tragea bine pana in 3000 dupa care urca pana la 4000 dar il simteam fortat. (Scotea un zgomot puternic). In situatia de fata simteam ca am cuplu de diesel, pleca foarte usor de pe loc....doar din ambreaj si fara sa vibreze prea tare. Insa in depasirea unui tir ai nevoie de ture....deci iar nu e bine. Te joci cu avansul pana ajungi la un compromis. Unii recomanda reglarea avansului cu masina turata la 3000. POti da un search, exista topic dedicat pt asta. Daca masina urca pana la 3000 dupa care incepe sa smuceasca...ai putea verifica alimentarea cu benzina sau chiar aprinderea. |
--------------------
Dacia
1310 Break
1997
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#3
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
cred ca nu ai avansul reglat bine
|
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
krapcarasu |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
poti regla avansul initial usor cu led-ul asa ca punct de plecare, maresti cate putin pana merge bine. La km astia trebuie recalibrat avansu vacuumatic, da dintii a.i. sa se miste mai usor senzorul cand tragi din capsula
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
kaput |
![]()
Post
#5
|
![]() membru tuns scurt Group: Members Posts: 113 Joined: 19 April 07 From: CONSTANTA ![]() |
"Mirciulik"
De urcat urca lin de la 3000 in sus dar f. greu. Nu smuceste deloc. "krapcarasu" Da, avansul l-am reglat cu led controlul de la aprindere. L-am lasat asa nu l-am mai marit deoarece am inteles ca e mai bine pe zero. La dintii de la avans nu prea ma pricep sa umblu mi-e frica sa nu-l dereglez de tot. |
--------------------
Dacia
DACIA
1310/1999 GPL
- CT 56 DSD Nu goni mai tare decat poate ingerul tau pazitor sa zboare!
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
lasa ledul in pace si eu am incercat sa reglez dupa led si se manifesta exact ca si la tine .Pornesti motorul il lasi sa se incalzeasca si cand e cal misti delcoul incet (milimetric) stanga dreapta pana cnd motorul are turatia cea mai mare si apoi il turezi daca nici asa nu merge curata carburatorul
|
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
ia si mareste-l daca vrei sa mearga bine, asa cum a zis vladut88 cauti un max ; n-ai ce deregla, eventual tii minte dintele pe care era
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
Muratu |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 505 Joined: 25 June 06 ![]() |
Sa schimbi si filtrul de aer daca tot te ocupi.
|
--------------------
Daewoo Hyundai
Tico Accent
0.8SX 1998 2007 1.5 CRDI
- B-##-JSP B-##-SAK
|
|
kaput |
![]()
Post
#9
|
![]() membru tuns scurt Group: Members Posts: 113 Joined: 19 April 07 From: CONSTANTA ![]() |
Ok. O sa ma uit la avans si o sa-l maresc sa vad cum merge. Filtrul de aer are 5000km.
Bujiile cam 8000 dar sunt curate bec. |
--------------------
Dacia
DACIA
1310/1999 GPL
- CT 56 DSD Nu goni mai tare decat poate ingerul tau pazitor sa zboare!
|
|
kog |
![]()
Post
#10
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
a mea incepe sa zmuceasca pe la 5000 de ture. E grav?
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
br17rfg |
![]()
Post
#11
|
![]() be right back Group: Members Posts: 808 Joined: 11 November 07 ![]() |
|
--------------------
DACIA
................
..................... to be or not to be...this is the question....
|
|
kog |
![]()
Post
#12
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
pai am aprindere electronica(A01) si e reglata cu stroboscop, tot e nou in delcou schimbat acum ~1000km...
This post has been edited by kog: 8 Sep 2009, 18:26 |
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
baranga |
![]()
Post
#13
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
QUOTE(kog @ 8 Sep 2009, 13:36) auuu... ce cauti la 5000rpm??? vrei cai??? a mea n-a vazut mai mult de 3500 si asta mai in vreo depasire..defapt mai mult de 3000 la mers de croaziera.. Problema ta s-ar putea sa fie si de la presiunea de la pompa de benzina (adica sa nu faca fata la consumul ala si sa ramana fara benzen) ![]() |
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
kog |
![]()
Post
#14
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
pai nici io nu i-am dat numa o data, ca nu o chinui, la 3000 schimb vitezele si intr-a 5a nu trec de 3000, da' atunci asa s-a intamplat sa fie. Nu mai repet, promit
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
br17rfg |
![]()
Post
#15
|
![]() be right back Group: Members Posts: 808 Joined: 11 November 07 ![]() |
Sau nivel mic in carbelitor
|
--------------------
DACIA
................
..................... to be or not to be...this is the question....
|
|
G I M |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Sau o metoda pe care o foloseau batranii...incalzesti motorul bine apoi desfaci surubul de la delcou cat sa se miste delcoul foarte usor. Pornesti motorul si unde se stabilizeaza delcoul acolo il strangi. Am folosit metoda asta si a dat rezultate destul de bune.
Arcurile de la contragreutati din delcou ce mai zic? ![]() This post has been edited by Neagu Ionut: 9 Sep 2009, 19:14 |
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
kog |
![]()
Post
#17
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
ce e alea?
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
argon |
![]()
Post
#18
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(Neagu Ionut @ 9 Sep 2009, 19:07) Sau o metoda pe care o foloseau batranii...incalzesti motorul bine apoi desfaci surubul de la delcou cat sa se miste delcoul foarte usor. Pornesti motorul si unde se stabilizeaza delcoul acolo il strangi. Am folosit metoda asta si a dat rezultate destul de bune. Arcurile de la contragreutati din delcou ce mai zic? ![]() daca batranii era incuiati, trebuie sa fim si noi? e o aberatie metoda aia...delcoul se 'stabilizeaza' cam pe acolo unde statea de obicei datorita fiselor care au 'invatat' pozitia. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
baranga |
![]()
Post
#19
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
|
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
G I M |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
argon lasa vere ca bunicii nostrii nu mai aveau stroboscoape si alte minuni pentru a regla avansul, il reglau la ureche si nu se mai plangea nimeni ca nu urca in ture sau ca tacane avansul. Acum peste tot vezi numai topicuri...nu trage, imi tacane avansul , nu urca in ture frumos, imi trepideaza... am reglat avansul si cu stroboscopul si degeaba.
Metoda e incercata de mine cu rezultate bune (nu foarte bune). Fisele pe care le am sunt tesla siliconate si cred ca stii cat sunt de moi. Delcoul se plimba stanga dreapta din ce in ce mai putin pana se stabilizeaza intr-un loc unde motorul functioneaza bine. Eu am vrut sa-l ajut cu un sfat, nu dureaza decat 1 min toata treaba, este un mod simplu de a regla atunci cand n-ai vazut in viata ta un delcou. Nu zic ca stroboscopul nu e bun, e bun daca stie cine sa-l foloseasca, dar daca incerci sa reglezi un motor care are 150 mii de km iti zic eu ca nu o sa te ajute foarte mult. Fratilor in loc sa aprobati ce zic altii mai bine dati si voi un sfat ceva, sau postati de dragu de a creste numarul postarilor? kog e vorba de avansul centrifugal care incepe sa lucreze cam dupa 2000 de rtp (daca nu ma insel) iar avansul vacumatic isi are rostul doar la relanti. In delcou sunt 2 arculete cu 2 contragreutati (sub platoul pe care se afla platinele). De obicei arculetele alea de decalibreaza, isi pierd eleasticitatea si ori nu mai lucreaza in parametrii ori sar. This post has been edited by Neagu Ionut: 10 Sep 2009, 09:45 |
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
argon |
![]()
Post
#21
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
o fi vreun spiridus care misca delcoul si stie unde sa-l opreasca, cand o sa vi cu o explicatie logica la treaba asta mai vorbim.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 14:19 |