Porneste greu sau se opreste motorul in mers
![]() ![]() ![]() |
Porneste greu sau se opreste motorul in mers
Mirmar |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 43 Joined: 22 November 04 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan Laur 1.4
- B xx BVE
|
|||
horsewhisperer27 |
![]()
Post
#32
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.491 Joined: 15 March 04 From: Bucuresti ![]() |
mai stai la discutii?
normal ca sa te duci, daca ti se intampla constant si excluzi calitatea benzinei! fuga repede! |
-------------------- fan VAG!
|
|
daciaclub-artanis |
![]()
Post
#33
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 19 May 05 ![]() |
ai fost la service? ce ti-au zis?
|
--------------------
LOGAN
Preference 1,6
- ph-xx-mxm
|
|
liviu2004 |
![]()
Post
#34
|
Unregistered ![]() |
"Se poate demonstra foarte usor atunci cand se pune masina pe calculator, se vede daca nu a pornit"
Sunt si cazuri cand pe tester ai sa vezi zero erori. " Dupa cate stiu, aceasta presiune nu este mentinuta daca se stationeaza indelungat din motive de securitate (ca la instalatia de racire, dupa un timp, o valva elibereaza presiunea)." Nu exista nici o valva care sa elibereze presiunea. Cu cat presiunea rezista mai mult timp, cu atat pompa de benzina este mai buna. Nu exista timp de intarziere la crearea presiunii in rampa. Aceasta se realizeaza aproape instantaneu (vb. de pompe bune). Si mie mi-a facut figura cu pornitul mai greoi. Sincer nu cred ca este o problema. Se mai intampla si la case mai mari. Nici nu cred ca se acumuleaza vapori de benzina care sa fie apoi bagati in rampa. Exista valva de retur de pe rampa care oricum iar trimite inapoi in rezervor. |
-------------------- |
|
cosmin_m |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 27 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Si eu patesc treaba asta in mod constant, dupa ce sta masina in soare 10 ore . Nu dureaza 7-8 sec, dar in nici un caz nu o mai ia la sfert.
|
--------------------
Lada / Logan
1200 / 1.6 8v ABS
- B-NN-MMM
|
|
GABI_ |
![]()
Post
#36
|
Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 4 January 05 From: Bucuresti ![]() |
eu am patit chestia asta de dimineata. masina a stat aprox. 4 ore la umbra.
de 2 ori am incercat la "sfert de cheie" si nu a pornit. a 3 oara am tinut mai mult cheia si a pornit. ![]() este cred ![]() |
--------------------
Renault Megane
1,5 dci 100 CP
2006 CE
- B 71
|
|
ady624 |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 14 May 04 From: București ![]() |
klaus, ai pus niste intrebari la un moment dat si m-ai ghicit:
Pornirea grea are loc doar dupa ce masina sta in soare. Am in ea benzina OMV Super100 deci as putea spune ca e ceva mai aditivata... Si da, mai aveam cam 10-15 litri in rezervor. Deci rezervorul era sub sfert. Toate cele trei conditii au fost intrunite. Dimineata nu prea face pentru ca e mai racoare. Seara nu face, ziua face. Este normal acest lucru? Sau ar trebui sa dau cu batzul prin service dupa vreunu' care sa stie sa umble? Multumesc anticipat, Adrian |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
- B-42-TWK Culmea lenei este să te scoli mai devreme ca să ai mai mult timp să stai degeaba...
|
|
KNIGHT_C |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru Group: Members Posts: 117 Joined: 4 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Mai baieti, luni cand a fost destul de cald, benzina 99+ petrom, pe vapori cu becul aprins, masina a stat in soare de dimineata pana la ora 14, a pornit la sfert. Pana acum nu mi-a pornit niciodata altfel, deci verificati sa nu mai fi si altceva.
SA NU UIT: AMBREIAJUL CALCAT INTOTDEAUNA LA PORNIRE ! |
--------------------
DACIA
LOGAN Ambition
2004
- B 40 ZZZ Nu judecati oamenii dupa hotararile si faptele lor inainte de a intelege conjuctura in care le-au luat respectiv facut.
|
|
collinro2 |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 457 Joined: 22 August 04 From: Iasi ![]() |
Ma intreb daca la actualul sistem de alimentare cu combustibil e posibil fenomenul de percolatie.
|
--------------------
renault
megane 2.2
2006 1,5dCi 80CP
- IS-05-GP? We are what we repeatedly do; al naibii de adevarat...
|
|
klaus |
![]()
Post
#40
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(liviu2004 @ 19 May 2005, 15:00) Nici nu cred ca se acumuleaza vapori de benzina care sa fie apoi bagati in rampa. Exista valva de retur de pe rampa care oricum iar trimite inapoi in rezervor. Ai putea sa-mi spui si mie unde este valva de retur de pe rampa?....Ca eu zic ca nu mai este de la SLZ incoace... Pt. ady64: S-ar putea sa ai o problema cu circuitul de recuperare a vaporilor de benzina. Insa nu trebuie sa o iei de buna. Se poate sa fie si o problema de ... benzina. Benzina sa aiba pre multi compusi mai volatili (fapt intalnit in cazul benzinelor de iarna care se folosesc in perioada de primavara cand e mai cald). Eu zic ca primul lucru pe care il incerci, sa schimbi benzina si sa vezi cum se comporta. Daca nu e de la benzina, sansele sunt mari sa fie de la recuperarea vaporilor de benzina, si in cazul nefericit, de la pompa de benzina (putin probabil totusi) |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
AliG |
![]()
Post
#41
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 29 April 05 From: Bucuresti ![]() |
Legat de ledul ROSU.... In cartea masinii, din cate imi aduc eu aminte, scria ca este necesara asteparea stingerii lui doar cand motorul este rece, nu ziceau nimic de pornirea la cald (am zis doar ce scrie acolo). Voi stiti altceva cum este bine sa procedam pana la urma?? Ca totusi e neplcaut sa primesti goarne
![]() Nici cand am ridicat masina la "instructia primita" nu sa pomenit nimic de aceast aspect. |
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1.6
- B-47-LMT
|
|
klaus |
![]()
Post
#42
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
liviu2004 |
![]()
Post
#43
|
Unregistered ![]() |
"Ai putea sa-mi spui si mie unde este valva de retur de pe rampa?....
Ca eu zic ca nu mai este de la SLZ incoace..." Uite ca azi o sa ma uit la motor sa caut valva de retur. Daca nu e pe rampa atunci e in rezervor dupa pompa de benzina. N-ai sa vezi in pana acum motor cu injectie fara o reglare a presiunii in rampa, de orice fel ar fi ea. Dar asta e alta problema. Sa revenim la topic. Si mie mi-a facut o data figura cu pornitul dar n-am tinut decat f. putin la demaror. Ca un motor sa porneasca are nevoie de benzina, aer si scanteie,nu? Scanteie sigur are, aer sigur are, de benzina mai vb. Acum intreb si eu: cand incep injectoarele sa pulverizeze benzina? Atunci cand le zice calculatorul ca e momentul optim. Moment care este calculat in functie de pozitia fiecarui piston. Pozitie care este detectata de 2 senzori: senzorul de pe arborele cotit si cel de pe axa cu came. Iarasi intreb: stie cineva ce se intampla cand se defecteaza senzorul axei cu came? Motorul se mai opreste din cand in cand, porneste mai greu, etc. deoarece calculatorul intra in program de avarie si asteapta semnalul de cilindrul nr. 1 de la senzorul pozitiei arborelui cotit. In concluzie. POATE pornirea putin mai grea este din cauza ca motorul primeste informatii de la senzorul axei cu came mai tarziu (depinde si de pozitia in care s-a oprit motorul). Este doar o parere. Rog a nu se interpreta ca o fac pe desteptul. Incerc doar sa ajut. Multumesc |
-------------------- |
|
klaus |
![]()
Post
#44
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Care senzor de pe axa cu came la logan...?
PS: http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f...post&p=16925595 PPS: revin cu rugamintea de a se citi ce s-a mai discutat pe sectiunea de logan (rugaminte in special pentru cei noi inscrisi)... Ca unele chair s-au discutat, nu cred ca trebuie sa reinventam apa calda din doua in doua zile PPPS: Logan NU ARE senzor la axa cu came (sic)... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
collinro2 |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 457 Joined: 22 August 04 From: Iasi ![]() |
Poate fi vorba de senzori Hall. Astia emit semnale electrice de intensitate variabila cind sunt supusi la un cimp magnetic variabil. Se folosesc pentru a informa uce injectie despre pozitia arborelui cotit sau a celui cu came. Acuma nu stiu daca logan are asa ceva. Dar am citit ca senzori de efect Hall (descris prin 1879) se folosesc in chestiile astea.
|
--------------------
renault
megane 2.2
2006 1,5dCi 80CP
- IS-05-GP? We are what we repeatedly do; al naibii de adevarat...
|
|
GolfIII |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 506 Joined: 5 April 04 ![]() |
QUOTE(collinro2 @ 20 May 2005, 11:16) Poate fi vorba de senzori Hall. Astia emit semnale electrice de intensitate variabila cind sunt supusi la un cimp magnetic variabil. Se folosesc pentru a informa uce injectie despre pozitia arborelui cotit sau a celui cu came. Acuma nu stiu daca logan are asa ceva. Dar am citit ca senzori de efect Hall (descris prin 1879) se folosesc in chestiile astea. Senzorul Hall, daca exista la LGN, ar trebui sa fie in interiorul delcoului sau in jurul acestuia. Rolul acestuia este de a "dubla" informatia returnata de senzorul de turatie. Un senzor Hall nu prea are cum sa dea semnale aiurea, eventual sa nu le dea deloc permanent sau sporadic. Oricum, fara senzorul Hall masina ar trebui sa porneasca. Daca exista acest senzor, decuplati-l si vedeti cum se comporta, desi NU CRED sa fie de acolo. Faptul ca nu porneste dupa ce a stat mult la soare ma face si pe mine sa cred ca este vorba de supapa de la canistra de recirculare a vaporilor de benzina QUOTE(collinro2 @ 20 May 2005, 11:16) Acuma nu stiu daca logan are asa ceva. Dar am citit ca senzori de efect Hall (descris prin 1879) se folosesc in chestiile astea. Pai de ce nu ridici capota... |
--------------------
Volkswagen
Golf III
1995
|
|
cosmin_m |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 27 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Hmm ... e observatie empirica, dar se pare ca de cand am schimbat benzina cu OMV95 nu mai face , in aceleasi conditii de soare blablabla ...
Inainte am avut Rompetrol 98+ . |
--------------------
Lada / Logan
1200 / 1.6 8v ABS
- B-NN-MMM
|
|
G.R. |
![]()
Post
#48
|
Membru autentic Group: Members Posts: 266 Joined: 17 December 04 ![]() |
E ciudată treaba asta cu pornirea după ce stă mașina la soare. S-a întâmplat și la mine deja de mai multe ori, însă nu regulat. Dimineața pornește fără probleme, iar după ce stă la soare pornește numai la a doua cheie. O fi o chestie de evaporare a benzinei, dar nu-mi vine a crede. La motoarele cu carburator unde benzina se putea evapora mult mai ușor nu se întâmplau asemenea lucruri.
|
--------------------
Dacia
Logan 1.6 Preferance
- CV 03 XXJ
|
|
adi131 |
![]()
Post
#49
|
Membru incepator Group: Banned Posts: 8 Joined: 19 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Lasati masina ca nu are nimic, la doua Ambition-uri am observat la alimentare ca nu mai vrea sa porneasca daca e plina "ochi" chiar daca dai cheie "lunga". Una are 5K Km iar la a doua a facut asta in prima zi la prima alimentare. Ceva legat de forma rezervorului cred ca este cauza. In rest pornesc ambele foarte usor indiferent de perioada de stationare si de temperatura.
|
--------------------
DACIA LOGAN
AMBITION
- B-16-HMG
|
|
klaus |
![]()
Post
#50
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Mai zic inca o data: de principiu, benzinele de primavara mai au reminiscente de la benzinele de iarna, care au mai multi compusi volatili.
Este mai des intalnita aceasta problema primavara (cu pornirea grea) datorita constituientilor mai volatili |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Rigor |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 206 Joined: 11 December 03 From: Iasi ![]() |
Intreb si eu, de ce sa calc ambreiajul cand pornesc????
|
--------------------
ZKR
Preferat
- IS-01
|
|
collinro2 |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 457 Joined: 22 August 04 From: Iasi ![]() |
La chestia cu apasatul ambreiajului la pornire, eu cred ca glumesti cind intrebi asa ceva. Sau mai degraba te alinti.
|
--------------------
renault
megane 2.2
2006 1,5dCi 80CP
- IS-05-GP? We are what we repeatedly do; al naibii de adevarat...
|
|
klaus |
![]()
Post
#53
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Sau mai degraba eu cred, daca nu e o intrebare pusa la misto, ca daca e asa se va lasa cu vacante, ca nu a incercat sa porneasca masina fara ambreiaj calcat si bagata in viteza...
Sau ca nu a incercat sa porneasca iarna o berlina pe carburatie cu un ulei... cam neconform cu tempraturile de iarna, in cutie. Ca dupa ce ca pleaca greu motorul, mai trebuie sa roteasca si rotile din uleiul vascos din cutie... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Sony |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
QUOTE(calmar @ 26 May 2005, 11:33) Calcand ambreiajul la pornire intrerupi lantul cinematic intre motor si cutie, iar electromotorul nu trebuie sa mai invarta si componente din cutia de viteze. Un alt argument: in felul asta te asiguri ca nu se intampla nimic daca ai lasat-o bagata in viteza. |
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
bogdanstate |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 16 February 05 ![]() |
Masina are 1 saptamana si jumatate si i-am bagat numai benzina Premium 99 de la Petrom. Dupa doua zile care nu s-a mers cu ea cand sa plec, mi-a pornit foarte greu (adica n-a luat-o la sfert de cheie ci a trebuit sa dau la chieie vreo 3 secunde). Am crezut ca se intampla de la faptul ca era becul aprins la benzina. Dupa ce am pus benzina (n-am mai pus tot de la Petrom ci de la MOL) la fel mi s-a intamplat. Azi nu am mai intalnit problema. De la ce sa fi fost oare???
|
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Laureate
- GL 10 STA
|
|
maxiK |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 346 Joined: 10 May 05 ![]() |
QUOTE(bogdanstate @ 1 Jun 2005, 19:42) Masina are 1 saptamana si jumatate si i-am bagat numai benzina Premium 99 de la Petrom. Dupa doua zile care nu s-a mers cu ea cand sa plec, mi-a pornit foarte greu (adica n-a luat-o la sfert de cheie ci a trebuit sa dau la chieie vreo 3 secunde). Am crezut ca se intampla de la faptul ca era becul aprins la benzina. Dupa ce am pus benzina (n-am mai pus tot de la Petrom ci de la MOL) la fel mi s-a intamplat. Azi nu am mai intalnit problema. De la ce sa fi fost oare??? fara suparare dar cred ca nu astepti suficient ca computerul sa citeasca codul cheii. aseapta ca martorii de pe bord sa se stinga (in special cel rosu), mai putin cel cu bateria si cel cu benzina. |
--------------------
dacia
logan laureate1.6
- B 37 KNH
|
|
G.R. |
![]()
Post
#57
|
Membru autentic Group: Members Posts: 266 Joined: 17 December 04 ![]() |
Eu am încercat o dată după ce a stat mașina la soare mai multe ore, să ating un pic accelerația. A pornit din prima. Altă dată la a doua sau a treia încercare.
Nu-mi vine să cred că benzinele de iarnă încă nu s-au terminat. Am impresia că este inițiată pornirea la rece de către calculator și se produce o înecare al motorului, fiindcă acest fenomen nu apare la repornirea cu motorul cald. |
--------------------
Dacia
Logan 1.6 Preferance
- CV 03 XXJ
|
|
flolaureaty |
![]()
Post
#58
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 3 June 05 ![]() |
De doua ori masina mea a pornit la a 2-3 cheie
![]() |
--------------------
DACIA
LOGAN 1,4
- BV08HZR
|
|
G.R. |
![]()
Post
#59
|
Membru autentic Group: Members Posts: 266 Joined: 17 December 04 ![]() |
Păi despre asta discutăm. Așa pățim și noi, unii.
Am întrebat și pe forumul unguresc Logan și ei spun că nu au pățit așa ceva. |
--------------------
Dacia
Logan 1.6 Preferance
- CV 03 XXJ
|
|
AL |
![]()
Post
#60
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
Problema a mai fost pusa in evidenta la DSN si chiar SLZ... cautati pe sectiunile respective... e posibi sa aiba legatura cu efectul de vidare sau presurizare al rezervorului... in general nu-i o "problema"... cu doar un fenomen care nu are alta urmare decat faptul ca se mai pierd cateva secunde pentru o noua tentativa de demarare a motorului.
|
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 09:26 |