DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Frana de relanti (dash-pot) la carburator de 1400, Amortizarea inchiderii clapetei de acceleratie

diaconuliviu
post 24 Sep 2009, 07:04
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Cauta EEBIO, ala taia alimentarea in frina de motor. Numai ca, dashpot si eebio...se cam bat cap in cap la carburate, la injectate e altceva.
Afisarea NUMERICA de consum la Dacia cu carburator e mai laborioasa, am scris citeva principii pe undeva, cu o sonda de Trabant sau Wartburg, PIC, esantionare, etc...



--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 24 Sep 2009, 08:37
Post #32


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




auzi, dar daca pui un telescop pe acceleratie(vcum spuneam mai sus), nu te impiedica sa apesi brusc acceleratia?


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 24 Sep 2009, 22:19
Post #33


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Nu, ca nu vine prins de acceleratie, in accelerare nu are nicio treaba, in decelerare amortizeaza. Practic acceleratia doar se sprinjina pe acea capsula/telescop.


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 28 Sep 2009, 18:33
Post #34


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Azi am fost mai liber si am studiat problema. Am fost la masina si am incercat sa adaptez acel dash-pot. Greu de prins nu este, dar a intervenit o problema; arcul acceleratiei este prea moale si nu are forta sa impinga "pistonasul" franei. Am mai scurtat arcul si degeaba, plus de asta daca arcul este prea tare sunt sanse foarte mari sa se strice bucsele de bronz de la clapeta de acceleratie si ....nu am facut nimic. Momentan, din lipsa de timp abandonez aceasta problema, multumesc celor care au incercat sa ma ajute.


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 12:42
Forum Renault