DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Noul motor 2.3 dci

aphophis
post 20 Mar 2010, 15:41
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.491
Joined: 14 January 06




E urmasul dci-ului de 2,5l, fata de acesta avand un consum mai bun cu 1l, emisii poluante mai mici (-10%) si un cuplu superior. Va exista in 3 trepte de putere: 100 cp, 125 cp si 150 cp, debutand pe noul Master. Daca nu ma insel va fi folosit in locul 2,5 dci-ului si pe navara..

QUOTE
Dérivée du 2.0 dCi, qui est notamment proposé sur Laguna et Espace, cette motorisation 2.3 dCi (type M9T) remplacera à terme le moteur 2.5 dCi et le quatre cylindres diesel 3.0 dCi. Le nouveau Master est le premier à recevoir ce nouveau bloc. Sur l’utilitaire ce 2.3 dCi affichera trois niveaux de puissance, à savoir 100, 125 ch et 150 ch. Il équipera par la suite d’autres véhicules de l’alliance Renault-Nissan. Ce moteur a été conçu par les équipes de l’ingénierie mécanique de Renault, basées à Rueil-Malmaison (Hauts-de-Seine), Villiers-Saint-Frédéric (Yvelines), Lardy (Essonne) et Cléon (Seine-Maritime).

Downsizing oblige, ce nouveau bloc 2.3 dCi revendique une consommation en baisse (en moyenne, -1L/100km et jusqu’à -2,7L/100km sur les versions propulsions), des émissions de CO2 moins importantes (en moyenne, -10 %), un couple supérieur (+30 Nm) et le meilleur coût d’usage de sa catégorie.

Mois gourmand et moins polluant, il bénéficie d’intervalles de vidanges plus espacés. Dorénavant, ce type d’opération sera réalisé tous les 2 ans ou 40 000 km (contre tous les 30 000 km pour l’actuel 2.5 dCi).

Sur le nouveau Master “le coût global d’usage est donc réduit en moyenne de 1 800 euros sur 150 000km / 4 ans (premier des deux termes atteints, calculé sur la base de 0,87 euros HT/ litre de diesel), soit un gain de 37 euros par mois“, détaille Renault. Ce moteur est produit au sein du site industriel de Cléon.


2,3 dci 100 cp (M9T-6):

M9T-6.jpg

2,3 dci 100 cp (M9T-5):

M9T-5.jpg

2,3 dci 100 cp (M9T-4):

M9T-4.jpg


M9T-2.jpg
M9T-3.jpg
M9T.jpg

sursa: http://www.leblogauto.com/2010/03/renault-...eau-23-dci.html


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 20 Mar 2010, 17:59
Post #2


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




Aha, de aceea aveau numere de "probe" aici...
http://www.daciaclub.ro/2010-Renault-Trafi...ml#entry2271320


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 20 Mar 2010, 19:05
Post #3


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




2.3 110 cp? huh.gif

ma intreb daca o sa cumpere cineva motorizarea asta.


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
membru_DC
post 20 Mar 2010, 19:15
Post #4


-


Group: Members
Posts: 1.149
Joined: 24 May 09




injectie BOSCH smile.gif


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 20 Mar 2010, 19:49
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.491
Joined: 14 January 06




QUOTE(ArtVandelay @ 20 Mar 2010, 19:05)
2.3 110 cp? huh.gif

ma intreb daca o sa cumpere cineva motorizarea asta.
*


va fi pentru utilitare mai mult acest motor. Unde se cer motoare mai mari, care sa reziste mai bine in timp bla bla. Pe ford transit de exemplu exista 2.4 l si 100cp

http://www.ford.ro/files/upload/107.pdf

pe crafer ai 2,5l si 109 cp

pe mercede vario de exemplu gasesti motor de 4,3 l si 129 cp, insa are 500Nm@1200 rpm

http://www.mercedes-benz.ro/content/romani...ta/engines.html

etc etc etc


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 20 Mar 2010, 22:58
Post #6


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.397
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Nu ca mai mult, ci numai pe trafic si master o sa-si faca veacul. Si da, sunt versiuni detarate, cu putere mica pentru consum si fiabilitate mai mare.
Injectia e tot aia cu M9R inmare, deci tot Bosch.
Lant de distributie garantat pe viata si cel mai bun consum specific din clasa lui.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 20 Mar 2010, 23:35
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.491
Joined: 14 January 06




pe nissanuri nu va fi?


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 21 Mar 2010, 00:07
Post #8


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.397
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




PE navara cred... poate pathfinder sau succesorul sa beneficieze de el.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eXtenSion
post 21 Mar 2010, 15:18
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.260
Joined: 10 January 05




Si ce materiale se folosesc pentru acele suprafete ce intind lantul? Ca piesele negre vad ca sunt placate cu ceva auriu.

This post has been edited by eXtenSion: 21 Mar 2010, 15:19


--------------------
facebook groups e mult mai naspa decat un forum
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bonk
post 21 Mar 2010, 16:32
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 305
Joined: 9 June 06




sunt niste patine dintr-un " plastic dur " cel putin asa am vazut la bmw 318 is


--------------------
Renault Megane 1 /1.4 16v 1999 - GJ-05-...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pavilion8373
post 21 Mar 2010, 18:06
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 242
Joined: 4 July 08
From: Bucuresti




Sa inteleg ca daca capacitatea este mai mare, coroborata cu o putere mai mica, fiabilitatea motorului este mai mare?!
Pai in cazul asta ce "viitor" au motoarele supraalimentate de 1-1.4 litri!
Ca ma batea gandul...dar asa nu stiu ce sa zic!
Sunt convins ca un motor aspirat este mai trainic decat unul cu turbina...dar pana unde merge diferenta?! huh.gif


--------------------
Una mai tanara
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 21 Mar 2010, 18:11
Post #12


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




in cazul de fata s-a mers pe cilindree mare nu numai pentru fiabilitate, ci si pentru cuplu mai mare, mai ales daca vor fi folosite pe camionete sau pick-up-uri

motoarele astea supraalimentate de 1.2-1.4 teoretic ar trebui sa fie fiabile, putere litrica asa mare se obtine din avantajele injectiei directe de benzina


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 21 Mar 2010, 18:17
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.491
Joined: 14 January 06




si pun pariu ca exista si o legatura intre greutatea care va trebui tractata de masinile alea cu asemenea motoare cu cilindree mai mare si fiabilitatea lor. Sunt convins ca o masina cu un asemenea motor gen 2.3 dci ar fi mai fiabil decat un motor 1.5 dci la aceeasi putere


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 21 Mar 2010, 18:27
Post #14


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




La fel si taxele.


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 22 Mar 2010, 16:42
Post #15


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.397
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Injectoare cu 7 orificii.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
membru_DC
post 25 Mar 2010, 18:01
Post #16


-


Group: Members
Posts: 1.149
Joined: 24 May 09




M9T 2.3 dCi 75Kw & 92Kw (TGF)

M9T 2.3 dCi 110kW (TGV)

QUOTE
A partir de la base du moteur 2.0 dCi (M9R), l’augmentation de cylindrée est obtenue par une augmentation du diamètre des futs de 84mm (2.0 L) à 85 mm (2.3 L) et de la course de 90mm (2.0L) à 101,3mm (2.3L).



--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 19th May 2025 - 20:52
Forum Renault