DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Urca greu in ture ...., dupa 3000 rpm

kaput
post 6 Sep 2009, 14:04
Post #1


membru tuns scurt


Group: Members
Posts: 113
Joined: 19 April 07
From: CONSTANTA




Am o dacia 1310/1999 carburator si instalatie GPL,aprindere electronica AT011, 130.000 km, motor nedesfacut.
Am o problema cu ea (zic eu), pana la 3000 rpm urca bine in ture, e fasneata si pe benzina si pe gaz, in orice treapta de viteza. Dar dupa 3000 urca foarte greu chiar daca sunt in tr. II. Aveti cumva idee de la ce ar putea fi?
Motorul nu este dat pe ulei, consuma cam 1 l la 10000-12000, nu fumega deloc. Cutia este mai lunga in trepte decat la altele din anul ei.

This post has been edited by kaput: 6 Sep 2009, 14:04


--------------------
Dacia DACIA 1310/1999 GPL - CT 56 DSD
Nu goni mai tare decat poate ingerul tau pazitor sa zboare!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mirciulik
post 6 Sep 2009, 14:20
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 378
Joined: 11 March 06
From: Galati




Cutia poate fi mai lunga decat altele doar in treapta 5. In rest treptele sunt identice chiar si cu cele din cutiile in 4.

Referitor la limitarea in turatie....dupa 3000 urca lin sau se ineaca?
Daca urca lin poti verifica asa cum am verificat eu mai jos:

Avansul poate limita urcarea in ture.

Cand am cumparat masina imi mergea lin pana la 2500 ture dupa care urca violent pana la 4500-5000. Nu-mi placea deoarece eu vroiam sa schimb la 3000 si cadea in treapta urmatoare la 2000 , moment in care cu greu tragea.

Am umblat la avans si apoi tragea bine pana in 3000 dupa care urca pana la 4000 dar il simteam fortat. (Scotea un zgomot puternic). In situatia de fata simteam ca am cuplu de diesel, pleca foarte usor de pe loc....doar din ambreaj si fara sa vibreze prea tare. Insa in depasirea unui tir ai nevoie de ture....deci iar nu e bine.

Te joci cu avansul pana ajungi la un compromis.

Unii recomanda reglarea avansului cu masina turata la 3000. POti da un search, exista topic dedicat pt asta.


Daca masina urca pana la 3000 dupa care incepe sa smuceasca...ai putea verifica alimentarea cu benzina sau chiar aprinderea.


--------------------
Dacia 1310 Break 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 6 Sep 2009, 14:33
Post #3


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




cred ca nu ai avansul reglat bine


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 6 Sep 2009, 18:44
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




poti regla avansul initial usor cu led-ul asa ca punct de plecare, maresti cate putin pana merge bine. La km astia trebuie recalibrat avansu vacuumatic, da dintii a.i. sa se miste mai usor senzorul cand tragi din capsula


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kaput
post 6 Sep 2009, 19:33
Post #5


membru tuns scurt


Group: Members
Posts: 113
Joined: 19 April 07
From: CONSTANTA




"Mirciulik"
De urcat urca lin de la 3000 in sus dar f. greu. Nu smuceste deloc.

"krapcarasu"
Da, avansul l-am reglat cu led controlul de la aprindere. L-am lasat asa nu l-am mai marit deoarece am inteles ca e mai bine pe zero. La dintii de la avans nu prea ma pricep sa umblu mi-e frica sa nu-l dereglez de tot.


--------------------
Dacia DACIA 1310/1999 GPL - CT 56 DSD
Nu goni mai tare decat poate ingerul tau pazitor sa zboare!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladut88
post 6 Sep 2009, 20:07
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.973
Joined: 22 May 09
From: Beius judetul bihor




lasa ledul in pace si eu am incercat sa reglez dupa led si se manifesta exact ca si la tine .Pornesti motorul il lasi sa se incalzeasca si cand e cal misti delcoul incet (milimetric) stanga dreapta pana cnd motorul are turatia cea mai mare si apoi il turezi daca nici asa nu merge curata carburatorul


--------------------
dacia ARO SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA 2004 1994 - bh 10 twa
I hate BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 6 Sep 2009, 22:04
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




ia si mareste-l daca vrei sa mearga bine, asa cum a zis vladut88 cauti un max ; n-ai ce deregla, eventual tii minte dintele pe care era


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muratu
post 7 Sep 2009, 08:11
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 505
Joined: 25 June 06




Sa schimbi si filtrul de aer daca tot te ocupi.


--------------------
Daewoo Hyundai Tico Accent 0.8SX 1998 2007 1.5 CRDI - B-##-JSP B-##-SAK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kaput
post 8 Sep 2009, 12:38
Post #9


membru tuns scurt


Group: Members
Posts: 113
Joined: 19 April 07
From: CONSTANTA




Ok. O sa ma uit la avans si o sa-l maresc sa vad cum merge. Filtrul de aer are 5000km.
Bujiile cam 8000 dar sunt curate bec.


--------------------
Dacia DACIA 1310/1999 GPL - CT 56 DSD
Nu goni mai tare decat poate ingerul tau pazitor sa zboare!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kog
post 8 Sep 2009, 13:36
Post #10


epuri orijinali


Group: Members
Posts: 1.916
Joined: 27 November 08
From: Lipova - Arad




a mea incepe sa zmuceasca pe la 5000 de ture. E grav? unsure.gif


--------------------
Dacia 1310 1989 TLX - AR-05-DGF
Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos...
"ti ciuda ca consum putin?" by argon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
br17rfg
post 8 Sep 2009, 16:41
Post #11


be right back


Group: Members
Posts: 808
Joined: 11 November 07




QUOTE(kog @ 8 Sep 2009, 13:36)
a mea incepe sa zmuceasca pe la 5000 de ture. E grav? unsure.gif
*


Curata si regleaza platina si apoi fa avansul si nu o sa mai zmuceasca.....


--------------------
DACIA ................ .....................
to be or not to be...this is the question....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kog
post 8 Sep 2009, 18:24
Post #12


epuri orijinali


Group: Members
Posts: 1.916
Joined: 27 November 08
From: Lipova - Arad




pai am aprindere electronica(A01) si e reglata cu stroboscop, tot e nou in delcou schimbat acum ~1000km...

This post has been edited by kog: 8 Sep 2009, 18:26


--------------------
Dacia 1310 1989 TLX - AR-05-DGF
Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos...
"ti ciuda ca consum putin?" by argon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baranga
post 8 Sep 2009, 20:17
Post #13


...eu merg cu DACIA iar tu pe jos....


Group: Members
Posts: 888
Joined: 8 February 08
From: Slobozia- IALOMITA




QUOTE(kog @ 8 Sep 2009, 13:36)
a mea incepe sa zmuceasca pe la 5000 de ture. E grav? unsure.gif
*



auuu... ce cauti la 5000rpm??? vrei cai???
a mea n-a vazut mai mult de 3500 si asta mai in vreo depasire..defapt mai mult de 3000 la mers de croaziera..

Problema ta s-ar putea sa fie si de la presiunea de la pompa de benzina (adica sa nu faca fata la consumul ala si sa ramana fara benzen) wink.gif


--------------------
Dacia Break 1999 - 1310CL - IL 03 HLE
mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kog
post 8 Sep 2009, 20:22
Post #14


epuri orijinali


Group: Members
Posts: 1.916
Joined: 27 November 08
From: Lipova - Arad




pai nici io nu i-am dat numa o data, ca nu o chinui, la 3000 schimb vitezele si intr-a 5a nu trec de 3000, da' atunci asa s-a intamplat sa fie. Nu mai repet, promit icon_mrgreen.gif. Pompa de benzina e ok, nu are probleme, nu ma apuc de upgrade la ea pentru ca nu e nevoie


--------------------
Dacia 1310 1989 TLX - AR-05-DGF
Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos...
"ti ciuda ca consum putin?" by argon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
br17rfg
post 8 Sep 2009, 22:58
Post #15


be right back


Group: Members
Posts: 808
Joined: 11 November 07




Sau nivel mic in carbelitor


--------------------
DACIA ................ .....................
to be or not to be...this is the question....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 9 Sep 2009, 19:07
Post #16


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Sau o metoda pe care o foloseau batranii...incalzesti motorul bine apoi desfaci surubul de la delcou cat sa se miste delcoul foarte usor. Pornesti motorul si unde se stabilizeaza delcoul acolo il strangi. Am folosit metoda asta si a dat rezultate destul de bune.
Arcurile de la contragreutati din delcou ce mai zic? rolleyes.gif

This post has been edited by Neagu Ionut: 9 Sep 2009, 19:14


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kog
post 9 Sep 2009, 19:16
Post #17


epuri orijinali


Group: Members
Posts: 1.916
Joined: 27 November 08
From: Lipova - Arad




ce e alea? blink.gif


--------------------
Dacia 1310 1989 TLX - AR-05-DGF
Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos...
"ti ciuda ca consum putin?" by argon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 9 Sep 2009, 19:52
Post #18


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(Neagu Ionut @ 9 Sep 2009, 19:07)
Sau o metoda pe care o foloseau batranii...incalzesti motorul bine apoi desfaci surubul de la delcou cat sa se miste delcoul foarte usor. Pornesti motorul si unde se stabilizeaza delcoul acolo il strangi. Am folosit metoda asta si a dat rezultate destul de bune.
Arcurile de la contragreutati din delcou ce mai zic? rolleyes.gif
*



daca batranii era incuiati, trebuie sa fim si noi? e o aberatie metoda aia...delcoul se 'stabilizeaza' cam pe acolo unde statea de obicei datorita fiselor care au 'invatat' pozitia.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baranga
post 9 Sep 2009, 23:47
Post #19


...eu merg cu DACIA iar tu pe jos....


Group: Members
Posts: 888
Joined: 8 February 08
From: Slobozia- IALOMITA




QUOTE(argon @ 9 Sep 2009, 19:52)
daca batranii era incuiati, trebuie sa fim si noi?  e o aberatie metoda aia...delcoul se 'stabilizeaza' cam pe acolo unde statea de obicei datorita fiselor care au 'invatat' pozitia.
*



corect!


--------------------
Dacia Break 1999 - 1310CL - IL 03 HLE
mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 10 Sep 2009, 09:43
Post #20


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




argon lasa vere ca bunicii nostrii nu mai aveau stroboscoape si alte minuni pentru a regla avansul, il reglau la ureche si nu se mai plangea nimeni ca nu urca in ture sau ca tacane avansul. Acum peste tot vezi numai topicuri...nu trage, imi tacane avansul , nu urca in ture frumos, imi trepideaza... am reglat avansul si cu stroboscopul si degeaba.
Metoda e incercata de mine cu rezultate bune (nu foarte bune). Fisele pe care le am sunt tesla siliconate si cred ca stii cat sunt de moi. Delcoul se plimba stanga dreapta din ce in ce mai putin pana se stabilizeaza intr-un loc unde motorul functioneaza bine. Eu am vrut sa-l ajut cu un sfat, nu dureaza decat 1 min toata treaba, este un mod simplu de a regla atunci cand n-ai vazut in viata ta un delcou. Nu zic ca stroboscopul nu e bun, e bun daca stie cine sa-l foloseasca, dar daca incerci sa reglezi un motor care are 150 mii de km iti zic eu ca nu o sa te ajute foarte mult.
Fratilor in loc sa aprobati ce zic altii mai bine dati si voi un sfat ceva, sau postati de dragu de a creste numarul postarilor?
kog e vorba de avansul centrifugal care incepe sa lucreze cam dupa 2000 de rtp (daca nu ma insel) iar avansul vacumatic isi are rostul doar la relanti. In delcou sunt 2 arculete cu 2 contragreutati (sub platoul pe care se afla platinele). De obicei arculetele alea de decalibreaza, isi pierd eleasticitatea si ori nu mai lucreaza in parametrii ori sar.

This post has been edited by Neagu Ionut: 10 Sep 2009, 09:45


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 10 Sep 2009, 10:01
Post #21


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




o fi vreun spiridus care misca delcoul si stie unde sa-l opreasca, cand o sa vi cu o explicatie logica la treaba asta mai vorbim.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th May 2025 - 14:19
Forum Renault