intrerupe cand calc foarte usor acceleratia
![]() ![]() ![]() |
intrerupe cand calc foarte usor acceleratia
tatuci |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 206 Joined: 19 February 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 TLX, SupeRNova, Logan MCV (2014)
1991/ 2001/ 2014
- B 84 TCI, B 47 BWU Nu-i nimic mai frumos pe lumea asta decat puritatea conceptiei inventatorului.
|
|||
deceneu32 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.371 Joined: 7 February 08 ![]() |
Scuze,dar nu prea am inteles.Motorul devine zgomotos daca apesi acceleratia foarte putin?
|
--------------------
Dacia
1300
1970
- DJ 70 ABC
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
gaurele de progresiune infundate
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
tatuci |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 206 Joined: 19 February 04 From: Bucuresti ![]() |
@deceneu32: devine zgomotos, vibreaza de ai impresia ca se opreste, in loc sa mearga rotund detoneaza neregulat, ca si cum s-ar inneca, ca si cand pornesti iarna cu motorul rece ... sper ca am reusit sa descriu in cuvinte comportamenttul
![]() ![]() @krapcarasu: stiu ca este intrebare de blonda dar.... gauri de progresiune? unde sunt si cum arata...poate le stiu sub numele "popular" |
--------------------
Dacia
1310 TLX, SupeRNova, Logan MCV (2014)
1991/ 2001/ 2014
- B 84 TCI, B 47 BWU Nu-i nimic mai frumos pe lumea asta decat puritatea conceptiei inventatorului.
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
Hacker |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 880 Joined: 12 October 06 ![]() |
La tine eu zic ca este din delcou, ai jocuri mari acolo. Cred ce devinde zgomotos pentru ca merge in 3 . Uitate si tu la jocurile de la delcou, apoi daca totul e in regula , accelerezi motorul si pui mana sus pe unde trage aer carburatorul, in stilul asta barbar se va mai curata carburatorul, ce sa va fac, daca mergeti cu ele subturate ( " sa nu consume domne benzina " ) asa patiti. Eu vreau sa zic ca la 3000 rmp schimb si masina se simte ok. Nici probleme cu carburatorul nu am si nici cu aprinderea. Da e adevarat ca daca mergi mai sportiv cu motorasul de dacie se va segmenta mai repede, dar in felul asta vei evita problemele astea marunte care te macina mereu. Eu unul i-am bagat un ulei bun ( pe la 10000 km fac schimbul ) Valvoline maxlife 15w40 si uite, la 112000 km motorul inca nu papa ulei. Deci pe viitor mergi mai turat nenea.
|
--------------------
Dacia
1310 / Super Nova
1985 / 2001
- B-21-VZK / B-85-LTJ Dacia 1310 85'
Dacia SN 01 Peugeot 206 HDI |
|
tatuci |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 206 Joined: 19 February 04 From: Bucuresti ![]() |
Simptomele descrise in postul initial au avut o finalitate pe seara cand am vrut sa ma intorc acasa. A pornit destul de greu (a 3-a cheie) iar dupa aproximativ 2 minute (cat asteptam sa se incalzeasca putin motorul) s-a oprit si oprita a ramas.
La o inspectie pe intuneric am observat ca izolatorul de textolit din delcou prin care trece surubul care tine contactul platinei, al condensatorului si cotactul de la bobina de inductie este fisurat si cand am incercat sa schimb platina (al carei picior din tectolit era tocit) izolatorul acela s-a facut in 5-6 bucati. Nu stiu acum in ce masura problemele descrise in postul initial aveau legatura cu platina cu piciorul tocit sau cu izolatorul crapat din delcou dar astazi le voi inlocui si postez rezultatele... |
--------------------
Dacia
1310 TLX, SupeRNova, Logan MCV (2014)
1991/ 2001/ 2014
- B 84 TCI, B 47 BWU Nu-i nimic mai frumos pe lumea asta decat puritatea conceptiei inventatorului.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th May 2025 - 15:51 |