Problema baterie sau altceva ?, help!
![]() ![]() ![]() |
Problema baterie sau altceva ?, help!
mircea2006x |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 105 Joined: 18 October 08 ![]() |
|
||
--------------------
dacia 1310
dacia 1310
1995
- b-44-bax
|
|||
C a t a l i n |
![]()
Post
#2
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Nu e nicio problemã. Dar dacã vrei sã eviți acest lucru, poți unge bornele cu vaselinã.
This post has been edited by C a t a l i n: 9 Oct 2009, 08:32 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
le cureti cu apa de la chiuveta (torni pe borne eventual stergi cu cirpa )
mai indicat pe borne sa pui ulei proaspat de motor , e mai bun decit vaselina nu ar strica sa masori si tensiunea la borne This post has been edited by bygy007: 9 Oct 2009, 11:25 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
poate a inceput sa incarce prea tare, cand fierbe ies vapori si ataca bornele, nu s-a crapat?
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
panter1 |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
ar face bine daca ar masura cu un multimetru sau Voltmetru sa vada daca ii incarca bine. Tensiunea cu motor pornit trebuie sa fie intre 13.75 si 14.2 cu toti consumatorii,si in toate turatiile,cu lumini si aeroterma sau fara consumatori. Daca incarca mai mult decat atat in orice situatie cu consumatori sau fara atunci ai o problema.
Daca bateria e buna cu motor oprit(deci cand nu o incarca alternatorul) si fara consumatori, trebuie sa aiba intre 12.8 si 13.4V asta dupa jumate de ora sau o ora dupa ce s-a oprit motorul. Se subaintelege ca valoarea mica e minimul cat sa fie o baterie buna iar valoarea superioara inseamna ca bateria e foarte buna in acest caz.. si sa mai ai grija sa aibe lichid suficient, ca daca ti-au iesit vapori se poate sa fi scazut si nivelul acidului This post has been edited by panter1: 10 Oct 2009, 01:30 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
mecanick_maverick |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 462 Joined: 10 April 09 From: Madrid ![]() |
QUOTE(C a t a l i n @ 9 Oct 2009, 07:29) ... ![]() Praful alb (în cele mai multe cazuri albästrui ) e rezultatul reactiei chimice a vaporilor de electrolit -acid sulfuric - cu bornele , fie evaporare prin supraîncärcare , fie fisurä în jurul bornei prin manipulare necorespunzätoare ( bätaie , fortare prin rotire , etc.) Spälarea cu apä nu e suficientä ! Vom dilua doar acidul , care va continua sä "opereze" metalul sub stratul protector de vaselinä sau ulei -dupä caz - extinderea pe suprafata interioarä a bornei creeazä un strat izolator cu consecinte grave asupra instalatiei . E necesarä neutralizarea acidului cu o bazä ( eu folosesc bicarbonat de sodiu alimentar - cîteva grame amestecat cu apä ) Se scot bornele - chiar dacä aparent nu sunt afectate amândouä - si se spalä cu solutie cu ajutorul unei periute de dinti pînä ce nu mai face spumä , semn cä am neutralizat acidul . Se spalä si bornele de Pb. ale bateriei si se usucä bine cu hîrtie igienicä , dupä care se ung toate suprafetele metalice spälate anterior cu miere de albine - protejeazä mult mai bine si pe lungä duratä . Dar desigur asta ar fi doar înläturarea efectului ![]() Trebuie descoperitä cauza prin examinare vizualä -fisuri- si mäsurätori indicate de colegi , în special încärcarea maximä cu consumatori care nu trebuie sä treacä de 14,4 . PRECAUTII SPECIALE ÎN TIMPUL SPÄLÄRII ! Chiar dacä pare inofensiv praful ästa , un strop ajuns pe piele sau în ochi poate avea rezultate extrem de grave ! Spor la treabä , si povesteste ce-ai descoperit la mäsurätori . |
--------------------
Opel, Seat, MB, Kia
Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona
'97, '96, '04, '03, '11
- 47__CFS Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime ! |
|
annem |
![]()
Post
#7
|
Omul Gras Group: Members Posts: 401 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
mircea2006x
Poate mai dai detalii despre baterie. Cred ca e util sa spui ce baterie e si de cind o ai. Eu cred ca bateria nu este incarcata suficient. Eu te sfatuiesc, pe linga ce s-a spus mai sus, sa pui bateria la redresor pentru aducerea la capacitate. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Laureate, 2008 Laureate MCV GPL - Puisor 2011 Laureate MCV GPL - Puisor (de la Dacia)
|
|
mircea2006x |
![]()
Post
#8
|
Membru Group: Members Posts: 105 Joined: 18 October 08 ![]() |
Bateria este Rombat ( calciu ) de 66 ah , masina o am de un an jumatate iar bateria are 2 ani din cate stiu de la fostul proprietar.Zilele astea curat bine bornele si le ung .In bord imi arata ca nu incarca foarte tare , fara consumatori acul nu ajunge niciodata la jumatatea cursei, daca am consumatori incepe sa bata spre rosu (sta in intervalul intermediar dintre rosu si alb),iar cu proiectoarele aprinse e pe rosu mereu.O sa rog un nene mai priceput sa-mi masoare valorile de curent sa vedem care e problema si revin cu amanunte.Bateria indica verde pe senzorul care il are pe partea superioara.Multumesc tuturor pt sfaturi.
PS: A fost pe redresor de vreo 2 ori pana acum in decursul timpului si la fel se intampla cand e remontata pe masina apare praful alb. This post has been edited by mircea2006x: 12 Oct 2009, 16:35 |
--------------------
dacia 1310
dacia 1310
1995
- b-44-bax
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th July 2025 - 01:14 |