Aer conditionat zgomotos, functionare zgomotoasa = problema ?
![]() ![]() ![]() |
Aer conditionat zgomotos, functionare zgomotoasa = problema ?
IRONICK |
![]()
Post
#1021
|
||
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
||
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|||
nh1980ro |
![]()
Post
#1022
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Am citit pe un pliant de la Renault ca o instalatie de A/C care functioneaza corect poate pierde pana la 40gr de freon pe an. De aceea se recomanda verificarea anuala a lichidelor si cantiatilor.
|
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
mariuscond |
![]()
Post
#1023
|
![]() Membru incomod Group: Members Posts: 1.373 Joined: 3 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Pina la urma a rezolvat cineva onorabil (definitiv) problema asta? E vreun fericit printre noi?
Mie mi se pare tare ciudat ca la mine a aparut drujba dupa un an si ceva. Anul trecut nici nu auzeam AC-ul (ma holbam la beculetul de pe buton ca sa-mi dau seama daca e pornit), iar acum ma scoate din minti zgomotul. E posibil sa fie vorba de pierderi de freon? Eficienta AC-ului nu pare sa fi scazut. This post has been edited by mariuscond: 19 Jul 2007, 21:33 |
--------------------
dacia
Logan
dizăl
- B52
|
|
melinter2000 |
![]() ![]()
Post
#1024
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 11 October 06 ![]() |
Buna seara,
Astazi am facut si eu inspectia tehnica anuala de 1 an. Probleme nu am avut in afara de un pic de zgomot de drujba la AC. E un zgomot care mi-a aparut de curind, presupun ca din cauza temperaturilor extrem de mari. Baietii de la Caremil Iasi, m-au impresionat. Seriosi, promti, mi-au montat un dispozitiv numit colectie masa acustica si intradevar zgomotul de drujba mi-a disparut. Bineinteles ca operatiunea a fost efectuata pe garantie, eu am platit doar uleiul, filtrul de aer si manopera, total 246,54 lei noi. Piesele vechi mi-au fost puse in cutii pe scaunul din fata, m-au lasat sa vin linga masina la schimbarea filtrului si a uleiului, in rest am urmarit operatiunea pe un monitor. Singurul minus a fost caldura insuportabila din sala de asteptare......... S-au schimbat mult in bine cei de la Caremil iasi. Si fara nici o spaga, nimic. Corect si civilizat. Poate ca zgomotul de drujba la unii forumisti se poate rezolva cu colectia de masa acustica. Succes. Am conductele izolate, ambele si nu am avut vreo problema cu garantia. In plus mi-au dat astazi si cardul personalizat pentru garantie extinsa pe care am uitat sa-l cer dupa 90 zile de la data cumpararii. Totusi parerea mea este ca la Logan, desi AC-ul functioneaza multumitor, circuitul de racire, sau compresorul, sau radiatorul de racire sint subdimensionate, ceva este imperfect intr-ucit am mers de curind (ACUM 4 ZILE)cu un Clio care are cam acelasi AC si iesea aerul rece de tot, imi inghetase obrazul. De asemenea am mers IERI cu un Cielo executive, in care de asemenea am inghetat. Deci cred ca ceva este din proiectarea masinii. Ac -ul raceste si pe logan insa efectul e mai lent AC-ul dind aerul racoros, nu rece. Fiindca am izolate conductele, aerul vine mai rece decit venea inainte, fara izolare, insa acum dupa un an de utilizare sunt absolut convins ca ar trebui recalibrat circuitul de AC de pe Logan. DE asemenea AC CIND MERG CU VITEZA scoate un aer foarte rece fata de traficul din oras, acest fapt ma face sa fiu din ce mai sigur ca instalatia nu este bine dimensionata. Compresorul cred ca este bun deoarece este japonez, celelalte ar trebui redimensionate, poate un radiator mai mare. In rest numai de bine. Sper ca v-am putut ajuta cu ceva. Succes. ![]() This post has been edited by melinter2000: 19 Jul 2007, 22:06 |
--------------------
logan
logan laureate plus, 1,4
2006 laureate plus
- is72mcr Nu voi deveni niciodata sclavul masinii, ci ea este si va ramane sclava mea
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#1025
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Sau ar trebui un compresor de capacitate mai mare..
![]() |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
Amedeus |
![]()
Post
#1026
|
![]() Membru cu Logan Group: Members Posts: 1.907 Joined: 13 December 04 From: TM ![]() |
Compresorul (Sanden) e suficient de puternic, "radiatorul" (condensorul) este Valeo, toate astea se folosesc si pe alte marci auto.
|
--------------------
Renault
Megane Sedan IV Tce 116
2019 Business
|
|
GoGu |
![]()
Post
#1027
|
![]() Prea de la tara Group: Moderatori Posts: 1.970 Joined: 14 August 03 From: Iasi ![]() |
@melinter2000: ai fost tu mai norocos, eu am fost si am reclamat AC-ul si tot nu mi-au montat galusca aia (colectie masa acustica), mi-am cumparat-o eu pana la urma (20 ron, huooo, si unul din suruburi abia-abia l-am strans
![]() Efect? Nu ma pronunt, oricum am inteles ca mai degraba ajuta la prevenirea unor fisuri decat la reducerea zgomotului. Cat despre amabilitate... doar au invatat sa prosteasca omul cu zambetul pe buze si sa-i dea impresia ca ii fac un serviciu. |
--------------------
Renault
Scenic 1.5dCi
recolta 2012
|
|
99MMH |
![]() ![]()
Post
#1028
|
![]() eu stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jurul meu prind curaj. Group: Members Posts: 185 Joined: 17 July 07 ![]() |
Neatza oamni buni........
concluzia este clara instalatie prost dimensionata , radiator mic conducte prea aproape de sursele de caldura ale motorului. Insa rezolvarea nu vine din nici o directie.... ![]() ![]() Chestia ca este ceva gen low cost ( instalatia de AC) eu zic ca nu tine, deoarece raceste foarte eficient cand nu este o ...drujba. ![]() ![]() IRONICK - intradevar nu am izolat cu tub imbracat la exterior in aluminiu ca nu am avut la indemana dar cred ca o sa caut prin prektiker pe undeva sa incerc cu asa ceva sa vedem ce zice. Desi eu cred ca e cam in zadar da .....oricum de cand am schimbat nova cu loganul nu mai aveam ce mesteri pe la masina asa ca .....tot inainte :ad sub masa melinter2000 - te rog sa fii mai explicit cu masa aia ca sunt interesat am tot auzitde ea dar efectiv nu stiu nimik exact, pls...... ![]() ![]() pe curand oameni buni.... ![]() |
--------------------
Logan
ambition 1,6 MPI;1,5dci; Nova GT
2006,2007,1998
- MMH E o teorie si, ca toate teoriile general acceptate, o prostie in toata regula.
|
|
Lostboy |
![]()
Post
#1029
|
![]() Finding my way! Group: Members Posts: 3.261 Joined: 17 May 06 ![]() |
QUOTE OK, Lostboy, "m-am enervat" si am citit tot topicul, am tras concluziile de rigoare. O singura nedumerire am: cred (daca nu mi-a "scapat" ceva) ca sint sigurul cu diesel care se plinge ca mai are "un motor" sub capota. Mai toti cei care ati postat aveti mpi-uri. Sint curios daca mai sufera vreun diesel-ist ca si mine. Mama ei de treaba... m-am saturat de service Dacia. Bleah! 1. Să nu mi-o iei în nume de rău dar s-au spus multe și nu cred că mai transpira nimeni. Nu am vrut să fie un ton răutăcios. 2. Ești primul diesel-ar care se plânge de drujbă. 3. Ști cum e: ți-ai luat D.A.C.I.A. = Dacă Ai Cap Ia-ți Altceva ![]() |
--------------------
.
.
.
|
|
RZV |
![]()
Post
#1030
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 812 Joined: 24 August 05 From: Online ![]() |
Salutare,
Am inceput sa ma confrunt si eu zilele acestea cu un zgomot foarte ciudat, si incostant. In mod aleator, cred, intervine un zgomot (suierat) ciudat care variaza cu turatia motorului. ![]() Dupa ceva vreme se potoleste dar reapare. Sa fie vorba de o problema comuna a tuturor instalatiilor A/C sau doar a masinii mele? Respecte. |
--------------------
Scott
Mountain Bike
1990
|
|
YRX |
![]()
Post
#1031
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.051 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Asta cu instalatia prost dimensionata e cu dus si intors. De fapt intre Renault-uri, Logan-ul este fruntas la cantitatea de freon recomandata si banuiesc ca asta este in stransa legatura cu capacitatea instalatiei si volumul masinii. Ca fapt divers cantitatile sunt urmatoarele:
Espace 1000g Megane 1 750g Logan 740g Scenic 1 680g Laguna 650g Clio II 650g Scenic II 550g Megane II 550g Cum mama naibii la majoritatea dintre noi la inceput a mers frumos iar apoi a aparut drujba. Ce s-a intamplat? Este un factor de uzura, s-a lasat ceva, s-a slabit ceva, s-a mizerit radiatorul...sau ce?? E ceva care ne scapa, la freon s-a umblat, izolatie conducte s-a facut, guguloi pe teava s-a pus, ce ar mai putea fi? |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
Lostboy |
![]()
Post
#1032
|
![]() Finding my way! Group: Members Posts: 3.261 Joined: 17 May 06 ![]() |
eu continu sa cred ca:
1. Au venit din fabrică cu 740 g și a mers bine. După care au completat cu freon la 840 g când poate de fapt era doar ulei mai puțin. Presupun. 2. Răcirea ineficientă a radiatorului. Ăstea par să rămână ca și constante (mai degrabă variabile) ![]() |
--------------------
.
.
.
|
|
Adrian78 |
![]()
Post
#1033
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 816 Joined: 24 April 06 From: Bucuresti ![]() |
RZV
Citește cel puțin ultimele 4-5 pagini ale acestui topic și te lămurești ce e cu zgomotul și cum se rezolvă. DFA Și eu am aceiași senzație că aerul este mai rece atunci când vine de afară decât pe recirculare. Senzația asta e verificată în trafic de București, 30-40 grade afară (mai multe pe șosea), atât la semafor cât și în jurul a 60 km/h, ventilatorul pe treapta a 3-a sau a 4-a, aerul dirijat pe la parbriz și picioare sau numai parbriz. Nu am verificat cu termometrul, este vorba doar de senzația pe care o simt ... și nu o simt de ieri de azi ... |
--------------------
Logan Laureate
1.6
gri perla "Ce ție nu-ți place, altuia nu-i face!"
|
|
GoGu |
![]()
Post
#1034
|
![]() Prea de la tara Group: Moderatori Posts: 1.970 Joined: 14 August 03 From: Iasi ![]() |
Well, reclamatia la VC a avut efect. M-au sunat ca pot merge la service sa mi se verifice/ completeze cu "freon", pe garantie
![]() |
--------------------
Renault
Scenic 1.5dCi
recolta 2012
|
|
Adrian78 |
![]()
Post
#1035
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 816 Joined: 24 April 06 From: Bucuresti ![]() |
Deci VC a spus că se face completare cu ulei/freon pe garanție? Adică și uleiul și freonul se pun gratis în garanție? Întreb încă o dată ca să fiu sigur. Dacă asta e poziția oficială Dacia, avem în sfârșit o certitudine. Acum să vedem pe unde mai scot cămașa cei din service ...
![]() |
--------------------
Logan Laureate
1.6
gri perla "Ce ție nu-ți place, altuia nu-i face!"
|
|
drbzn |
![]()
Post
#1036
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 15 June 06 From: braila ![]() |
Acum vreo luna in urma a inceput si AC de la masina mea (care apropo e dCI) sa faca ca o drujba. La relanti nu se aude, zgomotul fiind maxim in jurul a 2000 de rotatii pe minut dupa care cred ca scade (sar putea sa fie doar o impresie deoarece creste zgomotul motorului). Urmind indicatiile de pe acest topic am incercat sa rezolv problema astfel:
1 am izolat conducta de joasa presiune. Zgomotul a ramas acelasi. Efectul apropiat de 0. 2 Am fost la service si mi-au verificat-completat lichidele din instalatie. Efectul a fost destul de redus. Estimez o reducere a zgomotului cu max 20%. 3 Am cumparat si montat celebra masa acustica. Surpriza! Zgomotul a fost substantial redus. Estimez cam undeva la 70%. 4. Ieri am fost la spalatorie si i-am rugat pe cei de acolo sa-mi spele si radiatorul de la AC. Atit cit s-a putut caci nu am dat bara jos. Efect, a avut zgomotul reducindu-se din nou. Ieri dupaamiaza si azi drujba nu s-a mai auzit. Alte constatari facute de lungul intregii operatii de eliminare a drujbei: - am constatat ca la conducta de joasa presiune s-au cam slabit cele 2 coliere de cauciuc de pe aripa interioara. Colierele respevtive nu mai pot fi strinse, trebuie sa inlocuiesc inelele de cauciuc. Cred ca acest lucru a aparut datorita vibratiilor prea mari din conducta. Am observat ca rigidizare acestei conducte are un efect invers proportional cu zgomotul de drujba. In definitiv acea masa acustica nu face decit sa micsoreze vibratiile pe acea conducta. Sunt curios daca cineva care a avut acea masa acustica din fabrica a ajuns sa aiba zgomotul de drujba. Daca nu atunci cred ca lipsa masei acustice este o greseala de proiectare care duce la deteriorarea instalatiei AC (chiar si aparitia unui zgomot de drujba care nu exista la masinile noi este o deteriorare). Cred ca in sensul asta s-ar putea marge pina la inlocuirea unor componente din instalatie pentru eliminarea zgomotului. - tot in sensul rigidizarii conductei de joasa presiune, cred ca ar fi util montarea unui colier din cauciuc mai aproape de partea din furtul a conductei undeva in zona farului dreapta. - Ieri am avut ocazia sa vad un PRESTIGE. Uitindu-ma pe la motor am observat ca la el bucata din conducta de joasa presiune care vine pe dupa panoul de protectie de la ABS e un racord flexibil din cauciuc (asemanator cu bucata cu masa acustica) Carei smecheria? Capetele racordului sunt ambele fixe. Sa fie oare faptul ca prin racord pierderea de temperatura e mai mica? This post has been edited by drbzn: 20 Jul 2007, 12:30 |
--------------------
dacia
logan
2006 ambition 1,5 dCI
|
|
GoGu |
![]()
Post
#1037
|
![]() Prea de la tara Group: Moderatori Posts: 1.970 Joined: 14 August 03 From: Iasi ![]() |
@Adrian78: da, se face pe garantie. Daca service-ul te refuza, fa ca mine, scrii un e-mail unde expui problema si se rezolva (pe mine m-au sunat atat de la VC cat si de la dealer sa vin sa remedieze AC-ul, pe garantie).
Probabil mizeaza pe faptul ca cei ce sunt refuzati la service intr-o mica masura protesteaza (iar prevederea de prin carnetul de garantie precum ca agentul frigorific e consumabil nu stiu cat de legala e, probabil ca de aceea nu insista cu refuzul). |
--------------------
Renault
Scenic 1.5dCi
recolta 2012
|
|
mariuscond |
![]()
Post
#1038
|
![]() Membru incomod Group: Members Posts: 1.373 Joined: 3 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(drbzn @ 20 Jul 2007, 10:04) Acum vreo luna in urma a inceput si AC de la masina mea (care apropo e dCI) sa faca ca o drujba. La relanti nu se aude, zgomotul fiind maxim in jurul a 2000 de rotatii pe minut dupa care cred ca scade (sar putea sa fie doar o impresie deoarece creste zgomotul motorului)... "Uraaaaa" uite inca un dizălar. Ma gindeam eu ca nu-s paranoic deh eram singurul pe aici. Benzinarilor... fiti fericiti, ginditi-va ce "harmalae" e la noi (la diesel) in masina: urla motoru', urla AC-ul si dau muzica tare ca sa nu ma enerveze asa tare primele 2. Trebuie mers in service... clar.Of, of, of... |
--------------------
dacia
Logan
dizăl
- B52
|
|
Amedeus |
![]()
Post
#1039
|
![]() Membru cu Logan Group: Members Posts: 1.907 Joined: 13 December 04 From: TM ![]() |
Am o rugaminte : puneti si voi o poza cu masa aia acustica, sa vada si ochiu' nostru despre ce e vorba. Multumesc anticipat.
|
--------------------
Renault
Megane Sedan IV Tce 116
2019 Business
|
|
drbzn |
![]()
Post
#1040
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 15 June 06 From: braila ![]() |
vezi post #645 pag 22 din acest topic
|
--------------------
dacia
logan
2006 ambition 1,5 dCI
|
|
Braveheart |
![]()
Post
#1041
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 285 Joined: 12 May 07 From: BT ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan 1,6 MPI
2006 Laureat The answer my friend is blowing in the wind
|
|
smart |
![]()
Post
#1042
|
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 29 September 06 From: Vaslui ![]() |
am masina de aproape un an si AC-ul merge fara zgomot
![]() ![]() |
--------------------
logan
laureate plus 2006
gri platine
- vs xx dor
|
|
mariuscond |
![]()
Post
#1043
|
![]() Membru incomod Group: Members Posts: 1.373 Joined: 3 November 05 From: Bucuresti ![]() |
A mea are un an si trei luni... Mai vorbim peste o luna doua...
|
--------------------
dacia
Logan
dizăl
- B52
|
|
Amedeus |
![]()
Post
#1044
|
![]() Membru cu Logan Group: Members Posts: 1.907 Joined: 13 December 04 From: TM ![]() |
multam' baieti ! Am vazut "masa acustica"
![]() ![]() Frectie la picior de lemn. ![]() @ mariuscond peste 2-3 luni daca temperaturile scad vor disparea brusc si problemele cu AC (nu in sensul ca nu-l mai foloseste ![]() This post has been edited by Amedeus: 20 Jul 2007, 12:44 |
--------------------
Renault
Megane Sedan IV Tce 116
2019 Business
|
|
adryan8 |
![]()
Post
#1045
|
Membru Group: Members Posts: 104 Joined: 31 August 06 ![]() |
Eu am masa acustica din fabrica. Aceasta reduce amplitudinea vibratiilor, dar teava tot vibreaza. Am zgomotul de drujba cand merg cu viteza mica si este foarte cald afara.
|
--------------------
Logan
1.6
90 hp
|
|
vali71 |
![]()
Post
#1046
|
Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 6 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Mie acum un an mi-au schimbat compresorul si acum face la fel pe canicula asta.M-am resemnat. Sic
|
--------------------
mercedes
e Klas
220
- b-80- e220
|
|
melinter2000 |
![]()
Post
#1047
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 11 October 06 ![]() |
Am mers astazi prin oras cred ca erau peste 50 grade pe asfalt, curios nu am mai auzit zgomot de drujba. Curios sa vad ce este acel dispozitiv pus din initiativa celor din service, am ridicat capota si am observat urmatoarele : Colectorul de masa acustica( ce pompos e intitulat) e de fapt un colier metalic mai mare care are forma paralelipipedica la exterior, iar in interior are o forma circulara, ca sa se potriveasca pe teava de cauciuc de la conducta mai groasa de la AC. Si bineinteles se stringe cu 4 suruburi, daca nu ma insel.
Totusi o concluzie : Data viitoare nu mai imi cumpar Logan, indiferent de reclama, pret, etc. Ce sa ne mai amagim, dacia tot dacie a ramas. Mereu cite ceva de mesterit, mereu ceva nu e bine proiectat,apar scirtieturi, zgomote suspecte,fara filtru de praf etc, ca un elev mediocru care abia trece clasa, fata de ceilalti care invata constiincios. Loganul nu e o masina rea dar gata, acesta a fost primul si ultimul. O sa-mi spuneti ca pretul e bun, ca consuma putin, ca e spatioasa. Frectie la picior de lemn. Degeaba are baba tichie de margaritar, daca sta intr-o cocioaba. Cum este posibil ca din 2005 de cind lumea s-a sesizat ca AC -ul de pe logan trebuie imbunatatit, nu s-a luat nici o masura pina acum in fabrica? Adica chiar nu vede nici un inginer de la Pitesti ca AC -ul e insuficient de bine gindit? Acest lucru s-ar putea sa-i coste in contextul temperaturilor tot mai mari si mai mari vara. Si daca tot e sa dai 9000 euro pe o masina mai bine mai pui ceva si iei una buna, sub toate aspectele si detaliile. Pe cielo ingheti, pe clio ingheti, pe o scoda fabia la fel, am vazut si un tico la care era un AC de te lua cu tremurat, la loganel insa e racoare. Total insuficient zic eu. Nu ma astept sa-mi dati dreptate, asta e parerea mea si o sustin. O sa-l mai tin doi trei ani si pe urma adio Logan. O sa-mi iau o masina nemteasca, fiindca neamtul e neamt = calitate. salutari This post has been edited by melinter2000: 20 Jul 2007, 18:18 |
--------------------
logan
logan laureate plus, 1,4
2006 laureate plus
- is72mcr Nu voi deveni niciodata sclavul masinii, ci ea este si va ramane sclava mea
|
|
Amedeus |
![]()
Post
#1048
|
![]() Membru cu Logan Group: Members Posts: 1.907 Joined: 13 December 04 From: TM ![]() |
Mai, adevarul e ca stateam intr-o zi la semafor langa un Mertan' mare si negru (nu stiu ce model) , am oprit AC-ul meu si am deschis putin geamul sa ascult cum face clima lui. Un zgomot de drujba se cam auzea si de acolo (si nu era motoru'), dar in mod sigur din cauza insonorizarii la el in masina nu se auzea ca la noi.
Zgomot se aude si la mine dar de frig e frig, nu ma pot plange deloc. Seara si dimineata nu se aude deloc, doar la ora 15 cand ma duc spre casa. |
--------------------
Renault
Megane Sedan IV Tce 116
2019 Business
|
|
Braveheart |
![]()
Post
#1049
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 285 Joined: 12 May 07 From: BT ![]() |
QUOTE(melinter2000 @ 20 Jul 2007, 18:16) Am mers astazi prin oras cred ca erau peste 50 grade pe asfalt, curios nu am mai auzit zgomot de drujba. Curios sa vad ce este acel dispozitiv pus din initiativa celor din service, am ridicat capota si am observat urmatoarele : Colectorul de masa acustica( ce pompos e intitulat) e de fapt un colier metalic mai mare care are forma paralelipipedica la exterior, iar in interior are o forma circulara, ca sa se potriveasca pe teava de cauciuc de la conducta mai groasa de la AC. Si bineinteles se stringe cu 4 suruburi, daca nu ma insel. Totusi o concluzie : Data viitoare nu mai imi cumpar Logan, indiferent de reclama, pret, etc. Ce sa ne mai amagim, dacia tot dacie a ramas. Mereu cite ceva de mesterit, mereu ceva nu e bine proiectat,apar scirtieturi, zgomote suspecte,fara filtru de praf etc, ca un elev mediocru care abia trece clasa, fata de ceilalti care invata constiincios. Loganul nu e o masina rea dar gata, acesta a fost primul si ultimul. O sa-mi spuneti ca pretul e bun, ca consuma putin, ca e spatioasa. Frectie la picior de lemn. Degeaba are baba tichie de margaritar, daca sta intr-o cocioaba. Cum este posibil ca din 2005 de cind lumea s-a sesizat ca AC -ul de pe logan trebuie imbunatatit, nu s-a luat nici o masura pina acum in fabrica? Adica chiar nu vede nici un inginer de la Pitesti ca AC -ul e insuficient de bine gindit? Acest lucru s-ar putea sa-i coste in contextul temperaturilor tot mai mari si mai mari vara. Si daca tot e sa dai 9000 euro pe o masina mai bine mai pui ceva si iei una buna, sub toate aspectele si detaliile. Pe cielo ingheti, pe clio ingheti, pe o scoda fabia la fel, am vazut si un tico la care era un AC de te lua cu tremurat, la loganel insa e racoare. Total insuficient zic eu. Nu ma astept sa-mi dati dreptate, asta e parerea mea si o sustin. O sa-l mai tin doi trei ani si pe urma adio Logan. O sa-mi iau o masina nemteasca, fiindca neamtul e neamt = calitate. salutari Total de acord. si pe mine m-au pierdut de client..! P.S. pe mine drujba "ma insoteste" de la prima ora a dim pana tarziu in noapte, no matter what.. |
--------------------
Dacia
Logan 1,6 MPI
2006 Laureat The answer my friend is blowing in the wind
|
|
driverx |
![]()
Post
#1050
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Ok. Pana acuma v-am tot ingorat cu drujbele voastre. Dar azi am auzit si eu un huruit (sincer, cam departe de sunetul unei drujbe) si care culme se oprea instant cum opream AC-ul. Incepea sa apara dupa ce mergeam 2-3 km la viteza constanta cu turatia in jur de 2000. Sa inteleg ca asta as avea si eu?
Partea si mai interesanta a fost ca dupa ce am oprit AC-ul, l-am lasat cca 5 secunde oprit dupa care l-am repornit. A inceput imediat sa raceasca din nou, dar culmea, fara huruiala aia..... |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 12:07 |