DACIA SPORT, O MICA PROBLEMA DE UN AN JUMATE
![]() ![]() ![]() |
DACIA SPORT, O MICA PROBLEMA DE UN AN JUMATE
sumi_nos |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 237 Joined: 18 December 06 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1410 SPORT
1989
- AG-01-MVU
|
|||
bucatzel |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.506 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Daca fara termostat se duce in 95... Ori iti face vreo figura pompa de apa, ori ceasul, ori termometrul sunt degeaba.
Fara termostat, acu vreo doua veri, 40 de grade la umbra, si mie nu-mi trecea de 60 (radiator mare). Mai ajungea la 80 daca stateam prelung la semafoare. A, da... DE CE ZBIERI???? |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
sumi_nos |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 237 Joined: 18 December 06 ![]() |
CUM ADICA ZBIER???
PAI SI POMPA DE APA CE SA AIBA CA NU PIERDE APA PE NICAIERI,NU DA BULE IN BORCAN,DECI MERGE BINE EXCEPTAND MOMENTUL DE MAX 10 SECUNDE DUPA CE MA APUC SA O ALERG. A SI AR MAI FI CEVA PE AUTOSTRADA(NUMAI IN TREAPTA A 4 A CEASUL DE LA PRESIUNE ULEI DE PE LA 4800RPM INCEPE SA SARA CAND 0 CAND 6 SI DE LA 5000RPM RAMANE LA 0 SI NU SE MAI RIDICA DECAT DACA IAU PICIORUL DE PE ACCELERATIE BECURILE LA BORD MERG BINE K AM AVUT ODATA POMPA STRICATA SI CUM NU MAI BAGA SE APRINDEAU BECURILE DAR ACU CEASUL ARATA 0 SI BECURILE NU RE APRIND. SA FIE TURATIA PREA MARE SAU AVETI IDEE CU TREAPTA A 1 A AM DUSO DIN GRESALA LA 6500RPM CU A 2 A INTENTIONAT 6000RPM SI A 3 A PE LA VRO 5500RPM SI PRESIUNE CONSTANTA 6 DAR LA A 4 A DE LA 4900-5000RPM(CAM LA BLANA)PRESIUNE 0 This post has been edited by sumi_nos: 25 Sep 2009, 15:39 |
--------------------
dacia
1410 SPORT
1989
- AG-01-MVU
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.506 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Litere mari se folosesc la inceputul frazei, sau la numele proprii.
O conventie cam la fel de veche ca si internetul spune ca un text scris cu litere mari inseamna ca scriitorul isi rupe bojocii urland. La cum se comporta masina ta... ia-o de la 0 cu instalatia electrica. ca aia sigur are suficiente hibe. This post has been edited by bucatzel: 25 Sep 2009, 16:03 |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
sumi_nos |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 237 Joined: 18 December 06 ![]() |
OK o sa caut pe instalatie ceva probleme.
Alte pareri?? |
--------------------
dacia
1410 SPORT
1989
- AG-01-MVU
|
|
iulian.c |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 12 March 09 ![]() |
"U TREAPTA A 1 A AM DUSO DIN GRESALA LA 6500RPM CU A 2 A INTENTIONAT 6000RPM SI A 3 A PE LA VRO 5500RPM SI PRESIUNE CONSTANTA 6
DAR LA A 4 A DE LA 4900-5000RPM(CAM LA BLANA)PRESIUNE 0" schimbi la 6000 de ture si iti faci probleme ca urca apa la 95? zi merci ca nu iti sar pistoanele prin capota. eu zic ca la stilul asta de mers e foarte normal ce zici tu cu temperatura apei cat despre presiunea la ulei o vei avea aproape de 0 foarte curand daca mai sucesti acul turometrului pana in zona rosie (apropo de ce crezi ca e culoarea rosie hasurata dupa 5500? ![]() |
--------------------
Dacia
1310 tx 1990
1990
|
|
pcostica |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS ![]() |
QUOTE(sumi_nos @ 25 Sep 2009, 16:35) ... EXCEPTAND MOMENTUL DE MAX 10 SECUNDE DUPA CE MA APUC SA O ALERG. A SI AR MAI FI CEVA PE AUTOSTRADA(NUMAI IN TREAPTA A 4 A CEASUL DE LA PRESIUNE ULEI DE PE LA 4800RPM INCEPE SA SARA CAND 0 CAND 6 SI DE LA 5000RPM RAMANE LA 0 SI NU SE MAI RIDICA DECAT DACA IAU PICIORUL DE PE ACCELERATIE BECURILE LA BORD MERG BINE K AM AVUT ODATA POMPA STRICATA SI CUM NU MAI BAGA SE APRINDEAU BECURILE DAR ACU CEASUL ARATA 0 SI BECURILE NU RE APRIND. SA FIE TURATIA PREA MARE SAU AVETI IDEE CU TREAPTA A 1 A AM DUSO DIN GRESALA LA 6500RPM CU A 2 A INTENTIONAT 6000RPM SI A 3 A PE LA VRO 5500RPM SI PRESIUNE CONSTANTA 6 DAR LA A 4 A DE LA 4900-5000RPM(CAM LA BLANA)PRESIUNE 0 incearca sa schimbi ceasurile! Bafta! This post has been edited by pcostica: 26 Sep 2009, 08:48 |
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|
sumi_nos |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 237 Joined: 18 December 06 ![]() |
culoarea rosie hasurata de la 5500rpm e pt ca la dacie scrie clar ca la 5200rpm e cuplul maxim
dar tinand cont ca am o dacie sport eu am voie sa fac orice cu ea ca e sport ![]() ![]() cu apa nu e din ceas,instalatie sau sonda si cu uleiul nu e din ceas si instalatie poate doar sonda |
--------------------
dacia
1410 SPORT
1989
- AG-01-MVU
|
|
bogdyMND |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 24 May 07 From: Timisoara ![]() |
La 5200 e puterea maxima, cuplul max e la 3000. Peste 5200 logic n-are rost sa o turezi pt ca puterea scade.
|
--------------------
Renault
Laguna 3
2.0 dci - 150 - 4Control
|
|
STORMTROOPER |
![]()
Post
#10
|
![]() Dacia berlina proud owner Group: Members Posts: 2.486 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(sumi_nos @ 26 Sep 2009, 10:00) De putut poti face ce vrei cu ea atita timp cit esti proprietar si nu incalci legile tarii. Ce omiti tu, sau uiti, sau neglijezi e ca dacia sport are fix acelasi motor ca o dacie normala de 1.3 sau 1.4. cmc. Nu alt motor mai blegos care sa mearga in mod normal in 5000 rpm. In rest verifica ce au zis colegii mai sus. |
--------------------
DACIA
1310 TX
1987
- 7-B-2414 blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Asa-ti lucreaza termostatul.Daca te vei uita pe el, va trebui sa scrie o temperetura apropiata de cea la care spui tu, ca incepe sa scada acul, minus inertia termica a apei si timpul de raspuns al termostatului.Sau s-a saturat de lucru, si usor, usor, se va bloca pe inchis, daca pe el scrie o temperatura mica, ceva aproape de70 de grade. Daca e aproape de 90, merge normal. Asta e bun iarna, ca vei avea caldura, sau calduri daca se blocheaza.
La ulei, schimba traductorul (sonda pentru ceas). Inauntru are un reostat, al carui cursor trece de maxim, si acul da-n zero. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
sumi_nos |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 237 Joined: 18 December 06 ![]() |
pai termostatul e de 86 (parca)
si se schimba greu traductorul???? si de ce face doar la turatie mare,ca dau exemplu dimineata cand e rece am presiune 6 si cred k ar mai urca ceasul dar nu are unde,deci explicatia? a sa va povestesc sambata ma-m dus pana la tara cu un prieten sa schimb bratele inferioare si pe autostrada am vrut sa vad cat prinde dacia mea si am incepus sa-i dau (prietenu avea un renault cangu) si eu dacia sport din 89 cu motor cutie originala 1.4 si 4 trepte cu a 4 a la 5200rpm(presiune ulei 0 ![]() cel mai mult am duso la 5500rpm cu a 4 a dar nu am avut pe nimeni care sa-mi confirme ce viteza aveam |
--------------------
dacia
1410 SPORT
1989
- AG-01-MVU
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Functionarea optima a unui motor de dacie este intre 80 si 95 de grade .Nu e nimic anormal sa ajunga la 95 de grade , daca o sa te uiti pe sonda de apa (pentru bec) ai sa vezi ca scrie o suta si ceva de grade (104 sau 102 unele sunt chiar de 108) , aia fiind temperatura critica pentru motor , atunci se aprinde si becul .Instalatia de racire trebuie sa aive antigel (nu apa ) .
|
--------------------
-
-
-
|
|
sumi_nos |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 237 Joined: 18 December 06 ![]() |
cred ca raspusul lu tata a fost cel mai bun
"garnitura de chiuloasa impuscata si cand o calc brusc scapa presiune in circuitul de racire ca am repetat nebunia cu 160 km si dupa vreo 10min am sintit ca nu mai baa caldura si apa la 100grade sia revenit dar nu mai statea constanta apa deloc si caldura nici un gram + bule in borcan acu am forjato mai tare si garnitura care era pe duca sa dus detot |
--------------------
dacia
1410 SPORT
1989
- AG-01-MVU
|
|
Ov |
![]()
Post
#15
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.526 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
ti-ai luat permisul?
mai ai dosar penal? |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th July 2025 - 14:14 |