Probleme la pornire si, mai apoi, in mers, Trepideaza la accelerare, nu are sprint
![]() ![]() ![]() |
Probleme la pornire si, mai apoi, in mers, Trepideaza la accelerare, nu are sprint
asmodeus_ |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 8 February 05 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia 1310
1.6 l
- CJ-??-???
|
|||
Sir_Alex |
![]()
Post
#2
|
![]() Mem Brew fara alcool Group: Members Posts: 443 Joined: 2 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Bujiile alea erau ude cand le-ai scos? Carburatorul, jicloarele sunt ok? Ai verificat asta? Capacul de Delco e in regula? Cam astea ar fi problemele.
|
--------------------
BMW / Dacia
320 - 2,0 Diesel / Logan 1.6.16v
2003/2007
- B-XX-TDI Dacia...masina initierii mele pe sosea si un drum nesfarsit prin service-uri.
|
|
tm8bnz |
![]()
Post
#3
|
![]() turbomatic Group: Members Posts: 379 Joined: 13 March 05 From: RO,TM ![]() |
Daca se intampla sa nu-ti sta la relanti cate odata sau sa nu-ti traga,la carburatoarele dublucorb Carfil daca e de Nova1.6(nu Webber) se intampla sa se infunde cu mizerie ce poate fi din benzina,de pe furtune sau din garnituriile ce se descompun din cauza vremii.
Asa ca solutia mea e sa ii dai cateva rafale dar NU PE LOC,dai un "cox" scurt ca sa isi suga impuritatiile din jiloare ca la pedala maxima se foloseste si de corpul 2 care nu se infunda mai niciodata ! Ia vezi,daca nu e asta...e altceva,poate ai luat benzina proasta sau ai apa in benzina,se practica in comertzul romanesc ![]() |
--------------------
Dacia 1.3T / Renault
5 GTT
- 1986 / 1988
- TM8BNZ / TM88BNZ
|
|
asmodeus_ |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 8 February 05 ![]() |
QUOTE(tm8bnz @ 19 Mar 2005, 22:10) Asa ca solutia mea e sa ii dai cateva rafale dar NU PE LOC,dai un "cox" scurt ca sa isi suga impuritatiile din jiloare ca la pedala maxima se foloseste si de corpul 2 care nu se infunda mai niciodata ! Am facut asta si a mers. A pornit bine, sprintul era aproape de nota 10, eram fericit. Pana cand, in treapta a III-a fiind, am lasat-o la ralanti, ca erau multi copii pe strada si am lasat-o mai incet. Surpriza. La ralanti tremura de numa. Cand am calcat ambreiajul a murit. Apoi... tot asa. Concluzia - moare la ralanti acum. Am intrebat ca sa fiu sigur daca e ce credeam eu de data asta. Asa si era. Ma gandeam eu ca numai jiclorul de ralanti ar putea fi. Ha! Din nou surpriza! Mi s-a spus ca jiclorul de ralanti care e infundat e in interiorul carburatorului si ca tre' sa-l desfac pe asta pentru asta. Ei bine, avand in vedere ca nu sunt mecanic, dar incerc sa invat, va cer ajutorul pentru a face operatia asta. Vreau sa il desfac si sa desfund eu acel jiclor. N-am mai facut niciodata asta, de aceea v-as ruga sa-mi spuneti pas cu pas cum se face. Nu cred ca e prea greu, dar am totusi nevoie de indrumare. Multumesc. |
--------------------
Dacia 1310
1.6 l
- CJ-??-???
|
|
tm8bnz |
![]()
Post
#5
|
![]() turbomatic Group: Members Posts: 379 Joined: 13 March 05 From: RO,TM ![]() |
Eh,atunci ia pixi si crie
![]() Totusi ar fi o varianta mai usoara.Scoti carburatorul de pe galerie dupa ce dai jos 2xfurtune de benzina(sa nu uiti care de unde il scoti,de obicei returu e mai subtire) scoti cablu de acceleratie scoti mufa de la electrovalva aia din lateral si dai jos cablu de shok si bine'nteles gatul de lebada ce merge la filtru cu furtunul ce merge in talpa carburatorului.Cre ca astea is toate... Acuma ai carbu in mana dupa ce ai dat jos 4 piulite si ai lasat talba aia de ebonita si garnituriile alea pe galerie,scoti furtunelu ala mic in forma de S,si poti sa il scoti de la capatul de sus ca sa poti da jos corpul superior al carburatorului,sau capacul,cum io zice care il scoti desuruband vreo 6 sau 7 suruburi si aici ATENTIE sa nu faci miscari bruste. Ai luat jos suruburiile si cu mare atentie,incet si vertical,nu glumesc,ridici capacul carburatorului.Zic asta pt ca acolo o sa atarne plutitorul pe care nu vrei sa-l deranjezi,mai ales daca nu o mai umblat nimeni in el(e reglat stas) Eh dai jos capacul si il lasi undeva sa stea cu plutitorul in sus,adica il intorci 180gr si il pui jos. Daca ai ajuns pana aici e bine.Ai trecut cam 80% din tutorial ! ai vreo 4 jigloare la vedere dar nu are rost sa te atingi de ele.Mai poti sa desurubezi electrovalva,aia de unde ai scos mufa,ala o sa iasa afara cu un jiglor pe el care poti sa il pierzi usor daca nu sti ca o sa iasa de acolo,asa ca atentie. Na,acuma totul e desfacut,in iei in brate si mergi la o vulcanizare sau la un service ,iei un pistol de suflat sub presiune si oriunde vezi gaura dai aer pana nu mai poate ! ![]() PS Benzina ce o sa fie in camera(una dubla) de nivel zic sa o absorbi cu o carpa si sa cureti fundul camerei de nivel de impuritati ce sigur o sa ai ! Bafta ! |
--------------------
Dacia 1.3T / Renault
5 GTT
- 1986 / 1988
- TM8BNZ / TM88BNZ
|
|
asmodeus_ |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 8 February 05 ![]() |
Multumesc mult tm8bnz pt ajutor. L-am luat jos, supravegheat de unchiu-meu care se pricepe cat de cat. Mi-ai explicat ca lumea. L-am curatat. Pus sus. Mers ok tot. Dupa care, iar. Vechea problema. Zic "Nu se poate!" Si merg cu ea la un tip care stiam ca e bun mecanic si regleaza bine si carb-uri. Deschide capota, zice: "A, pai e simplu." Si conecteaza la loc mufa de pe un <<bulb>> (cred ca e vorba de mufa de pe acea electrovalva). "Iti pun o siguranta pe ea sa nu mai iasa afara." Mi-a pus, merge totul ok acum. Multumesc celor care m-au ajutat.
Cat despre problema cu bujiile, incearca sa schimbi si fisele, daca crezi ca e vorba de bujii. Sau verifica distanta dintre electrozi cu o lera. Inca ceva... daca tot vrei sa schimbi bujii si/sau fise, iti recomand sa pui si vreo 2 filtre de benzina pe circuit. Eu am luat masina cu 3 astfel de filtre si mecanicul mi-a zis ca nu are sens sa fie 3, dar daca sunt, e cu atat mai bine. Deci, cred ca ti-ar prinde bine si astfel de filtre, e sanatos pentru carb. |
--------------------
Dacia 1310
1.6 l
- CJ-??-???
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 12:34 |