DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme vibratii motor dupa reparatie RK, calitate placa presiune...Baia Mare

AC
post 18 Mar 2005, 10:24
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 569
Joined: 11 March 04
From: Iasi




Anul trecut mi-am facut RK la motor, schimbat tot, rectificat arbore R1, cuzineti, set frantuzesc, placa de presiune, etc. Actual, am 7000 km parcursi. Dupa ce meseriasul (care e bun, a lucrat si la uzinele dacia inainte de '89) a pus motorul la loc, l-a pornit si surpriza: MOTORUL S-A BLOCAT dupa cateva secunde!! Omul a zis ca e pentru prima data cand vede asa ceva! L-a scos iar de pe masina si a depista cauza: placa de presiune avea urechile alea exterioare mai MARI, astfel ca s-a blocat in carcasa abreiajului. A dat placa putin la polizor si apoi totul a fost ok. Dupa reparatie, motorul are o vibratie doar la 1200rot/min. Taica-miu si mecanicul au zis ca sa astept sa se termine rodajul ca e probabil de la un cuzinet mai strans, insa nici in ziua de azi nu s-a remediat! sad.gif Am vorbit cu un coleg care a lucrat 23 de ani la IPA Iasi (unde se fac placi de presiune, discuri de ambreiaj si altele) si mi-a zis ca e posibil ca in fabrica sa se fi "sarit" peste operatia de strunjire exterioara a placii de presiune si echilibrarea ei! Oare ce sa fac? E posibil ca aceasta "tremurare" a motorului sa-mi distruga si cuzinetii de palier, sa ovalizeze arborele, etc! S-a mai confruntat cineva cu problema asta??? Placa de presiune noua descentrata???

QUOTE(Ov @ 18 Mar 2005, 11:30)
poate ai vibratia din pistoane care nu au aceeasi greutate
*


Set motor Perfect Circle...


--------------------
Dacia 1310 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLICOFLEC
post 18 Mar 2005, 12:40
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 7 February 05
From: Bucuresti




Desi e destul de enervanta operatia, mai bine inlocuiesti placa de presiune si vezi apoi ce si cum. Asa elimini cauza asta si te poti concentra pe celelalte!Bafta!


--------------------
Fiat Seicento - B-88-UAU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tunderbird
post 22 Mar 2005, 13:11
Post #3


tunzator de iarba & atacator de integritatzuri


Group: Members
Posts: 3.193
Joined: 26 October 04
From: Bucuresti




Dezaxarea axei boltului pistonului a fost orientata corect?

Operatia de polizare a placii de presiune (facuta de mecanicul tau), poate s-o dezechilibreze...

This post has been edited by tunderbird: 22 Mar 2005, 13:14


--------------------
Dacia Dacia 1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000 - B 13 ABC
Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999

Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura!
(N. Iorga)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 22 Mar 2005, 17:32
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




Eu am cumparat placa si disc "de origine" si discul atingea pe exterior de placa. Sa rezolvat repede pentru ca atingea doar cu ferodoul si s-a tocit dar tot nu e acceptabil.


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AC
post 24 Mar 2005, 14:10
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 569
Joined: 11 March 04
From: Iasi




Am stat langa el cand a montat totul, sagetile erau indreptate catre volanta, desigur. Normal ca omul a miscat motorul inainte de a-l porni (blocarea s-a petrecut dupa cateva secunde de functionare). (am scris asta in prima postare). Si asta mi s-a parut ciudat, ca a mers cateva secunde totusi.

This post has been edited by AC: 24 Mar 2005, 14:11


--------------------
Dacia 1310 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tunderbird
post 24 Mar 2005, 16:46
Post #6


tunzator de iarba & atacator de integritatzuri


Group: Members
Posts: 3.193
Joined: 26 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(AC @ 24 Mar 2005, 14:10)
  Normal ca omul a miscat motorul inainte de a-l porni (blocarea s-a petrecut dupa cateva secunde de functionare). (am scris asta in prima postare). Si asta mi s-a parut ciudat, ca a mers cateva secunde totusi.
*



Si s-a bocat pur si simplu? Sau mai intai s-au auzit zgomote in carcasa ambreiajului?Intr-adevar este ciudat... probabil ca din cauza centrifugarii, ceva s-a deformat/deplasat in placa de presiune. Eu, in locul tau, as schimba-o imediat...


Este "Piece d'origine"? Daca da, atunci ar trebui facuta reclamatie la OPC. Dar daca nu-i montata de un service autorizat de Dacia n-ai nici o sansa.

This post has been edited by tunderbird: 24 Mar 2005, 16:48


--------------------
Dacia Dacia 1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000 - B 13 ABC
Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999

Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura!
(N. Iorga)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2025 - 23:41
Forum Renault