DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

11 Pages « < 4 5 6 7 8 > »  
Reply to this topicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> BMW F 650 GS, Inceputuri

Tossi
post 8 Jul 2010, 18:47
Post #151


Membru autentic


Group: Members
Posts: 969
Joined: 25 April 06
From: Bucuresti




Pretul nu il stiu la fix si oricum probabil ca e negociabil, dar mi-a zis ca cere 3 mii si ceva...nu prea m-a interesat si nu am retinut da' am facut legatura citind ce s-a postat pe topicul tau.

Scuze de poluare...


--------------------
Renault Megane 1.5 dci 2004 - B6SSSS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nicknein
post 10 Jul 2010, 08:50
Post #152


Membru incepator


Group: Members
Posts: 71
Joined: 7 June 04
From: Bucuresti




@gibonu
Frumoase povestirile. Bravo. Frumoasa si motoreta. Sa te plimbe cit vrei tu de mult.


--------------------
FORD Focus 1.6 16V '07
BMW F650 GS '04
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Doc
post 10 Jul 2010, 14:49
Post #153


Specialist Chiptuning


Group: Members
Posts: 2.072
Joined: 4 September 04
From: Bucuresti




Am revenit si eu dupa ce 3 zile am fost plecat. Mi-am luat pana la urma un BMW F650 GS Dakar din 2000 cu 29.000km in bord. Am avut de ales intre cel din 2000 si unul din 2003 cu 23.000km. Mi-a placut mai mult modelul acesta ca si aspect si a fost putin mai ieftini. Cu tot cu inscriere, drum si alte cheltuieli ar trebui sa ma duca la aproape 3000 euro. Motorul arata impecabil, se pare ca cel care l-a avut (in Italia) nu l-a bagat in coclau. Nu are semne de uzura si cazaturi pe el. O singura problema am la el, trebuie sa ii schimb ambreiajul.

Inainte sa fac drumul pana la Bucuresti, aprox 650km i-am facut schimbul de ulei si filtru iar zilele astea spre sa ii schimb si bujia. Mai trebuie sa caut niste coburi pentru acest model, sa ii cumpar niste gume mai crampronate (a venit incaltat cu Michelin Anakee).

Ma apuc de enduro la toamna cand voi cauta un KTM de 125 sau 200cmc.


--------------------
Honda Civic TypeR FK2 2.0 TURBO 340CP+ 2016
Ofer servicii de chiptuning (resoftare) pentru orice model Renault. Preturi in PM. ROTAC 2018 Tuned class Champion Audi TT powered by OBDTUNING.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gibonu
post 12 Jul 2010, 08:06
Post #154


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.190
Joined: 29 May 06




@ nicknein
Multumesc

@ Doc
Felicitari. Sa-l stapanesti sanatos si sa te bucuri de el.
Asteptam poze si poate cateva vorbe despre cum ti se pare.
Eventual o comparatie fata de Transalp, daca se poate.


--------------------
Mitsubishi Lancer Inform 1.5 - B 00 XXX
BMW F 800 GS
Trek 4300
I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Doc
post 12 Jul 2010, 14:19
Post #155


Specialist Chiptuning


Group: Members
Posts: 2.072
Joined: 4 September 04
From: Bucuresti




Merci. N-am apucat sa il mai calaresc zilele astea pentru ca am avut o nunta si un botez. Astazi am fost sunat ca mi-au iesit actele si maine le am. Trebuie sa ma apuc de inscriere.

Poze nu am apucat sa ii fac. Am sa povestesc mai multe in curand dupa ce imi revin din oboseala acumulata.


--------------------
Honda Civic TypeR FK2 2.0 TURBO 340CP+ 2016
Ofer servicii de chiptuning (resoftare) pentru orice model Renault. Preturi in PM. ROTAC 2018 Tuned class Champion Audi TT powered by OBDTUNING.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gibonu
post 13 Jul 2010, 13:31
Post #156


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.190
Joined: 29 May 06




Sambata 10.07.2010
Avand in vedere faptul ca anul asta nu am apucat inca sa ajung pe Valea Rea (in Fagaras, pe fata sudica, sub Moldoveanu), am hotarat sa merg sambata cu motocicleta, sa vad cum mai arata.
In plus, era deja momentul sa ies putin de pe asfalt, sa vad cum este pe drumul forestier.
Impreuna cu prietenul cu care ma dau de obiecei, am plecat sambata dimineata spre Targoviste.
Pana aici nimic deosebit, doar alimentare si un suc la OMV.
Din Targoviste, directia Campulung, cu o singura oprire, pe marginea drumului la Voinesti, de unde prietenul meu a luat niste mere, ca doar eram in zona merelor de Voinesti.
Ca pana pe Valea Rea s-au cam facut terci, asta nu prea mai conteaza.
Drumul este cam nasol intre Targoviste si Campulung, sunt vreo doua semafoare (aluncari de teren) insa se merge.
Din Campulung, directia Curtea de Arges, pana in comuna Domnesti.
Drumul intre Campulung si Domnesti este praf, adica nu prea are asfalt, ci numai placi de beton.
Din Domnesti se merge spre nord pana la Tabara de copii Nucsoara, care de fapt este in satul Slatina.
Drumul pana aici este superb. Desi este drum judetean, asfaltul este coala de hartie, iar drumul este virajat, in usoara urcare. O placere sa te dai cu motocicleta pe el.
De la Tabara Nucsoara se termina asfaltul si se continua alergarea pe drumul forestier, vreo 30 km (dus-intors). Pentru cei care stiu zona, am mers pana la baraj.
A fost prima data cand am mers mai mult pe un drum forestier. Mi-a placut.
Stand pe sa, te cam zgaltaie motocicleta, asa ca trebuie sa mergi in picioare, sa te ridici in scarite.
Cam juma de drum l-am facut ridicat in scarite, numai ca asta cere ceva condittie fizica, pentru ca la sfarsit cam aveam o usoara febra musculara la maini, coapse si umeri.
Probabil si datorita faptului ca a fost prima data. Poate datile viitoare va fi altfel.
Important este ca mi-a placut si ma mai duc.
Ne-am intors in Domnesti, de unde am luat-o direct spre Pitesti, directia Piscani - Mioveni.
Piscani - Mioveni, fiind drum judetean, este perfect.
Mioveni - Pitesti este praf.
Din Pitesti ne-am intors pe drmul national inapoi in Bucuresti, iar pe la Titu a inceput si ploaia.
Problema a fost ca a plouat doar foarte putin, suficient cat praful de pe drum sa se transforme intr-o mazga fina, tocmai buna ca sa se lipeasca de vizeta.
La intrarea in Bucureti am oprit la un Lukoil sa alimentez, iar casierul de acolo a fost foarte deranjat de faptul ca am platit cu cardul, aproape ca mi-a aruncat POS-ul de tejghea.

This post has been edited by gibonu: 13 Jul 2010, 13:31


--------------------
Mitsubishi Lancer Inform 1.5 - B 00 XXX
BMW F 800 GS
Trek 4300
I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gibonu
post 19 Jul 2010, 17:15
Post #157


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.190
Joined: 29 May 06




Vineri 16.07
Dupa munca, pe la ora 17.30 am plecat spre Valea Doftanei, (in capu' vaii, acolo unde se termina asfaltul) la o pensiune, la ziua unor prieteni.
Drumul pana acolo nu a ridicat probleme, decat ca intre Campina si barajul de la Paltiunul erau bucati de asflat pe care curgea apa, iar alte bucati cu apa si noroi.
Am mers mai incet si nu a fost o problema
Am stat acolo pana ieri, cand pe la ora 14.00 a trebuit sa plec spre casa.
Pana la Ploiesti a fost OK, insa dupa Ploiesti, pe DN 1 a fost groaznic, din cauza aglomeratiei si a caldurii.
Pana in Otopeni am simtit ca ma topesc, desi aveam pe mine doar un tricou, protectia si o bluza subtire peste protectie.
La Otopeni am luat-o pe centura si aici a fost mai bine, probabil datorita faptului ca nu erau asa multe masini care sa mai radieze caldura peste cea de afara.
Concluzia: mai bine e pe ploaie decat pe caldura care te topeste si pur si simplu nu ai ce sa mai faci.


--------------------
Mitsubishi Lancer Inform 1.5 - B 00 XXX
BMW F 800 GS
Trek 4300
I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gibonu
post 5 Aug 2010, 15:53
Post #158


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.190
Joined: 29 May 06




Unul din motivele pentru care mi-am luat motocicleta a fost sa merg la munte cu cortul, sa pot intra pe drumurile forestiere, fara sa imi mai pun problema daca masina face fata sau nu.

Vineri 30.07.
Pe la ora 16.00 am plecat din Bucuresti, directia Valea Rea (undeva pe fata sudica a Fagarasului).
Drumul pana acolo nu a ridicat nici o problema, in afara de caldura cam greu de suportat prin Bucuresti, pana am iesit pe A1.
A fost prima data cand am plecat cu tot echipamentul de munte (cort, sac de dormit, saltea autogonflabila, gamela, butelie, topor, etc) pe motocicleta.
Norocul meu a fost ca am pastrat un sac de la USA Army, adus de tata din Libia acum vreo 20 de ani.
Am vrut la un moment dat sa-l arunc (acum ceva ani) crezand ca nu mai am ce face cu el, dar bine am facut ca nu l-am aruncat.
Sacul asta este perfect la ceea ce imi trebuie acum, adica, pe scurt, nu mai am nevoie de cutii laterale, m-am descurcat cu el si cu cutia centrala (top-case).
Mancarea si bautura au carat-o prietenii cu care am fost, dar daca ma stresam putin, sigur mai gaseam loc de 2-3 conserve si o sticla de vin.

Sacul a fost prins de sa cu una dintre chinagile cu care leg caiacul pe masina.
A fost perfect, sacul nu s-a miscat deloc, desi pe langa asfalt, au mai fost vreo 14 km de drum forestier.
Ca tot vorbeam de drumul forestier, am mers total vreo 40 km in week-end-ul asta, insa nu am mai avut nici un fel de problema, n-am mai avut febra musculara sau durere la maini, cum s-a intamplat data trecuta.

Una peste asta a fost foarte tare, mai ales ca imi doream de foarte mult timp sa ajung cu motocicleta pe Valea Rea.
Doua poze, una la dus, alta la intors cu motocicleta incarcata.
01.JPG ( Size: 470.59k ) Number of downloads: 756
02.JPG ( Size: 445.29k ) Number of downloads: 836




--------------------
Mitsubishi Lancer Inform 1.5 - B 00 XXX
BMW F 800 GS
Trek 4300
I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 5 Aug 2010, 16:03
Post #159


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Vezi ca au saci impermeabili la louis.de, dai comanda pe kronaumoto.ro
Multi isi iau cate 2 banane d-astea si au terminat povestea.

10024015-17.JPG

This post has been edited by vis-a-vis: 5 Aug 2010, 16:10

Attached thumbnail(s)
74963DSC_7381.JPG ( Size: 415.65k ) Number of downloads: 786


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gibonu
post 5 Aug 2010, 17:16
Post #160


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.190
Joined: 29 May 06




@ vis-a-vis
Multumesc frumos pentru sugestie, dar problema este partial rezolvata.
Sacul de dormit a venit cu un sac suplimentar de transport, din ala impermeabil, care se roluieste la gura, deci nu se uda daca ploua.
L-am testat anul trecut cu bicicleta si a tinut admirabil.

Sper ca pana la anu sa-mi iau minunea asta:
packsafe.jpg ( Size: 38.56k ) Number of downloads: 710


Mai multe informatii aici:
http://www.pacsafe.com/www/index.php?_room...on=detail&id=42

Cu sacul de mai sus, rezolv si problema de impermeabilitate, si (partial macar) pe cea a furtului.

Daca trebuie sa fac ture fara echimapent de munte (cort, sac, etc), sacul din poza de mai jos este perfect
03.JPG ( Size: 454.31k ) Number of downloads: 720


Am fost la Istanbul cu el, m-a plouat la intoarcere prin BG destul de mult, insa o picatura de apa n-a intrat in sac.
Mai multe detalii aici:
http://www.cascadedesigns.com/sealline/dry...dry-bag/product


--------------------
Mitsubishi Lancer Inform 1.5 - B 00 XXX
BMW F 800 GS
Trek 4300
I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 5 Aug 2010, 17:56
Post #161


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti






--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Doc
post 5 Aug 2010, 23:20
Post #162


Specialist Chiptuning


Group: Members
Posts: 2.072
Joined: 4 September 04
From: Bucuresti




Cam putine bagaje. Eu zic ca ceea ce ai dus acolo este pentru distante scurte, imprejurimi cu civilizatie. Un drum prin pustietati se face cu ceva mai mult bagat si pentru asta ai avea nevoie de cutii laterale. Nu mai spun ca daca bagi offroad ar trebui sa ai cutii de aluminiu, mult mai rezistente decat cele de plastic la cazaturi.

Visule cortul ala pare interesant si nici nu mi se pare asa de scump.


--------------------
Honda Civic TypeR FK2 2.0 TURBO 340CP+ 2016
Ofer servicii de chiptuning (resoftare) pentru orice model Renault. Preturi in PM. ROTAC 2018 Tuned class Champion Audi TT powered by OBDTUNING.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gibonu
post 6 Aug 2010, 09:07
Post #163


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.190
Joined: 29 May 06




@ vis-a-vis

Eu as opta pentru un cort tip tunel, adica asa ceva:
cort_tunel_2.jpg ( Size: 34.99k ) Number of downloads: 163


Dupa mintea mea, avantanjul major la tipul asta de cort este ca se poate pune si pe ploaie, deoarece mai intai se monteaza tenda (cortul exterior) si apoi se agata cortul interior.
Alt avantaj la tipul asta de cort este acela ca, respectiv cortul interior se afla la o oarecare distanta fata de cortul exterior.
Ceea ce am subliniat prin cercurile rosii din poza.
Astfel, nu mai ai nici un fel de problema ca s-ar putea atinge cele doua corturi (interior si exterior) si sa intre apa.

Cortul perfect pentru mine ar fi ca asta din poza
cort.jpg ( Size: 16.07k ) Number of downloads: 117

dar tip tunel.

Nu sunt eu mare expert in corturi, doar mai stiu si eu cate ceva.
Concluzia ar fi: ia-ti un cort la care distanta intre cortul interior si cel exterior sa fie cat mai mare, ca sa nu ai probleme cu ploaia.
Din cate stiu eu, la tipul tunel este distanta cea mai mare.
Nu este un secret pentru nimeni ca, in cazul in care cele doua corturi (interior si exterior) se ating, pe acolo va intra apa.

In alta ordine de idei:
La anu' vreau sa trec la nivelul urmator, adica la hamac.
http://www.eaglesnestoutfittersinc.com/pronest.html
+ copertina
http://www.eaglesnestoutfittersinc.com/dry...-rain-tarp.html

@ Doc
Am avut cu mine:
- cort;
- sac de dormit;
- saltea autogonglabila;
- gamela;
- butelie;
- arzator;
- bidon de apa (750 ml) + cana metalica
- lampa frontala;
- topor;
- briceag + cutit;
- geaca de ploaie pentru motocicleta;
- pantalonii de ploaie pentru motocicleta;
- haine (3 tricouri, 1 buc. pantaloni scurti, 2 pullover) + pantalonii care ii aveam pe mine.
Ce altceva ar mai fi trebuit sa-mi iau?
Chiar daca ma duceam undeva mai departe de civilizatie.
Dupa cum am mai spus, mancare si bautura nu am avut (au fost la prietenii mei), dar daca ma stresam putin gaseam loc si pentru asta.
Am avut un rucsac in spate care era gol, aveam in el doar portofelul.
Inca ceva: din ce am vazut, cutiile tale laterale au 82 de litri.
Cam atat cred ca are si sacul meu. Acum nu a fost plin, a fost cam la 75% din capacitate.


--------------------
Mitsubishi Lancer Inform 1.5 - B 00 XXX
BMW F 800 GS
Trek 4300
I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 6 Aug 2010, 09:36
Post #164


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Eu m-am uitat pe http://www.vreaucort.ro/ si cica astea tip tunel sunt de evitat, pt ca le cam bate vantu'. Sunt instabile si incepe sa falfaie.
Ala din a doua poza e semigeodezic, are 3 puncte de intersectie a betelor. Adica este cu o clasa peste "al meu", care e de tip iglu.

This post has been edited by vis-a-vis: 6 Aug 2010, 09:37


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gibonu
post 6 Aug 2010, 09:58
Post #165


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.190
Joined: 29 May 06




Cat de tare o putea sa bata vantu' in padure?
Problema de vant se pune cand te duci cu cortul in spate si il montezi undeva la altitudine, cum ar fi lacul Bucura din Retezat.
Insa, sincer, te mai tine sa te duci cu cortul in spate?
Pe mine nu ma mai tine de multi ani.

A avut un prieten al meu ani de zile un tunel de 3 persoane, deci destul de mare, si nu a avut nici o problema cu vantul sau cu ploaia.

Cortul din poza 2 mi se pare cam de profesionisti, ceea ce nu este cazul, cel putin la mine.


--------------------
Mitsubishi Lancer Inform 1.5 - B 00 XXX
BMW F 800 GS
Trek 4300
I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 6 Aug 2010, 11:03
Post #166


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




N-am mers niciodata cu cortul in spate, de urcat pe jos pe munte, doar de cateva ori, asa... ca s-a nimenit. Mai subtire cu natura-n tinerete, mai mult cu pesisajul urban al carciumilor. La batranete m-am prostit cu plecatu' d-acas'. blush.gif
Iau si eu in considerare ce zice fiecare si aleg ce cred c-o fi mai bine. Singura chestie e sa nu ma faca ciuciulete vreodata sa nu-mi mai trebuiasca a doua oara.


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gibonu
post 6 Aug 2010, 11:17
Post #167


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.190
Joined: 29 May 06




Am inteles.
Atunci ia-ti un cort la care distanta intre cortul interior si cel exterior sa fie mai mare. Cercurile rosii din pozele anterioare.
In ziua de azi se fac corturi destul de bune, prin care nu prea mai trece apa.
Cu timpul, probabil impermeabilitatea cortului exterior se cam duce, insa exista spray-uri + alte solutii de impermeabilizare.

Inca ceva: combina cortul cu salteaua autogonflabila.
Ca-i autogonflabila nu-i asa mare soricarie, insa asigura un confor si o izolatie foarte bune.
Si stransa ocupa loc putin.
Eu am de 3 ani asa ceva si dorm in cort mai bine ca in pat acasa.
Dupa prima noapte pe o astfel de saltea, izoprenul ti se va parea o gluma proasta.


--------------------
Mitsubishi Lancer Inform 1.5 - B 00 XXX
BMW F 800 GS
Trek 4300
I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 6 Aug 2010, 11:24
Post #168


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Apropo', ca n-am vazut niciuna d-asta-n realitate. Ce-nseamna ca-i autogonflabila? Cum se umfla? In poze par mai subtirele.
Eu am avut doar saltele d-alea comuniste Barum, care se spargeau cand ti-era lumea mai draga si e trezeai dormind cu curul pe pamant si cu capul in piept.


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gibonu
post 6 Aug 2010, 12:16
Post #169


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.190
Joined: 29 May 06




Salteaua are in cap, pe lateral o valva, iar in interior un fel de burete care absoarbe aer.
Este ceva similar cu un burete care absoarebe apa, numai ca aici absoarbe aer.
Salteaua vi cu ea de acasa stansa (facuta sul) iar dupa ce o intinzi incepe sa traga singura aer.
Dureaza cam 15 min pana se umfla, insa in timpul asta poti sa faci altceva.

Eu o am pe asta (varianta Large):
http://cascadedesigns.com/therm-a-rest/mat...il-lite/product
Inainte sa ma culc, mai suflu de vreo 4-5 ori in ea si asta e tot.
Cei 3,8 mm grosime sunt suficienti pentu unul ca mine, la 110 kg in viu.

In RO, le gasesti aici:
http://www.mmsport.ro/1_4_9_1.htm

Acum 3 ani numai ThermaRest se gaseau la noi (sau cel putin asa stiu eu), azi mai sunt si alte firme, dearece majoritatea producatorilor de echipament fac si saltele din astea.



--------------------
Mitsubishi Lancer Inform 1.5 - B 00 XXX
BMW F 800 GS
Trek 4300
I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 6 Aug 2010, 12:22
Post #170


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Acum m-am dumirit. Multam fain.


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gibonu
post 6 Aug 2010, 14:31
Post #171


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.190
Joined: 29 May 06




N-ai pentru ce.
Daca te hotarasti sa-ti iei saltea din asta, gandeste-te un o depozitezi prin casa.
Scrie clar in instructiuni sa nu o pastrezi facuta sul prea mult timp, deoarece buretele ala isi pierde din prorprietati.
Eu de exemplu o tin in spatiu care ramane intre un perete si dulap.
Este fix cat salteaua.


--------------------
Mitsubishi Lancer Inform 1.5 - B 00 XXX
BMW F 800 GS
Trek 4300
I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 6 Aug 2010, 14:32
Post #172


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




O pun pe perete in loc de patura cu "Rapirea din Serai" blush.gif


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gibonu
post 6 Aug 2010, 14:51
Post #173


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.190
Joined: 29 May 06




Nu-i bine.
Mai bine picteaza "Rapirea din Serai" pe salteaua auto-gonflabila.
Asa o sa ai opera de arta si cu tine in cort, poate dormi mai bine pe ea.


--------------------
Mitsubishi Lancer Inform 1.5 - B 00 XXX
BMW F 800 GS
Trek 4300
I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Doc
post 6 Aug 2010, 20:58
Post #174


Specialist Chiptuning


Group: Members
Posts: 2.072
Joined: 4 September 04
From: Bucuresti




Trusa de scule pentru motor unde o iei? Sau nu ai asa ceva? Nu de alta, dar BMW-urile astea se cam strica des si s-ar putea sa te lase cand iti este lumea mai draga.


--------------------
Honda Civic TypeR FK2 2.0 TURBO 340CP+ 2016
Ofer servicii de chiptuning (resoftare) pentru orice model Renault. Preturi in PM. ROTAC 2018 Tuned class Champion Audi TT powered by OBDTUNING.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 6 Aug 2010, 21:26
Post #175


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Detaliaza 04.gif


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gibonu
post 7 Aug 2010, 10:34
Post #176


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.190
Joined: 29 May 06




La fel zic si eu.
Detaliaza, te rog.
Sau daca sunt asa de proaste, tu de ce ti-ai mai luat BMW?

P.S. Trusa de scule este sub sa (cea originala, cu care a venit motocileta).
P.P.S. Nu ma pricep la mecanica, oricum daca se strica, nu o repar eu pe marginea drumului.
Adica as putea avea tot service-ul BMW dupa mine, ca oricum nu as sti ce sa-i fac.

Daca are vreo imortanta.
Anul asta, din martie pana acum, am facut vreo 6.000 (sase mii) km.
Nu ma intereseza daca e mult sau putin, ma intereseaza ca motocicleta nu a avut absolut nici o problema, i-am pus doar benzina si i-am mai completat presiunea in roti de doua ori.

This post has been edited by gibonu: 7 Aug 2010, 10:50


--------------------
Mitsubishi Lancer Inform 1.5 - B 00 XXX
BMW F 800 GS
Trek 4300
I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
St
post 7 Aug 2010, 12:13
Post #177


Membru


Group: Members
Posts: 4.466
Joined: 18 July 04
From: Bucuresti




Readuc putin in discutie salteaua autogonflabila.
Imi surade ideea de a-mi cumpara asa ceva pentru mers pe munte (in loc de izopren), mai ales ca nu e mult mai scumpa ca un izopren mai gros.
Vad ca zici ca trebuie tinuta desfacuta. E vreo problema daca o folosesc pe munte 7-10 zile consecutive (adica desfacut noaptea, strans a doua zi dimineata)?


--------------------
Ford/ BMW Mondeo/ 650GS 2018/ 2004
Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gibonu
post 7 Aug 2010, 17:12
Post #178


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.190
Joined: 29 May 06




@ St
Producatorul recomanda sa nu o pastrezi stansa perioade lungi de timp.
Adica sa nu o lasi stransa (facuta sul) din octombrie pana in iunie.
Nu are absolut nici o problema daca o pastrezi stansa pe perioade scurte, adica cateva zile.

Deci, nu este nici o problema daca o folosesti noaptea si o strangi ziua.
In fond, nu pentru asta a fost facuta?


--------------------
Mitsubishi Lancer Inform 1.5 - B 00 XXX
BMW F 800 GS
Trek 4300
I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
St
post 9 Aug 2010, 22:23
Post #179


Membru


Group: Members
Posts: 4.466
Joined: 18 July 04
From: Bucuresti




Corect, m-am gandit doar sa nu fie "prea mult".

Stiu ca deja am fost mult off-topic, dar mai am o nelamurire.
Eu nu am dormit niciodata in cort pe ploaie. Corturile despre care s-a discutat mai sus(nici cele mai ieftine de pe piata, dar nici extrem de scumpe), daca ma prinde o ploaie intra apa in ele? Dar daca ma prinde o furtuna dinasta de vara, prin padure?


--------------------
Ford/ BMW Mondeo/ 650GS 2018/ 2004
Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 10 Aug 2010, 11:14
Post #180


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Hai sa mutam discutia asta aici: http://www.daciaclub.ro/Vreau-cort-t21585.html

Eu chiar sunt interesat de aspectul cort, campare si ce mai trebuie pe langa.

This post has been edited by vis-a-vis: 10 Aug 2010, 11:16


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
11 Pages « < 4 5 6 7 8 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 15:13
Forum Renault