Viteza Logan 1,6 - mapat, Nu urca mai sus de 4500rpm in treapta a 5-a
![]() ![]() ![]() |
Viteza Logan 1,6 - mapat, Nu urca mai sus de 4500rpm in treapta a 5-a
rayn3 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 3 May 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
2007/1.6 MPI
|
|||
Andy_ACS |
![]()
Post
#2
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Nu exista nicio limitare la 4500. Singura limitare e la ~6000-6300 RPM ca sa nu sara pistoanele prin capota.
La tine pur si simplu motorul nu are suficienta putere sa invinga toate fortele care se opun (frecari cu aer, etc). Poti sa incerci sa te duci cu treapta 4 la 160 si apoi sa ii dai 5. Nu stiu ce remapare ai facut tu, dar eu cu a mea standard am mers lejer la 160, fara prea mari eforturi. Verifica si starea filtrului de aer, bujiilor, presiunea in pneuri. Vezi si ce carburant bagi. Bafta! This post has been edited by Andy_ACS: 6 Aug 2010, 08:37 |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.507 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(rayn3 @ 6 Aug 2010, 09:30) Nu motorul e limitat. QUOTE(rayn3 @ 6 Aug 2010, 09:30) Da. Pune-te sa cauti pe net un pic dupa rapoartele treptelor de viteza, si s-ar putea sa ai o revelatie. Si incearca s-o turezi in alte trepte de viteza si vezi pana unde te lasa (probabil 6000 si-un pic). Nu de alta, nu cred ca ai logan de export, sa-ti limiteze motorul in functie de treapta de viteza... In rest, nu strica sa bagi in seama sfaturile de mentenanta ale lui Andy_ACS. |
--------------------
Dacia
1300
- 3-SB-2608
1981 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
argon |
![]()
Post
#4
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Daca tu in 3 ani de cand ai masina nu ai mers pe nici o autostrada, ma intreb ce-ti trebuie mai mult de 110 la ora de la o masina de 85 de cai remapata la 86...
ontopic, tot la Logan 1.6 'nemapat' mai mult de 130 la ora nu i-am dat vreodata din motive evidente de stabilitate si prin urmare siguranta...mai ales pe drumuri cu o banda pe sens, deci nu stiu daca merge cu mai mult de atat si planuiesc sa nu aflu vreodata. This post has been edited by argon: 6 Aug 2010, 08:58 |
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Steel Tormentor |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 954 Joined: 30 March 07 From: Constanta ![]() |
Daca nu ma insel cu 1.6 ar trebui sa ajungi la 180 pe ceas in mod normal. Neluand in calcul factori externi (asfalt, vant..) poate ar trebui sa fii atent la ce a zis Andy. Oricum, eu unul nu m-as risca cu vitezele astea pe orice alt fel de drum din Romania in afara de autostrada.
|
--------------------
Dacia
Logan
2007 Preference 1.4MPI
|
|
rayn3 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 3 May 07 ![]() |
pai tocmai ce i-am facut revizia de 3 ani la inceputul lunii iunie, bujii, ulei, filtre schimbate....Stiu ca 1,6 nemapata are by default, 90CP, mapata dupa cum zic multi mai pune, teoretic vreo 15. Tot teoretic, ar trebui sa am vreo 105CP. Posibil sa ies acum pe vara pe autostrada si sa vad ce poate. Carburant, bag de cand am luat-o, indeosebi doar OMV. rar de tot MOL si si mai rar Rompetrol, dupa un drum in exterior cu benzina acestora, m-am lecuit sau cel putin eram foarte nervos ca nu mergea asa cum stiam eu ca merge(pitici pe creier poate la mine) Evident ca benzina de 95 bag mai tot timpul. Din cand in cand si OMV100.
daca drumul permite, nu bruschezi volanul, chiar n-am avut probleme cu stabilitatea. Cu 120 intru in curbe destul de stranse, marcate cu acele semne aferente ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2007/1.6 MPI
|
|
Steel Tormentor |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 954 Joined: 30 March 07 From: Constanta ![]() |
QUOTE(rayn3 @ 6 Aug 2010, 10:36) Cu 120 intru in curbe destul de stranse, marcate cu acele semne aferente ![]() prietene, ai gresit forumul QUOTE(rayn3 @ 6 Aug 2010, 10:36) Stiu ca 1,6 nemapata are by default, 90CP, mapata dupa cum zic multi mai pune, teoretic vreo 15. Tot teoretic, ar trebui sa am vreo 105CP 15 cai frumosi..poate |
--------------------
Dacia
Logan
2007 Preference 1.4MPI
|
|
StefanT |
![]()
Post
#8
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Cat vine 85 cu 8?
![]() |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
- B'100'HAY
2008 Fan Reno 53379
|
|
rayn3 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 3 May 07 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
2007/1.6 MPI
|
|
argon |
![]()
Post
#10
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
byu default are 85.7 cai, remapat are cu cativa mai mult in cel mai bun caz, nu 15, e exclus la benzinar aspirat, remaparea se simte mai mult la graficul de putere cuplu pe turatii, adica poti avea putere mai mare la aceasi turatie intermediara, puterea maxima slash viteza vor fi foarte apropiate dupa remapare.
|
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#11
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.734 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Ti-au remapato de merge mai prost decat inainte. Faina facere.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
- negru pe alb
masina
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.507 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(rayn3 @ 6 Aug 2010, 10:36) Stiu ca 1,6 nemapata are by default, 90CP, mapata dupa cum zic multi mai pune, teoretic vreo 15. Tot teoretic, ar trebui sa am vreo 105CP. ![]() Remaparea aia se realizeaza cumva prin adaugarea unui rand suplimentar de supape? Si dupa ce iei curbele alea stranse cu 120, te trezesti plin de sudori? Stai linistit, si noi ne-am lamurit ... ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1300
- 3-SB-2608
1981 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
tribunul |
![]()
Post
#13
|
![]() Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal Group: Members Posts: 3.024 Joined: 19 July 05 From: Micul Paris ![]() |
Avea vant si nu si-a dat seama.
|
--------------------
Renault
"Megane" Scenic 2
2007 "Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..." |
|
argon |
![]()
Post
#14
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
soft nasol, tinand cont de simptome, ca se plafoneaza, si ai observat ca e foarte sensibil la benzina, nu si tacane? pune mai bine softul original, si nu mai folosi mizerii gen aditivi, doar benzina buna, chiar tu ai zis ca cutare a ajuns la 190 cu el original.
|
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#15
|
![]() - Group: Members Posts: 22.775 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Eu cred ca de fapt are consumabile de proasta calitate pe masina.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
- B-11-LUX
1982
|
|
rayn3 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 3 May 07 ![]() |
Mai fratilor, dar de ce va atacati asa?? am pus o intrebare, doua, "tampite" , poate ca n-am experienta voastra sau cu siguranta n-am asa mare experienta intr-ale Loganului. De ce trebuie tot timpul sa deveniti ironici atunci cand cineva intreaba ceva ceea ce voua fi se pare stupid?? Daca nu sunt atat de activ pe forum ca si multi dintre cei care mi-au raspuns, trebuie sa "dati" in mine intruna??? V-am deranjat cu ceva?? cu simplul fapt ca am intrebat ceva si am cerut o parere, doua?? Au fost cativa care mi-au raspuns si au fost seriosi, restul v-ati bagat in seama doar. Ok, aceia, m-au lamurit sau mi-au intarit ideea ca problema este la mine. Stiu ca nu pot avea pretentii prea mari de la o masina low-cost, gen Logan, am vrut doar niste puncte de vedere....Faptul ca 1,6 nu are practic 90CP si ca are 87,8CP, nu l-am stiut, daca voi spuneti asta, dupa masuratori sau mai stiu eu ce teste ati facut voi, ok, va cred. Daca dupa remapare, in loc de 15 cai frumosi ai in realitate 15 "martzoage" , ok, am inteles si acest fapt. So...care-i baiu??
This post has been edited by rayn3: 6 Aug 2010, 10:24 |
--------------------
Dacia
Logan
2007/1.6 MPI
|
|
tribunul |
![]()
Post
#17
|
![]() Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal Group: Members Posts: 3.024 Joined: 19 July 05 From: Micul Paris ![]() |
Nu trebuie sa faci teste sau masuratori ca sa afli ca are 88 CP, doar trebuie sa te duci la scoala, cand trebuie.
|
--------------------
Renault
"Megane" Scenic 2
2007 "Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..." |
|
ENERGY |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru Clona Group: Members Posts: 27 Joined: 4 August 10 ![]() |
pentru initiator.
un benzinar poate avea prin remapare o crestere de soft de maxim 10%. remaparea are intradevar efecte vizibile la motoarele diesel. acolo cresterea de putere poate fi pana la vre-o 40%. la maxim are si efecte negative, in general o remapare cu crestere 25% e considerata relativ safe. uite la ce valori poti ajunge. si mai scade 2-3 cai din ce zic ei acolo. http://www.obdtuning.ro/?s=lista&categorie=47 |
--------------------
D
1300
1900
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#19
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Ca sa clarificam cum sta treaba cu puterile motoarelor: in general pentru a exprima puterea motoarelor se foloseste KW. E cel mai exact, cel mai corect.
Mai sunt unitati de masura in care se poate exprima puterea - HP, PS, bhp, etc. In general la noi cand e vorba de 'cai putere' am vazut ca se foloseste transformarea in PS. 1 PS ~= 1.36 KW. Deci 64 KW = 87 cai. Dacia a rotunjit putin la 90. Rotunjiri mai mici sau mai mari se practica la toti producatorii, daca vrei sa fii exact te orientezi dupa KW. Mai multe detalii si conversii aici: http://www.statman.info/conversions/power.html Legat de tuning - parerea mea e ca in general se adauga 5-8 caluti la cei existenti si vreo 10-15nm cuplu. Edit: @ENERGY - de fapt corect ar fi sa spunem ca la motoarele turbo prin remapare se obtin diferente de performanta mai mari (fie diesel sau benzina) fata de motoarele aspirate, deoarece ai mai multi parametri cu care sa jonglezi. Bafta! This post has been edited by Andy_ACS: 6 Aug 2010, 10:34 |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
argon |
![]()
Post
#20
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
rayn3 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 3 May 07 ![]() |
QUOTE Nu trebuie sa faci teste sau masuratori ca sa afli ca are 88 CP, doar trebuie sa te duci la scoala, cand trebuie. Off: Am gatat de mult scolile On: Daca Dacia/BMW/VW/Renault etc spune ca produsul cutare are n CP, atunci de ce sa-mi bat eu capul si sa ma dau mai rotund decat toti inginerii respectivelor uzine si sa fac calcule, astfel incat sa le dau cu foile cu rezultatele mele, cum ca: ba prostilor, masina asta, n-are 150CP, uite aici rezultatul corect, in realitate are 149,999CP. Chiar nu-mi bat capul cu chestii din astea. Poti spune acelasi lucru si despre capacitatea cilindrica a motorului....daca el teoretic se zice ca are 1600cm3, practic el are 1598m3 |
--------------------
Dacia
Logan
2007/1.6 MPI
|
|
argon |
![]()
Post
#22
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
una e diferente de max 1 cal si alta e aproape 4 cum rotunjeste Dacia din motive de marketing. Si cel de 1.4 are 73 si ceva cai.
|
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
tribunul |
![]()
Post
#23
|
![]() Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal Group: Members Posts: 3.024 Joined: 19 July 05 From: Micul Paris ![]() |
|
--------------------
Renault
"Megane" Scenic 2
2007 "Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..." |
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#24
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Tu nu intelegi ca de fapt din moment ce iti spun ca masina are X KW e suficient.
Ca unii transforma in hp, bhp, ps e altceva, Tu te incapatanezi sa transformi KW in hp, la un raport de aprox 1.34, pe cand in general la noi toti transforma in ps, la 1.36. Daca vrei sa fii exact lasi puterea in kw. Asa si la tine la Espero 66KW=88.5hp=89.7ps. Am zis ca toti rotunjesc. Poti sa incerci sa calculezi la diverse masini si o sa vezi ca la noi in general se foloseste PS. Bafta! |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
rayn3 |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 3 May 07 ![]() |
OK guys!!!
Am inteles, va respect, am aflat lucruri noi, mult mai amanuntite de la voi despre aceasta masina. Chiar vreau sa terminam cu "mistocareala" asta ieftina, care din pacate domina mai toate forumurile din Ro. Inca o data! TOPIC CLOSED!!! |
--------------------
Dacia
Logan
2007/1.6 MPI
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#26
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.734 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Suntem mai nemti de fel...
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
- negru pe alb
masina
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#27
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Da, si cred ca a contat si faptul ca transformand in PS rezulta o valoare mai mare, care da mai bine
![]() Bafta! |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
PaulT |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ENERGY @ 6 Aug 2010, 11:30) pentru initiator. un benzinar poate avea prin remapare o crestere de soft de maxim 10%. remaparea are intradevar efecte vizibile la motoarele diesel. acolo cresterea de putere poate fi pana la vre-o 40%. la maxim are si efecte negative, in general o remapare cu crestere 25% e considerata relativ safe. uite la ce valori poti ajunge. si mai scade 2-3 cai din ce zic ei acolo. http://www.obdtuning.ro/?s=lista&categorie=47 Sa mai clarificam un pic... Efecte notabile se obtin la motoare turbo, indiferent ca sunt diesel sau pe benzina. Iar la aspirate, intr-adevar, maxim 10% din puterea si cuplul initial. |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
- B-00-xxx
2006 Laureate/1973/2008
|
|
argon |
![]()
Post
#29
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
maxim x % e ca aia din reclamele as seen on TV, escrocherie legala, si 1 % sa fie, se incdreaza la "maxim 10%"
|
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
klaus |
![]()
Post
#30
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
rayn3, parerea mea e ca ti-au pus aia o harta proasta.
In al doilea rand e normal sa fie sensibila in functie de carburant dupa remapare, ca avansul e dus la limita. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
- -
- E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd August 2025 - 13:29 |