ce are?, probleme presiune ulei
![]() ![]() ![]() |
ce are?, probleme presiune ulei
silesax |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 26 November 09 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
break
1997 motor 1400
- br 03 ufg
|
|||
corbex |
![]()
Post
#2
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
incearca sa schimbi si filtrul de ulei. poate e infundat.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
ag02cws |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.443 Joined: 2 December 06 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
Cred ca trebuie rectificat vibrochenul.
|
--------------------
Dacia 1310 L 1994 /
Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd
2008
|
|
silesax |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 26 November 09 ![]() |
filtru l-am schimbat odata cu uleiul
oare sa fie uzura mare la arbore????? nu trebuia sa dea gaze????? |
--------------------
dacia
break
1997 motor 1400
- br 03 ufg
|
|
neajiji |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 768 Joined: 1 January 07 ![]() |
o fi proasta pompa asta de ulei ce ai pus-o?
|
--------------------
X
Y
Z
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
scoate putin pinionul de sub delco care antreneaza si pompa de ulei sa vezi starea canelurilor
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
ag02cws |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.443 Joined: 2 December 06 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
|
--------------------
Dacia 1310 L 1994 /
Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd
2008
|
|
silesax |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 26 November 09 ![]() |
pompa care am puso este buna da mai multa presiune ca cealalanta
nu cred ca e uzat pinionul de la delco pentru ca daca era uzat uza si canelurile de la axu pompei vechi si nu sint uzate oare e posibil ca in motor sa existe presiune de ulei si sa fie stricate indicatoarele? inclin sa cred ca am ceva uzura la linie sa ii bag oare duralube ? o fi bun pentru problema asta???? sau mai arunc un milion si ceva aiurea? |
--------------------
dacia
break
1997 motor 1400
- br 03 ufg
|
|
ag02cws |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.443 Joined: 2 December 06 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
Eu zic sa rectifici arborele. E cel mai sigur asa. Si operatiunea se poate face demontand doar baia de ulei.
|
--------------------
Dacia 1310 L 1994 /
Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd
2008
|
|
pavel_daniel |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 365 Joined: 16 January 08 ![]() |
Si nu numai arborele cotit.Trebuie rectificat si axul cu came si bucsat in cazul in care problema lipei presiunii de ulei vine din alezaje.
|
--------------------
trabant
601
1970
- sj-02 jan
|
|
silesax |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 26 November 09 ![]() |
aoileuuuuu
![]() ma ingroziti ea merge bine trage motorul suna bine cum sa rectific? mai bine merg cu ea asa sa vedem ce pateste ![]() |
--------------------
dacia
break
1997 motor 1400
- br 03 ufg
|
|
ag02cws |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.443 Joined: 2 December 06 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
Pai cred ca se va uza setul mai repede. Nu-i da peste 3000 de ture.
|
--------------------
Dacia 1310 L 1994 /
Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd
2008
|
|
Minel |
![]()
Post
#13
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(pavel_daniel @ 29 Dec 2009, 17:42) Si nu numai arborele cotit.Trebuie rectificat si axul cu came si bucsat in cazul in care problema lipei presiunii de ulei vine din alezaje. Asta iti poti da seama dupa ce masori alezajele din bloc cat si diametrele fusurilor axului ... (faci diferenta si compari cu ce este in carte ) QUOTE(silesax @ 29 Dec 2009, 18:17) aoileuuuuu ![]() ma ingroziti ea merge bine trage motorul suna bine cum sa rectific? mai bine merg cu ea asa sa vedem ce pateste ![]() Cel mai bine cu un manometru etalonat de 6 bari racordat la instalatia de ungere , atunci vezi presiunea reala . Bafta ! ![]() This post has been edited by Minel: 29 Dec 2009, 18:27 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
silesax |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 26 November 09 ![]() |
azi o sa fac vreo 80 de km si o sa o incing apoi in relanti cind e incinsa o sa ma uit
la culbutori si daca arunca ulei pe acolo cind e in relanti si becurile aprinse eu cred ca merge si asa .stiu de cazuri in care merg cu ele asa de vreme buna. apropo ,unde se pune manometru?cred ca te referi la cel cu ceas si conducta de cupru. si inca ceva ea e ok la pornire la mers dar rar cei drept invirt de ea pina sa porneasca de ma plictisesc-de ce oare??? dupa mine pare sa fie din alimentare voi ce ziceti ?ati patit asa ceva? |
--------------------
dacia
break
1997 motor 1400
- br 03 ufg
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Ce are sula, cu prefectura? Dacă ai 2 în mers, mai merge. Pune aditiv cu teflon. Dacă rectifici doar dând baia jos, ești tare. Învață-mă și pe mine. Pe noi.
30 Dec 2009, 08:07: Pentru o treabă bună, DAI MOTORU' JOS, rectifici arborele, cuzineti pe cotă, iar la axa cu came e mai complicat. Ar fi treabă pentru 20 de ani. O ți atât? This post has been edited by PH-06-BOA: 30 Dec 2009, 08:07 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
silesax |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 26 November 09 ![]() |
aditiv??? sau tratament pentru motor???
nu se poate rectifica arborele dind doar baia jos zi si cum ii spune la aditiv cit costa de unde se ia cum se baga daca vorbesti din proprie experienta sau din auzite sau citite |
--------------------
dacia
break
1997 motor 1400
- br 03 ufg
|
|
Leo0608 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.108 Joined: 13 September 08 ![]() |
PH -06- BOA vorbeste din experienta. Nu e mai frumos sa iei un motor sh cu proba de 1,5-2 mil lei? Asa nu te mai complici cu rectificari la motorul tau. Dupa aceea il treci in acte legal la RAR, dai o declaratie notariala ca motorul nu este furat si aia e. Iti poansoneaza ei seria motor si nu te doare capu'
This post has been edited by total: 30 Dec 2009, 11:15 |
--------------------
logan
pentru?
200x
- X XX XXX
|
|
ag02cws |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.443 Joined: 2 December 06 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
Adica nu se pot scoate arborele si cuzinetii dand doar baia jos? Trebuie scoasa iar chiuloasa si toate cele?
|
--------------------
Dacia 1310 L 1994 /
Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd
2008
|
|
Leo0608 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.108 Joined: 13 September 08 ![]() |
operatiunea se face dand motorul jos si desfacand ambreiajul+volanta dupa care dai baia jos de ulei si scoti arborele si cuzinetii
![]() ![]() This post has been edited by total: 30 Dec 2009, 13:16 |
--------------------
logan
pentru?
200x
- X XX XXX
|
|
silesax |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 26 November 09 ![]() |
de unde gasesti tu un motor bun cu 1,5 mil??!!!
![]() iti spun eu ca unu de la dezmenbrari care til da cu 150 e varza ce proba????til porneste putin acolo jos iti poti tu da seama cum e el auzindul putin? nuuuuu eu am vrut sa stiu cam ce cauze sint de am presiunea scazuta in relanti cu motorul incalzit bine.din cite vad spuneti ca e linia.posibil. ideia era sa vad daca e posibil sa bag ceva in motor si sa corectez presiunea (inafara de piese binenteles ![]() oricum azi am mers vreo 30 kmpina s-a incalzit apoi in relanti cu becu de la ulei care pilpia (deci imi arata ca am probleme la ungere)am scos dopu de la capacu culbutorilor si sarea uleiul pe acolo la greu ,deci nici vb ca nu e ungere o fi sonda de ulei stricata dracu s-o ia deci cred ca o sa merg cu ea asa inainte sau la scimbul de ulei viitor o sa ii bag aditiv dela gros in ulei ,sau chiar duralube(ca si asa zic astia ca daca faci tratament cu duralube poti merge si fara ulei 100 km) da eu cu ulei ![]() :ad sub masa:un an nou fericit ![]() |
--------------------
dacia
break
1997 motor 1400
- br 03 ufg
|
|
Minel |
![]()
Post
#21
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Ii clar , ne-am batut capu' degeaba ....
![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
nu mai tine uleiul 10k , verifica cum ti s-a spus presiunea reala cu un manometru ;ceas de ulei ai? ce tip de ulei ai? 10w 30 cumva?
eu dau motor f bun cu 2 mil 30 Dec 2009, 17:22: da si relantiul mai mare, 1000 This post has been edited by krapcarasu: 30 Dec 2009, 16:22 |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
silesax |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 26 November 09 ![]() |
cei ala 10k????????
zi de motor -din ce an este?-ce i s-a facut in viata lui? de unde esti?-cum stiu ca e asa cum zici? elf 20w-50 nu am ceas am in bord din fabrica indicatorul de ulei unde se pune ceasu???? cit ma costa? |
--------------------
dacia
break
1997 motor 1400
- br 03 ufg
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
m-am referit 10 000 km , mult, eu schimb la 5-6000 si pun aral
Pt montarea ceasului de ulei se pune un t , sonda si ceasul, despre motor pe messenger vorbim daca vrei Mai erau cazuri ca era stricat manocontactul |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
corbex |
![]()
Post
#25
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
QUOTE(silesax @ 30 Dec 2009, 09:22) singurul tratament de motor cu efect asteptat e strungul. In loc sa tot intrebi si sa dai milioane pe kkturi de aditivi si aspirine de motor, da baia jos, la un mecanic, sa-ti masoare arborele cu micrometrul. Micrometrul e una, ochiometrul e alta. Daca ai uzura, rectifici, iei cuzineti si verifici, cum te-a sfatuit colegul, si axa cu cama si rampa de ulei. Stie mecanicul ce sa faca, si verificarea nu te costa mult. Dupa aia, vezi tu! |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 24th May 2025 - 13:13 |