DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

8 Pages « < 3 4 5 6 7 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Filtre de aer sport, de care, de unde, cum, etc.

semit
post 30 Jan 2007, 16:56
Post #121


Private Spice


Group: Moderatori
Posts: 5.972
Joined: 27 September 05
From: Bucuresti




corect botanica e o materie.,. dar mai e cineva pe aici care se invarte cu anusul in jurul penisului erect si nu stie ce sa faca sa se dea mai aproape de el wink.gif


--------------------
Reno Megane GT line 1.5dCi '13
nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihaix82
post 2 Feb 2007, 09:00
Post #122


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 13 January 07
From: Constanta




o intrebare

care imi da o idee pt un filtru sport pt 1,5 dci(pret,posibilitati de montaj....etc)

merita investitia intr-un asemenea filtru??? blink.gif

sal all


--------------------
Dacia Logan Ambition 2006 1.5dci 80 cp 190 nm - CT-82-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi_xp
post 4 Feb 2007, 10:34
Post #123


Membru autentic


Group: Members
Posts: 500
Joined: 8 July 04
From: Timisoara




Este o imbunatatire,acum daca merita sau nu tu esti singurul care poate sa iti raspunda la intrebare.


--------------------
Dacia Logan Ambition 1,6 MPI 2005 - Neinmatriculata
Vand axa cu came sport de logan /solenza / supernova .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BAB
post 8 Feb 2007, 22:50
Post #124


GUERRIER MARIN DE VAILLANT


Group: Members
Posts: 383
Joined: 13 June 05
From: CONSTANTA




QUOTE(kAndrei @ 12 Dec 2006, 19:03)
ma refeream la solutia de montare, la faptul ca a pastrat cutia filtrului original....
nu a facut mare afacere , pentru ca spatiul mare din cutie permite aerului sa se incalzeasca. circuitul de la fitlru la admisie<portclapeta> trebuie sa fie cat mai scurt....
e vorba de dinamica fluidelor...iti intra aer pe un diametru x, dupa care ajunge intr-o incapere de 10 ori mai mare. cat aer tre sa treaca prin orificiul x sa umple acel spatiu si cat timp ii este necesar? dupa ce umple aerul acel spatiu tre sa intre iar pe un orificiu de daimetru x-2<mai mic>.....
trebuia sa fie ADMISIE DIRECTA!....
sincer nu cred ca a castigat decat sound...
*



Alo, ingineru'! Ce e cu dinamica fluidelor? Care diametre? x-2 ce? Pesti? radmasa.gif Ai masurat tu diametrele? Admisie directa, asa cum zici mataluta, ai sa vezi la turboreactoare, sau mai rau, la statoreactoare, (cum "are aveoanele" ale Lockheed SR 71 Blackbird), nu la motorul cu piston. La astea unii baieti "foloseste" niste cutii de aer (air-box), ce "are" "propretatea" de a asigura un flux de aer cat mai uniform, catre colectorul de admisie. Carcasa filtrului de uzina, de la Logan, nu poate fi considerata un air-box, dar e oricum mai buna decat fara. Pe la "trotinetele" alea de F1 si in general, la motoarele de performanta aspirate, se cam "foloseste" cutiile alea cu aer. Vezi la dragstere, deasupra motorasului, e un cutioi mare si urat cu trei clapete de aer. "E" mari, rotunde si mai tot timpul rosii. Ala e air-box-ul.
Totusi trebuie sa recunosc faptul ca ai avut dreptate despre modul "execrabil" in care Adi ZSS a montat filtrul: "Trei'a" sa-i puna si niste LED-uri "alibastre", ca sa nu castige doar "sound" tongue.gif

Aici, respectiva cutie de aer este numita "buffer". Tutorialul explica toata povestea....

@ Adi ZSS: dupa umila mea parere, cred ca ai montat filtrul bine. Nu cred ca indepartarea carcasei filtrului original asa cum vrea "fluido-dinamicianul", va aduce imbunatatiri, ci dimpotriva.

This post has been edited by BAB: 9 Feb 2007, 19:35


--------------------
Dacia Logan 1,6MPI Laureate - CT 06 BAB
"NOSCE TE IPSUM"
"Avoir une passion dans la vie, c’est un moteur fondamental pour vivre."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ice_2k
post 12 Feb 2007, 22:24
Post #125


Membru autentic


Group: Members
Posts: 253
Joined: 12 August 05




QUOTE(mihaix82 @ 2 Feb 2007, 09:00)
o intrebare

care imi da o idee pt un filtru sport pt 1,5 dci(pret,posibilitati de montaj....etc)

merita investitia intr-un asemenea filtru??? blink.gif

sal all
*


Filtru sport la diesel este frectie la picior de lemn, risipa de bani sau cum vrei tu sa-i zici. La TDI-urile de la VW (nu stiu cum e la dci) risti sa strici si debitmetrul cu filtrele astea minune... uite-aici un dyno pe un TDI 110CP, cu si fara filtru... diferenta: 0,7CP. Deci fara nici un fel de filtru se castiga sub 1CP....

This post has been edited by Ice_2k: 12 Feb 2007, 22:25


--------------------
Dacia Logan 1.6 2005 Ambition - B-XX-XXX - for sale
Black Audi A4 8E 2004 165CP quattro, Hofele Design
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adryano
post 23 Sep 2007, 21:36
Post #126


Membru incepator


Group: Members
Posts: 81
Joined: 4 January 06




sall de cat trebuie sa fie diametrul pt filtrul sport pt motor de 14??


--------------------
daCIA Hygan Preferance 1.4 petrol - TM
320d
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 23 Sep 2007, 22:37
Post #127


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




70, din cate mi-aduc aminte.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djvibecmc
post 3 Oct 2007, 14:28
Post #128


Upgrade


Group: Members
Posts: 269
Joined: 16 September 04
From: Ploiesti




Pentru ca doresc sa-mi achizitionez un filtru de aer sport , am citit toate cele 5 pagini dar nu am gasit raspunul la intrebarile De unde? si Cat?
In speranta ca cineva imi va raspunde.... multumesc!


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008 - PH 11 CYD
Get rich or.... get Diesel!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dsign
post 3 Oct 2007, 20:02
Post #129


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.498
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




aaa, Racing Nick, Aspad, astia sigur au... ar mai fi orice magazin de tuning, chiar si virtual, numai sa ai timp 5 min sa cauti si gasesti imediat.

O fi greu? (traim in epoca Internetului, nu cred ca e chiar asa de greu)


--------------------
D Logan 2004 Preference 1.6MPI Egee - B 48 CUP
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djvibecmc
post 4 Oct 2007, 00:40
Post #130


Upgrade


Group: Members
Posts: 269
Joined: 16 September 04
From: Ploiesti




am cautat am dat si mailuri... inca nu mi-au raspuns... dar nu am gasit nimic concret... gen : Duc masina acolo o las pentru montarea filtrului si vin si o iau cu filtru pus... ( cat costa toata operatia adica )

Si avand in vedere ca Loganul nu merita ceva scump ( din punctul meu de vedere ) caut si ceva ieftin ( bine, nu gen Vitan ) .. Multumesc.

This post has been edited by djvibecmc: 4 Oct 2007, 00:41


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008 - PH 11 CYD
Get rich or.... get Diesel!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
unEL
post 4 Oct 2007, 04:11
Post #131


Loganist cu multi km.


Group: Members
Posts: 724
Joined: 5 August 07
From: in ultimul loc unde ai cautat




Eu va recomand sa dati o fuga la SIAB si cred ca o sa gasiti acolo cate ceva.
Eu personal sper sa gasesc cate ceva.
Oricum cine merge acolo primul poate culege cateva informatii (stand nr., modele, preturi) si posteaza si aici.
Nu e o idee buna ???
Sau poate se stabileste 1 zi si ne intalnim mai multi forumisti cu idei si sapam pe acolo.
Eu promit sa ajung la SIAB.
Problema e ca nu stiu cand.
Daca se hotareste ceva .... eu ma bag. (promit sa las nevasta acasa). smile.gif)


--------------------
Dacia LOGAN 1,5 DCI 85CP+ 2008 Ambition - CT 31 ___
Led & sound tuning.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DomnulK
post 5 Oct 2007, 03:49
Post #132


ex kAndrei


Group: Members
Posts: 1.403
Joined: 7 September 03
From: Bucuresti




am eu un kit de vanzare. daca vrei ti-l montez pe masina in 10 minute.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.6 MPI 2004
Asfalt Uscat!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djvibecmc
post 5 Oct 2007, 10:02
Post #133


Upgrade


Group: Members
Posts: 269
Joined: 16 September 04
From: Ploiesti




in ce bani? ca nu vreau sa ma intind....


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008 - PH 11 CYD
Get rich or.... get Diesel!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
unEL
post 6 Oct 2007, 16:40
Post #134


Loganist cu multi km.


Group: Members
Posts: 724
Joined: 5 August 07
From: in ultimul loc unde ai cautat




QUOTE(kAndrei @ 5 Oct 2007, 04:49)
am eu un kit de vanzare. daca vrei ti-l montez pe masina in 10 minute.
*



Da-mi PM cu detalii.
Multumesc


--------------------
Dacia LOGAN 1,5 DCI 85CP+ 2008 Ambition - CT 31 ___
Led & sound tuning.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
unEL
post 12 Oct 2007, 04:17
Post #135


Loganist cu multi km.


Group: Members
Posts: 724
Joined: 5 August 07
From: in ultimul loc unde ai cautat




Am fost la SIAB ieri.
DEZAMAGIT TOTAL mad.gif mad.gif mad.gif
Referitor la sectiunea tuning .. nu am gasit de cat muzica, video si GPS`uri.
Nimic filtre sport.


--------------------
Dacia LOGAN 1,5 DCI 85CP+ 2008 Ambition - CT 31 ___
Led & sound tuning.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BRUTUSANF
post 3 Nov 2007, 10:19
Post #136


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 5 November 06




salut baieti ,vreau sa va anunt ca mi-am pus si eu filtru sport simota la firma pilot si intr-adevar se simte mult mai bine acum masina si trage foarte bine cea ce insemna ca era gatuita inainte masina cu capacul ala si cu filtrul stock
montarea m-a costat 320 ron cu tot cu mana de lucru ,filtru si suduri
acum mai trebuie sa imbrac teava de inox pt a nu se incalzi aerul spre gura de admisie cu ceva termic si s-a rezolvat ,el este montat langa baterie pt ca acolo trebuie pus si este singurul loc unde se pune deoarece el are o fanta prin masca care comunica cu interiorul motorului si pe acolo intra aerul cel mai bine in motor vorbesc de aerul de afara
montarea unui filtru trebuie sa fie cat mai departe de sursa de caldura cu un traseu facut numai din teava de inox de preferat ca din acest material se fac si sa nu aibe multe coturi si sa nu fie foarte rugos in interiorul tevii deoarece viteza aerului nu mai este asa cum trebuie de asta nu se folosesc coturi de 90 grade sau tuburi gofrate ,aerul trebuie sa alunece cat mai bine catre motor
v-am pus niste poze pt a vedea cum este montat ,daca aveti intrebari puteti sa ma intrebati sau daca exista nelamuriri

This post has been edited by BRUTUSANF: 3 Nov 2007, 11:11

Attached thumbnail(s)
02112007.jpg ( Size: 84.94k ) Number of downloads: 1183
02112007_001_.jpg ( Size: 85.81k ) Number of downloads: 1311
02112007_002_.jpg ( Size: 82.14k ) Number of downloads: 1276
02112007_003_.jpg ( Size: 86.34k ) Number of downloads: 1289


--------------------
logan laureate 2005 1.4 - B 66 AFA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dany_Ar
post 3 Nov 2007, 12:29
Post #137


Membru incepator


Group: Members
Posts: 59
Joined: 10 January 07
From: Arad




@ BRUTUSANF eu m-am uitat mai atent sub capota si dupa mine cel mai bine era sa il puna in cealalta parte chiar jos ca poate sa ia mai mult aer de acolo si este si mai mult loc liber


--------------------
Dacia Logan 1.4 Volvo S80 2005 - Ar-55-ROD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Chipu
post 3 Nov 2007, 12:47
Post #138


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 11 April 06




BRUTUSANF ne zici si noua unde ai facut montajul si daca a mai trebuit sa vi tu cu altceva inafara de filtru.


--------------------
Dacia SuperNova FullOption
Mondeo Ghia 1.8 Duratec HE@125 stock
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BRUTUSANF
post 3 Nov 2007, 12:48
Post #139


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 5 November 06




pai nu stiu la mine acolo este aerul conditionat si nu am loc in partea dreapta

3 Nov 2007, 14:01:
pai am zis la firma pilot filtrul este simota si ei au pus totul eu nu am avut nimic ,doar banii smile.gif

This post has been edited by BRUTUSANF: 3 Nov 2007, 13:01


--------------------
logan laureate 2005 1.4 - B 66 AFA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stiancu
post 3 Nov 2007, 17:06
Post #140


Membru autentic


Group: Members
Posts: 380
Joined: 2 July 06




Sa-l stapanesti sanatos. Arata f bine!se simte si la putere si la sunet? cum suna?

This post has been edited by stiancu: 3 Nov 2007, 17:08


--------------------
dacia logan logan amiance 2004 - dj 77 yan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BAB
post 3 Nov 2007, 19:18
Post #141


GUERRIER MARIN DE VAILLANT


Group: Members
Posts: 383
Joined: 13 June 05
From: CONSTANTA




Da, da, suna, un sunet extrem de sunator... Sudorul ala care a facut tulumba, ori era beat, ori ucenic. Si la cat e de bine rigidizata tinicheaua, aia, pe motor, nu peste mult timp, o sa crape carcasa blocului clapetei de acceleratie. Si unde se va intampla, acolo ramai, nu mai clintesti "tunata" din loc. O adevarata "bijuterie" inginereasca... radmasa.gif


--------------------
Dacia Logan 1,6MPI Laureate - CT 06 BAB
"NOSCE TE IPSUM"
"Avoir une passion dans la vie, c’est un moteur fondamental pour vivre."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stiancu
post 4 Nov 2007, 09:08
Post #142


Membru autentic


Group: Members
Posts: 380
Joined: 2 July 06




o sa vedem daca o sa crape mellow.gif


--------------------
dacia logan logan amiance 2004 - dj 77 yan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BRUTUSANF
post 4 Nov 2007, 22:56
Post #143


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 5 November 06




BaB daca iti pui putin capul la contribuitie desi nu cred si daca citesti ce am scris eu la post o sa vezi ca am spus ca voi acopri in totalitate teava de inox deci nu ma intereseaza cum arata dar daca vrei sa faci misto nu ti-a gasit omul

stiancu iti multumesc si pot sa-ti spun ca are un sound deosebit si chiar se simte ca trage

numai bine !


--------------------
logan laureate 2005 1.4 - B 66 AFA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dsign
post 5 Nov 2007, 11:02
Post #144


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.498
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




BAB s-a referit la vibratii brutuse... cam are dreptate sa stii, prinderea de pe blocul motor trebuie sa fie oarecum elastica.

Pentru izolare se recomanda izopren pt tevi, cu folie de aluminiu deasupra, se gaseste in Brico, Practiker, etc.


--------------------
D Logan 2004 Preference 1.6MPI Egee - B 48 CUP
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 5 Nov 2007, 12:13
Post #145


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




"Tevaraia" e destul de insuficient prinsa (in 2 suruburi perpendiculare pe directia de balans a motorului). Dupa un numar de porniri/demarari prinderea va avea cel mai probabil o tendinta de slabire, plus ca baga mai mult ca sigur tensiuni in sistemul de etansare a corpului clapeta (din cauza balansului). Eu as mai fi facut o prindere si pe capacul culbutorilor, sa fie macar in 3 puncte prinsa.
In al doilea rand, cred ca va aduce un plus de performanta "substantiala" ... la mersul pe GPL ...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BRUTUSANF
post 5 Nov 2007, 17:01
Post #146


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 5 November 06




da asa este puterea este deosebita pe gpl pentru ca trebuie aer mult si asa este

teava este prinsa in 3 puncte deja klaus 2 pe gura de admisie si una pe blocul motor ,iar vibratiile sunt dar mici si capacul acela de plastic vibra inainte iar nu uitati ca platbandul este flexibil si mai se reduc vibratie
daca voi credeti ca nu este bine montat incercati alfel voi este o firma de tuning care face la masini mult mai scumpe ca a mea si nu au avut probleme ,firma pilot
BaB sa stii ca este diferenta intre tinichea si inox ,poate tu ai tinichea si nu ti-ai permis inox ,asta e
dar tineti parerile pt tine daca nu stii care sunt metalele
de fapt puteam sa-mi dau seama ca esti un mistocar acum am vazut ca esti din constanta ,nu stiu dar cred ca voi aveti o problema in general cu oamenii ,ma rog nu toti din constanta sunt ca tine sunt si oameni deosebiti

This post has been edited by BRUTUSANF: 5 Nov 2007, 17:04


--------------------
logan laureate 2005 1.4 - B 66 AFA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 5 Nov 2007, 17:54
Post #147


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




Bogatasule, ti-ai permis inox...ma bucur pt tine.Daca l-ai cunoste pe BAB nu ai mai vorbi asa.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dsign
post 5 Nov 2007, 21:52
Post #148


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.498
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




brutuse, Pilot nu este o firma tare de tuningari... Pilot este o adunatura de oameni care lucreaza dupa ureche. Ideea e ca daca se strica ceva, ei fac ce fac si se disculpa, iar tu vei ramine cu corpul clapeta stricat. Nici nu vrei sa stii cit costa dracovenia.

Suntem aici sa ne impartasim pareri si sfaturi, nu sa ne umflam in pene. BAB, la fel ca si tine, este un membru respectabil al acestei comunitati. Va rog pe amindoi sa va abtineti, ca nu-i frumos sa va purtati oftica, miine poimiine poate va intilniti si aveti nevoie unul de altul...

Inca ceva: scrie cu toate semnele de punctuatie si cu toate literele... suntem romani.


--------------------
D Logan 2004 Preference 1.6MPI Egee - B 48 CUP
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 6 Nov 2007, 01:06
Post #149


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(BRUTUSANF @ 5 Nov 2007, 17:01)
daca voi credeti ca nu este bine montat incercati alfel voi este o firma de tuning care face la masini mult mai scumpe ca a mea si nu au avut probleme ,firma pilot
*
Asta e un lucru pozitiv ca fac masini "mult mai scumpe", inseamna ca au experienta pe astfel de masini si cu comportamentul in timp a prinderilor de astfel de tevi. Nu stiu insa cate din masinile "mai scumpe" au corpul clapeta pozitionat ca la logan (vertical), cu particularitatile lui de prindere...
Eu as fi insa interesat cu adevarat de opinii dupa vreun an de zile.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Steve From Oradea
post 6 Nov 2007, 08:06
Post #150


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.002
Joined: 11 October 04
From: Oradea




Am gasit un kit complet pentru Logan 1.6 16v dar costa 1207RON.Ce ziceti,merita?
http://www.knfilters.com/search/product.aspx?Prod=57i-6508
Sau filtru sport la 187 RON
http://www.knfilters.com/search/product.aspx?Prod=33-2194


--------------------
Renault Laguna II Dynamique 1.9dCi - 140CP 2003 - BH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
8 Pages « < 3 4 5 6 7 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 5th June 2025 - 07:27
Forum Renault