DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Cutie de viteze

sorcer
post 2 Nov 2009, 16:19
Post #1


Kamikaze


Group: Members
Posts: 234
Joined: 2 September 05
From: Petrosani




Ce cutie de viteze s-ar potrivi pe motorul de solenza fara modificari la prindere sau ambreiaj??

In special astept rapuns de la cei care au incercat sa monteze alte cutii.


--------------------
mazda 626 , vw t2 , renault master , dacia solenza 1986-2003 - -----
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
romanvs
post 2 Nov 2009, 17:23
Post #2


membru autentic


Group: Members
Posts: 1.248
Joined: 14 January 08
From: CRAIOVA




De SupeR Nova...


--------------------
Hyundai Elantra 2021
D A C I A S O L E N Z A
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iulikk
post 2 Nov 2009, 17:25
Post #3


Fost Membru Solenzar


Group: Members
Posts: 8.949
Joined: 6 May 08
From: Litoral




Este vreo diferenta intre cv de SupeRNova si cea de la Solenza?


--------------------
Autoturism visiniu cu roti - CT ?? XXX
Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
romanvs
post 2 Nov 2009, 17:27
Post #4


membru autentic


Group: Members
Posts: 1.248
Joined: 14 January 08
From: CRAIOVA




Da,rapoartele din cutia de viteze si ambreiajul hidraulic la SRN.
Cutia de Super Nova este de Clio iar cea de pe Solenza este de Megan2.


--------------------
Hyundai Elantra 2021
D A C I A S O L E N Z A
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogyciu
post 2 Nov 2009, 18:39
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.017
Joined: 11 July 07
From: Constanta




Din cate stiu eu nu e nici o diferenta intre rapoartele cutiilor de Solenza si Supernova. Intrebare, intre cutiile de Solenza 1,4MPI si 1,9D exista diferente la carcasa ambreiaj?


--------------------
.... .... .... - ....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorcer
post 2 Nov 2009, 19:02
Post #6


Kamikaze


Group: Members
Posts: 234
Joined: 2 September 05
From: Petrosani




de curand am vazut niste poze cu cutie de vectra la care seamna foarte mult prinderea . Are cineva idee daca se potriveste fara modificari?


--------------------
mazda 626 , vw t2 , renault master , dacia solenza 1986-2003 - -----
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bullix
post 3 Nov 2009, 10:11
Post #7


Solnitzar fidel


Group: Members
Posts: 655
Joined: 21 June 07
From: Bucuresti




Cred ca cutia de viteze este ultimul lucru care ar trebui schimbat la Solenza. Cred ca e cea mai buna piesa de pe masina asta, sincer. Daca vreti viteza maxima mai mare, schimbati-i raportul de a 5-a cu unul de pe Logan Diesel, parca unii au facut deja asta. Dar veti chinui motorul foarte rau. Daca la viteze mici merge subturat fara prea mult stres, la viteze mari nu prea merge asa. Si eu am vrut cutie de diesel, si mie imi place viteza la turatii mici dar... cred ca voi astepta sa-mi cumpar un diesel... intr-o alta viata.

This post has been edited by Bullix: 3 Nov 2009, 10:12


--------------------
Dacia / Dacia 1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI 1989 / 2004
Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 3 Nov 2009, 17:23
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Eu as schimba cutia mea cu una de DSN , dar cea cu ambreiajul hidraulic de 200 . Ai putere si plecare de pe loc mult mai rapida decat orice Logan , ambreiajul hidraulic te poate tine si o viata , in timp ce , cel original pe cablu ... in maxim 50.000 crapa .
Rapoartele sunt mai scurte la DSN , dar ajungi garantat la orice viteza vrei si nu se ajunge in limitare nici intr-a 5-a , in timp ce la noi , chiar daca ai ajuns la 180 , ca turatie mai ai aproape 1200 rpm pana in limitare si degeaba ca nu se mai duce si asta ca nu ajungi si la puterea maxima . Nu mai spun de situatiile in care daca bate vantul din fata , intr-a 5-a de la 120 - 130 nu ai nici un feld e demaraj si trebuie dusa lung cu a 4-a .
Parerea mea este ca la noi trebuia ori a 4-a mai lunga , ori a 5-a mai scurta si ar fi fost alta treaba . La Megane , motorul era parca 1,6 si normal ca avea alta viata cu cutia asta .


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorcer
post 3 Nov 2009, 18:52
Post #9


Kamikaze


Group: Members
Posts: 234
Joined: 2 September 05
From: Petrosani




din punct de vedere tehnic ambreiaju nu difera , difera doar actionarea in loc de cablu are o pompa de ambreiaj si un cilindru care se monteaza pe furca ambreiajului.


--------------------
mazda 626 , vw t2 , renault master , dacia solenza 1986-2003 - -----
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andr3y_yoo
post 3 Nov 2009, 20:57
Post #10


Membru ma


Group: Members
Posts: 1.060
Joined: 18 November 08
From: Bucuresti




eu am peste 60 mii si ambreaju e ok...si credema ca nu merg batraneste
cine stie cunoaste


--------------------
Dacia Solenza 1.4 GT Turbo - B-68-BMD

Daca Ai cap Iese Altfel

Dacia 4 ever :X
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_90
post 3 Nov 2009, 21:37
Post #11


baiatu' cu apa


Group: Members
Posts: 1.467
Joined: 16 January 08




QUOTE(marius80_eugen @ 3 Nov 2009, 17:23)
Eu as schimba cutia mea cu una de DSN , dar cea cu ambreiajul hidraulic de 200 . Ai putere si plecare de pe loc mult mai rapida decat orice Logan , ambreiajul hidraulic te poate tine si o viata , in timp ce , cel original pe cablu ... in maxim 50.000 crapa .
Rapoartele sunt mai scurte la DSN , dar ajungi garantat la orice viteza vrei si nu se ajunge in limitare nici intr-a 5-a , in timp ce la noi , chiar daca ai ajuns la 180 , ca turatie mai ai aproape 1200 rpm pana in limitare si degeaba ca nu se mai duce si asta ca nu ajungi si la puterea maxima . Nu mai spun de situatiile in care daca bate vantul din fata , intr-a 5-a de la 120 - 130 nu ai nici un feld e demaraj si trebuie dusa lung cu a 4-a .
Parerea mea este ca la noi trebuia ori a 4-a mai lunga , ori a 5-a mai scurta si ar fi fost alta treaba . La Megane , motorul era parca 1,6 si normal ca avea alta viata cu cutia asta .
*


alte aberatii ,auzi sa pice ambreiajul dupa 50.000 de km asta in conditii normale de exploatare ca altfel dupa 10.000 deja patineaza.


--------------------
ford focus 2007 - xxx
plm ,cuvantul suprem ce rezolva cea mai complicata problema.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bullix
post 4 Nov 2009, 00:17
Post #12


Solnitzar fidel


Group: Members
Posts: 655
Joined: 21 June 07
From: Bucuresti




La 103k n-am nici pe dracu' cu ambreiajul din fabrica. Cablul e cam terminat, ma rog, pe mine nu ma deranjeaza, dar m-am suit la un prieten in Solenza lui si se simtea ca la un Logan nou ambreiajul smile.gif) In rest, totul ok...


--------------------
Dacia / Dacia 1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI 1989 / 2004
Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 23rd May 2024 - 22:35
Forum Renault