DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme in orash strain, help cu electromotoru

Tiristu'
post 13 Oct 2009, 15:19
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 102
Joined: 20 April 09




baieti is d doua zile in ct. am rupt masa ce iese din electromotor....unde o pot cositori in judetu CT sau ce solutie am sa o rezolv cumva ?


--------------------
Dacia 1310 97/S - 02 BUJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mecanick_maverick
post 13 Oct 2009, 16:38
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 462
Joined: 10 April 09
From: Madrid




La ce masä te referi ?
Am väzut cä multi numesc "masä" firul ce inträ în stator de la solenoid , la acesta ai rezolvarea în http://www.daciaclub.ro/Electromotorul-buc...tml#entry645468 sau mai dä un search si tu ...
Cablul de masä ce vine de la baterie poti sä-l repari färä cositorire , doar prin sertizare cumpärînd un papuc cu gaurä de 8 .
Asta ar fi varianta economicä , mai ai o variantä de a cumpära set de borne complete de la orice magazin auto , acestea vin sertizate cu scule speciale si ar avea mai mare sigurantä în exploatare ( cel putin teoretic blush.gif )

Succes !


--------------------
Opel, Seat, MB, Kia Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona '97, '96, '04, '03, '11 - 47__CFS
Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tiristu'
post 13 Oct 2009, 20:35
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 102
Joined: 20 April 09




merci mane.... nu e un fir ...e o cucata d cupru ce iese din electromotor d la bobina interioar ...deci am gresit probabol....o sa incerc cu cositorie :|


--------------------
Dacia 1310 97/S - 02 BUJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 13 Oct 2009, 21:30
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




se poate cositori dar cel mai bine sa folosesti aliaj dala de se lipesc tevile de cupru, si mie mi s-a rupt , si am pus in papuc cu o bucata de cablu cam de aceeasi grosime cositorit pe partea ramasa , mai ai o optiune sa iai alt stator sau doar bobinele statorului dar trebuie ca sa desfaci polii (ai 4 suruburi in jurul statorului , asta daca poti sa le desfaci)


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 14 Oct 2009, 20:35
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Ma gandeam ca esti prin Germania, Franta, asa, leaga-l cu niste sarma si ajungi acasa. Galeria e rece, nu poti topi cositorul pe ea. Ca idee, daca ai curaj, si ai un cablu mai gros(de pornire) ,leaga de la + si la celalalt capat pui un carbune de grafit(de la o baterie R6). Poti face si o rezistenta aditionala din sarma neagra (dintr-un gard), sa limitezi curentul, pentru a nu stropi in loc sa lipeasca. Cu grafitul, poti suda direct cupru, fara cositor. Rusii foloseau de mult tehnica, si la televizoare. Piesele erau sudate, nu lipite.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 22:09
Forum Renault